El premi de la Primera Categoria deixa 1,6 milions d’euros en el sorteig de la Primitiva a Alboraia

La combinació guanyadora del sorteig de La Primitiva que s'ha celebrat este passat dissabte, 25 de novembre de 2017, ha estat formada pels números 21, 34, 31, 46, 29 o 32. El complementari ha sigut el 38 i el reintegrament el 4. El número Joker, per altra banda ha sigut el 0201206 i la recaptació ha ascendit a 11.877.856 euros. En este sorteig hi ha hagut un encertant de la Primera Categoria (6 encerts) que ha guanyat un premi milionari de 1.627.374,08 euros. Este bitllet ha sigut validat en l'Administració de Loteries número 3 d'Alboraia, a l'Horta Nord, i l'apostant participava amb un bitllet setmanal d'una aposta automàtica.

  

 

 

 

De la mateixa manera, hi ha un altre afortunat, esta vegada de Segona Categoria (5 + complementari) validat en el Despacho Receptor número 63.200 de Pamplona, amb un bitllet setmanal de dos apostes automàtiques que ha sigut premiat de 244.106,11 euros. En el sorteig de La Primitiva d'ahir diumenge, en canvi, no van haver bitllets encertants de Categoria Especial (6 encerts + reintegrament), per la qual cosa amb el pot generat que es posarà en joc en el pròxim sorteig de La Primitiva, un únic encertant de Primera Categoria amb Categoria Especial podria guanyar 2,9 milions d'euros.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla