Anuncios

30.000 euros, la multa a un local de València per vendre ‘garrafó’

Dieta para embarazadas

El local s’enfronta a una multa de 30.000 euros | València Diari

 

La Policia Local del districte del Marítim de València ha denunciat per infracció molt greu, que podria comportar una multa de 30.000 euros, a un local de la plaça del Cedre per acumular centenars de botelles d’alcohol sense el corresponent precinte fiscal ni registre sanitari.

 

Anuncios

Segons ha informat la Policia Local en un comunicat, s’ha denunciat al propietari del negoci per exercir activitats presumptament il·legals i obstruir suposadament la inspecció dels agents.

 

La investigació es va iniciar el passat 27 de setembre quan una patrulla de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) va fer una inspecció d’un establiment en els voltants de la plaça del Cedre a on va observar 13 botelles d’alcohol que no tenien el corresponent precinte fiscal per a begudes alcohòliques.

 

La patrulla de la Policia Local va sol·licitar en eixe moment fer una inspecció del magatzem i allí va trobar altres 530 botelles, de les que 396 no tenien precinte fiscal i 134 no tenien el número de registre sanitari. En preguntar a l’encarregat per la procedència de les botelles, es va negar a facilitar-la, segons la Policia Local.

 

Els agents que van intervindre en el servici van retirar les 13 botelles i s’està analitzant el seu contingut per part dels servicis sanitaris.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios