Alerten de la presència de sulfits en un còctel de fruits secs venut en Espanya

 

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició (AESAN) ha alertat recentment de la presència de sulfits en un còctel de fruits secs venuts en els supermercats espanyols i pertanyents a la marca Salysol. Es tractaria d’un producte envasat en llanda, d’uns 80 grams i corresponent al lot 32918 amb data de consum preferent per a juliol del 2022.

 

Un problema per als qui siguen al·lèrgics

Tot i que la presència de sulfits, de forma controlada, no suposa un risc per a la salut alimentària de les persones, sí que pot comportar problemes per les persones que siguen al·lèrgiques a eixos conservants. Com a mínim, d’eixa manera ho han explicat els experts, que afigen que: «Com a mesura de precaució es recomana als consumidors que siguen al·lèrgics als sulfits i que puguen tindre el producte citat en les seues cases, que s’abstinguen de consumir-lo».

 

La Xarxa d’Alerta Alimentària Nacional (SCIRI), va ser la responsable de donar l’alerta de la presència de sulfits, concretament, en les panses procedents de Sud-àfrica que formen part del còctel de fruits secs. Arran d’eixa alerta, s’ha donat coneixement dels fets a les autoritats competents de totes les comunitats autònomes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pradilla estudia una oferta millorada del Valencia Basket davant l’interés del Real Madrid

El Valencia Basket ha millorat el contracte de Jaime Pradilla després de saber que el Real Madrid li ha fet una proposta i queda a l’espera de la decisió de l’ala-pivot, en un context d’eixida quasi segura de Pedro Martínez, Jean Montero i Papi Badio.

Els partits es mouen per pactar els pressupostos buscant el millor per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca confia que tots els partits de Les Corts buscaran el millor per a la Comunitat Valenciana en la negociació dels pressupostos, defensa la seguretat al metro 20 anys després de l’accident i carrega contra la candidatura de Diana Morant.

Carbonell garanteix plantilles molt competitives en el Valencia Basket malgrat les eixides clau

El director general del Valencia Basket, Enric Carbonell, assegura que el club mantindrà el seu model actual i disposarà d’un pressupost major per a configurar plantilles molt competitives tant en el primer equip masculí com en el femení, malgrat les eixides de jugadors importants i del tècnic Pedro Martínez.

Pérez Llorca critica la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha criticat des de Benidorm la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants, qüestionada pel Tribunal Suprem, i ha remarcat el seu respecte a la decisió final de la Justícia.

El Valencia Basket dona per perdut Pedro Martínez, que apunta al Reial Madrid

El Valencia Basket ha assumit que Pedro Martínez eixirà del club després de comunicar-los que vol marxar i que té un acord amb el Reial Madrid, tot i haver renovat fins a 2028 fa només uns mesos.

Consum compra més de 8.720 tones de fruita d’os per a la campanya d’estiu

La cooperativa incrementa un 11% les compres respecte a 2025 i preveu superar els 1,13 milions de quilos procedents de la Comunitat Valenciana

El PSPV denuncia Carlos Mazón al Suprem per fals testimoni sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha presentat una querella al Tribunal Suprem contra l'expresident de la Generalitat Carlos Mazón per fals testimoni en la comissió d'investigació de la DANA al Congrés, basant-se en contradiccions amb la investigació judicial de Catarroja i missatges de WhatsApp del Govern valencià.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi amb participació de la Universitat de València revela que els dies més calorosos augmenten l’activitat física moderada entre adolescents, mentre que la pràctica d’exercici vigorós disminuïx.