12.9 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Alerten de la presència de sulfits en un còctel de fruits secs venut en Espanya

 

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició (AESAN) ha alertat recentment de la presència de sulfits en un còctel de fruits secs venuts en els supermercats espanyols i pertanyents a la marca Salysol. Es tractaria d’un producte envasat en llanda, d’uns 80 grams i corresponent al lot 32918 amb data de consum preferent per a juliol del 2022.

 

Un problema per als qui siguen al·lèrgics

Tot i que la presència de sulfits, de forma controlada, no suposa un risc per a la salut alimentària de les persones, sí que pot comportar problemes per les persones que siguen al·lèrgiques a eixos conservants. Com a mínim, d’eixa manera ho han explicat els experts, que afigen que: «Com a mesura de precaució es recomana als consumidors que siguen al·lèrgics als sulfits i que puguen tindre el producte citat en les seues cases, que s’abstinguen de consumir-lo».

 

La Xarxa d’Alerta Alimentària Nacional (SCIRI), va ser la responsable de donar l’alerta de la presència de sulfits, concretament, en les panses procedents de Sud-àfrica que formen part del còctel de fruits secs. Arran d’eixa alerta, s’ha donat coneixement dels fets a les autoritats competents de totes les comunitats autònomes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor Ricard Pérez Casado, exalcalde de València i impulsor del Jardí del Túria, als 80 anys

El exalcalde de València Ricard Pérez Casado ha mort als 80 anys. L'Ajuntament decreta tres dies de dol i habilita un llibre de condols mentres la ciutat recorda el seu llegat urbà.

L’excap de Bombers situa la primera defunció de la DANA a les 18.30 en el Cecopi

José Miguel Basset ha declarat que el Cecopi va saber de la primera defunció en la DANA sobre les 18.30, malgrat un wasap de les 16.28 que al·ludia a un mort a Utiel. Ha assegurat que l'És_Alert de les 20.11 no es va decidir en el Cecopi i que va desconéixer també el segon avís de les 20.57

Mor el exalcalde de València Ricard Pérez Casado als 80 anys

Ricard Pérez Casado, alcalde de València entre 1979 i 1989, ha mort als 80 anys. La seua etapa va deixar fites com el Jardí del Túria i el Palau de la Música

Ha mort Ricard Pérez Casado, alcalde de València en els anys 80

El exalcalde de València entre 1979 i 1989, Ricard Pérez Casado, ha mort als 80 anys. La seua trajectòria va marcar una dècada clau per a l'Ajuntament.

Basset es desmarca de l’orde de mobilitzar i retirar als bombers dels llits el 29-O

L'ex responsable dels bombers de València ha assegurat davant la jutgessa que no va decidir ni la mobilització per a vigilar llits ni la retirada del 29-O. També ha sostingut que l'És_Alert de les 20.11 no ho va acordar el Cecopi i que ell va proposar un avís per a romandre a casa.

El CPFF arranca sense perspectives de consens sobre el finançament autonòmic

El CPFF ha començat per a abordar la proposta de finançament autonòmic del Govern sense aparença d'acord. Només Catalunya s'obri al pla, mentres altres comunitats el rebutgen i protesten per l'anunci bilateral previ.

Colp a una xarxa amb més de 100 robatoris en gasolineres, comerços i vivendes en sis províncies

La Guàrdia Civil ha detingut a quatre membres d'una xarxa a la qual atribuïx més de cent robatoris en gasolineres, comerços i vivendes d'Alacant, Múrcia i altres províncies. L'operació ha permés intervindre diners, joies i vehicles i esclarir assalts comesos de matinada amb un mateix patró.

Basset nega reticències per a enviar l’És_Alert i afirma: ‘calia enviar-la’

L'ex inspector cap José Miguel Basset ha negat reticències al Es_Alert durant la DANA i ha rebutjat que discutira amb el subdirector d'Emergències pel text de l'avís.