Horrorland guanya el premi al millor event europeu de terror

Horroland

Els impulsors d’Horrorland, les companyies HororBox i Insomnia, arreplegant el premi   | Instagram | @davidmorenoof

 

Europa premia el primer parc temàtic de terror en Espanya. Horroland ha guanyat el reconeiximent al millor event europeu de terror en els prestigiosos ‘Scare Awards’. Els guardons compten amb 15 categories i 90 nominats i s’han entregat este dimarts de nit en el parc d’Alton, en el Regne Unit. Es tracta del premi més important que s’entrega, ja que és l’únic a nivell europeu.

 

Tot i que els altres contrincants són parcs amb trajectòria i bagatge, el jurat ha decidit guardonar el parc de terror espanyol, i en destaca la qualitat dels decorats, la posada en escena de les seues experiències, la professionalitat dels actors i la campanya de màrqueting i comunicació duta a terme per donar a conéixer el parc. 

 

 

 

Torna el terror esta tardor

Inspirat en una classe de parc molt popular en els Estats Units, Horrorland ha sigut el primer parc temàtic de terror del sud d’Europa. Situat en una antiga central tèrmica, es va estrenar la tardor passada i, tot i que tenia previst obrir només durant els mesos d’octubre i novembre, aprofitant la temporada de Tots Sants i Halloween, va acabar obrint també per Nadal, els dies 28, 29 i 30 de desembre, amb dos noves atraccions.

 

L’èxit va ser rotund. Amb un aforament màxim de 4.500 persones, es van acabar les entrades i es van vendre tots els abonaments que evitaven haver de fer cua. A més, el parc va ser guardonat en els PAC Awards, els primers premis per a parcs d’oci que valoren les opinions dels visitants i experts, com a «millor novetat en parcs d’Espanya 2018».

 

En definitiva, una aventura que arrancava amb un 93% d’entrades venudes el dia de la seua inauguració i que, segur, continuarà atemorint visitants enguany. De fet, ja hi ha data per a la segona edició: el parc obrirà portes el 4 d’octubre amb més espai i noves atraccions.

Últimes notícies

Onze mil quilòmetres de vigilància del Seprona en una setmana crítica d’alt risc d’incendis a València

Agents del Seprona han patrullat més d’11.000 quilòmetres en 18 termes municipals de cinc comarques valencianes durant una setmana catalogada de màxim risc d’incendis forestals.

Aemet activa avís taronja a l’interior de València per temperatures de fins a 40 graus

Aemet ha activat l’avís taronja dimarts i dimecres a l’interior de València per màximes de fins a 40 graus, en plena tercera ona de calor del mes de juliol.

Comissen quasi 600 productes falsificats a Alcossebre valorats en 10.700 euros

La Guàrdia Civil ha comissat 594 productes presumptament falsificats a Alcossebre, valorats en 10.700 euros, i ha proposat sancions a quatre venedors ambulants.

Incliva incorpora l’exercici al tractament del càncer de mama en un innovador projecte pilot

Incliva ha posat en marxa a València un projecte pilot amb 80 dones amb càncer de mama recentment diagnosticat per integrar un programa d’exercici físic personalitzat en el tractament amb quimioteràpia.

Sagunt a Escena reunirà 19 espectacles de teatre, música, dansa i circ a l’agost

El festival obrerà amb la producció de l'IVC 'El Narcís en la seua opinió', de Guillem de Castro, i combinarà clàssics, teatre contemporani i obres en valencià

Dilluns amb calor extrema a l’interior i tempestes vespertines a la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un episodi de calor molt intensa a l’interior de València i Alacant, amb màximes pròximes als 40 graus i possibles tempestes vespertines, segons Aemet.

Tallada la línia C2 de Rodalia entre Xàtiva i Algemesí per un problema en la catenària

La circulació ferroviària entre Xàtiva i Algemesí està interrompuda per una falta de tensió en la catenària, amb un pla alternatiu per carretera entre Xàtiva i Benifaió.

Nova nit tòrrida a la Comunitat amb mínimes pròximes als 30 graus i humitat del 99 %

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tòrrida, amb mínimes que quasi arriben als 30 graus en diverses localitats i una humitat relativa de fins al 99 %, que ha incrementat de manera notable la sensació de basca.