Novetats molt esperades de Mercadona abans de Nadal

José Elías Portales, director de RRHH Mercadona, i Alberto Duran, vicepresident de la Fundació ONCE

José Elías Portales, director de RRHH Mercadona, i Alberto Duran, vicepresident de la Fundació ONCE | València Diari

 

Mercadona i Fundació ONCE s’unixen per a la millora de la inclusió laboral de persones amb discapacitat, amb un conveni en què col·laboraran conjuntament, tal com han anunciat les dos entitats en un comunicat. Esta unió està destinada a millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat, a través d’unes mesures destinades a l’ocupació de persones amb discapacitat i l’accessibilitat universal i el disseny.

 

Molt satisfets amb l’aliança

L’acord amb el que plantegen dur a terme les seues accions ha sigut firmat entre el vicepresident de la Fundació ONCE, Alberto Duran, i el director de RRHH de Mercadona José Elías Portalés, mostrant-se els dos molt satisfets amb esta nova aliança.

 

Interior dels supermercats Mercadona

Interior dels supermercats Mercadona | València Diari

«Des de Fundació ONCE entenem que només des de les aliances podem avançar en la igualtat de drets, en la integració laboral i l’eliminació de barreres tal com ens va donar el mandat el nostre fundador fa més de trenta anys», ha expressat el vicepresident de la fundació ONCE, afegint: «Ens sentim orgullosos de poder col·laborar amb una organització tan innovadora com Mercadona, perquè estic segur que el nostre treball donarà importants fruits».

 

Per la seua banda, el director de RRHH de Mercadona ha assegurat que «en Mercadona tenim un model de gestió a on les persones ocupen un paper central en les nostres decisions. El nostre compromís amb la integració, la igualtat i l’accessibilitat de les persones amb discapacitat eixirà reforçat amb la firma d’este conveni».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.