Un gos-ambulància: la disfressa de Halloween més viral amb polèmica inclosa

Imatge del gos disfressat d'ambulància

Imatge del gos disfressat d’ambulància | València Diari

 

El Halloween és una festivitat celta que se celebra amb especial intensitat en els Estats Units però que ja fa temps que s’està estenent per tot el món, incloent Espanya. Un esdeveniment en què la gent es disfressa en un ambient lúgubre i festiu.

 

Una de les disfresses que més ha triomfat enguany, no l’ha protagonitzat una persona, sinó un gos, al que el seu amo l’ha vestit d’ambulància. El mateix propietari de l’animal va penjar el vídeo en les xarxes i l’escena, que es desconeix a on va ser gravada, s’ha tornat viral amb comentaris de tota classe.

 

En les imàtgens es pot vore este simpàtic gos, anomenat River, amb una espècie de caixa en l’esquena decorada com si fora una ambulància, amb la llum del sostre inclosa, i l’animal udola imitant el mateix so de la sirena. Molts usuaris han expressat que la imatge i l’animal són adorables i ha causat molta simpatia en les xarxes socials. Este és el vídeo:

 

 

Polèmica per maltractament animal

A pesar de què molts comentaris aplaudixen l’original disfressa de Halloween, també n’hi ha molts que critiquen durament el propietari del gos, a qui acusen d’haver fet una acció de maltractament animal, especialment pel fet que l’ambulància humilia a River i el soroll de la sirena pot causar por o estrés al mateix gos. Sense dubte, el debat sobre si s’han de disfressar les mascotes o no ha estat més obert que mai esta setmana arran d’este vídeo.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.