El premi de la Primera Categoria deixa 1,6 milions d’euros en el sorteig de la Primitiva a Alboraia

La combinació guanyadora del sorteig de La Primitiva que s'ha celebrat este passat dissabte, 25 de novembre de 2017, ha estat formada pels números 21, 34, 31, 46, 29 o 32. El complementari ha sigut el 38 i el reintegrament el 4. El número Joker, per altra banda ha sigut el 0201206 i la recaptació ha ascendit a 11.877.856 euros. En este sorteig hi ha hagut un encertant de la Primera Categoria (6 encerts) que ha guanyat un premi milionari de 1.627.374,08 euros. Este bitllet ha sigut validat en l'Administració de Loteries número 3 d'Alboraia, a l'Horta Nord, i l'apostant participava amb un bitllet setmanal d'una aposta automàtica.

  

 

 

 

De la mateixa manera, hi ha un altre afortunat, esta vegada de Segona Categoria (5 + complementari) validat en el Despacho Receptor número 63.200 de Pamplona, amb un bitllet setmanal de dos apostes automàtiques que ha sigut premiat de 244.106,11 euros. En el sorteig de La Primitiva d'ahir diumenge, en canvi, no van haver bitllets encertants de Categoria Especial (6 encerts + reintegrament), per la qual cosa amb el pot generat que es posarà en joc en el pròxim sorteig de La Primitiva, un únic encertant de Primera Categoria amb Categoria Especial podria guanyar 2,9 milions d'euros.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.