Horrorland guanya el premi al millor event europeu de terror

Horroland

Els impulsors d’Horrorland, les companyies HororBox i Insomnia, arreplegant el premi   | Instagram | @davidmorenoof

 

Europa premia el primer parc temàtic de terror en Espanya. Horroland ha guanyat el reconeiximent al millor event europeu de terror en els prestigiosos ‘Scare Awards’. Els guardons compten amb 15 categories i 90 nominats i s’han entregat este dimarts de nit en el parc d’Alton, en el Regne Unit. Es tracta del premi més important que s’entrega, ja que és l’únic a nivell europeu.

 

Tot i que els altres contrincants són parcs amb trajectòria i bagatge, el jurat ha decidit guardonar el parc de terror espanyol, i en destaca la qualitat dels decorats, la posada en escena de les seues experiències, la professionalitat dels actors i la campanya de màrqueting i comunicació duta a terme per donar a conéixer el parc. 

 

 

 

Torna el terror esta tardor

Inspirat en una classe de parc molt popular en els Estats Units, Horrorland ha sigut el primer parc temàtic de terror del sud d’Europa. Situat en una antiga central tèrmica, es va estrenar la tardor passada i, tot i que tenia previst obrir només durant els mesos d’octubre i novembre, aprofitant la temporada de Tots Sants i Halloween, va acabar obrint també per Nadal, els dies 28, 29 i 30 de desembre, amb dos noves atraccions.

 

L’èxit va ser rotund. Amb un aforament màxim de 4.500 persones, es van acabar les entrades i es van vendre tots els abonaments que evitaven haver de fer cua. A més, el parc va ser guardonat en els PAC Awards, els primers premis per a parcs d’oci que valoren les opinions dels visitants i experts, com a «millor novetat en parcs d’Espanya 2018».

 

En definitiva, una aventura que arrancava amb un 93% d’entrades venudes el dia de la seua inauguració i que, segur, continuarà atemorint visitants enguany. De fet, ja hi ha data per a la segona edició: el parc obrirà portes el 4 d’octubre amb més espai i noves atraccions.

Últimes notícies

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.

Quaranta atesos durant la Nit de l’Albà d’Elx, amb dues ferides greus

La Nit de l'Albà d'Elx ha deixat 40 persones ateses, majoritàriament per lesions lleus, encara que dues menors han patit danys més greus per cremades i impacte de canyes.

Un camió bolcat col·lapsa l’A-7 a Benifaió amb 6 km de cues

El bolc d’un camió en l’A-7 al terme de Benifaió ha provocat este divendres almenys sis quilòmetres de retencions en direcció Alacant. El vehicle ha quedat creuat en la calçada i el trànsit circula només pel voral.

El Valencia fitxa el lateral veneçolà Román Davis per al Mestalla i el Juvenil A

El Valencia ha incorporat el jove lateral veneçolà Román Davis, de 18 anys, cedit per la Universidad Central de Venezuela amb opció de compra, per reforçar el Juvenil A i el Mestalla.

L’Elx confia a tancar prompte el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha explicat que el club treballa per aconseguir el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce i ha detallat les posicions que encara vol reforçar abans del tancament del mercat.

Iñigo Pérez alerta d’un partit altament emocional en el debut a Santander

Iñigo Pérez preveu un partit molt emocional en el debut del Villarreal a LALIGA al camp del Racing de Santander i insistix que l’equip ha de saber gestionar eixa pressió. El tècnic navarrés es mostra satisfet amb la pretemporada, confia en els jòvens i fixa com a repte agarrar-se als llocs de Champions.

Luís Castro s’esborra els objectius llargs: el Levante només pensa en l’Espanyol

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, assegura que l’única meta ara és debutar amb victòria diumenge al camp de l’Espanyol en la primera jornada de LaLiga EA Sports.