La faldilla d’Stradivarius que serà tendència i que costa menys de 10 euros

Cartel luminoso de Stradivarius

 

La cadena de moda Stradivarius ha dissenyat per a esta temporada diverses minifaldilles de quadres a un preu molt baix que han envaït el món de la moda. A més, les mostra a la seua web en combinacions molt afavoridores, i quan les veges, en voldràs una per a tu.

El millor és que les diferents versions actualitzades d’esta faldilla agradaran a tots, però sobretot a qui vulga anar a l’última moda. Trobaràs un disseny amb plecs, un altre ajustat i llis amb obertures als laterals o amb el baix esfilagarsat i el disseny recte amb quadres que està triomfant.

 

Minifaldilla recta

Parlem d’una minifaldilla de tall recte i estampat de quadres que combina el color malva amb el negre i té una obertura lateral. A més, és de cintura alta, que estilitza la figura, i només val 9,99 euros.

A primera vista pot semblar que esta faldilla no té res d’espectacular, però està creant tendència. El mateix model el tens en blau, o pots optar pel model de minifaldilla de quadres en cru, amb obertura lateral i detall de baix esfilagarsat. O fins i tot pots optar per un model de quadres amples i doble obertura al més pur estil ‘british’.

 

La faldilla de Stradivarius que ho té tot per arrasar i costa menys de 10 euros

Minifaldilla recta de quadres amb obertura als dos costats | STRADIVARIUS
 

Qualsevol d’estes faldilles combina perfectament amb botes, botins, vambes o el calçat que preferesques i, per descomptat, amb un càrdigan, un top, un jersei o una jaqueta sense coll que completaran un ‘outfit‘ d’allò més autèntic.

Dit això, és hora de descobrir els tres motius pels quals esta faldilla es mereix un lloc al teu armari. El primer motiu és que es tracta d’un model mini de tir alt, baix amb obertura lateral, tancament amb cremallera oculta i detall de baix esfilagarsat. Una faldilla amb un estampat vichy lila i blanc preciós que és tendència i que tindrà molt d’èxit esta temporada. El segon és que este disseny estilitza tota mena de cossos i afavoreix molt.

A més, el tall recte fa que la faldilla siga elegant i atrevida al mateix temps i li aporta molt de glamur. I el tercer motiu és el més pràctic; té a veure amb la rendibilitat del disseny. Ens referim al fet que, com que és tan versàtil, el podràs lluir fins que te’n canses amb samarretes, camises, bruses, tops, i en infinitat ocasions, des de les més casuals fins a les més formals. També la pots combinar amb una jaqueta texana de la col·lecció Patchwork de Stradivarius.

 

 

Així que, aglutinaràs diverses tendències en una, de manera que l’èxit el tens assegurat. Serà un ‘look‘ amb el qual no passaràs desapercebuda, això t’ho assegurem. Seràs de les primeres a portar l”street style’, un estil que cada vegada té més pes en la moda. No obstant això, encara que no totes se senten còmodes amb minifaldilles com la que ens presenta Stradivarius, creiem que és el moment perfecte per arriscar, perquè este model, a més de ser espectacular, pot ser teu per menys de 10 euros.

No se’ns ocorre una millor peça per triomfar, a més d’aconseguir un ‘look’ més que encertat que et farà sentir radiant. No t’ho penses més i completa la col·lecció de primavera amb una d’estes minifaldilles que et proposa Stradivarius per a esta temporada.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Protecció Civil provarà el sistema ÉS-Alert en municipis pròxims a centrals nuclears

Protecció Civil realitzarà entre el 24 d'abril i el 13 de maig un simulacre del sistema d'alertes ÉS-Alert en 61 municipis pròxims a centrals nuclears, aconseguint a més de 75.000 habitants.

Les inspectores de Transports neguen pressions en l’auditoria dels contractes del cas Koldo

Tres inspectores de Transports defenen davant el Suprem que l'auditoria sobre contractes de màscares es va fer sense indicacions externes i sense vulnerar la legalitat.

Protecció Civil prova el sistema ÉS-Alert en municipis pròxims a centrals nuclears

Protecció Civil realitzarà un simulacre del sistema ÉS-Alert en 61 municipis situats al voltant de centrals nuclears per a comprovar la resposta dels plans d'emergència.

Busquen a un agressor sexual de Castelló que havia d’haver ingressat a la presó a principis d’abril

Les Forces i Cossos de Seguretat de l'Estat busquen a un home de 45 anys, condemnat per agressions sexuals i coaccions, que no va ingressar a la presó a principis d'abril i el parador del qual es desconeix.

Detingut a Cullera un professor per una presumpta agressió sexual a una alumna de 5 anys

Un professor de Cullera ha sigut detingut per una presumpta agressió sexual a una alumna de 5 anys i ha quedat en llibertat amb mesures cautelars mentres continua la investigació judicial.

Pérez Llorca defén prioritzar el finançament enfront del dia institucional de Les Corts

Juanfran Pérez Llorca contraposa la decisió de no celebrar el dia institucional de Les Corts el 25 d'abril amb la necessitat d'aconseguir més finançament per a la Comunitat Valenciana, que vincula a més servicis públics.

Catalá planteja reduir este estiu els festivals sorollosos a la Ciutat de les Arts i les Ciències

L'alcaldessa de València anticipa que este estiu es limitaran els festivals amb alta contaminació acústica a l'entorn de la Ciutat de les Arts i les Ciències i defén la ZAS de Russafa com un terme mitjà entre veïns i hostalers.

El València lliga el futur de David Otorbi, extrem del filial

El València ha renovat el contracte de David Otorbi, extrem de 18 anys del filial, que va debutar amb el primer equip amb només 16 anys i és internacional sub-18 amb Espanya.