The Entertainer obre la seua primera botiga a Espanya

The Entertainer tenda joguets València

Després d’adquirir l’empresa espanyola Poly en 2018, The Entertainer s’ha canviat el nom la seua botiga Poly a València amb l’experiència de marca completa de The Entertainer i va obrir les seues portes a el públic el passat 11 de maig. El 22 de maig està previst un esdeveniment de gran inauguració amb moltes sorpreses.

La botiga mostra el compromís i la inversió de The Entertainer al mercat espanyol i introdueix així la seua fórmula per aconseguir la millor experiència de compra. The Entertainer Arena adoptarà moltes de les pràctiques de venda que porten 40 anys funcionant al Regne Unit, com les demostracions de producte i les animacions amb els personatges favorits dels xiquets, mantenint la diversió i la màgia en cada visita dels clients, en línia això sí, amb les actuals mesures de seguretat de distanciament social.

The Entertainer tenda joguets València

La botiga marca la futura expansió de la marca The Entertainer a Espanya amb plans d’introduir més botigues a les regions espanyoles.

Gary Grant, fundador i president executiu de The Entertainer va dir: «Este és un moment molt emocionant per a The Entertainer. Portem operant a Espanya amb les nostres botigues Poly des 2018 i invertint fortament en el mercat espanyol, però ara és el moment perfecte per presentar The Entertainer els espanyols. Hem passat 40 anys perfeccionant la nostra experiència única per al client i estem molt emocionats de portar esta experiència completa a Espanya perquè les famílies la gaudisquen».

The Entertainer València és una fita important per a les nostres operacions a Espanya i estem entusiasmats amb el desenvolupament i el creixement de The Entertainer en tot el país durant els pròxims mesos i anys».

Quant a The Entertainer

The Entertainer tenda joguets València

 

The Entertainer va ser fundada el 1981 a Amersham, Buckinghamshire, pel matrimoni Gary i Catherine Grant, els quals, juntament amb dos dels seus fills, inculquen la força motriu i la missió de: «Ser la botiga de joguines més estimada pels xiquets el públic en general». En l’actualitat, segueix sent la major cadena familiar de botigues de joguines de Regne Unit, amb un total de 171 botigues.

Gary Grant va ser nomenat entre les 100 persones més influents en Retail 100 de l’any passat 2020.

Últimes notícies

València prepara l’arribada de més de 200 obres de Sorolla amb un contracte de transport de 404.000 euros

El Consorci de Museus ha tret a licitació el trasllat de més de 200 obres de Joaquín Sorolla des de la Hispanic Society de Nova York a València, amb un pressupost de 404.236,80 euros i previsió d’inaugurar la col·lecció en gener de 2027 al Museu de la Ciutat.

El jugador de l’Elx Josan Ferrández llegirà el pregó de les Festes d’Elx 2026

L’Ajuntament d’Elx ha triat el futbolista crevillentí de l’Elx CF José Antonio Ferrández ‘Josan’ com a pregoner de les Festes d’Elx 2026, en reconeixement a la seua trajectòria i vincle amb el club i la ciutat.

Les zones cremades pels últims incendis seran declarades àrees greument afectades

El Govern central ha anunciat que aprovarà un reial decret llei per declarar zones greument afectades per emergències de protecció civil les àrees cremades pels últims incendis, inclosa La Vall d'Uixó. Després de l’aprovació, s’activarà la coordinació amb institucions i ajuntaments per avaluar danys i impulsar la recuperació.

Un jutge revoca el tercer grau a dos presos d’ETA, un d’ells pel doble crim de Santa Pola

L’Audiència Nacional ha deixat sense efecte el tercer grau penitenciari concedit pel Govern basc a Juan Antonio Olarra Guridi i a Óscar Celarain, condemnat per l’atemptat de la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola, en considerar prematura la seua semillibertat.

Compromís exigix la compareixença de Juanfran Pérez Llorca pel gran incendi de la Vall d’Uixó

Compromís ha sol·licitat un ple extraordinari a Les Corts perquè el president Juanfran Pérez Llorca i el conseller d'Emergències expliquen la gestió de l'incendi de la Vall d'Uixó, que ha cremat ja 7.000 hectàrees. La coalició reclama redirigir el milió d'euros per a la Fundación Toro de Lidia a emergències i reclama 'menys toreros i més bombers'.

Morata continuarà al capdavant de les Cambres de Comerç de la Comunitat fins a 2030

El Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana ha constituït el nou ple per al període 2026-2030 i ha reelegit José Vicente Morata com a president, amb un nou comité executiu format pels principals responsables de les cambres territorials.

El PSPV reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El diputat socialista José Díaz ha demanat deixar a un costat les crítiques polítiques i centrar tots els esforços en l’emergència per l’incendi de la Vall d’Uixó, que afecta la província de Castelló.

Detinguda de nou una menor per vendre cocaïna rosa a jóvens a Torrent

La Policia Nacional ha tornat a detindre una menor a Torrent per vendre cocaïna rosa o 'tusi' a altres jóvens des d’una vivenda. La jove ja havia sigut arrestada fa poc més d’un any per facilitar la mateixa droga a una altra menor dins d’un centre educatiu.