El primer i segon premi de la loteria nacional cau a Castelló i a Alacant

 

El sorteig d’aquest dissabte 6 d’abril de la Loteria Nacional, hui especial de l’Associació espanyola contra el càncer, ha repartit la sort a la Comunitat Valenciana.

Concretament, el primer premi se’n ha anat fins al Grau de Castelló, on el número 94690 ha deixat 100.000€ el dècim i 1.000.000€ la sèrie. L’administració agraciada ha sigut la del carrer Sebastian Elcano 16.

El segon premi s’ha venut a Algorfa, Baix Segura, on el número 09637 ha deixat 25.000 euros el dècim i 250.000 € a la sèrie. 

Segons la informació de Loteries i Apostes de l’Estat, recollida per València Diari, el primer premi s’ha venut en el despatx receptor número 05270 d’Almeria, situat en l’avinguda Pablo Iglesias, número 79. A més, ha tocat a Gijón (Astúries), Barcelona, Grau de Castelló (Castelló), Majadahonda (Madrid) i Pamplona (Navarra). 

 

  

El segon premi ha tocat a Algorfa i Elx (Alacant), Barcelona, Etxebarri, Lezama i Sondika (Biscaia), Campdevánol i Ripoll (Girona), Sa Indioteria (Illes Balears), Madrid, Lorca (Múrcia) i Santa Cruz de Tenerife. Els reintegraments corresponen als números 0, 2 i 8.

 

El segon premi de la Loteria Nacional de dijous cau a la localitat d’Ayora

El sorteig de la Loteria Nacional d’aquest dijous ha tornat a deixar un dels seus premis a la Comunitat Valenciana, en concret a la localitat d’Ayora, a la comarca de la Vall d’Ayora, on ha tocat el segon premi d’aquest sorteig.

 

Aquest segon premi de dijous, que reparteix 6.000 euros per dècim (60.000 euros a la sèrie), ha tocat amb el número 93.519. En el cas de la localitat d’Ayora, el número premiat ha sigut venut al carrer Emilio Casanova, número 6, de la localitat.

Un premi 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla

Emotiva sexta mascletà ‘in memoriam’ a Javi Nadal sota la pluja a València

La sexta mascletà de les Falles 2026 ha retut homenatge 'in memoriam' a Javi Nadal amb 194 quilos de pólvora, traca i 21 salves i un final aeri. Malgrat la pluja, el públic s'ha acollit sota paraigua i les autoritats han seguit el tret des del balcó.

Vila-real i Elx arriben amb la mateixa urgència i objectius oposats en La Ceràmica

Vila-real i Elx es veuen les cares amb l'obligació de guanyar: els locals miren a la Champions i els visitants a la permanència. El dol arranca a les 14.00.