9.2 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Comencen les rebaixes amb beneficis per a comerciants i consumidors

Com cada any, després de les festes de Nadal arriben les famoses rebaixes del gener. Un moment perfecte per ajudar els comerços que la costa del gener siga una mica menys costa, i que els consumidors puguen obtenir els productes que necessiten -o que desitgen- a un preu més assequible.

En unes dates delicades, i amb una situació pandèmica una mica alterada, se situen les rebaixes del 2022. La veritat és que, malgrat que estos contratemps els comerciants hi veuen l’«empenta» que necessiten, ja que este any -de moment – no hi ha restriccions.

Encara que és un dels esdeveniments més esperats per tota la ciutadania, cal tenir en compte certs aspectes perquè les compres no se’ns vaguen de les mans.

Alguns consells per aprofitar les rebaixes i que la cartera no se’ns buide

 

Planificar les compres, apuntant el que necessitem i, en últim lloc, allò que desitgem. D’esta manera evitarem compres compulsives i objectes que realment no volíem ni ens feien falta.

Comproveu el preu original i que la rebaixa estiga ben efectuada.

Comproveu que el producte està en bon estat.

Tingueu en compte que, en la majoria de casos, el preu de l’etiqueta és el que marca el preu final. Si la peça i objecte que has triat porta un preu, este és el que t’han de cobrar.

A botigues físiques les rebaixes comencen, generalment el 7 de gener, però ahir a la vesprada ja van començar oficialment les rebaixes en les aplicacions i webs de botigues com el grup Inditex o El Corte Inglés.

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.