11.2 C
València
Dijous, 4 desembre, 2025

Cau el 1r premi de la Bonoloto en Xàbia

Administració de Loteria

El bitllet guanyador s’ha venut en l’Administració núm. 2 de Xàbia | Google Maps

El sorteig de la ‘Bonoloto’, celebrat este divendres, ha deixat un únic encertant de Primera Categoria —sis encerts— en la localitat de Xàbia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). Per haver guanyat la Primera Categoria, l’afortunat rebrà un total de 657.009,34 euros, segons la informació de la web del sorteig. Este bitllet encertant s’ha venut en l’Administració de Loteries número 2 de Xàbia, situada en la Ronda Nord, número 4.

 

La combinació guanyadora per a este sorteig ha sigut 17 – 29 – 39 – 42 – 45 – 46, més el complementari que ha correspost al número 16 i el reintegrament que ha recaigut en el número 9. De segona categoria —cinc encerts més el complementari— hi ha hagut dos bitllets premiats que rebran un premi de 95.405,68 euros, en Palma de Mallorca i Madrid.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.