Alerten de la presència de sulfits en un còctel de fruits secs venut en Espanya

 

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició (AESAN) ha alertat recentment de la presència de sulfits en un còctel de fruits secs venuts en els supermercats espanyols i pertanyents a la marca Salysol. Es tractaria d’un producte envasat en llanda, d’uns 80 grams i corresponent al lot 32918 amb data de consum preferent per a juliol del 2022.

 

Un problema per als qui siguen al·lèrgics

Tot i que la presència de sulfits, de forma controlada, no suposa un risc per a la salut alimentària de les persones, sí que pot comportar problemes per les persones que siguen al·lèrgiques a eixos conservants. Com a mínim, d’eixa manera ho han explicat els experts, que afigen que: «Com a mesura de precaució es recomana als consumidors que siguen al·lèrgics als sulfits i que puguen tindre el producte citat en les seues cases, que s’abstinguen de consumir-lo».

 

La Xarxa d’Alerta Alimentària Nacional (SCIRI), va ser la responsable de donar l’alerta de la presència de sulfits, concretament, en les panses procedents de Sud-àfrica que formen part del còctel de fruits secs. Arran d’eixa alerta, s’ha donat coneixement dels fets a les autoritats competents de totes les comunitats autònomes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Deixa el mòbil en la casa on ha robat a Elx i trau a la llum el furt en telefonar per a recuperar-lo

Un home de 64 anys ha sigut detingut a Elx després de deixar-se el mòbil en una vivenda on havia robat i telefonar després per intentar recuperar-lo, la qual cosa ha permés a la Policia Nacional identificar-lo i localitzar part dels objectes sostrets.

Intervenen més de mil botelles del ‘gas de la risa’ quan anaven cap a Balears des de Dénia

La Guàrdia Civil ha intervingut 1.008 botelles d’òxid nitrós en una furgoneta que anava a embarcar al port de Dénia amb destinació a les Illes Balears. El valor de la càrrega supera els 35.000 euros i s’investiga l’origen del producte.

L’alacantí Daniel Holgado farà el salt a MotoGP en 2027 amb Gresini Racing

El pilot alacantí Daniel Holgado, actual sisé del Mundial de Moto2 amb l’equip d’Aspar, ha signat amb Gresini Racing per a debutar en MotoGP en la temporada 2027.

Pablo Martínez s’acomiada del Llevant després de set temporades: ‘Sempre serà casa meua’

El migcampista madrileny Pablo Martínez ha dit adéu al Llevant després de set temporades i 155 partits, amb un emotiu missatge en què assegura que el club ‘sempre serà granota’ en el seu cor.

Consum dona 60.000 euros per a enviar ajuda humanitària a Veneçuela

La cooperativa canalitza l’aportació a través de Creu Roja per a atendre les persones damnificades pels terratrémols

Isaac Nogués deixa el Valencia Basket després d’acordar la rescissió del contracte

El Valencia Basket ha confirmat l’acord amb l’escorta català Isaac Nogués per rescindir el seu contracte, un any després de la seua arribada al club taronja.

L’eixida de Léo Pétrot deixa l’Elx sense laterals esquerrans per a la pròxima temporada

L’adéu de Léo Pétrot i la no continuïtat d’Adrià Pedrosa deixen l’Elx CF sense cap lateral esquerre específic i obliguen el club a acudir al mercat d’estiu.

Catalá insistix que el candidat del PP a la Generalitat es decidirà més avant i es descarta per ara

María José Catalá assegura que serà la direcció nacional del PP qui designe el candidat a la Presidència de la Generalitat quan marque el calendari i insistix que el seu objectiu és revalidar l’alcaldia de València.