La loteria deixa 2’2 milions d’euros en premis en la província de València

Euromillones

El pot d’Euromilions es situava en 149 milions d’euros | Twitter – @tuloteroApp

 

Dos comarques valencianes s’han alçat amb sort este cap de setmana. La localitat d’Anna, en al zona de la Costera-la Canal de Navarrés i la localitat d’Oliva, en la Safor, han guanyat cada una un premi important de la loteria. Entre les dos localitats, sumen més de 2 milions d’euros en premis en menys de 24 hores en València.

 

Un primer premi molt repartit

En el primer cas, el guanyador s’ha emportat el primer premi de la Loteria Nacional. I la sort s’ha quedat molt repartida, ja que l’administració que l’ha venuda –l’administració La Albufera de Anna– ha venut 20 dècims entre el Club de Caçadors del municipi. Amb un premi de 60.000 euros cada dècim, en total, esta associació ha guanyat 1.200.000 euros.

 

Però, de fet, tal com informa ‘Levante’, podria ser que encara no siguen prou conscients del premi que els ha tocat, perquè se n’han anat de cacera a Albacete tot el cap de setmana i encara no han passat per l’administració. Una administració que va buscar el número a posta per al club, que tenia molt d’interés en jugar un bitllet que acabara en 48.

 

  

Segons Vicent Roman, gerent del despatx, portaven jugant el mateix número des de gener «i mira per a on, els ha tocat». La xifra premiada en el sorteig d’este dissabte, 21 de setembre a migdia, ha sigut la 34.148, i ha sigut venuda també en Balmaseda (Biscaia) i Sevilla.

 

 

Un codi que val 1 milió en Oliva

L’altra localitat valenciana afortunada ha sigut Oliva. Este municipi al sud de la Safor ha validat un bitllet que conté el codi especial WDK06586, que per als participants espanyols d’este premi europeu significa 1 milió d’euros en premis. Este codi es diu ‘el Milió’, i està present com un complement en tots els bitllets de l’Euromilió que es venen en Espanya cada setmana.

 

En este cas, el bitllet ha sigut validat en el carrer d’Alejandro Cardona, 7, a on es troba l’administració de loteria número 2 d’Oliva. Els altres premis que s’han repartit en Espanya, en el sorteig d’este divendres 20 de setembre de nit, han sigut de Segona Categoria i han caigut en Barcelona i en les Canàries.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.