La loteria deixa 2’2 milions d’euros en premis en la província de València

Euromillones

El pot d’Euromilions es situava en 149 milions d’euros | Twitter – @tuloteroApp

 

Dos comarques valencianes s’han alçat amb sort este cap de setmana. La localitat d’Anna, en al zona de la Costera-la Canal de Navarrés i la localitat d’Oliva, en la Safor, han guanyat cada una un premi important de la loteria. Entre les dos localitats, sumen més de 2 milions d’euros en premis en menys de 24 hores en València.

 

Un primer premi molt repartit

En el primer cas, el guanyador s’ha emportat el primer premi de la Loteria Nacional. I la sort s’ha quedat molt repartida, ja que l’administració que l’ha venuda –l’administració La Albufera de Anna– ha venut 20 dècims entre el Club de Caçadors del municipi. Amb un premi de 60.000 euros cada dècim, en total, esta associació ha guanyat 1.200.000 euros.

 

Però, de fet, tal com informa ‘Levante’, podria ser que encara no siguen prou conscients del premi que els ha tocat, perquè se n’han anat de cacera a Albacete tot el cap de setmana i encara no han passat per l’administració. Una administració que va buscar el número a posta per al club, que tenia molt d’interés en jugar un bitllet que acabara en 48.

 

  

Segons Vicent Roman, gerent del despatx, portaven jugant el mateix número des de gener «i mira per a on, els ha tocat». La xifra premiada en el sorteig d’este dissabte, 21 de setembre a migdia, ha sigut la 34.148, i ha sigut venuda també en Balmaseda (Biscaia) i Sevilla.

 

 

Un codi que val 1 milió en Oliva

L’altra localitat valenciana afortunada ha sigut Oliva. Este municipi al sud de la Safor ha validat un bitllet que conté el codi especial WDK06586, que per als participants espanyols d’este premi europeu significa 1 milió d’euros en premis. Este codi es diu ‘el Milió’, i està present com un complement en tots els bitllets de l’Euromilió que es venen en Espanya cada setmana.

 

En este cas, el bitllet ha sigut validat en el carrer d’Alejandro Cardona, 7, a on es troba l’administració de loteria número 2 d’Oliva. Els altres premis que s’han repartit en Espanya, en el sorteig d’este divendres 20 de setembre de nit, han sigut de Segona Categoria i han caigut en Barcelona i en les Canàries.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.