10.3 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

The Entertainer obre la seua primera botiga a Espanya

The Entertainer tenda joguets València

Després d’adquirir l’empresa espanyola Poly en 2018, The Entertainer s’ha canviat el nom la seua botiga Poly a València amb l’experiència de marca completa de The Entertainer i va obrir les seues portes a el públic el passat 11 de maig. El 22 de maig està previst un esdeveniment de gran inauguració amb moltes sorpreses.

La botiga mostra el compromís i la inversió de The Entertainer al mercat espanyol i introdueix així la seua fórmula per aconseguir la millor experiència de compra. The Entertainer Arena adoptarà moltes de les pràctiques de venda que porten 40 anys funcionant al Regne Unit, com les demostracions de producte i les animacions amb els personatges favorits dels xiquets, mantenint la diversió i la màgia en cada visita dels clients, en línia això sí, amb les actuals mesures de seguretat de distanciament social.

The Entertainer tenda joguets València

La botiga marca la futura expansió de la marca The Entertainer a Espanya amb plans d’introduir més botigues a les regions espanyoles.

Gary Grant, fundador i president executiu de The Entertainer va dir: “Este és un moment molt emocionant per a The Entertainer. Portem operant a Espanya amb les nostres botigues Poly des 2018 i invertint fortament en el mercat espanyol, però ara és el moment perfecte per presentar The Entertainer els espanyols. Hem passat 40 anys perfeccionant la nostra experiència única per al client i estem molt emocionats de portar esta experiència completa a Espanya perquè les famílies la gaudisquen”.

The Entertainer València és una fita important per a les nostres operacions a Espanya i estem entusiasmats amb el desenvolupament i el creixement de The Entertainer en tot el país durant els pròxims mesos i anys”.

Quant a The Entertainer

The Entertainer tenda joguets València

 

The Entertainer va ser fundada el 1981 a Amersham, Buckinghamshire, pel matrimoni Gary i Catherine Grant, els quals, juntament amb dos dels seus fills, inculquen la força motriu i la missió de: “Ser la botiga de joguines més estimada pels xiquets el públic en general”. En l’actualitat, segueix sent la major cadena familiar de botigues de joguines de Regne Unit, amb un total de 171 botigues.

Gary Grant va ser nomenat entre les 100 persones més influents en Retail 100 de l’any passat 2020.

Últimes notícies

La Generalitat activa el procediment per nevades en set comarques de Castelló i València

La Generalitat ha activat el procediment davant el risc de nevades i ha decretat la situació 0 en sis comarques de Castelló i una de València. Vent, pluja i neu compliquen la jornada a l'interior.

Alacant advertix de corts i retencions per la tractorada d’este dijous

L'Ajuntament ha activat una alerta a 'Alacant es mou' per la protesta agrària d'este dijous. Hi haurà 'dificultats a la circulació i talls puntuals' en litoral i centre

El PSPV titlla d’estafa la rebaixa fiscal anunciada per Pérez Llorca

El PSPV ha qualificat d'estafa la rebaixa fiscal anunciada per Juanfran Pérez Llorca i ha denunciat que no aborda problemes com el lloguer i la sanitat. José Muñoz ha reclamat aplicar la llei de vivenda, trencar amb l'extrema dreta i avançar cap a un nou model de finançament.

El TSJCV condemna a Sanitat a pagar 40.000 euros per un alta indeguda a un pacient amb Covid

L'alt tribunal valencià ha reconegut responsabilitat patrimonial per falta d'oportunitat terapèutica i fixa 20.000 euros per a la viuda i 10.000 per a cada fill.

Els contractistes reclamen planificació clara per a la inversió de la Epsar 2026-2030

Fecoval ha demanat una programació detallada del pla inversor de 665 milions de la Epsar i dels 110 milions en convenis. L'ens ha presentat actuacions en 122 municipis i preveu executar 106,4 milions en 2026.

La neu complica la N-330 i N-420 a València i diverses carreteres de l’interior de Castelló

La neu afecta a la N-330 i la N-420 en el Racó d'Ademuz i a diversos trams autonòmics de l'interior de Castelló, amb circulació condicionada. La DGT ha informat de problemes a Sinarcas i Ademuz, i Emergències assenyala neu quallada en vorals.

José Luis Ábalos renuncia al seu escó en el Congrés després del rebuig del Suprem en el cas Koldo

L'exministre de Transports ha presentat la seua renúncia a l'escó per València després de la decisió del Suprem que manté la seua presó provisional. Al·lega que la seua situació processal li impedix continuar i que se centrarà en la seua defensa.

València-Maccabi, primer partit a Espanya amb públic davant un rival israelià esta temporada

El club permetrà l'entrada a abonats amb DNI per al dol d'Eurolliga en el Roig Arena. No hi haurà venda d'entrades ni cessió d'abonaments i es reforcen els controls.