13.3 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Els horaris, apertures i cursos de les piscines municipals de València

 

La ciutat de València prepara ja l’apertura de les seues piscines municipals per a este mes de juny. Un total de 7 piscines municipals descobertes en diferents ubicacions de la capital obriran les seues portes al llarg del mes, per a permetre a majors i menuts refrescar-se i disfrutar de l’estiu.

 

La primera piscina que obrirà serà la Piscina la Hípica, el pròxim 6 de juny. Estes instal·lacions tindran un horari de bany lliure de dilluns a diumenge, d’11.00 a 19.00 hores.

 

El dia 8 de juny obriran altres dos piscines municipals, la del parc de l’Oest i la de Benicalap.

 

La Piscina del Parc de l’Oest tindrà un horari de bany lliure de dilluns a divendres de 12.00 a 18.30 hores, i dissabtes, diumenges i festius, d’11.00 a 19.00 hores. A més, estes instal·lacions tindran els divendres de juliol i agost apertura nocturna, de 21.00 a 01.00 hores. Ací s’oferirà bany lliure, així com activitats recreatives nocturnes. El divendres 28 de juny serà el torn de l’activitat “Benvingut l’estiu”, que donarà inici a estes activitats nocturnes tematitzades.

 

El 5 de juliol serà el torn de la temàtica eivissenca; el 12 de juliol, la hawaiana; el 19 de juliol, l’activitat màgica; el 26 de juliol, la caribenya; el 2 d’agost l’apertura nocturna swing; el 9 d’agost, la brasilenya; el 16 d’agost l’apertura nocturna pop; el 23 d’agost l’activitat de disfrassos; i per últim, el 30 d’agost l’última apertura nocturna, la “Despedida de l’estiu”. Esta piscina del Parc de l’Oest també tindrà cursets, que s’impartiran de 09.00 a 11.45 hores i de 18.45 a 20.30 hores.

 

La Piscina de Benicalap, que també obrirà el 8 de juny, tindrà horari de bany lliure de dilluns a divendres de 12.00 a 20.30 hores, i dissabtes, diumenges i festius d’11.00 a 19.00 hores. Respecte als horaris dels cursets, seran de 10.00 a 12.00 hores i de 18.30 a 20.30 hores.

 

La següent apertura serà la de la Piscina del Poliesportiu Benimaclet, el dia 15 de juny. Estes instal·lacions tindran horari de bany lliure de dilluns a divendres de 12.00 a 18.45 hores, i els dissabtes, diumenges i festius de 10.15 a 21.00 hores. Els horaris dels cursets seran de 10.15 a 11.45 hores i de 18.45 a 21.00 hores. El dia 14 de juny les instal·lacions només obriran per a cursos de natació.

 

El 21 de juny serà el torn de la Piscina de Castellar Oliveral. Esta piscina tindrà horari de bany lliure de dilluns a divendres de 12.00 a 18.30 hores, i dissabtes, diumenges i festius, d’11.00 a 19.00 hores. Els cursets s’impartiran en horari de 10.00 a 12.00 hores i de 18.30 a 20.30 hores.

 

El 29 de juny obriran les seues portes les últimes dos piscines municipals que encara no ho hauran fet, la Piscina El Palmar i la Piscina de Natzaret.

 

En el cas de la Piscina El Palmar, tindrà horari de bany lliure de dilluns a divendres de 12.00 a 20.30 hores, i dissabtes i diumenges d’11:00 a 19.00 hores. Els horaris dels cursets seran de 10.15 a 11.45 hores, i a les 19.00 hores (aquagym).

 

La Piscina de Natzaret tindrà un horari de bany lliure de dilluns a dissabte d’11:00 a 19.00 hores, i els diumenges i festius d’11:00 a 15.00 hores.

 

Totes estes piscines municipals de València tancaran les seues portes el dia 8 de setembre, excepte la Piscina de Castellar Oliveral, que tancarà l’1 de setembre.

 

Cursos i activitats per a totes les edats

Este estiu s’oferiran unes 2.400 places per a diferents activitats aquàtiques en les piscines municipals de València. Estes activitats es repartiran de la següent forma: 404 places de natació preescolar, 684 places de natació escolar, 90 places de matronatació, 384 places de natació d’adults, i 444 places d’aquagym.

