11.4 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Renfe reprén la venda de bitllets d’AVE entre Madrid i Alacant

Renfe ha posat a la venda a partir de hui els bitllets d’AVE entre Madrid i Alacant fins al 12 de setembre, es a dir, tots els trens AVE durant la temporada alta d’estiu, «la qual cosa contribueix al fet que els viatgers que tinguen com a destinació Alacant puguen planificar les seues vacances d’estiu», ha assenyalat la companyia en un comunicat.

A partir d’aqueixa data, 12 de setembre, ADIF dissenyarà les noves marxes que s’articularan entorn de les estacions de Chamartín i Atocha.

La consellera de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Rebeca Torró, revelava que el president de l’entitat, Isaïes Táboas, havia contret aquest compromís en una reunió mantinguda la setmana passada. I concretava que Renfe estava pendent de l’autorització de l’Agència Estatal de Seguretat Ferroviària. Per part seua, el president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, havia advertit a Renfe i a l’administradora Adif de la importància de la línia fèrria Madrid-Alacant, tant a nivell ciutadà com de negocis, en el territori nacional.

Així mateix, en els pròxims dies eixiran a la venda la nova oferta dels trens Alvia transversals que, després de l’obertura del nou túnel que comunicarà Chamartín amb Atocha, veuran retallats els temps de viatge, la qual cosa beneficiarà a recorreguts com, per exemple, Gijón-Alacant.

Últimes notícies

L’ermita de Vera ha celebrat la benedicció d’animals, una segona oportunitat de protecció

L'ermita de Vera ha acollit este diumenge la tradicional benedicció d'animals posterior a Sant Antoni, amb missa, balls regionals i rifa organitzada per veïns i agricultors.

Els presidents autonòmics del PP firmen la Declaració de Saragossa amb la seua proposta de finançament autonòmic

El PP ha firmat a Saragossa la Declaració de Saragossa amb la seua proposta de finançament autonòmic i ha escenificat unitat amb Feijóo. La formació ha rebutjat el pla del Govern, ha avisat que el derogarà si s'aprova i Feijóo donarà detalls del document en la seua intervenció.

Un ciclista ha sigut rescatat després d’una parada cardiorespiratòria en la senda de Xirau de Tibi

Un ciclista de 52 anys ha sigut reanimat i evacuat en helicòpter després de patir una parada cardiorespiratòria en la senda de Xirau, a Tibi. L'operació s'ha completat en poc més d'una hora.

Rescaten de matinada a un home en un penya-segat de Peníscola i l’evacuen a Reus

Un helicòpter de Salvament Marítim ha rescatat de matinada a un home amb contusions i hipotèrmia en un penya-segat de Peníscola. Va ser traslladat a Reus i des d'allí en ambulància a un hospital.

Emergències ha establit per a este dilluns l’alerta taronja per nevades a l’interior nord de Castelló

Emergències ha establit l'alerta taronja per nevades a l'interior nord de Castelló per a este dilluns, amb fins a 20 cm per damunt de 1.200-1.300 metres des de les 18.00. També hi haurà avisos grocs per pluges en el litoral nord de Castelló i per mala mar en la costa nord d'Alacant.

Foyth després del 0-2 davant el Betis: ‘Esta derrota no ha de canviar res’

El defensa del Vila-real va assumir la mala actuació en el 0-2 davant el Betis, va demanar autocrítica i equilibri i va posar el focus a reaccionar davant Ajax i Reial Madrid.

Ferrero reapareix en xarxes, agraïx el suport i no descarta tornar al circuit

Juan Carlos Ferrero va reaparéixer en Instagram el dia del debut de Carlos Alcaraz a Austràlia. Va agrair el suport i va deixar oberta la porta a un retorn.

Voluntaris han netejat la ruta del colesterol de Paiporta i reclamen la seua renaturalització

Unes 40 persones han netejat la ruta del colesterol de Paiporta després de la dana de 2024. L'acció ha reclamat renaturalitzar el passeig perquè actue com a refugi climàtic.