Cauen el 1r i el 2n premi del Sorteig Especial de Gener en territori valencià

Façana de l'Adminsitració de Loteria núm. 62 de València, en el barri de Russafa

Cauen el 1r i el 2n premi del Sorteig Especial de Gener en Elda i Castelló | Administració 62 Russafa

Part del primer premi del Sorteig Especial de Gener de Loteria Nacional, amb 100.000 euros al dècim, ha recaigut en la localitat d’Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), mentres que part del segon, agraciat amb 25.000 euros al dècim, s’ha venut en Castelló.

 

El primer premi, dotat amb 1 milió d’euros per al número 58.988, s’ha venut en l’administració del número 42 del carrer Maximiliano García Soriano d’Elda, a demés d’en Orense, Alaró (Illes Balears), Los Barrios (Cadis) i en Carbayin Alto-Siero (Astúries).

 

El segon premi, dotat amb 250.000 euros al número 26.253, s’ha venut en l’administració número 9, situada en el número 2 del carrer Juan Sebastián Elcano de Castelló. S’ha repartit també en les províncies de Zamora, Toledo, Sevilla, Madrid, Lleó, Huelva, Girona, A Corunya, Ciudad Real, Biscaia i Albacete.

 

El tercer premi, dotat amb 50.000 euros al número 53.838 i 5.000 euros al dècim, ha recaigut íntegrament en Sant Bartolomé (Las Palmas). Els reintegraments corresponen als números 8, 5 i 2.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Manuel Vicent complix 90 anys a Màlaga i celebra amb humor i cinema

Manuel Vicent ha complit 90 anys i ho ha celebrat en el Festival de Màlaga amb la presentació del documental 'Demà seré feliç'. Entre humor, memòria i amor pel cinema, l'escriptor va compartir reflexions sobre l'edat, la professió i la mirada aliena.

Pluges persistents al matí en el sud de València i nord d’Alacant, amb millora a la vesprada

La Comunitat Valenciana afronta un dimecres amb cels molt nuvolosos en el sud i pluges localment persistents en el sud de València i nord d'Alacant, que tendiran a remetre a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior i el vent del nord-est en el litoral amainarà.

Sequiol guanya la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet triomfa en Infantil

Sequiol ha guanyat la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet s'ha imposat en Infantil. Crèmor ha obtingut el millor llibret en una edició molt disputada.

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.