Horrorland guanya el premi al millor event europeu de terror

Horroland

Els impulsors d’Horrorland, les companyies HororBox i Insomnia, arreplegant el premi   | Instagram | @davidmorenoof

 

Europa premia el primer parc temàtic de terror en Espanya. Horroland ha guanyat el reconeiximent al millor event europeu de terror en els prestigiosos ‘Scare Awards’. Els guardons compten amb 15 categories i 90 nominats i s’han entregat este dimarts de nit en el parc d’Alton, en el Regne Unit. Es tracta del premi més important que s’entrega, ja que és l’únic a nivell europeu.

 

Tot i que els altres contrincants són parcs amb trajectòria i bagatge, el jurat ha decidit guardonar el parc de terror espanyol, i en destaca la qualitat dels decorats, la posada en escena de les seues experiències, la professionalitat dels actors i la campanya de màrqueting i comunicació duta a terme per donar a conéixer el parc. 

 

 

 

Torna el terror esta tardor

Inspirat en una classe de parc molt popular en els Estats Units, Horrorland ha sigut el primer parc temàtic de terror del sud d’Europa. Situat en una antiga central tèrmica, es va estrenar la tardor passada i, tot i que tenia previst obrir només durant els mesos d’octubre i novembre, aprofitant la temporada de Tots Sants i Halloween, va acabar obrint també per Nadal, els dies 28, 29 i 30 de desembre, amb dos noves atraccions.

 

L’èxit va ser rotund. Amb un aforament màxim de 4.500 persones, es van acabar les entrades i es van vendre tots els abonaments que evitaven haver de fer cua. A més, el parc va ser guardonat en els PAC Awards, els primers premis per a parcs d’oci que valoren les opinions dels visitants i experts, com a «millor novetat en parcs d’Espanya 2018».

 

En definitiva, una aventura que arrancava amb un 93% d’entrades venudes el dia de la seua inauguració i que, segur, continuarà atemorint visitants enguany. De fet, ja hi ha data per a la segona edició: el parc obrirà portes el 4 d’octubre amb més espai i noves atraccions.

Últimes notícies

Ruixats amb tempesta i possible graníssol a l’interior de Castelló i màximes en descens

Este diumenge s'esperen ruixats amb tempesta i possible graníssol, puntualment forts a l'interior de Castelló, i un descens de les temperatures màximes en bona part de la Comunitat Valenciana.

Avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l’interior de Castelló i València

La Aemet activa l'avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l'interior de Castelló i del nord de València, amb el risc de graníssol i ratxes fortes de vent.

Nova manifestació a València exigix retirar l’acta de diputat a Carlos Mazón per la gestió de la dana

Una nova manifestació a València reclama suprimir l'aforament i l'acta de diputat de Carlos Mazón per la gestió de la dana, sumant a docents i famílies en plena vaga indefinida del professorat.

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.