7.9 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

La loteria deixa 2’2 milions d’euros en premis en la província de València

Euromillones

El pot d’Euromilions es situava en 149 milions d’euros | Twitter – @tuloteroApp

 

Dos comarques valencianes s’han alçat amb sort este cap de setmana. La localitat d’Anna, en al zona de la Costera-la Canal de Navarrés i la localitat d’Oliva, en la Safor, han guanyat cada una un premi important de la loteria. Entre les dos localitats, sumen més de 2 milions d’euros en premis en menys de 24 hores en València.

 

Un primer premi molt repartit

En el primer cas, el guanyador s’ha emportat el primer premi de la Loteria Nacional. I la sort s’ha quedat molt repartida, ja que l’administració que l’ha venuda –l’administració La Albufera de Anna– ha venut 20 dècims entre el Club de Caçadors del municipi. Amb un premi de 60.000 euros cada dècim, en total, esta associació ha guanyat 1.200.000 euros.

 

Però, de fet, tal com informa ‘Levante’, podria ser que encara no siguen prou conscients del premi que els ha tocat, perquè se n’han anat de cacera a Albacete tot el cap de setmana i encara no han passat per l’administració. Una administració que va buscar el número a posta per al club, que tenia molt d’interés en jugar un bitllet que acabara en 48.

 

  

Segons Vicent Roman, gerent del despatx, portaven jugant el mateix número des de gener «i mira per a on, els ha tocat». La xifra premiada en el sorteig d’este dissabte, 21 de setembre a migdia, ha sigut la 34.148, i ha sigut venuda també en Balmaseda (Biscaia) i Sevilla.

 

 

Un codi que val 1 milió en Oliva

L’altra localitat valenciana afortunada ha sigut Oliva. Este municipi al sud de la Safor ha validat un bitllet que conté el codi especial WDK06586, que per als participants espanyols d’este premi europeu significa 1 milió d’euros en premis. Este codi es diu ‘el Milió’, i està present com un complement en tots els bitllets de l’Euromilió que es venen en Espanya cada setmana.

 

En este cas, el bitllet ha sigut validat en el carrer d’Alejandro Cardona, 7, a on es troba l’administració de loteria número 2 d’Oliva. Els altres premis que s’han repartit en Espanya, en el sorteig d’este divendres 20 de setembre de nit, han sigut de Segona Categoria i han caigut en Barcelona i en les Canàries.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

26 afectats del Costa Concordia demanen més indemnització per seqüeles agreujades

Un grup de 26 afectats pel naufragi del Costa Concordia reclama que se'ls abone la diferència per l'agreujament de les seues seqüeles psicològiques. Després de dotze anys, informes pericials apunten a un trastorn per estrés posttraumàtic crònic i demanen que es reconega com a seqüela consolidada i permanent.

La Comunitat Valenciana marca un IPC del 3,2% al desembre i supera la mitjana nacional

La inflació en la Comunitat Valenciana es va situar en el 3,2% al desembre, per damunt del 2,9% d'Espanya. Vivenda i hostaleria van impulsar la dada regional.

Heimtextil concentra a Frankfurt la innovació del tèxtil alacantí

Catorze firmes de l'Alcoià i el Comtat participen en la principal fira europea de la tèxtil-llar, amb focus en tapisseria, decoració i noves tendències. La delegació ha rebut visites institucionals i reforça la seua projecció exportadora.

Aitana Mas i Alberto Ibáñez no optaran a la reelecció com a portaveus d’Iniciativa

Els portaveus d'Iniciativa-Compromís, Aitana Mas i Alberto Ibáñez, no repetiran en el càrrec en el congrés del 28 de març a València. Ella prioritza el seu procés oncològic i ell se centrarà en la seua labor en el Congrés.

Dijous amb cel buidat que tendirà a nuvolós i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

Cel poc nuvolós o buidat gran part del dijous i augment de nuvolositat al final, amb alguna precipitació feble aïllada a l'interior de València. Temperatures estables i vent fluix amb canvis de direcció.

Doblet de Chimy Ávila i remuntada que fica al Betis en quarts

El Betis va véncer 2-1 a l'Elx en La Cartoixa amb dos gols de Chimy Ávila entre el 68 i el 80, després del 0-1 de Pétrot. Va patir, però va certificar el passe a quarts.

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.