Novetats molt esperades de Mercadona abans de Nadal

José Elías Portales, director de RRHH Mercadona, i Alberto Duran, vicepresident de la Fundació ONCE

José Elías Portales, director de RRHH Mercadona, i Alberto Duran, vicepresident de la Fundació ONCE | València Diari

 

Mercadona i Fundació ONCE s’unixen per a la millora de la inclusió laboral de persones amb discapacitat, amb un conveni en què col·laboraran conjuntament, tal com han anunciat les dos entitats en un comunicat. Esta unió està destinada a millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat, a través d’unes mesures destinades a l’ocupació de persones amb discapacitat i l’accessibilitat universal i el disseny.

 

Molt satisfets amb l’aliança

L’acord amb el que plantegen dur a terme les seues accions ha sigut firmat entre el vicepresident de la Fundació ONCE, Alberto Duran, i el director de RRHH de Mercadona José Elías Portalés, mostrant-se els dos molt satisfets amb esta nova aliança.

 

Interior dels supermercats Mercadona

Interior dels supermercats Mercadona | València Diari

«Des de Fundació ONCE entenem que només des de les aliances podem avançar en la igualtat de drets, en la integració laboral i l’eliminació de barreres tal com ens va donar el mandat el nostre fundador fa més de trenta anys», ha expressat el vicepresident de la fundació ONCE, afegint: «Ens sentim orgullosos de poder col·laborar amb una organització tan innovadora com Mercadona, perquè estic segur que el nostre treball donarà importants fruits».

 

Per la seua banda, el director de RRHH de Mercadona ha assegurat que «en Mercadona tenim un model de gestió a on les persones ocupen un paper central en les nostres decisions. El nostre compromís amb la integració, la igualtat i l’accessibilitat de les persones amb discapacitat eixirà reforçat amb la firma d’este conveni».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguts un pare i el seu fill per estafar 140.000 euros amb factures falses a cinc persones

Pare i fill han sigut arrestats a Alacant per un suposat frau de 140.000 euros usant factures i pressupostos a nom d'empreses alienes. Hi ha cinc perjudicats, entre ells un treballador al qual van deixar a deure 4.000 euros.

Detinguts dos hòmens amb quasi 20 quilos de marihuana en un cotxe dins d’una nau a la Vall d’Albaida

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens després de trobar 19.890 grams de marihuana envasada al buit en un cotxe aparcat dins d'una nau d'un polígon de la Vall d'Albaida. Les diligències han sigut remeses al jutjat d'Ontinyent.

Detingut un regidor d’Altea de Compromís per bufetejar i lesionar a la seua parella

La Guàrdia Civil va detindre a l'edil Rafael Ramón Mompó en una vivenda de Xàbia. No constaven antecedents i l'alcalde li retira competències de manera cautelar.

Mor un home de 51 anys després de xocar el seu cotxe contra un semàfor a Sant Vicent del Raspeig

El sinistre va ocórrer de matinada i el SAMU va intentar reanimar-lo sense èxit. El cap de setmana va deixar una altra víctima mortal a la província en un xoc entre furgoneta i tractor.

Detingut un home a Albatera per clavar un tornavís al cap a un jove; està molt greu

Un home de 37 anys ha sigut detingut a Albatera després d'una batussa en la qual, presumptament, va clavar un tornavís al cap d'un jove de 25 anys. El ferit va ser traslladat a l'hospital amb la ferramenta incrustada i seguix molt greu; es preveu que l'arrestat passe hui a disposició judicial.

MariLuz, 85 anys i més de sis dècades en l’Ofrena, espera que no siga l’última desfilada

Als seus 85 anys, MariLuz Marín tornarà a desfilar en l'Ofrena de les Falles després de més de sis dècades de tradició familiar i devoció, i confia a repetir.

Mor en caure per un penya-segat en intentar arreplegar unes ulleres a Pilar de la Horadada

Un home de 28 anys ha mort en precipitar-se uns deu metres per un penya-segat a Pilar de la Horadada quan intentava recuperar unes ulleres. El cos va ser rescatat de la mar pel GEAS de la Guàrdia Civil.