 

Les 2.400 places per a les diferents activitats enumerades abans quedaran distribuïdes d’esta manera, segons les instal·lacions. 936 places en el Parc de l’Oest, 356 places en Benicalap, 258 places en Castellar, 816 places en Benimaclet i 40 places en El Palmar.

 

En el cas dels cursos de natació, en les piscines de Benimaclet, Parc de l’Oest, Castellar, Benicalap i El Palmar, les dates seran les següents: en el mes de juny, del dia 14 al 28 (10 sessions); en juliol, del dia 1 al 26 (20 sessions); i en agost, del dia 1 al 29 (20 sessions).

 

Tarifes de les activitats

Les tarifes dels diferents cursos són les següents:

 

Cursos matronatació: 20 sessions: 130,55 € / 10 sessions: 93,25 €

Cursos natació preescolar: 20 sessions: 130,55 € / 10 sessions: 93,25 €

Cursos natació escolar: 20 sessions: 50,50 € / 10 sessions: 30,00 €

Cursos natació d’adults: 20 sessions: 60,52 € / 10 sessions: 40,25 €

Cursos aquagym: 20 sessions: 57,25 € (reduïda 28,65 €) / 10 sessions: 40,75 € (reduïda 20,35 €)

Bany lliure: Entrada diürna: 3,25 € (reduïda 1,65 €) / Entrada nocturna: 4,45 € (reduïda 3,25 €)

 

Tota la informació de les piscines municipals de València, les activitats, i preus, així com la resta de propostes desenvolupades per la Fundació Esportiva Municipal de l’Ajuntament de València, es poden consultar FENT CLIC ACÍ.

Últimes notícies

Abascal confia en un acord amb el PP en la Comunitat i exigix infraestructures hidràuliques

Abascal ha assegurat que el pacte amb el PP en la Comunitat Valenciana pot tancar-se si arreplega les infraestructures hidràuliques pendents. També ha acusat el PP de frenar acords en migració, gènere i memòria, i ha negat qualsevol distanciament amb Giorgia Meloni.

Patronal i sindicats reclamen més pes del diàleg social en els pressupostos de la Generalitat

CEV, CCOO-PV i UGT-PV han reivindicat que el diàleg social tinga un rol central en els comptes autonòmics. Demanen participar en la negociació per a aportar certitud, allunyar la polarització i no ser moneda de canvi.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament en una clínica dental d’Alzira i una altra de 4 seguix ingressada

Una xiqueta de sis anys ha mort després de ser atesa en una clínica dental d'Alzira. Una altra menor de quatre anys, atesa el mateix dia, roman en l'UCI pediàtrica del Clínic de València.

La fortalesa del Vila-real en La Ceràmica repta la debilitat a domicili del Mallorca

El Vila-real, tercer i molt sòlid a casa, rep a un Mallorca fràgil anara amb objectius oposats: pressionar als de dalt i posar terra pel mig amb el descens.

Josan es perdrà l’Elx-Reial Madrid per una lesió muscular

El migcampista de l'Elx serà baixa este diumenge davant el Reial Madrid per una lesió a la cama esquerra, confirmada per Eder Sarabia. John Chetauya i Pedro Bigas entrenaran amb el grup i, si no hi ha incidències, estaran a la disposició del tècnic.

Pérez Llorca defén que les crides amb Pradas i Mazón van ser una coincidència

Pérez Llorca ha defés davant la jutgessa que l'encreuament de crides amb Pradas i Mazón el dia de la DANA va ser una coincidència i que no va actuar d'intermediari. L'acta notarial aportada per Pradas arreplega contactes breus i la instructora sosté que ella buscava arribar al president.

Sarabia promet la millor versió de l’Elx per a buscar un triomf històric davant el Madrid

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx oferirà la seua millor versió per a intentar aconseguir una cosa històrica davant el Reial Madrid. Demana un partit quasi perfecte, estadi ple i màxima convicció.

L’Hèrcules estrena a casa l’era Beto Company davant el filial del Betis

L'equip alacantí obri una nova etapa amb Beto Company per a reenganxar-se a la promoció davant el filial del Betis. Arriba fort a casa però amb baixes sensibles.