La loteria deixa 2’2 milions d’euros en premis en la província de València

Euromillones

El pot d’Euromilions es situava en 149 milions d’euros | Twitter – @tuloteroApp

 

Dos comarques valencianes s’han alçat amb sort este cap de setmana. La localitat d’Anna, en al zona de la Costera-la Canal de Navarrés i la localitat d’Oliva, en la Safor, han guanyat cada una un premi important de la loteria. Entre les dos localitats, sumen més de 2 milions d’euros en premis en menys de 24 hores en València.

 

Un primer premi molt repartit

En el primer cas, el guanyador s’ha emportat el primer premi de la Loteria Nacional. I la sort s’ha quedat molt repartida, ja que l’administració que l’ha venuda –l’administració La Albufera de Anna– ha venut 20 dècims entre el Club de Caçadors del municipi. Amb un premi de 60.000 euros cada dècim, en total, esta associació ha guanyat 1.200.000 euros.

 

Però, de fet, tal com informa ‘Levante’, podria ser que encara no siguen prou conscients del premi que els ha tocat, perquè se n’han anat de cacera a Albacete tot el cap de setmana i encara no han passat per l’administració. Una administració que va buscar el número a posta per al club, que tenia molt d’interés en jugar un bitllet que acabara en 48.

 

  

Segons Vicent Roman, gerent del despatx, portaven jugant el mateix número des de gener «i mira per a on, els ha tocat». La xifra premiada en el sorteig d’este dissabte, 21 de setembre a migdia, ha sigut la 34.148, i ha sigut venuda també en Balmaseda (Biscaia) i Sevilla.

 

 

Un codi que val 1 milió en Oliva

L’altra localitat valenciana afortunada ha sigut Oliva. Este municipi al sud de la Safor ha validat un bitllet que conté el codi especial WDK06586, que per als participants espanyols d’este premi europeu significa 1 milió d’euros en premis. Este codi es diu ‘el Milió’, i està present com un complement en tots els bitllets de l’Euromilió que es venen en Espanya cada setmana.

 

En este cas, el bitllet ha sigut validat en el carrer d’Alejandro Cardona, 7, a on es troba l’administració de loteria número 2 d’Oliva. Els altres premis que s’han repartit en Espanya, en el sorteig d’este divendres 20 de setembre de nit, han sigut de Segona Categoria i han caigut en Barcelona i en les Canàries.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Valencia Basket corona la Lliga Endesa amb un joc de 100 punts i récord anotador

El Valencia Basket ha conquistat la Lliga Endesa amb un estil ofensiu desbocat: ha superat els 100 punts en 29 dels 91 partits disputats, amb un ritme alt, molt triple i una defensa agressiva que han marcat la seua identitat.

El Valencia presenta la temporada a Mestalla amb el Trofeu Taronja contra el Newcastle

El Valencia disputarà la 54a edició del Trofeu Taronja contra el Newcastle United FC el dissabte 8 d’agost a les 21.00 hores a Mestalla, en l’últim amistós abans de l’inici de Lliga.

Any històric per al Valencia Basket: primer club que aconseguix la Lliga ACB i la Lliga Femenina el mateix any

El Valencia Basket s'ha convertit en el primer club que guanya en una mateixa temporada la Lliga ACB i la Lliga Femenina, un doblet que completa amb la Supercopa masculina i la Copa de la Reina.

Més autobusos de l’EMT per a cobrir el tall de Metrovalència entre Alameda i Marítim

EMT València reforça des d'este dijous les línies 4, 31, 32, 81, 92 i 93 per a compensar el tall de les línies 5 i 7 de Metrovalència entre Alameda i Marítim, unes obres que s'allargaran fins al 30 d'agost.

El valencià i les altres llengües espanyoles, com a llengües de l’Estat

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana reivindica més drets lingüístics, més protecció legal per al valencià i un model de llengua menys elitista i més connectat amb l’ús real dels valencianoparlants

Castelló rep 211 milions addicionals per a impulsar la producció d’hidrogen verd

L’IDAE ha aprovat reasignar fins a 211 milions del programa europeu IPCEI Hy2USE a nous projectes d’hidrogen verd a la refineria de Castelló, liderats per bp i Iberdrola, que preveuen la major planta operativa d’Espanya en 2026.

Desmantellada a València una banda que va estafar quasi 3 milions amb l’estafa del fill en apurs

La Policia Nacional ha desarticulat una organització criminal assentada a la província de València que ha estafat quasi 3 milions d’euros a unes 500 víctimes de tot Espanya amb l’estafa del fill en apurs. L’operació, amb deu detinguts a València i Eivissa, ha permés descobrir una estructura molt especialitzada que blanquejava els beneficis amb lloguer de vehicles de luxe.

Nou detinguts a València i Saragossa per un entramat de tràfic amb 11 quilos de cocaïna

La Policia Nacional ha desarticulat una presumpta organització de tràfic de cocaïna entre València i Saragossa, amb nou detinguts i més d’11 quilos de droga intervinguts.