Alerten de la presència de sulfits en un còctel de fruits secs venut en Espanya

 

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició (AESAN) ha alertat recentment de la presència de sulfits en un còctel de fruits secs venuts en els supermercats espanyols i pertanyents a la marca Salysol. Es tractaria d’un producte envasat en llanda, d’uns 80 grams i corresponent al lot 32918 amb data de consum preferent per a juliol del 2022.

 

Un problema per als qui siguen al·lèrgics

Tot i que la presència de sulfits, de forma controlada, no suposa un risc per a la salut alimentària de les persones, sí que pot comportar problemes per les persones que siguen al·lèrgiques a eixos conservants. Com a mínim, d’eixa manera ho han explicat els experts, que afigen que: «Com a mesura de precaució es recomana als consumidors que siguen al·lèrgics als sulfits i que puguen tindre el producte citat en les seues cases, que s’abstinguen de consumir-lo».

 

La Xarxa d’Alerta Alimentària Nacional (SCIRI), va ser la responsable de donar l’alerta de la presència de sulfits, concretament, en les panses procedents de Sud-àfrica que formen part del còctel de fruits secs. Arran d’eixa alerta, s’ha donat coneixement dels fets a les autoritats competents de totes les comunitats autònomes.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Logronyo tanca un cap de setmana de cultura valenciana amb la crema d’una falla dedicada al vi Rioja

La crema d'una falla al·legòrica al vi de Rioja posa fi a Logronyo a un intens cap de setmana de cultura valenciana, amb mascletaes, desfilades i milers d'assistents.

Marcelino valora el triomf en San Mamés: juguem un partit molt complet

Marcelino destaca la mentalitat, l'encert en moments clau i l'actuació de Gerard Moreno com a claus del 1-2 del Vila-real davant l'Athletic en San Mamés.

Valverde lamenta la derrota davant el Vila-real i un ambient en San Mamés més tibant de l’esperat

Ernesto Valverde reconeix que la derrota de l'Athletic davant el Vila-real no va ser el partit esperat i admet un ambient tibant en San Mamés, marcat per la urgència de punts i la pressió de l'afició.

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.