11.3 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

Comencen les rebaixes amb beneficis per a comerciants i consumidors

Com cada any, després de les festes de Nadal arriben les famoses rebaixes del gener. Un moment perfecte per ajudar els comerços que la costa del gener siga una mica menys costa, i que els consumidors puguen obtenir els productes que necessiten -o que desitgen- a un preu més assequible.

En unes dates delicades, i amb una situació pandèmica una mica alterada, se situen les rebaixes del 2022. La veritat és que, malgrat que estos contratemps els comerciants hi veuen l’«empenta» que necessiten, ja que este any -de moment – no hi ha restriccions.

Encara que és un dels esdeveniments més esperats per tota la ciutadania, cal tenir en compte certs aspectes perquè les compres no se’ns vaguen de les mans.

Alguns consells per aprofitar les rebaixes i que la cartera no se’ns buide

 

Planificar les compres, apuntant el que necessitem i, en últim lloc, allò que desitgem. D’esta manera evitarem compres compulsives i objectes que realment no volíem ni ens feien falta.

Comproveu el preu original i que la rebaixa estiga ben efectuada.

Comproveu que el producte està en bon estat.

Tingueu en compte que, en la majoria de casos, el preu de l’etiqueta és el que marca el preu final. Si la peça i objecte que has triat porta un preu, este és el que t’han de cobrar.

A botigues físiques les rebaixes comencen, generalment el 7 de gener, però ahir a la vesprada ja van començar oficialment les rebaixes en les aplicacions i webs de botigues com el grup Inditex o El Corte Inglés.

Últimes notícies

Dilluns de ruixats a Castelló i València i lleu pujada de les màximes

Cel molt nuvolós i ruixats localment forts a València i Castelló, que aniran remetent de sud a nord. Les màximes pujaran lleugerament i el vent rolará a oest.

Les pluges nocturnes deixen dos acovardisques i una palmera incendiada per un llamp a Alacant

Les pluges i tempestes han activat als bombers a Alacant amb dos acovardisques a Orihuela i Daya Nueva i un incendi de palmera per llamp en Callosa del Segura. A València i Castelló no s'han registrat incidències destacades.

Les pluges deixen 149 l/m² a La Font d’en Carròs i 113 a Borriana este diumenge

La borrasca Emilia va deixar els majors acumulats a La Font d'en Carròs (149,1 l/m²) i en el club nàutic de Borriana (113), amb registres generalitzats a Castelló.

Finalitza l’alerta roja a València i es manté la taronja en el sud de Castelló

L'alerta roja per pluges en el litoral de València ha finalitzat a les 6 hores. El nivell màxim passa a ser taronja a l'interior i litoral sud de Castelló fins a les 18 hores.

Finalitza l’alerta roja per pluges a València i es manté la taronja a Castelló

L'alerta roja en el litoral de València ha finalitzat a les 6.00 i el focus es trasllada a Castelló, amb nivell taronja fins a les 18.00 i fins a 100 l/m². La resta de la Comunitat seguix en nivell groc per pluges i amb avisos per tempestes a Alacant, València i Castelló.

Una dona i un menor, ferits en un accident en la CV-166 a Benassal

Una dona i un menor han resultat ferits després de l'eixida de via del vehicle en la CV-166 en direcció a Benassal. Van ser atesos per Samu i SVB i traslladats a un hospital.

Les pluges deixen 60 l/m² en quatre hores a Castelló sense incidències

La vesprada ha deixat 60 l/m² a la ciutat de Castelló i acumulats destacats en la zona, sense incidències. El balanç diari situa el màxim a la Font d'en Carròs amb 147,9 l/m².

Catorze municipis de València i Castelló suspenen les classes este dilluns per les pluges

La Conselleria d'Educació ha confirmat la suspensió de l'activitat lectiva este dilluns en 14 municipis de València i Castelló per l'alerta de pluges. La mesura afecta a 78.744 alumnes i prioritza la seguretat en desplaçaments i zones inundables.