The Entertainer obre la seua primera botiga a Espanya

The Entertainer tenda joguets València

Després d’adquirir l’empresa espanyola Poly en 2018, The Entertainer s’ha canviat el nom la seua botiga Poly a València amb l’experiència de marca completa de The Entertainer i va obrir les seues portes a el públic el passat 11 de maig. El 22 de maig està previst un esdeveniment de gran inauguració amb moltes sorpreses.

La botiga mostra el compromís i la inversió de The Entertainer al mercat espanyol i introdueix així la seua fórmula per aconseguir la millor experiència de compra. The Entertainer Arena adoptarà moltes de les pràctiques de venda que porten 40 anys funcionant al Regne Unit, com les demostracions de producte i les animacions amb els personatges favorits dels xiquets, mantenint la diversió i la màgia en cada visita dels clients, en línia això sí, amb les actuals mesures de seguretat de distanciament social.

The Entertainer tenda joguets València

La botiga marca la futura expansió de la marca The Entertainer a Espanya amb plans d’introduir més botigues a les regions espanyoles.

Gary Grant, fundador i president executiu de The Entertainer va dir: «Este és un moment molt emocionant per a The Entertainer. Portem operant a Espanya amb les nostres botigues Poly des 2018 i invertint fortament en el mercat espanyol, però ara és el moment perfecte per presentar The Entertainer els espanyols. Hem passat 40 anys perfeccionant la nostra experiència única per al client i estem molt emocionats de portar esta experiència completa a Espanya perquè les famílies la gaudisquen».

The Entertainer València és una fita important per a les nostres operacions a Espanya i estem entusiasmats amb el desenvolupament i el creixement de The Entertainer en tot el país durant els pròxims mesos i anys».

Quant a The Entertainer

The Entertainer tenda joguets València

 

The Entertainer va ser fundada el 1981 a Amersham, Buckinghamshire, pel matrimoni Gary i Catherine Grant, els quals, juntament amb dos dels seus fills, inculquen la força motriu i la missió de: «Ser la botiga de joguines més estimada pels xiquets el públic en general». En l’actualitat, segueix sent la major cadena familiar de botigues de joguines de Regne Unit, amb un total de 171 botigues.

Gary Grant va ser nomenat entre les 100 persones més influents en Retail 100 de l’any passat 2020.

Últimes notícies

Aemet activa avís groc per pluges a Castelló i per calor extrema a l’interior de València

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per pluges i tempestes a l’interior de Castelló i per temperatures de fins a 38 graus a l’interior sud de València. Divendres s’estendran les alertes per tempestes a l’interior de la província de València.

Ruixats, tronades i calor intensa a l’interior de la Comunitat este dijous

La jornada d’este dijous arriba amb cel poc nuvolós, però amb ruixats i tronades probables a l’interior i temperatures màximes en ascens, especialment en zones interiors i prelitorals. Divendres es mantindrà l’ambient calorós i la inestabilitat a l’interior de València i Alacant.

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.