16.3 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Cau el 1r premi de la Loteria en València

La sort torna a caure en territori valencià. El primer premi del sorteig de la Loteria Nacional d’este dissabte, 8 de febrer, ha caigut en València. En concret, el bitllet ha sigut validat en l’Administració de Loteria situada en el número 7 del carrer del Doctor Nicasi Benlloch de la ciutat.

 

El premi és de 600.000 euros al número i 60.000 euros al dècim. El número premiat ha sigut el 64.226, que també s’ha venut en Barcelona, Granada i Puerto de la Cruz (Santa Cruz de Tenerife). Els reintegraments són 6 – 4 – 3.

 

D’altra banda, el segon premi, dotat amb 120.000 euros al número i 12.000 al dècim, ha caigut en el Prat de Llobregat (Barcelona), Mondragon (Guipúscoa), Alguaire (Lleida), Múrcia i Santa Cruz de Tenerife. El número guanyador ha sigut el 22.014.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat nomena un xofer per al expresident Carlos Mazón

El Diari Oficial publica el nomenament d'un conductor per al expresident, a proposta de Mazón i a l'empara de l'Estatut. PSPV i Compromís qüestionen el plus de quilometratge.

El vent suspén el trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana: quatre trens afectats

El tancament entre 11.00 i 16.00 per ratxes molt fortes afecta a tres Euromed i un Intercity en el corredor entre Catalunya i la Comunitat Valenciana. Renfe permet canvis i anul·lacions sense cost.

Detinguts 19 jóvens, 18 menors, per robatoris amb violència i lesions a València

La Policia Nacional ha detingut a 19 jóvens, 18 d'ells menors, per deu robatoris amb violència i dos delictes de lesions en el districte de Trànsits de València. Actuaven en grup amb una violència desmesurada i van arribar a usar armes blanques; la investigació continua oberta.

Desmantellat un punt de venda de drogues al costat d’un saló d’apostes a Guardamar

Un home de 40 anys ha sigut detingut després de desmantellar-se un punt de venda de cocaïna i MDMA al costat d'un saló d'apostes a Guardamar. Es van confiscar drogues, material de tall i útils de dosificat; el jutjat va decretar la seua llibertat amb mesures cautelars.

El vent deixa ratxes de 117 km/h a Alcoi i hi ha avís taronja a Castelló

Les ratxes més intenses s'han mesurat a Alcoi, amb 117 km/h, i s'han registrat valors molt alts a Ayora, Xert, La Torre de les Maçanes i Buñol. Aemet manté avisos per vent este dijous a Castelló, amb nivell taronja a l'interior nord.

Agents dels EUA i el Canadà descobrixen la joia amagada de la Costa Blanca

Una quinzena d'agents dels EUA i el Canadà recorre durant tres dies la Costa Blanca per a conéixer la seua oferta de golf, gastronomia i cultura. L'objectiu és posicionar el destí a Amèrica del Nord i tancar aliances comercials.

Tancament temporal del trànsit de trens entre Catalunya i Comunitat Valenciana per fort vent

El trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana romandrà tancat d'11.00 a 16.00 per ratxes molt fortes de vent. Adif ha avisat de possibles canvis segons evolucione el temps.

El detingut per l’assassinat de la seua exmuller i filla a Xilxes passarà demà a disposició judicial

L'arrestat, inicialment detingut per infringir una orde d'allunyament, afronta la imputació per dos assassinats. Les diligències seguixen sota secret i s'analitzen les cambres municipals.