Horrorland guanya el premi al millor event europeu de terror

Horroland

Els impulsors d’Horrorland, les companyies HororBox i Insomnia, arreplegant el premi   | Instagram | @davidmorenoof

 

Europa premia el primer parc temàtic de terror en Espanya. Horroland ha guanyat el reconeiximent al millor event europeu de terror en els prestigiosos ‘Scare Awards’. Els guardons compten amb 15 categories i 90 nominats i s’han entregat este dimarts de nit en el parc d’Alton, en el Regne Unit. Es tracta del premi més important que s’entrega, ja que és l’únic a nivell europeu.

 

Tot i que els altres contrincants són parcs amb trajectòria i bagatge, el jurat ha decidit guardonar el parc de terror espanyol, i en destaca la qualitat dels decorats, la posada en escena de les seues experiències, la professionalitat dels actors i la campanya de màrqueting i comunicació duta a terme per donar a conéixer el parc. 

 

 

 

Torna el terror esta tardor

Inspirat en una classe de parc molt popular en els Estats Units, Horrorland ha sigut el primer parc temàtic de terror del sud d’Europa. Situat en una antiga central tèrmica, es va estrenar la tardor passada i, tot i que tenia previst obrir només durant els mesos d’octubre i novembre, aprofitant la temporada de Tots Sants i Halloween, va acabar obrint també per Nadal, els dies 28, 29 i 30 de desembre, amb dos noves atraccions.

 

L’èxit va ser rotund. Amb un aforament màxim de 4.500 persones, es van acabar les entrades i es van vendre tots els abonaments que evitaven haver de fer cua. A més, el parc va ser guardonat en els PAC Awards, els primers premis per a parcs d’oci que valoren les opinions dels visitants i experts, com a «millor novetat en parcs d’Espanya 2018».

 

En definitiva, una aventura que arrancava amb un 93% d’entrades venudes el dia de la seua inauguració i que, segur, continuarà atemorint visitants enguany. De fet, ja hi ha data per a la segona edició: el parc obrirà portes el 4 d’octubre amb més espai i noves atraccions.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat mobilitza 421 milions per a ajudar famílies i empreses davant la crisi per la guerra de l’Iran

El Consell pacta amb sindicats i patronal 27 mesures que inclouen ajudes a hipoteques, lloguer, transport, autònoms i finançament bonificat

Juan Roig confia en medalles del Projecte FER a Los Angeles 2028

Juan Roig destaca la cultura de l'esforç del Projecte FER i expressa la seua confiança que diversos dels esportistes becats aconseguisquen medalla en els Jocs Olímpics de Los Angeles 2028.

Projecte FER 2026 presenta el seu programa de beques amb 140 esportistes sota el lema Basat en somni reals

El Projecte FER 2026 llança la seua catorzena edició amb 140 esportistes becats i l'objectiu a mitjà termini dels Jocs Olímpics de Los Angeles 2028, reforçant a més l'impacte de la marató i mitja marató com a eixos de mecenatge esportiu.

CCOO reclama a la Generalitat aplicar enguany la jornada de 35 hores al personal públic

CCOO PV reclama a la Generalitat Valenciana que pose en marxa este mateix any la jornada de 35 hores setmanals per a tot el seu personal públic, tal com arreplega l'acord de legislatura de 2024.

El València Basket busca apurar les seues opcions de ser segon davant un IDK obligat a guanyar

El València Basket visita a un IDK Euskotren que es juga continuar viu en la lluita pel play off, mentres les valencianes apuren les seues opcions d'arrabassar la segona plaça al Spar Girona.

Cambra València anticipa una desacceleració econòmica per l’impacte de la guerra a l’Iran

Cambra València preveu que l'economia de la Comunitat cresca entre un 2 i un 2,5% enguany, per davall del 3% estimat inicialment, a causa de l'encariment energètic i a la incertesa generada per la guerra a l'Iran.

Pérez Llorca nega cap retall al jutjat de la dana i el PSPV l’acusa d’afeblir la investigació

El president defensa que Catarroja manté tots els mitjans sol·licitats, mentre Diana Morant reclama restituir de manera immediata els recursos del jutjat

Mazón recorre el veto a personar-se en la causa de la DANA per la seriosa indefensió que denúncia

La defensa de Carlos Mazón ha recorregut davant l'Audiència Provincial de València la decisió de la jutgessa de Catarroja que li impedix personar-se en la causa per la DANA, en considerar que li provoca una seriosa indefensió processal.