L’alacantí David Ferrer anunciarà dilluns els jugadors de l’equip espanyol per a la Final 8 de la Copa Davis, que es disputarà a Bolonya, Itàlia, del 24 al 29 de novembre. Serà l’última convocatòria que farà com a capità, després d’haver comunicat que deixarà el càrrec a final d’any.
Ferrer compareixerà en roda de premsa a les 11.30 en la seu del Consejo Superior de Deportes (CSD). L’acompanyaran el president d’este organisme, José Manuel Rodríguez Uribes, i Miguel Díaz Román, màxim responsable de la Federación Española de Tenis (RFET), entre altres personalitats.
La selecció espanyola busca la setena victòria en el torneig i la primera des de 2019. Aquell any, Espanya va guanyar la Copa Davis a la Caja Mágica de Madrid.
En principi, l’equip estarà format per Carlos Alcaraz, Rafa Jódar, Marcel Granollers i Pedro Martínez. El cinqué jugador podria ser Alejandro Davidovich.
La plaça també podria recaure en Dani Mérida o Jaume Munar. Davidovich, número tretze de la classificació de l’ATP, arriba en un bon moment de forma.
El malagueny acaba de guanyar el Masters 1.000 de Shanghái, després d’imposar-se en la final a Jódar. Este resultat podria afavorir la seua inclusió en la convocatòria.
L’última llista de Ferrer
El tècnic, extennista de Xàbia, ha anunciat que s’acomiadarà a final d’este any. Marc López, actual assistent tècnic, el rellevarà al capdavant de l’equip, segons ha comunicat la RFET.
Espanya jugarà contra Àustria els quarts de final. Si supera l’eliminatòria, s’enfrontarà en semifinals al guanyador del partit entre Gran Bretanya i Alemanya.




