La faldilla d’Stradivarius que serà tendència i que costa menys de 10 euros

Cartel luminoso de Stradivarius

 

La cadena de moda Stradivarius ha dissenyat per a esta temporada diverses minifaldilles de quadres a un preu molt baix que han envaït el món de la moda. A més, les mostra a la seua web en combinacions molt afavoridores, i quan les veges, en voldràs una per a tu.

El millor és que les diferents versions actualitzades d’esta faldilla agradaran a tots, però sobretot a qui vulga anar a l’última moda. Trobaràs un disseny amb plecs, un altre ajustat i llis amb obertures als laterals o amb el baix esfilagarsat i el disseny recte amb quadres que està triomfant.

 

Minifaldilla recta

Parlem d’una minifaldilla de tall recte i estampat de quadres que combina el color malva amb el negre i té una obertura lateral. A més, és de cintura alta, que estilitza la figura, i només val 9,99 euros.

A primera vista pot semblar que esta faldilla no té res d’espectacular, però està creant tendència. El mateix model el tens en blau, o pots optar pel model de minifaldilla de quadres en cru, amb obertura lateral i detall de baix esfilagarsat. O fins i tot pots optar per un model de quadres amples i doble obertura al més pur estil ‘british’.

 

La faldilla de Stradivarius que ho té tot per arrasar i costa menys de 10 euros

Minifaldilla recta de quadres amb obertura als dos costats | STRADIVARIUS
 

Qualsevol d’estes faldilles combina perfectament amb botes, botins, vambes o el calçat que preferesques i, per descomptat, amb un càrdigan, un top, un jersei o una jaqueta sense coll que completaran un ‘outfit‘ d’allò més autèntic.

Dit això, és hora de descobrir els tres motius pels quals esta faldilla es mereix un lloc al teu armari. El primer motiu és que es tracta d’un model mini de tir alt, baix amb obertura lateral, tancament amb cremallera oculta i detall de baix esfilagarsat. Una faldilla amb un estampat vichy lila i blanc preciós que és tendència i que tindrà molt d’èxit esta temporada. El segon és que este disseny estilitza tota mena de cossos i afavoreix molt.

A més, el tall recte fa que la faldilla siga elegant i atrevida al mateix temps i li aporta molt de glamur. I el tercer motiu és el més pràctic; té a veure amb la rendibilitat del disseny. Ens referim al fet que, com que és tan versàtil, el podràs lluir fins que te’n canses amb samarretes, camises, bruses, tops, i en infinitat ocasions, des de les més casuals fins a les més formals. També la pots combinar amb una jaqueta texana de la col·lecció Patchwork de Stradivarius.

 

 

Així que, aglutinaràs diverses tendències en una, de manera que l’èxit el tens assegurat. Serà un ‘look‘ amb el qual no passaràs desapercebuda, això t’ho assegurem. Seràs de les primeres a portar l»street style’, un estil que cada vegada té més pes en la moda. No obstant això, encara que no totes se senten còmodes amb minifaldilles com la que ens presenta Stradivarius, creiem que és el moment perfecte per arriscar, perquè este model, a més de ser espectacular, pot ser teu per menys de 10 euros.

No se’ns ocorre una millor peça per triomfar, a més d’aconseguir un ‘look’ més que encertat que et farà sentir radiant. No t’ho penses més i completa la col·lecció de primavera amb una d’estes minifaldilles que et proposa Stradivarius per a esta temporada.

Últimes notícies

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.