16 C
València
Dimarts, 9 desembre, 2025

Cau el 1r premi de la Loteria en València

La sort torna a caure en territori valencià. El primer premi del sorteig de la Loteria Nacional d’este dissabte, 8 de febrer, ha caigut en València. En concret, el bitllet ha sigut validat en l’Administració de Loteria situada en el número 7 del carrer del Doctor Nicasi Benlloch de la ciutat.

 

El premi és de 600.000 euros al número i 60.000 euros al dècim. El número premiat ha sigut el 64.226, que també s’ha venut en Barcelona, Granada i Puerto de la Cruz (Santa Cruz de Tenerife). Els reintegraments són 6 – 4 – 3.

 

D’altra banda, el segon premi, dotat amb 120.000 euros al número i 12.000 al dècim, ha caigut en el Prat de Llobregat (Barcelona), Mondragon (Guipúscoa), Alguaire (Lleida), Múrcia i Santa Cruz de Tenerife. El número guanyador ha sigut el 22.014.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’Elx suma a casa en huit jornades més punts que en tota la seua última temporada en Primera

L'equip il·licità acumula 16 punts en el Martínez Valero amb quatre victòries i quatre empats i ja supera els 15 que va fer com a local en tota la 2022-23.

Ivace+i destina 14,7 milions a 22 projectes d’investigació d’alt impacte

La Conselleria d'Indústria ha aprovat 14,7 milions per a 22 projectes estratègics de Ivace+i Innovació 2025 amb 65 entitats i majoria de pimes. Les iniciatives abasten aigua, microplàstics, CO₂, logística, bateries i salut, amb cofinançament europeu del 60%.

Rioja avisa: el València anirà a guanyar al Atleti malgrat la dificultat del Metropolità

Luis Rioja afirma que el València anirà al Metropolità per la victòria malgrat l'exigència del camp. Valora la ratxa de resultats, però no es conforma.

Hostalers de la Tinença defenen l’aparcament al costat de l’embassament enfront de la crítica ecologista

Hostalers de la Tinença defenen l'aparcament al costat de l'embassament d'Ulldecona com a 'revulsiu' per a l'economia i la fixació de població. Ecologistes ho rebutgen per situar-se en sòl protegit i alerten d'un 'macropàrquing' i obres 'lesives'.

Cels buidats i lleuger descens de temperatures en la Comunitat Valenciana

Jornada estable amb pocs núvols i sense fenòmens adversos; mínimes i màximes baixaran de manera general. Núvols alts al final del dia i boires matinals a l'interior.

El silenci de l’ànima explora les seqüeles emocionals del suïcidi juvenil

El curtmetratge El silenci de l'ànima, en postproducció, aborda el suïcidi juvenil vinculat a l'assetjament escolar des de l'impacte en familiars, amistats i l'àmbit escolar. El projecte combina assessorament psicològic, repartiment jove i un pla d'estrena que passa per festivals, plataformes i centres educatius.

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.