Un gos-ambulància: la disfressa de Halloween més viral amb polèmica inclosa

Imatge del gos disfressat d'ambulància

Imatge del gos disfressat d’ambulància | València Diari

 

El Halloween és una festivitat celta que se celebra amb especial intensitat en els Estats Units però que ja fa temps que s’està estenent per tot el món, incloent Espanya. Un esdeveniment en què la gent es disfressa en un ambient lúgubre i festiu.

 

Una de les disfresses que més ha triomfat enguany, no l’ha protagonitzat una persona, sinó un gos, al que el seu amo l’ha vestit d’ambulància. El mateix propietari de l’animal va penjar el vídeo en les xarxes i l’escena, que es desconeix a on va ser gravada, s’ha tornat viral amb comentaris de tota classe.

 

En les imàtgens es pot vore este simpàtic gos, anomenat River, amb una espècie de caixa en l’esquena decorada com si fora una ambulància, amb la llum del sostre inclosa, i l’animal udola imitant el mateix so de la sirena. Molts usuaris han expressat que la imatge i l’animal són adorables i ha causat molta simpatia en les xarxes socials. Este és el vídeo:

 

 

Polèmica per maltractament animal

A pesar de què molts comentaris aplaudixen l’original disfressa de Halloween, també n’hi ha molts que critiquen durament el propietari del gos, a qui acusen d’haver fet una acció de maltractament animal, especialment pel fet que l’ambulància humilia a River i el soroll de la sirena pot causar por o estrés al mateix gos. Sense dubte, el debat sobre si s’han de disfressar les mascotes o no ha estat més obert que mai esta setmana arran d’este vídeo.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El TSJCV alerta dels perjudicis per la falta de reforços als jutjats valencians

El TSJCV ha advertit dels perjudicis que causarà al servici públic de justícia la decisió del Ministeri de Justícia de denegar la dotació econòmica per a 18 mesures de reforç als òrgans judicials valencians, entre elles les dels jutjats de clàusules sòl. La Sala de Govern ha demanat al CGPJ que inste el Ministeri a reconsiderar la seua decisió.

Jesús Lancis, nou rector de l’UJI, exigix una financiació suficient i estable per a les universitats públiques

El nou rector de la Universitat Jaume I, Jesús Lancis, ha defensat una financiació suficient i estable per a les universitats públiques i el desplegament íntegre de l’acord plurianual 2026-2029, i ha reivindicat la universitat com a motor de cohesió social i ascensor social.

Reconegut l’ascens històric del Rugby Turia a la màxima categoria femenina

L’Ajuntament de València ha rebut el Rugby Turia per celebrar el seu primer ascens a Divisió d’Honor femenina, un èxit que culmina sis anys de treball i consolida la ciutat en l’elit del rugbi estatal.

Detingut per furtar les joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a l’hospital

Un home de 39 anys ha sigut detingut per furtar diverses joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a urgències del Hospital de la Marina Baixa, a la Vila Joiosa. La Guàrdia Civil ha recuperat quasi totes les peces venudes en establiments de compravenda d’or.

Morata renova al capdavant de Cambra València amb un nou ple orientat a la competitivitat empresarial

José Vicente Morata ha sigut reelegit per unanimitat president de Cambra València per al període 2026-2030, amb un nou Ple de 60 representants empresarials i un Comitè Executiu renovat orientat a reforçar la competitivitat de les empreses valencianes.

Jutgen un germà d’Antonio Anglés per un brutal segrest i agressió a València

Joaquín Martins, germà d’Antonio Anglés, s’asseu a la banqueta amb altres cinc hòmens acusats de segrestar i torturar un home en 2021. La Fiscalia demana per a ell 27 anys de presó.

Més de 78 milions en beques de menjador i transport escolar per al curs 2026-2027

Educació destina més de 78 milions d’euros a beques de menjador i ajudes individuals de transport escolar per al curs 2026-2027, amb especial atenció a zones rurals i famílies vulnerables.

Juny tanca amb 62 morts per calor a la Comunitat Valenciana, la pitjor xifra des de 2015

Les altes temperatures han provocat 62 morts per calor en juny a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència en la setmana del 22 al 28, i situen 2026 com el pitjor any des que hi ha registres del MoMo.