30.000 euros, la multa a un local de València per vendre ‘garrafó’

Dieta para embarazadas

El local s’enfronta a una multa de 30.000 euros | València Diari

 

La Policia Local del districte del Marítim de València ha denunciat per infracció molt greu, que podria comportar una multa de 30.000 euros, a un local de la plaça del Cedre per acumular centenars de botelles d’alcohol sense el corresponent precinte fiscal ni registre sanitari.

 

Segons ha informat la Policia Local en un comunicat, s’ha denunciat al propietari del negoci per exercir activitats presumptament il·legals i obstruir suposadament la inspecció dels agents.

 

La investigació es va iniciar el passat 27 de setembre quan una patrulla de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) va fer una inspecció d’un establiment en els voltants de la plaça del Cedre a on va observar 13 botelles d’alcohol que no tenien el corresponent precinte fiscal per a begudes alcohòliques.

 

La patrulla de la Policia Local va sol·licitar en eixe moment fer una inspecció del magatzem i allí va trobar altres 530 botelles, de les que 396 no tenien precinte fiscal i 134 no tenien el número de registre sanitari. En preguntar a l’encarregat per la procedència de les botelles, es va negar a facilitar-la, segons la Policia Local.

 

Els agents que van intervindre en el servici van retirar les 13 botelles i s’està analitzant el seu contingut per part dels servicis sanitaris.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.

Sis jornades per a reforçar la resposta municipal davant les inundacions a la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha organitzat sis jornades per a tècnics i càrrecs municipals de les tres províncies per a millorar la prevenció i la coordinació davant inundacions abans de l’època de pluges intenses.

Pastor acusa el PSPV de caure en una espiral d’insults i senyalament

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat el PSPV-PSOE i la seua direcció valenciana de fomentar una espiral de crispació i insults, arran de la polèmica per un tuit de Vicent Mompó sobre Diana Morant.

Diana Morant descarta deixar el Ministeri i defensa que continua sent útil als valencians

Diana Morant ha descartat, per ara, abandonar el Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats per bolcar-se en la seua candidatura a la Generalitat i defensa que des del Govern central és molt útil per als valencians.

Morant rebutja les disculpes de Mompó i reclama responsabilitats pels insults masclistes

Diana Morant rebutja les disculpes de Vicent Mompó pels insults masclistes que li va dirigir en X i anuncia accions polítiques a través del Consell de les Dones del PSPV-PSOE. La ministra defensa que estes actituds no es poden normalitzar en la política i reclama que el president de la Diputació de València assumisca responsabilitats.

Estrenes i grans musicals al Principal d’Alacant fins a gener de 2027

El Teatre Principal d’Alacant ha avançat la programació entre octubre de 2026 i gener de 2027, amb dos estrenes estatals i dos grans musicals. Les entrades es podran comprar des del 7 de setembre pels canals habituals del teatre.

Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, guardonades als premis de l’empresa familiar d’Alacant

L’AEFA reconeix Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, així com els empresaris Vicente Berbegal i Coral Erum, en la XXXI edició dels seus premis, que se celebrarà el 29 de setembre a Torrevieja.