Alerten de la presència de sulfits en un còctel de fruits secs venut en Espanya

 

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició (AESAN) ha alertat recentment de la presència de sulfits en un còctel de fruits secs venuts en els supermercats espanyols i pertanyents a la marca Salysol. Es tractaria d’un producte envasat en llanda, d’uns 80 grams i corresponent al lot 32918 amb data de consum preferent per a juliol del 2022.

 

Un problema per als qui siguen al·lèrgics

Tot i que la presència de sulfits, de forma controlada, no suposa un risc per a la salut alimentària de les persones, sí que pot comportar problemes per les persones que siguen al·lèrgiques a eixos conservants. Com a mínim, d’eixa manera ho han explicat els experts, que afigen que: «Com a mesura de precaució es recomana als consumidors que siguen al·lèrgics als sulfits i que puguen tindre el producte citat en les seues cases, que s’abstinguen de consumir-lo».

 

La Xarxa d’Alerta Alimentària Nacional (SCIRI), va ser la responsable de donar l’alerta de la presència de sulfits, concretament, en les panses procedents de Sud-àfrica que formen part del còctel de fruits secs. Arran d’eixa alerta, s’ha donat coneixement dels fets a les autoritats competents de totes les comunitats autònomes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut a Vinaròs per enviar 60 quilos de marihuana en paquets postals

La Guàrdia Civil i Vigilància Duanera han intervingut a Vinaròs més de 60 quilos de marihuana enviats en paquets postals i han detingut un home per contraban i delicte contra la salut pública.

Detinguts quatre hòmens per una agressió sexual múltiple a València a la víctima del seu excompany

La Policia Nacional ha detingut a València quatre hòmens d’entre 44 i 53 anys per una presumpta agressió sexual en grup a l’exparella sentimental d’un d’ells, a qui també s’atribueix un delicte de maltractaments en l’àmbit de la violència de gènere.

Continua la recerca del jove que ha matat a colps el seu padrastre a València

La Policia Nacional continua buscant un jove de 22 anys que presumptament ha matat a colps el seu padrastre amb una mancuerna en un domicili del barri de Sant Isidre de València, després de fugar-se d’una unitat psiquiàtrica.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua en estat reservat mentre la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació per l’apunyalament d’una dona dilluns a Carcaixent. La víctima continua ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Sánchez responsabilitza les autonomies del PP dels mals resultats de PISA

Pedro Sánchez ha atribuït als governs autonòmics del PP, entre ells el de la Comunitat Valenciana, part dels mals resultats de l’informe PISA, mentre Alberto Núñez Feijóo l’ha acusat de desatendre la qualitat educativa.

La calor extrema deixa 37 graus de matinada en pobles d’Alacant

Diversos municipis de les comarques d’Alacant i València han patit temperatures entre 32 i 37 graus passada la mitjanit, segons Avamet.

Bombers i brigades forestals continuen refrigerant la zona de l’incendi de Polop

Set dotacions de bombers, quatre unitats forestals i un mitjà aeri continuen refrigerant este dimecres al matí la zona afectada per l’incendi de Polop de la Marina, que ha calcinat unes 36 hectàrees però es manté estabilitzat.

Arriben ruixats forts amb pedra i vent al sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana espera este dimecres un augment dels núvols i ruixats amb tronada i pedra, sobretot intensos al sud, amb un descens marcat de les temperatures i vent del nord moderat amb ratxes molt fortes en punts exposats.