La faldilla d’Stradivarius que serà tendència i que costa menys de 10 euros

Cartel luminoso de Stradivarius

 

La cadena de moda Stradivarius ha dissenyat per a esta temporada diverses minifaldilles de quadres a un preu molt baix que han envaït el món de la moda. A més, les mostra a la seua web en combinacions molt afavoridores, i quan les veges, en voldràs una per a tu.

El millor és que les diferents versions actualitzades d’esta faldilla agradaran a tots, però sobretot a qui vulga anar a l’última moda. Trobaràs un disseny amb plecs, un altre ajustat i llis amb obertures als laterals o amb el baix esfilagarsat i el disseny recte amb quadres que està triomfant.

 

Minifaldilla recta

Parlem d’una minifaldilla de tall recte i estampat de quadres que combina el color malva amb el negre i té una obertura lateral. A més, és de cintura alta, que estilitza la figura, i només val 9,99 euros.

A primera vista pot semblar que esta faldilla no té res d’espectacular, però està creant tendència. El mateix model el tens en blau, o pots optar pel model de minifaldilla de quadres en cru, amb obertura lateral i detall de baix esfilagarsat. O fins i tot pots optar per un model de quadres amples i doble obertura al més pur estil ‘british’.

 

La faldilla de Stradivarius que ho té tot per arrasar i costa menys de 10 euros

Minifaldilla recta de quadres amb obertura als dos costats | STRADIVARIUS
 

Qualsevol d’estes faldilles combina perfectament amb botes, botins, vambes o el calçat que preferesques i, per descomptat, amb un càrdigan, un top, un jersei o una jaqueta sense coll que completaran un ‘outfit‘ d’allò més autèntic.

Dit això, és hora de descobrir els tres motius pels quals esta faldilla es mereix un lloc al teu armari. El primer motiu és que es tracta d’un model mini de tir alt, baix amb obertura lateral, tancament amb cremallera oculta i detall de baix esfilagarsat. Una faldilla amb un estampat vichy lila i blanc preciós que és tendència i que tindrà molt d’èxit esta temporada. El segon és que este disseny estilitza tota mena de cossos i afavoreix molt.

A més, el tall recte fa que la faldilla siga elegant i atrevida al mateix temps i li aporta molt de glamur. I el tercer motiu és el més pràctic; té a veure amb la rendibilitat del disseny. Ens referim al fet que, com que és tan versàtil, el podràs lluir fins que te’n canses amb samarretes, camises, bruses, tops, i en infinitat ocasions, des de les més casuals fins a les més formals. També la pots combinar amb una jaqueta texana de la col·lecció Patchwork de Stradivarius.

 

 

Així que, aglutinaràs diverses tendències en una, de manera que l’èxit el tens assegurat. Serà un ‘look‘ amb el qual no passaràs desapercebuda, això t’ho assegurem. Seràs de les primeres a portar l»street style’, un estil que cada vegada té més pes en la moda. No obstant això, encara que no totes se senten còmodes amb minifaldilles com la que ens presenta Stradivarius, creiem que és el moment perfecte per arriscar, perquè este model, a més de ser espectacular, pot ser teu per menys de 10 euros.

No se’ns ocorre una millor peça per triomfar, a més d’aconseguir un ‘look’ més que encertat que et farà sentir radiant. No t’ho penses més i completa la col·lecció de primavera amb una d’estes minifaldilles que et proposa Stradivarius per a esta temporada.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.