Cauen el 1r i el 2n premi del Sorteig Especial de Gener en territori valencià

Façana de l'Adminsitració de Loteria núm. 62 de València, en el barri de Russafa

Cauen el 1r i el 2n premi del Sorteig Especial de Gener en Elda i Castelló | Administració 62 Russafa

Part del primer premi del Sorteig Especial de Gener de Loteria Nacional, amb 100.000 euros al dècim, ha recaigut en la localitat d’Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), mentres que part del segon, agraciat amb 25.000 euros al dècim, s’ha venut en Castelló.

 

El primer premi, dotat amb 1 milió d’euros per al número 58.988, s’ha venut en l’administració del número 42 del carrer Maximiliano García Soriano d’Elda, a demés d’en Orense, Alaró (Illes Balears), Los Barrios (Cadis) i en Carbayin Alto-Siero (Astúries).

 

El segon premi, dotat amb 250.000 euros al número 26.253, s’ha venut en l’administració número 9, situada en el número 2 del carrer Juan Sebastián Elcano de Castelló. S’ha repartit també en les províncies de Zamora, Toledo, Sevilla, Madrid, Lleó, Huelva, Girona, A Corunya, Ciudad Real, Biscaia i Albacete.

 

El tercer premi, dotat amb 50.000 euros al número 53.838 i 5.000 euros al dècim, ha recaigut íntegrament en Sant Bartolomé (Las Palmas). Els reintegraments corresponen als números 8, 5 i 2.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Confirmen 6 anys i mig de presó per intentar volar a Romania amb cocaïna i cannabis a l’aeroport de València

El TSJCV ha confirmat 6 anys i mig de presó i una multa de 100.000 euros per a una dona que va intentar volar de València a Bucarest amb més de 2 quilos de cocaïna i 5 de cannabis amagats en una maleta.

Confirmen 22 anys de presó per l’assassinat masclista d’Alcoi amb 18 ganivetades

El TSJCV ha confirmat la pena de 22 anys i mig de presó per a l’home que va matar la seua parella a Alcoi el 2022 amb 18 ganivetades. El tribunal descarta totes les al·legacions de la defensa, que ja ha anunciat recurs de cassació davant el Tribunal Suprem.

Dos ferits greus en un xoc amb bolcades a l’AP-7 a Ondara

Un accident entre dos vehicles a l’AP-7, a l’altura d’Ondara, ha deixat dos ferits greus, un pare i la seua filla de Luxemburg, i un ferit lleu, un veí de Pedreguer.

Sisé dia de lluita contra l’incendi forestal de Sogorb amb mitjans terrestres

Els bombers continuen treballant per controlar l’incendi forestal declarat dijous a Sogorb, estabilitzat des de diumenge després de cremar 630 hectàrees. S’ha alçat el confinament a Gàtova, però el nivell 1 del PEIF es manté i les pistes forestals seguixen tancades.

Detinguts tres veïns per vendre cocaïna des de casa a Castelló de Rugat

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones a Castelló de Rugat que, presumptament, venien cocaïna des de la finestra de sa casa. En el registre s’han intervingut més d’un quilo de cocaïna, altres drogues, diners en efectiu i material per a preparar dosis.

Detingut a València un fugit buscant a Alemanya per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a València un fugit alemany reclamat per un intent d’homicidi amb metralladora comés en 2025.

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.