19.7 C
València
Divendres, 17 octubre, 2025

Un veí de Gata de Gorgos s’endú el Milió d’Euromilions

Un veí de Gata de Gorgos, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), s’ha endut ‘el Milió’ d’Euromilions del sorteig d’este dimarts, 28 de gener. Concretament, el bitllet encertant ha sigut validat en l’Administració número 1 de la localitat, en el número 36 del carrer de la Constitució.

 

D’altra banda, este sorteig no ha deixat cap encertant de Primera Categoria (5+2), mentres que sí que n’ha deixat de Segona (5+1), encara que fora d’Espanya. Dos bitllets premiats amb 380.558 euros. De Tercera Categoria (5+0), també hi ha dos bitllets encertants, un d’ells en Espanya, premiat amb 88.636 euros, que ha sigut validat en Peñaranda del Duero (Burgos). L’Europot se situa en 28 milions d’euros, quantitat que es podria endur un únic encertant en el pròxim sorteig.

 

La combinació guanyadora ha sigut la següent:

  • Números: 31 – 27 – 1 – 19 – 38
  • Estrelles: 5 – 4
  • Codi ‘el Milió’: CFX12466

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una altra mala primera part llastra al València: 90-84 a Mònaco

El València va encadenar la seua tercera derrota en l'Eurolliga en perdre 90-84 en la pista del Mònaco. Un 30-15 en el segon quart va marcar el xoc malgrat la reacció.

Que el valencià vixca en tots els llocs

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre la polèmica que ha generat el lema de la Generalitat València per al 9 d'Octubre i si és correcte o no

Josep Planells guanya el Premi Reina Sofia de Composició per ‘Metalepsis’

Josep Planells Schiaffino s'imposa en la XLII edició amb 'Metalepsis', que s'estrena en el Teatre Monumental amb l'Orquestra RTVE. El guardó, dotat amb 100.000 euros, reforça una trajectòria lligada a bandes i conservatoris.

El funeral d’Estat per les víctimes de la DANA serà el 29 a les 18 hores a València

L'homenatge d'Estat per les víctimes de la DANA se celebrarà el dimecres 29 d'octubre a les 18 hores en el Museu Príncep Felip de València. Es recordarà a 237 morts i assistiran autoritats i famílies amb invitació personal.

Troben un cadàver a la platja del Dosser de Cullera sense signes de violència

Un cos sense identificar ha sigut localitzat a la platja del Dosser, a Cullera, sense signes externs de violència i sense indicis que procedisca d'una pastera. És la segona troballa en una setmana; la Guàrdia Civil investiga.

Rescaten a un home de 67 anys després de diversos dies ferit i inconscient a la seua casa de València

Policia Local i Bombers van localitzar al veí en el bany de la seua vivenda, inconscient i amb signes de colp, després de l'avís d'una familiar. Va ser estabilitzat i traslladat a l'Hospital General.

València aprovarà este mes l’ordenança de la Zona de Baixes Emissions, en vigor l’1 de desembre de 2025

L'Ajuntament donarà llum verda en comissió i en ple el 28 d'octubre a l'ordenança de la ZBE. Entrarà en vigor l'1 de desembre de 2025 amb aplicació gradual.

Compromís denuncia la derivació de mamografies a granges de lectura amb anàlisis dubtoses

Compromís alerta de retards en radiologia i de lectures externes de mamografies en condicions discutibles. Demana la compareixença urgent del conseller de Sanitat.