30.000 euros, la multa a un local de València per vendre ‘garrafó’

Dieta para embarazadas

El local s’enfronta a una multa de 30.000 euros | València Diari

 

La Policia Local del districte del Marítim de València ha denunciat per infracció molt greu, que podria comportar una multa de 30.000 euros, a un local de la plaça del Cedre per acumular centenars de botelles d’alcohol sense el corresponent precinte fiscal ni registre sanitari.

 

Segons ha informat la Policia Local en un comunicat, s’ha denunciat al propietari del negoci per exercir activitats presumptament il·legals i obstruir suposadament la inspecció dels agents.

 

La investigació es va iniciar el passat 27 de setembre quan una patrulla de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) va fer una inspecció d’un establiment en els voltants de la plaça del Cedre a on va observar 13 botelles d’alcohol que no tenien el corresponent precinte fiscal per a begudes alcohòliques.

 

La patrulla de la Policia Local va sol·licitar en eixe moment fer una inspecció del magatzem i allí va trobar altres 530 botelles, de les que 396 no tenien precinte fiscal i 134 no tenien el número de registre sanitari. En preguntar a l’encarregat per la procedència de les botelles, es va negar a facilitar-la, segons la Policia Local.

 

Els agents que van intervindre en el servici van retirar les 13 botelles i s’està analitzant el seu contingut per part dels servicis sanitaris.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.

Bernabé ressalta la labor humanitària de la Policia Nacional en la carrera solidària Ruta 091

La carrera solidària Ruta 091 reunix 2.000 corredors a València per a fer costat a FEVADIS i visibilitzar el caràcter humanitari i la vocació de servici de la Policia Nacional.

El Consell reforça el gasto social en els Pressupostos de la Generalitat per a 2026

Els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 augmenten el gasto en sanitat, educació, servicis socials, vivenda, ocupació, emergències i justícia, amb especial focus en jóvens i famílies.

Morant acusa a Pérez Llorca de blindar el seu pacte amb Vox a través dels pressupostos de la Generalitat

Diana Morant sosté que els comptes de la Generalitat servixen per a assegurar la continuïtat de Juanfran Pérez Llorca gràcies a Vox i critica el seu impacte en vivenda, sanitat i educació.