Novetats molt esperades de Mercadona abans de Nadal

José Elías Portales, director de RRHH Mercadona, i Alberto Duran, vicepresident de la Fundació ONCE

José Elías Portales, director de RRHH Mercadona, i Alberto Duran, vicepresident de la Fundació ONCE | València Diari

 

Mercadona i Fundació ONCE s’unixen per a la millora de la inclusió laboral de persones amb discapacitat, amb un conveni en què col·laboraran conjuntament, tal com han anunciat les dos entitats en un comunicat. Esta unió està destinada a millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat, a través d’unes mesures destinades a l’ocupació de persones amb discapacitat i l’accessibilitat universal i el disseny.

 

Molt satisfets amb l’aliança

L’acord amb el que plantegen dur a terme les seues accions ha sigut firmat entre el vicepresident de la Fundació ONCE, Alberto Duran, i el director de RRHH de Mercadona José Elías Portalés, mostrant-se els dos molt satisfets amb esta nova aliança.

 

Interior dels supermercats Mercadona

Interior dels supermercats Mercadona | València Diari

«Des de Fundació ONCE entenem que només des de les aliances podem avançar en la igualtat de drets, en la integració laboral i l’eliminació de barreres tal com ens va donar el mandat el nostre fundador fa més de trenta anys», ha expressat el vicepresident de la fundació ONCE, afegint: «Ens sentim orgullosos de poder col·laborar amb una organització tan innovadora com Mercadona, perquè estic segur que el nostre treball donarà importants fruits».

 

Per la seua banda, el director de RRHH de Mercadona ha assegurat que «en Mercadona tenim un model de gestió a on les persones ocupen un paper central en les nostres decisions. El nostre compromís amb la integració, la igualtat i l’accessibilitat de les persones amb discapacitat eixirà reforçat amb la firma d’este conveni».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.

Juan Roig assegura que gestionar el València Basket li costa més que Mercadona i es descarta per al València CF

El president de Mercadona ha afirmat que el València Basket li exigix més que la seua pròpia empresa i ha rebutjat involucrar-se al València CF, fins i tot si hi haguera un canvi accionarial.

Elx registra quasi 70 l/m² en tres hores i suspén classes en tres centres per les pluges

Les intenses precipitacions d'este dimarts han deixat fins a 69,8 l/m² a l'entorn del Martínez Valero i múltiples incidències a la ciutat. Tres centres educatius han suspés classes, s'han registrat talls de llum i problemes de trànsit per semàfors inactius.

Elx registra quasi 70 litres en tres hores i suspén classes en tres centres per les pluges

Les pluges d'este dimarts han deixat fins a 69,8 l/m² a Elx i han obligat a suspendre classes en tres centres. També s'han registrat talls elèctrics i problemes de trànsit.

Evacuen en helicòpter a un conductor després de caure la seua furgoneta per un barranc de 15 metres a Sot de Chera

Un home de 29 anys ha sigut rescatat i traslladat en helicòpter a l'Hospital La Fe després de caure la seua furgoneta per un barranc d'uns 15 metres en el Camí del Pla. Bombers del Consorci i el GERA el van excarcerar i el CICU va informar de politraumatisme.

La pluja impedix disparar tot el material en la mascletà d’este dimarts a València

La pluja va danyar el sistema elèctric i va obligar a un tret manual parcial en la dècima mascletà del cicle faller. La plaça va reobrir sobre les 15.30 després de retirar el material.