L’ONCE deixa 500.000 euros entre Altea, Calp i Alacant

 

El cupó d’este divendres, 11 de setembre, de l’ONCE, ha deixat un premi de 250.000 euros en la ciutat d’Alacant, i un altre de 250.000 euros ha caigut en les localitats de Calp, en la Marina Alta (Alacant), i en la d’Altea, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant).

 

Concretament, ha sigut la venedora Carlota Ferrer qui ha repartit la sort en Alacant des del seu lloc en l’avinguda de Maisonnave, número 49. Quant a l’altre premi, ha sigut el venedor Francisco Garcia qui ha donat la sort en el seu lloc situat en la ruta Ctra. entre Altea i Calp de dimecres a divendres, i el cap de setmana en l’avinguda de Jaume I d’Altea.

 

El premi s’ha repartit en un total de 20 cupons premiats amb 25.000 euros cada un. Este cupó del divendres de l’ONCE oferix, per 3 euros, premis de 25.000 euros a les cinc xifres.

Últimes notícies

L’alacantí Daniel Holgado farà el salt a MotoGP en 2027 amb Gresini Racing

El pilot alacantí Daniel Holgado, actual sisé del Mundial de Moto2 amb l’equip d’Aspar, ha signat amb Gresini Racing per a debutar en MotoGP en la temporada 2027.

Pablo Martínez s’acomiada del Llevant després de set temporades: ‘Sempre serà casa meua’

El migcampista madrileny Pablo Martínez ha dit adéu al Llevant després de set temporades i 155 partits, amb un emotiu missatge en què assegura que el club ‘sempre serà granota’ en el seu cor.

Consum dona 60.000 euros per a enviar ajuda humanitària a Veneçuela

La cooperativa canalitza l’aportació a través de Creu Roja per a atendre les persones damnificades pels terratrémols

Isaac Nogués deixa el Valencia Basket després d’acordar la rescissió del contracte

El Valencia Basket ha confirmat l’acord amb l’escorta català Isaac Nogués per rescindir el seu contracte, un any després de la seua arribada al club taronja.

L’eixida de Léo Pétrot deixa l’Elx sense laterals esquerrans per a la pròxima temporada

L’adéu de Léo Pétrot i la no continuïtat d’Adrià Pedrosa deixen l’Elx CF sense cap lateral esquerre específic i obliguen el club a acudir al mercat d’estiu.

Catalá insistix que el candidat del PP a la Generalitat es decidirà més avant i es descarta per ara

María José Catalá assegura que serà la direcció nacional del PP qui designe el candidat a la Presidència de la Generalitat quan marque el calendari i insistix que el seu objectiu és revalidar l’alcaldia de València.

Primera nit tòrrida generalitzada a la Comunitat Valenciana per l’oratge cobert

La Comunitat Valenciana ha registrat la primera nit tòrrida de l’any, amb mínimes que no han baixat dels 25 graus en àmplies zones de la costa de València i del litoral d’Alacant.

Gairebé 1,2 milions de migrants demanen regularitzar-se, amb 167.000 sol·licituds a la Comunitat Valenciana

La regularització extraordinària de migrants a Espanya ha rebut 1.174.978 sol·licituds, de les quals 167.000 corresponen a la Comunitat Valenciana i més de 608.000 ja s'han admés a tràmit.