Cauen el 1r i el 2n premi del Sorteig Especial de Gener en territori valencià

Façana de l'Adminsitració de Loteria núm. 62 de València, en el barri de Russafa

Cauen el 1r i el 2n premi del Sorteig Especial de Gener en Elda i Castelló | Administració 62 Russafa

Part del primer premi del Sorteig Especial de Gener de Loteria Nacional, amb 100.000 euros al dècim, ha recaigut en la localitat d’Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), mentres que part del segon, agraciat amb 25.000 euros al dècim, s’ha venut en Castelló.

 

El primer premi, dotat amb 1 milió d’euros per al número 58.988, s’ha venut en l’administració del número 42 del carrer Maximiliano García Soriano d’Elda, a demés d’en Orense, Alaró (Illes Balears), Los Barrios (Cadis) i en Carbayin Alto-Siero (Astúries).

 

El segon premi, dotat amb 250.000 euros al número 26.253, s’ha venut en l’administració número 9, situada en el número 2 del carrer Juan Sebastián Elcano de Castelló. S’ha repartit també en les províncies de Zamora, Toledo, Sevilla, Madrid, Lleó, Huelva, Girona, A Corunya, Ciudad Real, Biscaia i Albacete.

 

El tercer premi, dotat amb 50.000 euros al número 53.838 i 5.000 euros al dècim, ha recaigut íntegrament en Sant Bartolomé (Las Palmas). Els reintegraments corresponen als números 8, 5 i 2.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Centre de Fauna Salvatge del Saler atén un 20% més d’animals ferits en 2025

El Centre de Recuperació de Fauna Salvatge del Saler va atendre 9.310 animals ferits en 2025, un 20,7% més que l'any anterior, impulsat per l'arribada massiva de cries de falcia afectades per l'onada de calor.

Alacant presenta el projecte per a soterrar les vies que dividixen la ciutat

El Ministeri de Transports i l'Ajuntament d'Alacant presenten este dilluns el projecte de soterrament de les vies i el futur Parc Central, cridat a cosir barris i crear un gran pulmon verd amb vivendes i dotacions publiques.

El turista internacional gasta 140 euros al dia en la Comunitat Valenciana i allarga la seua estada a nou dies

El gasto mig diari del turista internacional en la Comunitat Valenciana ascendix a 140,1 euros en 2025 i l'estada mitjana aconseguix els 9,2 dies, amb diferències destacades segons el motiu del viatge i la destinació dins de la regió.

València alça el protocol per contaminació atmosfèrica després de millorar els nivells de pols

L'Ajuntament de València ha desactivat el protocol informatiu per contaminació atmosfèrica en millorar els nivells de partícules PM10, que havien superat el llindar diari recomanat.

Pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana i forta vent en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un diumenge de cels coberts, pluges esteses i descens acusat de temperatures, amb ratxes de vent molt forts en el nord de Castelló i ruixats intensos en el sud d'Alacant.

Enercoop accelera la seua transformació en comunitat energètica amb microplantes solars urbanes

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica i les microplantes urbanes per a convertir-se en una gran comunitat energètica a Crevillent abans de 2030.

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.