Cauen el 1r i el 2n premi del Sorteig Especial de Gener en territori valencià

Façana de l'Adminsitració de Loteria núm. 62 de València, en el barri de Russafa

Cauen el 1r i el 2n premi del Sorteig Especial de Gener en Elda i Castelló | Administració 62 Russafa

Part del primer premi del Sorteig Especial de Gener de Loteria Nacional, amb 100.000 euros al dècim, ha recaigut en la localitat d’Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), mentres que part del segon, agraciat amb 25.000 euros al dècim, s’ha venut en Castelló.

 

El primer premi, dotat amb 1 milió d’euros per al número 58.988, s’ha venut en l’administració del número 42 del carrer Maximiliano García Soriano d’Elda, a demés d’en Orense, Alaró (Illes Balears), Los Barrios (Cadis) i en Carbayin Alto-Siero (Astúries).

 

El segon premi, dotat amb 250.000 euros al número 26.253, s’ha venut en l’administració número 9, situada en el número 2 del carrer Juan Sebastián Elcano de Castelló. S’ha repartit també en les províncies de Zamora, Toledo, Sevilla, Madrid, Lleó, Huelva, Girona, A Corunya, Ciudad Real, Biscaia i Albacete.

 

El tercer premi, dotat amb 50.000 euros al número 53.838 i 5.000 euros al dècim, ha recaigut íntegrament en Sant Bartolomé (Las Palmas). Els reintegraments corresponen als números 8, 5 i 2.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana se situa com la tercera regió amb menor sinistralitat laboral

La Comunitat Valenciana es consolida com la tercera autonomia amb menor sinistralitat laboral, reduïx accidents i reforça la prevenció en la reincorporació després d'una baixa.

Sanitat fixa el 4 de maig per a negociar la implantació de la jornada de 35 hores

La Conselleria de Sanitat convoca la Taula Sectorial el 4 de maig per a arrancar la negociació de la jornada de 35 hores en la sanitat valenciana a partir de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.

Borriana activa un cens genètic caní per a identificar als amos per ADN

Borriana posa en marxa un cens genètic caní que permetrà identificar als propietaris a partir de l'ADN dels seus gossos i sancionar els excrements abandonats en la via pública.

Immobilitzats 105 joguets a Borriol per incomplir la normativa de seguretat

La Guàrdia Civil ha immobilitzat 105 joguets en un comerç de Borriol en detectar greus irregularitats en matèria de seguretat i etiquetatge dirigides a productes per a menors.

La dieta mediterrània i la microbiota vaginal s’associen a major èxit en la inseminació artificial

Un estudi del CSIC relaciona una major adherència a la dieta mediterrània amb una microbiota vaginal dominada per Lactobacillus i millors taxes d'embaràs en inseminació artificial.

Detinguda una alumna de 14 anys per vendre cocaïna rosa en un institut d’Alacant

Una estudiant de 14 anys ha sigut detinguda en un institut d'Alacant per vendre presumptament cocaïna i tusi a altres menors, la qual cosa ha permés destapar una xicoteta xarxa de distribució entre adolescents.

Wizz Air reforçarà en 2026 les seues rutes a València i obrirà una connexió directa amb Torí

Wizz Air incrementarà un 43% la seua capacitat de places en l'aeroport de València en 2026 i llançarà una nova ruta directa amb Torí a partir d'octubre, reforçant la connexió amb el mercat italià.

L’atur juvenil baixa en la Comunitat Valenciana al 28,59% però seguix per damunt de la mitjana

La taxa de desocupació entre els menors de 25 anys en la Comunitat Valenciana descendix 0,63 punts en el primer trimestre de 2026 i se situa en el 28,59%, encara quatre punts per damunt de la mitjana nacional.