La gran aposta de Mercadona: El saníssim producte que segur que compraràs

Agricultor recollint espàrrecs

Mercadona comprarà 1.000 tones d’espàrrec verd cultivat en Espanya | Mercadona

 

La companyia de supermercats Mercadona  previst comprar 1.000 tones d’espàrrec verd d’origen espanyol per a la campanya del 2020, que va del març al juny aproximadament.

 

Per a proveir d’este producte les més de 1.600 botigues que Mercadona té ubicades en Espanya Portugal, la companyia col·labora amb diferents proveïdors que tenen camps situats en Andalusia, Castella La Manxa i Extremadura.

 

Uns 20.000 milions d’euros en vendes de productes locals 

En concret, treballa amb els proveïdors Espárragos de Granada SCA de Láchar (Granada), Centro Sur Sdad. Coop. Andaluza de Huétor Tajar (Granada), Única Fresh-Granagenil de Purchil (Granada), Espabadiel de Torre del Burgo (Guadalajara) i Tany Nature de Don Benito (Badajoz). El 2019 les compres de Mercadona en Espanya van arribar a un valor superior als 19.970 milions d’euros.

 

Gràcies als acords comercials de la companyia amb el sector primari, Mercadona col·labora amb 9.500 agricultors, 12.000 pescadors i 6.700 ramaders. Paral·lelament, la cadena valenciana dona suport a la iniciativa «Fruites i Verdures de temporada» del ministeri d’Agricultura, Pesca i Alimentació (MAPA).

 

En este sentit, Mercadona defén les pràctiques comercials justes i, des de fa anys, està adherida al Codi de Bones Pràctiques Mercantils en la contractació alimentària.

 

Este acord voluntari, que suposa un nou pas en la promoció de pràctiques comercials justes, s’emmarca en la Llei de mesures per a millorar el funcionament de la cadena alimentària i està impulsat pel ministeri d’Agricultura, Pesca i Alimentació en col·laboració amb diferents associacions de tota la cadena agroalimentària.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.

Més de 500 jóvens s’incorporen al camp valencià amb ajudes de la Generalitat

La Generalitat impulsa la incorporació de 548 jóvens i nous agricultors i ramaders al camp valencià amb una convocatòria rècord de més de 27 milions d'euros en ajudes.

La guerra d’arcabusseria posa fi als Moros i Cristians d’Alcoi

Les festes de Moros i Cristians d'Alcoi conclouen amb el Dia del Alardo, una intensa jornada de trets d'arcabusseria, ambaixades i l'Aparició de Sant Jordiet sobre el castell.