Horrorland guanya el premi al millor event europeu de terror

Horroland

Els impulsors d’Horrorland, les companyies HororBox i Insomnia, arreplegant el premi   | Instagram | @davidmorenoof

 

Europa premia el primer parc temàtic de terror en Espanya. Horroland ha guanyat el reconeiximent al millor event europeu de terror en els prestigiosos ‘Scare Awards’. Els guardons compten amb 15 categories i 90 nominats i s’han entregat este dimarts de nit en el parc d’Alton, en el Regne Unit. Es tracta del premi més important que s’entrega, ja que és l’únic a nivell europeu.

 

Tot i que els altres contrincants són parcs amb trajectòria i bagatge, el jurat ha decidit guardonar el parc de terror espanyol, i en destaca la qualitat dels decorats, la posada en escena de les seues experiències, la professionalitat dels actors i la campanya de màrqueting i comunicació duta a terme per donar a conéixer el parc. 

 

 

 

Torna el terror esta tardor

Inspirat en una classe de parc molt popular en els Estats Units, Horrorland ha sigut el primer parc temàtic de terror del sud d’Europa. Situat en una antiga central tèrmica, es va estrenar la tardor passada i, tot i que tenia previst obrir només durant els mesos d’octubre i novembre, aprofitant la temporada de Tots Sants i Halloween, va acabar obrint també per Nadal, els dies 28, 29 i 30 de desembre, amb dos noves atraccions.

 

L’èxit va ser rotund. Amb un aforament màxim de 4.500 persones, es van acabar les entrades i es van vendre tots els abonaments que evitaven haver de fer cua. A més, el parc va ser guardonat en els PAC Awards, els primers premis per a parcs d’oci que valoren les opinions dels visitants i experts, com a «millor novetat en parcs d’Espanya 2018».

 

En definitiva, una aventura que arrancava amb un 93% d’entrades venudes el dia de la seua inauguració i que, segur, continuarà atemorint visitants enguany. De fet, ja hi ha data per a la segona edició: el parc obrirà portes el 4 d’octubre amb més espai i noves atraccions.

Últimes notícies

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.

El Villarreal aposta per la continuïtat en els banquets tècnics del futbol base

El Villarreal ha decidit mantindre una temporada més els mateixos entrenadors en el seu futbol base, amb David Albelda al Villarreal B, David Cifuentes al Villarreal C i Pepe Reina al Juvenil de Divisió d'Honor.