20.3 C
València
Dissabte, 25 octubre, 2025

La faldilla d’Stradivarius que serà tendència i que costa menys de 10 euros

Cartel luminoso de Stradivarius

 

La cadena de moda Stradivarius ha dissenyat per a esta temporada diverses minifaldilles de quadres a un preu molt baix que han envaït el món de la moda. A més, les mostra a la seua web en combinacions molt afavoridores, i quan les veges, en voldràs una per a tu.

El millor és que les diferents versions actualitzades d’esta faldilla agradaran a tots, però sobretot a qui vulga anar a l’última moda. Trobaràs un disseny amb plecs, un altre ajustat i llis amb obertures als laterals o amb el baix esfilagarsat i el disseny recte amb quadres que està triomfant.

 

Minifaldilla recta

Parlem d’una minifaldilla de tall recte i estampat de quadres que combina el color malva amb el negre i té una obertura lateral. A més, és de cintura alta, que estilitza la figura, i només val 9,99 euros.

A primera vista pot semblar que esta faldilla no té res d’espectacular, però està creant tendència. El mateix model el tens en blau, o pots optar pel model de minifaldilla de quadres en cru, amb obertura lateral i detall de baix esfilagarsat. O fins i tot pots optar per un model de quadres amples i doble obertura al més pur estil ‘british’.

 

La faldilla de Stradivarius que ho té tot per arrasar i costa menys de 10 euros

Minifaldilla recta de quadres amb obertura als dos costats | STRADIVARIUS
 

Qualsevol d’estes faldilles combina perfectament amb botes, botins, vambes o el calçat que preferesques i, per descomptat, amb un càrdigan, un top, un jersei o una jaqueta sense coll que completaran un ‘outfit‘ d’allò més autèntic.

Dit això, és hora de descobrir els tres motius pels quals esta faldilla es mereix un lloc al teu armari. El primer motiu és que es tracta d’un model mini de tir alt, baix amb obertura lateral, tancament amb cremallera oculta i detall de baix esfilagarsat. Una faldilla amb un estampat vichy lila i blanc preciós que és tendència i que tindrà molt d’èxit esta temporada. El segon és que este disseny estilitza tota mena de cossos i afavoreix molt.

A més, el tall recte fa que la faldilla siga elegant i atrevida al mateix temps i li aporta molt de glamur. I el tercer motiu és el més pràctic; té a veure amb la rendibilitat del disseny. Ens referim al fet que, com que és tan versàtil, el podràs lluir fins que te’n canses amb samarretes, camises, bruses, tops, i en infinitat ocasions, des de les més casuals fins a les més formals. També la pots combinar amb una jaqueta texana de la col·lecció Patchwork de Stradivarius.

 

 

Així que, aglutinaràs diverses tendències en una, de manera que l’èxit el tens assegurat. Serà un ‘look‘ amb el qual no passaràs desapercebuda, això t’ho assegurem. Seràs de les primeres a portar l”street style’, un estil que cada vegada té més pes en la moda. No obstant això, encara que no totes se senten còmodes amb minifaldilles com la que ens presenta Stradivarius, creiem que és el moment perfecte per arriscar, perquè este model, a més de ser espectacular, pot ser teu per menys de 10 euros.

No se’ns ocorre una millor peça per triomfar, a més d’aconseguir un ‘look’ més que encertat que et farà sentir radiant. No t’ho penses més i completa la col·lecció de primavera amb una d’estes minifaldilles que et proposa Stradivarius per a esta temporada.

Últimes notícies

Espanyol i Elx mesuren la seua condició d’equips revelació en el RCDE Stadium

Espanyol, sext, i Elx, sèptim, s'enfronten en el RCDE Stadium en plena lluita per Europa després del seu retorn a Primera. Dol de ratxes, baixes i retorns a les 16.15.

Dol autonòmic a Mestalla amb urgències per a València i Vila-real

València i Vila-real arriben amb ratxes negatives i necessitat de victòria. Els locals miren al descens; els grocs volen sostindre's en la part alta.

Antonio Tejero rep l’alta hospitalària

Antonio Tejero, de 93 anys, ha rebut l'alta hospitalària i es troba en situació d'estabilitat clínica. La seua família afirma que seguirà 'la seua recuperació en l'entorn familiar'.

València inicia la neteja del barranc del Palmaret i critica la inacció de la CHJ

L'Ajuntament ha començat a netejar el barranc del Palmaret en Carpesa i Massarrojos i retrau a la CHJ no assumir la seua competència. Els treballs podrien acabar la primera setmana de novembre.

La Fiscalia rebutja la petició de sobreseïment de la exconsellera Salomé Pradas

La Fiscalia de València ha informat en contra del recurs de la exconsellera i la causa s'eleva a l'Audiència Provincial. El procediment continua obert.

Detenen al lladre de Benimaclet la cara del qual va acabar en samarretes i xapes

La Policia Nacional ha detingut al presumpte autor de 19 robatoris en comerços i locals de restauració de Benimaclet. El seu rostre dibuixat es va estampar en samarretes i xapes que es van esgotar en hores.

Generalitat, patronal i sindicats destaquen el dinamisme de l’ocupació en la Comunitat Valenciana en el tercer trimestre

La Comunitat Valenciana ha sumat 37.400 ocupats en el tercer trimestre, fins a 2.451.000, mentres l'atur ha repuntat en 11.500 persones, fins a 325.600 i una taxa del 11,73%. Indústria i jóvens van liderar l'avanç, segons Generalitat, CEV i sindicats, que reclamen millorar la qualitat de l'ocupació.

Sanitat estudiarà vies jurídiques per a obligar comunitats del PP a publicar les dades dels seus cribratges

Mónica García ha avisat que activarà totes les vies legals per a forçar a les autonomies del PP a entregar les dades de cribratges. El plançó dels consellers populars ha impedit aprovar 2 milions per a vigilància del càncer i altres mesures.