6.9 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

La faldilla d’Stradivarius que serà tendència i que costa menys de 10 euros

Cartel luminoso de Stradivarius

 

La cadena de moda Stradivarius ha dissenyat per a esta temporada diverses minifaldilles de quadres a un preu molt baix que han envaït el món de la moda. A més, les mostra a la seua web en combinacions molt afavoridores, i quan les veges, en voldràs una per a tu.

El millor és que les diferents versions actualitzades d’esta faldilla agradaran a tots, però sobretot a qui vulga anar a l’última moda. Trobaràs un disseny amb plecs, un altre ajustat i llis amb obertures als laterals o amb el baix esfilagarsat i el disseny recte amb quadres que està triomfant.

 

Minifaldilla recta

Parlem d’una minifaldilla de tall recte i estampat de quadres que combina el color malva amb el negre i té una obertura lateral. A més, és de cintura alta, que estilitza la figura, i només val 9,99 euros.

A primera vista pot semblar que esta faldilla no té res d’espectacular, però està creant tendència. El mateix model el tens en blau, o pots optar pel model de minifaldilla de quadres en cru, amb obertura lateral i detall de baix esfilagarsat. O fins i tot pots optar per un model de quadres amples i doble obertura al més pur estil ‘british’.

 

La faldilla de Stradivarius que ho té tot per arrasar i costa menys de 10 euros

Minifaldilla recta de quadres amb obertura als dos costats | STRADIVARIUS
 

Qualsevol d’estes faldilles combina perfectament amb botes, botins, vambes o el calçat que preferesques i, per descomptat, amb un càrdigan, un top, un jersei o una jaqueta sense coll que completaran un ‘outfit‘ d’allò més autèntic.

Dit això, és hora de descobrir els tres motius pels quals esta faldilla es mereix un lloc al teu armari. El primer motiu és que es tracta d’un model mini de tir alt, baix amb obertura lateral, tancament amb cremallera oculta i detall de baix esfilagarsat. Una faldilla amb un estampat vichy lila i blanc preciós que és tendència i que tindrà molt d’èxit esta temporada. El segon és que este disseny estilitza tota mena de cossos i afavoreix molt.

A més, el tall recte fa que la faldilla siga elegant i atrevida al mateix temps i li aporta molt de glamur. I el tercer motiu és el més pràctic; té a veure amb la rendibilitat del disseny. Ens referim al fet que, com que és tan versàtil, el podràs lluir fins que te’n canses amb samarretes, camises, bruses, tops, i en infinitat ocasions, des de les més casuals fins a les més formals. També la pots combinar amb una jaqueta texana de la col·lecció Patchwork de Stradivarius.

 

 

Així que, aglutinaràs diverses tendències en una, de manera que l’èxit el tens assegurat. Serà un ‘look‘ amb el qual no passaràs desapercebuda, això t’ho assegurem. Seràs de les primeres a portar l”street style’, un estil que cada vegada té més pes en la moda. No obstant això, encara que no totes se senten còmodes amb minifaldilles com la que ens presenta Stradivarius, creiem que és el moment perfecte per arriscar, perquè este model, a més de ser espectacular, pot ser teu per menys de 10 euros.

No se’ns ocorre una millor peça per triomfar, a més d’aconseguir un ‘look’ més que encertat que et farà sentir radiant. No t’ho penses més i completa la col·lecció de primavera amb una d’estes minifaldilles que et proposa Stradivarius per a esta temporada.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.