30.000 euros, la multa a un local de València per vendre ‘garrafó’

Dieta para embarazadas

El local s’enfronta a una multa de 30.000 euros | València Diari

 

La Policia Local del districte del Marítim de València ha denunciat per infracció molt greu, que podria comportar una multa de 30.000 euros, a un local de la plaça del Cedre per acumular centenars de botelles d’alcohol sense el corresponent precinte fiscal ni registre sanitari.

 

Segons ha informat la Policia Local en un comunicat, s’ha denunciat al propietari del negoci per exercir activitats presumptament il·legals i obstruir suposadament la inspecció dels agents.

 

La investigació es va iniciar el passat 27 de setembre quan una patrulla de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) va fer una inspecció d’un establiment en els voltants de la plaça del Cedre a on va observar 13 botelles d’alcohol que no tenien el corresponent precinte fiscal per a begudes alcohòliques.

 

La patrulla de la Policia Local va sol·licitar en eixe moment fer una inspecció del magatzem i allí va trobar altres 530 botelles, de les que 396 no tenien precinte fiscal i 134 no tenien el número de registre sanitari. En preguntar a l’encarregat per la procedència de les botelles, es va negar a facilitar-la, segons la Policia Local.

 

Els agents que van intervindre en el servici van retirar les 13 botelles i s’està analitzant el seu contingut per part dels servicis sanitaris.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.