Renfe reprén la venda de bitllets d’AVE entre Madrid i Alacant

Renfe ha posat a la venda a partir de hui els bitllets d’AVE entre Madrid i Alacant fins al 12 de setembre, es a dir, tots els trens AVE durant la temporada alta d’estiu, «la qual cosa contribueix al fet que els viatgers que tinguen com a destinació Alacant puguen planificar les seues vacances d’estiu», ha assenyalat la companyia en un comunicat.

A partir d’aqueixa data, 12 de setembre, ADIF dissenyarà les noves marxes que s’articularan entorn de les estacions de Chamartín i Atocha.

La consellera de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Rebeca Torró, revelava que el president de l’entitat, Isaïes Táboas, havia contret aquest compromís en una reunió mantinguda la setmana passada. I concretava que Renfe estava pendent de l’autorització de l’Agència Estatal de Seguretat Ferroviària. Per part seua, el president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, havia advertit a Renfe i a l’administradora Adif de la importància de la línia fèrria Madrid-Alacant, tant a nivell ciutadà com de negocis, en el territori nacional.

Així mateix, en els pròxims dies eixiran a la venda la nova oferta dels trens Alvia transversals que, després de l’obertura del nou túnel que comunicarà Chamartín amb Atocha, veuran retallats els temps de viatge, la qual cosa beneficiarà a recorreguts com, per exemple, Gijón-Alacant.

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.