Anuncios

Un gos-ambulància: la disfressa de Halloween més viral amb polèmica inclosa

Imatge del gos disfressat d'ambulància

Imatge del gos disfressat d’ambulància | València Diari

 

El Halloween és una festivitat celta que se celebra amb especial intensitat en els Estats Units però que ja fa temps que s’està estenent per tot el món, incloent Espanya. Un esdeveniment en què la gent es disfressa en un ambient lúgubre i festiu.

 

Anuncios

Una de les disfresses que més ha triomfat enguany, no l’ha protagonitzat una persona, sinó un gos, al que el seu amo l’ha vestit d’ambulància. El mateix propietari de l’animal va penjar el vídeo en les xarxes i l’escena, que es desconeix a on va ser gravada, s’ha tornat viral amb comentaris de tota classe.

 

En les imàtgens es pot vore este simpàtic gos, anomenat River, amb una espècie de caixa en l’esquena decorada com si fora una ambulància, amb la llum del sostre inclosa, i l’animal udola imitant el mateix so de la sirena. Molts usuaris han expressat que la imatge i l’animal són adorables i ha causat molta simpatia en les xarxes socials. Este és el vídeo:

 

 

Polèmica per maltractament animal

A pesar de què molts comentaris aplaudixen l’original disfressa de Halloween, també n’hi ha molts que critiquen durament el propietari del gos, a qui acusen d’haver fet una acció de maltractament animal, especialment pel fet que l’ambulància humilia a River i el soroll de la sirena pot causar por o estrés al mateix gos. Sense dubte, el debat sobre si s’han de disfressar les mascotes o no ha estat més obert que mai esta setmana arran d’este vídeo.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.
Anuncios