9.6 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Renfe reprén la venda de bitllets d’AVE entre Madrid i Alacant

Renfe ha posat a la venda a partir de hui els bitllets d’AVE entre Madrid i Alacant fins al 12 de setembre, es a dir, tots els trens AVE durant la temporada alta d’estiu, «la qual cosa contribueix al fet que els viatgers que tinguen com a destinació Alacant puguen planificar les seues vacances d’estiu», ha assenyalat la companyia en un comunicat.

A partir d’aqueixa data, 12 de setembre, ADIF dissenyarà les noves marxes que s’articularan entorn de les estacions de Chamartín i Atocha.

La consellera de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Rebeca Torró, revelava que el president de l’entitat, Isaïes Táboas, havia contret aquest compromís en una reunió mantinguda la setmana passada. I concretava que Renfe estava pendent de l’autorització de l’Agència Estatal de Seguretat Ferroviària. Per part seua, el president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, havia advertit a Renfe i a l’administradora Adif de la importància de la línia fèrria Madrid-Alacant, tant a nivell ciutadà com de negocis, en el territori nacional.

Així mateix, en els pròxims dies eixiran a la venda la nova oferta dels trens Alvia transversals que, després de l’obertura del nou túnel que comunicarà Chamartín amb Atocha, veuran retallats els temps de viatge, la qual cosa beneficiarà a recorreguts com, per exemple, Gijón-Alacant.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana acumula més de 10.300 atemptats contra l’autoritat en cinc anys

La Comunitat Valenciana ha registrat 10.347 infraccions per atemptat contra l'autoritat en l'últim lustre. A Espanya, el total supera les 44.600 i la tendència es manté estable.

Alliberat un octogenari explotat per una xarxa criminal de Bizkaia per a estafes per internet

La Guàrdia Civil ha alliberat un home de més de 80 anys utilitzat per una xarxa assentada en Bizkaia per a estafes en línia i mendicitat. Hi ha 19 detinguts, 3 investigats i 121 víctimes identificades.

Juan Romero, pioner de les fotocòpies a València, tanca la seua botiga després de més de 50 anys

Als 91 anys, Juan Romero Alonso ha tancat la botiga amb la qual va introduir la primera fotocopiadora a València. El seu local, referent per a milers d'estudiants, va marcar una època en la zona universitària.

82-79: la defensa del Fenerbahçe frena al València malgrat el arreón final

El Fenerbahçe es va imposar 82-79 gràcies al seu defensa de canvis, que va col·lapsar al València. Jean Montero va forçar un final atapeït, però els tirs per a empatar no van entrar

Fenerbahçe 82-79 València: la defensa turca apaga la reacció final

Fenerbahçe es va imposar 82-79 a Istanbul gràcies a una defensa de canvis que va desactivar al València. Jean Montero va forçar un final igualat, però va faltar el triple.

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.