La loteria deixa 2’2 milions d’euros en premis en la província de València

Euromillones

El pot d’Euromilions es situava en 149 milions d’euros | Twitter – @tuloteroApp

 

Dos comarques valencianes s’han alçat amb sort este cap de setmana. La localitat d’Anna, en al zona de la Costera-la Canal de Navarrés i la localitat d’Oliva, en la Safor, han guanyat cada una un premi important de la loteria. Entre les dos localitats, sumen més de 2 milions d’euros en premis en menys de 24 hores en València.

 

Un primer premi molt repartit

En el primer cas, el guanyador s’ha emportat el primer premi de la Loteria Nacional. I la sort s’ha quedat molt repartida, ja que l’administració que l’ha venuda –l’administració La Albufera de Anna– ha venut 20 dècims entre el Club de Caçadors del municipi. Amb un premi de 60.000 euros cada dècim, en total, esta associació ha guanyat 1.200.000 euros.

 

Però, de fet, tal com informa ‘Levante’, podria ser que encara no siguen prou conscients del premi que els ha tocat, perquè se n’han anat de cacera a Albacete tot el cap de setmana i encara no han passat per l’administració. Una administració que va buscar el número a posta per al club, que tenia molt d’interés en jugar un bitllet que acabara en 48.

 

  

Segons Vicent Roman, gerent del despatx, portaven jugant el mateix número des de gener «i mira per a on, els ha tocat». La xifra premiada en el sorteig d’este dissabte, 21 de setembre a migdia, ha sigut la 34.148, i ha sigut venuda també en Balmaseda (Biscaia) i Sevilla.

 

 

Un codi que val 1 milió en Oliva

L’altra localitat valenciana afortunada ha sigut Oliva. Este municipi al sud de la Safor ha validat un bitllet que conté el codi especial WDK06586, que per als participants espanyols d’este premi europeu significa 1 milió d’euros en premis. Este codi es diu ‘el Milió’, i està present com un complement en tots els bitllets de l’Euromilió que es venen en Espanya cada setmana.

 

En este cas, el bitllet ha sigut validat en el carrer d’Alejandro Cardona, 7, a on es troba l’administració de loteria número 2 d’Oliva. Els altres premis que s’han repartit en Espanya, en el sorteig d’este divendres 20 de setembre de nit, han sigut de Segona Categoria i han caigut en Barcelona i en les Canàries.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Exhibició del València Basket contra el Joventut i a un pas de la final de l’ACB

El València Basket ha derrotat l’Asisa Joventut per 90-76 al Roig Arena, posa el 2-0 en la semifinal de la Lliga Endesa i es queda a un triomf de la final.

Controlat l’incendi forestal de Serra i reobert el trànsit marítim al Port de Sagunt

L’incendi declarat este divendres a Serra s’ha estabilitzat cap a les 20.00 hores després d’una evolució positiva, fet que ha permés retirar els dos mitjans aeris del MITECO i reobrir el trànsit marítim al Port de Sagunt.

LIFE Intemares impulsa que quasi una quarta part de la mar espanyola estiga protegida

El projecte europeu LIFE Intemares ha ajudat a passar del 8 % al 22,5 % d’àrea marina protegida a Espanya des de 2017 i ha permés declarar 12 nous espais marins de la Red Natura 2000.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Serra

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat esta vesprada al terme municipal de Serra, prop de la carretera CC-3341.

El professorat manté la pressió: STEPV i UGT veuen insuficients les mesures de la Generalitat

STEPV i UGT asseguren que la vaga indefinida del professorat valencià ha funcionat, però adverteixen que la mobilització continuarà perquè consideren insuficients les mesures anunciades per la Generalitat.

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.