23.5 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

The Entertainer obre la seua primera botiga a Espanya

The Entertainer tenda joguets València

Després d’adquirir l’empresa espanyola Poly en 2018, The Entertainer s’ha canviat el nom la seua botiga Poly a València amb l’experiència de marca completa de The Entertainer i va obrir les seues portes a el públic el passat 11 de maig. El 22 de maig està previst un esdeveniment de gran inauguració amb moltes sorpreses.

La botiga mostra el compromís i la inversió de The Entertainer al mercat espanyol i introdueix així la seua fórmula per aconseguir la millor experiència de compra. The Entertainer Arena adoptarà moltes de les pràctiques de venda que porten 40 anys funcionant al Regne Unit, com les demostracions de producte i les animacions amb els personatges favorits dels xiquets, mantenint la diversió i la màgia en cada visita dels clients, en línia això sí, amb les actuals mesures de seguretat de distanciament social.

The Entertainer tenda joguets València

La botiga marca la futura expansió de la marca The Entertainer a Espanya amb plans d’introduir més botigues a les regions espanyoles.

Gary Grant, fundador i president executiu de The Entertainer va dir: “Este és un moment molt emocionant per a The Entertainer. Portem operant a Espanya amb les nostres botigues Poly des 2018 i invertint fortament en el mercat espanyol, però ara és el moment perfecte per presentar The Entertainer els espanyols. Hem passat 40 anys perfeccionant la nostra experiència única per al client i estem molt emocionats de portar esta experiència completa a Espanya perquè les famílies la gaudisquen”.

The Entertainer València és una fita important per a les nostres operacions a Espanya i estem entusiasmats amb el desenvolupament i el creixement de The Entertainer en tot el país durant els pròxims mesos i anys”.

Quant a The Entertainer

The Entertainer tenda joguets València

 

The Entertainer va ser fundada el 1981 a Amersham, Buckinghamshire, pel matrimoni Gary i Catherine Grant, els quals, juntament amb dos dels seus fills, inculquen la força motriu i la missió de: “Ser la botiga de joguines més estimada pels xiquets el públic en general”. En l’actualitat, segueix sent la major cadena familiar de botigues de joguines de Regne Unit, amb un total de 171 botigues.

Gary Grant va ser nomenat entre les 100 persones més influents en Retail 100 de l’any passat 2020.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Més de 6.000 agents vetlaran per la seguretat de les Falles 2026 a València

València activarà un dispositiu amb més de 6.000 efectius per a les Falles 2026. El pla reforça el control en mascletaes, estacions i accessos per a evitar embuts.

Pérez Llorca defén que la Generalitat controla l’adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats a Alacant

Pérez Llorca ha afirmat que la Generalitat és ara una administració 'seriosa' que 'controla' i reforça la inspecció en l'adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats detectades a Alacant. Ha garantit més controls i ha subratllat que la investigació judicial se centra en un funcionari ja apartat.

Pérez Llorca i Torres copresidirán la primera Comissió Mixta per la dana en Riba-roja

Pérez Llorca i el ministre Torres copresidirán el dimecres a Riba-roja de Túria la primera reunió de la Comissió Mixta per la dana. La cita serà a les 12.30 i el ministre visitarà abans les obres del canal Xúquer-Túria a Torrent.

Pérez Llorca demana unitat i comprensió davant la violència de gènere i evita la confrontació ideològica

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha demanat unitat i comprensió davant la violència de gènere i ha refusat entrar en dogmes ideològics. La seua crida s'ha produït després del crim masclista de Benicàssim i enmig del debat polític sobre esta qüestió.

Catalá veu tardana la Comissió Mixta de la dana i Bernabé confia en una coordinació efectiva

Catalá ha criticat que l'òrgan s'active 16 mesos després de la dana, mentres Bernabé ha defés la seua utilitat per a reforçar la coordinació entre administracions.

Miquel Alberola retrata a Raimon en ‘Aquest jo que soc jo’

El llibre 'Aquest jo que soc jo' es presenta com la biografia més completa de Raimon, amb una mirada omnicomprensiva a la seua trajectòria, el seu llenguatge artístic i el seu impacte cívic. L'obra repassa del primer a l'últim recital i explica com el context polític va marcar el seu camí.

Més de 6.000 agents vetlaran per la seguretat de les Falles 2026 a València

Més de 6.000 agents i un operatiu coordinat entre Policia Nacional, Guàrdia Civil i Policia Local asseguraran les Falles 2026. Hi haurà mesurades per a evitar aglomeracions i reforçar el control de pirotècnia, trànsit i patrimoni.

Les comunitats rebutgen per tercera vegada declarar l’anguila en perill d’extinció

Les comunitats autònomes han rebutjat per tercera vegada la proposta del Miteco per a catalogar l'anguila com a espècie en perill d'extinció i han acordat crear un grup de treball. El ministeri defén que l'espècie patix un declivi acusat i part de les regions supedita la seua postura a informació addicional.