30.000 euros, la multa a un local de València per vendre ‘garrafó’

Dieta para embarazadas

El local s’enfronta a una multa de 30.000 euros | València Diari

 

La Policia Local del districte del Marítim de València ha denunciat per infracció molt greu, que podria comportar una multa de 30.000 euros, a un local de la plaça del Cedre per acumular centenars de botelles d’alcohol sense el corresponent precinte fiscal ni registre sanitari.

 

Segons ha informat la Policia Local en un comunicat, s’ha denunciat al propietari del negoci per exercir activitats presumptament il·legals i obstruir suposadament la inspecció dels agents.

 

La investigació es va iniciar el passat 27 de setembre quan una patrulla de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) va fer una inspecció d’un establiment en els voltants de la plaça del Cedre a on va observar 13 botelles d’alcohol que no tenien el corresponent precinte fiscal per a begudes alcohòliques.

 

La patrulla de la Policia Local va sol·licitar en eixe moment fer una inspecció del magatzem i allí va trobar altres 530 botelles, de les que 396 no tenien precinte fiscal i 134 no tenien el número de registre sanitari. En preguntar a l’encarregat per la procedència de les botelles, es va negar a facilitar-la, segons la Policia Local.

 

Els agents que van intervindre en el servici van retirar les 13 botelles i s’està analitzant el seu contingut per part dels servicis sanitaris.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.

El PP reclama més prevenció després de la dana i critica la falta de resposta del Govern central

El PP conclou en el seu dictamen sobre la dana de 2024 que no n'hi ha prou amb reaccionar davant l'emergència i acusa el Govern central de falta de previsió, coordinació i transparència.

Expulsen d’Espanya a huit detinguts per usar pirotècnia prohibida en les Falles

La Subdelegació del Govern a València ordena l'expulsió i cinc anys de veto d'entrada a huit ciutadans comunitaris per llançar pirotècnia prohibida i perillosa durant les últimes Falles.

Agents mediambientals confirmen que no van ser mobilitzats durant la dana en la Comunitat Valenciana

Dos agents mediambientals de la Generalitat van declarar davant el jutjat de Catarroja que durant la dana del 29 d'octubre de 2024 no van rebre orde de mobilització ni avís d'alerta hidrològica.

La jutgessa de la DANA manté a Mazón com a testimoni i li nega accés a la causa

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a Catarroja ratifica que Carlos Mazón continua sent testimoni, rebutja el seu recurs i li impedix accedir al sumari mentres no siga part en el procediment.

El València Basket estrena un museu en el Roig Arena que repassa tota la seua història

El València Basket inaugura un museu i tour en el Roig Arena que recorre la seua trajectòria des de 1986, amb zones interactives i un enfocament a crear nova afició.

Més de 1.600 aspirants s’examinen per a entrar en el cos de Bombers de València

Un total de 1.634 persones es presenten este dissabte al primer examen de l'oposició al cos de Bombers de València, que oferix fins a 122 noves places i aspira a completar el procés abans de final d'any.

La Fiscalia demana imputar a un exalte càrrec de Justícia per la filtració d’un àudio de la dana

La Fiscalia Provincial de València sol·licita que el exsubsecretario de Justícia Ricardo García declare com investigat per la filtració d'un àudio reservat entre Aemet i Emergències durant la dana.