The Entertainer obre la seua primera botiga a Espanya

The Entertainer tenda joguets València

Després d’adquirir l’empresa espanyola Poly en 2018, The Entertainer s’ha canviat el nom la seua botiga Poly a València amb l’experiència de marca completa de The Entertainer i va obrir les seues portes a el públic el passat 11 de maig. El 22 de maig està previst un esdeveniment de gran inauguració amb moltes sorpreses.

La botiga mostra el compromís i la inversió de The Entertainer al mercat espanyol i introdueix així la seua fórmula per aconseguir la millor experiència de compra. The Entertainer Arena adoptarà moltes de les pràctiques de venda que porten 40 anys funcionant al Regne Unit, com les demostracions de producte i les animacions amb els personatges favorits dels xiquets, mantenint la diversió i la màgia en cada visita dels clients, en línia això sí, amb les actuals mesures de seguretat de distanciament social.

The Entertainer tenda joguets València

La botiga marca la futura expansió de la marca The Entertainer a Espanya amb plans d’introduir més botigues a les regions espanyoles.

Gary Grant, fundador i president executiu de The Entertainer va dir: «Este és un moment molt emocionant per a The Entertainer. Portem operant a Espanya amb les nostres botigues Poly des 2018 i invertint fortament en el mercat espanyol, però ara és el moment perfecte per presentar The Entertainer els espanyols. Hem passat 40 anys perfeccionant la nostra experiència única per al client i estem molt emocionats de portar esta experiència completa a Espanya perquè les famílies la gaudisquen».

The Entertainer València és una fita important per a les nostres operacions a Espanya i estem entusiasmats amb el desenvolupament i el creixement de The Entertainer en tot el país durant els pròxims mesos i anys».

Quant a The Entertainer

The Entertainer tenda joguets València

 

The Entertainer va ser fundada el 1981 a Amersham, Buckinghamshire, pel matrimoni Gary i Catherine Grant, els quals, juntament amb dos dels seus fills, inculquen la força motriu i la missió de: «Ser la botiga de joguines més estimada pels xiquets el públic en general». En l’actualitat, segueix sent la major cadena familiar de botigues de joguines de Regne Unit, amb un total de 171 botigues.

Gary Grant va ser nomenat entre les 100 persones més influents en Retail 100 de l’any passat 2020.

Últimes notícies

Deting per agredir i retenir la seua parella a València després que ella demanara ajuda

La Policia Local de València ha detingut de matinada un home acusat de maltractar i retenir la seua parella al domicili. La víctima va avisar una amiga per missatges i quatre agents han resultat ferits lleus en la intervenció.

Elias Valtonen es marca un objectiu clar amb el Valencia Basket

L’aler finés Elias Valtonen ha sigut presentat amb el Valencia Basket amb un contracte no garantit i ha deixat clar que el seu gran objectiu és quedar-se al club fins a final de temporada. El jugador afronta el repte d’aconseguir fitxa definitiva i d’estrenar-se en l’Eurolliga de la mà de l’equip taronja.

Processen 38 persones pel cas Azud, entre elles l’exnúmero dos de Rita Barberá

El Jutjat d’Instrucció 13 de València ha tancat la instrucció del cas Azud amb 38 processats, inclosos Alfonso Grau i el cunyat de Rita Barberá, José Corbín, per presumptes comissions il·lícites.

Tres de cada quatre xiquets valencians tenen alguna alteració visual

Un 72,8 % dels xiquets i adolescents de la Comunitat Valenciana tenen alguna alteració visual diagnosticada, sobretot miopia, segons el Baròmetre de la Salut Visual 2025 del COOCV. Els experts alerten que la primera revisió arriba massa tard, cap als 10 anys de mitjana.

Gourlay defensa la seua gestió al València, demana temps i rebutja dimitir

El CEO de futbol del València, Ron Gourlay, ha defensat la seua tasca i el mercat de fitxatges, ha descartat dimitir i ha assegurat que el club no necessita un director esportiu. També ha reivindicat el projecte del Nou Mestalla com a clau per al futur econòmic de l'entitat.

Més ajudes als pobles afectats pels incendis de Tírig i Sogorb

El Govern valencià ha ampliat fins als 17,9 milions les ajudes urgents pels danys dels incendis de la Vall d’Uixó, Tírig i Sogorb, que arribaran també a set municipis de Castelló i València. El Consell estudia plans específics de recuperació i reforestació per a totes les zones afectades este estiu, inclosa El Saler.

València revisarà els tallafocs de la Devesa després de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València ha acordat revisar els tallafocs i la gestió forestal de la Devesa després de l’incendi d’El Saler, i preparar un pla tècnic de reforestació per a recuperar la zona afectada.

El Valencia CF es conjura per reaccionar i dona plena confiança a Corberán

El conseller delegat de futbol del Valencia CF, Ron Gourlay, ha ratificat la seua confiança total en Carlos Corberán malgrat l’inici de Lliga i ha fixat com a meta de la temporada avançar i millorar els resultats de l’últim curs.