La gran aposta de Mercadona: El saníssim producte que segur que compraràs

Agricultor recollint espàrrecs

Mercadona comprarà 1.000 tones d’espàrrec verd cultivat en Espanya | Mercadona

 

La companyia de supermercats Mercadona  previst comprar 1.000 tones d’espàrrec verd d’origen espanyol per a la campanya del 2020, que va del març al juny aproximadament.

 

Per a proveir d’este producte les més de 1.600 botigues que Mercadona té ubicades en Espanya Portugal, la companyia col·labora amb diferents proveïdors que tenen camps situats en Andalusia, Castella La Manxa i Extremadura.

 

Uns 20.000 milions d’euros en vendes de productes locals 

En concret, treballa amb els proveïdors Espárragos de Granada SCA de Láchar (Granada), Centro Sur Sdad. Coop. Andaluza de Huétor Tajar (Granada), Única Fresh-Granagenil de Purchil (Granada), Espabadiel de Torre del Burgo (Guadalajara) i Tany Nature de Don Benito (Badajoz). El 2019 les compres de Mercadona en Espanya van arribar a un valor superior als 19.970 milions d’euros.

 

Gràcies als acords comercials de la companyia amb el sector primari, Mercadona col·labora amb 9.500 agricultors, 12.000 pescadors i 6.700 ramaders. Paral·lelament, la cadena valenciana dona suport a la iniciativa «Fruites i Verdures de temporada» del ministeri d’Agricultura, Pesca i Alimentació (MAPA).

 

En este sentit, Mercadona defén les pràctiques comercials justes i, des de fa anys, està adherida al Codi de Bones Pràctiques Mercantils en la contractació alimentària.

 

Este acord voluntari, que suposa un nou pas en la promoció de pràctiques comercials justes, s’emmarca en la Llei de mesures per a millorar el funcionament de la cadena alimentària i està impulsat pel ministeri d’Agricultura, Pesca i Alimentació en col·laboració amb diferents associacions de tota la cadena agroalimentària.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.