El premi de la Primera Categoria deixa 1,6 milions d’euros en el sorteig de la Primitiva a Alboraia

La combinació guanyadora del sorteig de La Primitiva que s'ha celebrat este passat dissabte, 25 de novembre de 2017, ha estat formada pels números 21, 34, 31, 46, 29 o 32. El complementari ha sigut el 38 i el reintegrament el 4. El número Joker, per altra banda ha sigut el 0201206 i la recaptació ha ascendit a 11.877.856 euros. En este sorteig hi ha hagut un encertant de la Primera Categoria (6 encerts) que ha guanyat un premi milionari de 1.627.374,08 euros. Este bitllet ha sigut validat en l'Administració de Loteries número 3 d'Alboraia, a l'Horta Nord, i l'apostant participava amb un bitllet setmanal d'una aposta automàtica.

  

 

 

 

De la mateixa manera, hi ha un altre afortunat, esta vegada de Segona Categoria (5 + complementari) validat en el Despacho Receptor número 63.200 de Pamplona, amb un bitllet setmanal de dos apostes automàtiques que ha sigut premiat de 244.106,11 euros. En el sorteig de La Primitiva d'ahir diumenge, en canvi, no van haver bitllets encertants de Categoria Especial (6 encerts + reintegrament), per la qual cosa amb el pot generat que es posarà en joc en el pròxim sorteig de La Primitiva, un únic encertant de Primera Categoria amb Categoria Especial podria guanyar 2,9 milions d'euros.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.