Cauen el 1r i el 2n premi del Sorteig Especial de Gener en territori valencià

Façana de l'Adminsitració de Loteria núm. 62 de València, en el barri de Russafa

Cauen el 1r i el 2n premi del Sorteig Especial de Gener en Elda i Castelló | Administració 62 Russafa

Part del primer premi del Sorteig Especial de Gener de Loteria Nacional, amb 100.000 euros al dècim, ha recaigut en la localitat d’Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), mentres que part del segon, agraciat amb 25.000 euros al dècim, s’ha venut en Castelló.

 

El primer premi, dotat amb 1 milió d’euros per al número 58.988, s’ha venut en l’administració del número 42 del carrer Maximiliano García Soriano d’Elda, a demés d’en Orense, Alaró (Illes Balears), Los Barrios (Cadis) i en Carbayin Alto-Siero (Astúries).

 

El segon premi, dotat amb 250.000 euros al número 26.253, s’ha venut en l’administració número 9, situada en el número 2 del carrer Juan Sebastián Elcano de Castelló. S’ha repartit també en les províncies de Zamora, Toledo, Sevilla, Madrid, Lleó, Huelva, Girona, A Corunya, Ciudad Real, Biscaia i Albacete.

 

El tercer premi, dotat amb 50.000 euros al número 53.838 i 5.000 euros al dècim, ha recaigut íntegrament en Sant Bartolomé (Las Palmas). Els reintegraments corresponen als números 8, 5 i 2.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 12 anys perd una falange en explotar un petard en una falla infantil de Torrent

Un xiquet de 12 anys ha perdut una falange i ha patit cremades i ferides en manipular un petard de gran calibre que no havia detonat durant la nit de la cremà infantil a Torrent.

Tres ferits per arma blanca a València en l’últim dia de Falles

La Policia Nacional investiga tres agressions amb arma blanca registrades en diferents barris de València durant l'últim dia de Falles, que es van saldar amb tres hòmens ferits.

Troben en el pantà de La Pedrera el cos de l’home desaparegut a Fortuna

La Guàrdia Civil localitza en el pantà de La Pedrera el cos sense vida d'un home de 47 anys desaparegut a Fortuna i manté oberta la investigació a l'espera de l'autòpsia.

València endurix la normativa i deixa quasi impossible obrir nous apartaments turístics

L'Ajuntament de València ultima una normativa que limita de forma molt estricta els apartaments turístics, amb topalls per barris i fortes condicions urbanístiques.

La Guàrdia Civil intenta identificar un cadàver trobat en un penya-segat al costat del cap de la Nau

La Guàrdia Civil manté oberta una investigació per a identificar el cadàver trobat en un penya-segat pròxim al cap de la Nau, en el terme municipal de Xàbia.

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.