23.6 C
València
Diumenge, 18 maig, 2025

Zara s’arrisca amb la jaqueta més estranya fins ara

Zara ha arriscat massa amb la seua última jaqueta | Itfashion

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Zara està apostant últimament per peces de roba amb molt d’estil a un preu assequible per a tots. Entre els seus clients més reconeguts es troba Victoria Frederica, Violeta Magriñán i, fins i tot, la reina Letícia, que no dubten en lluir esta marca públicament.

 

Però ara l’empresa d’Amancio Ortega ha apostat per una arriscada peça de roba: una jaqueta que barreja el clàssic amb el modern. D’eixa manera, han decidit traure una americana clàssica (blazer) mesclada amb una ‘bomber’. I el resultat no deixarà indiferent a ningú.

 

Una estranya barreja d’estils

La part de ‘blazer’ està composta per un color blau marí amb ratlles blanques verticals, que li donen un toc elegant per a alguna ocasió especial. Però el que no acaba d’encaixar és la part de ‘bomber’ situada entre les mànigues. El seu color verd militar i el seu estil més casual fan que esta peça siga original, però a la volta no sabem ben bé en quines ocasions es podria portar posat.  

Una jaqueta de Zara que barreja un 'blazer' amb un 'bomber' i es ven per 59,95€

La jaqueta es pot aconseguir per 59,95€ | Zara

 

Zara la té posada a la venda per 59,95 euros i pareix que està triomfant entre el públic. La talla XXL s’ha acabat, tot i que encara queden totes les talles de la XS a la XL. A demés, cal mencionar que la jaqueta pertany a la col·lecció ‘Join Life’, que conté almenys un 50% de llana reciclada amb materials sostenibles i respectuosos amb el medi ambient.

 

Encara que a primera vista no és una peça que es voria molt pel carrer, no hi ha dubte que molts ‘influencers’ la compraran, compartiran la seua sensació a través de les xarxes socials i s’acabarà en qüestió de dies. Perquè si alguna cosa té Zara és la capacitat de triomfar en tots els seus productes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Adriana Vico és proclamada Bellea del Foc 2025 a Alacant en un acte multitudinari

L'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, va proclamar a Adriana Vico com Bellea del Foc 2025 en una cerimònia que va comptar amb gran assistència, destacant la dedicació de la representant i el valor cultural de les Fogueres.

El col·legi Carmelites Vedruna d’Alcoi conclou amb èxit la campanya solidària per a l’últim artesà de futbolins de la Comunitat Valenciana

El col·legi Carmelites Vedruna d'Alcoi finalitza la seua campanya per a ajudar al fuster Agustín Navarro, afectat per la dana a Paiporta, amb la compra de dos futbolins.

Denunciat per volar un dron sense permís prop de la Central Nuclear de Cofrentes

La Guàrdia Civil ha denunciat a un home per sobrevolar amb un dron la zona protegida de la Central Nuclear de Cofrentes sense el permís ni segur necessari.

L’oratge a la Comunitat Valenciana este diutmenge: pocs núvols, pols en suspensió i ascens de temperatures

Este diumenge a la Comunitat Valenciana predominarà un cel poc nuvolós amb pols en suspensió i un ascens generalitzat de les temperatures màximes a Castelló, València i Alacant.

Niu per a aus de pas: novel·la que entrellaça arquitectura, dansa i vivències personals

Sonia Rayos debuta en la novel·la amb 'Niu per a aus de pas', un relat que combina arquitectura, dansa i records personals, oferint una visió lluminosa i profunda sobre el quotidià.

Estrella i Lukas es coronen a València com les noves icones del breaking espanyol

A València, Estrella i Lukas guanyen la Final Nacional de Xarxa Bull BC One 2025 i representaran a Espanya en la final mundial de breaking a Tòquio.

85-91: València Basket assegura ser cap de sèrie amb una victòria a Girona

València Basket aconseguix la condició de cap de sèrie en la Lliga Endesa després de véncer 91-85 al Bàsquet Girona

València Basket assegura el cap de sèrie amb una victòria clau davant el Girona

El València Basket va segellar la seua condició de cap de sèrie després de véncer 91-85 al Bàsquet Girona