El premi de la Primera Categoria deixa 1,6 milions d’euros en el sorteig de la Primitiva a Alboraia

La combinació guanyadora del sorteig de La Primitiva que s'ha celebrat este passat dissabte, 25 de novembre de 2017, ha estat formada pels números 21, 34, 31, 46, 29 o 32. El complementari ha sigut el 38 i el reintegrament el 4. El número Joker, per altra banda ha sigut el 0201206 i la recaptació ha ascendit a 11.877.856 euros. En este sorteig hi ha hagut un encertant de la Primera Categoria (6 encerts) que ha guanyat un premi milionari de 1.627.374,08 euros. Este bitllet ha sigut validat en l'Administració de Loteries número 3 d'Alboraia, a l'Horta Nord, i l'apostant participava amb un bitllet setmanal d'una aposta automàtica.

  

 

 

 

De la mateixa manera, hi ha un altre afortunat, esta vegada de Segona Categoria (5 + complementari) validat en el Despacho Receptor número 63.200 de Pamplona, amb un bitllet setmanal de dos apostes automàtiques que ha sigut premiat de 244.106,11 euros. En el sorteig de La Primitiva d'ahir diumenge, en canvi, no van haver bitllets encertants de Categoria Especial (6 encerts + reintegrament), per la qual cosa amb el pot generat que es posarà en joc en el pròxim sorteig de La Primitiva, un únic encertant de Primera Categoria amb Categoria Especial podria guanyar 2,9 milions d'euros.

Últimes notícies

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.