Alba Carrillo jutja l’aspecte físic de Rocío Flores

Sembla que el programa ‘Secret Story‘ que acaba de començar ja està creant polèmica, sens dubte eixe és un dels objectius de Telecinco, encara que els conflictes que han aparegut no són dins del concurs, sinó que fora d’ell. Alba Carrillo està disposada a defensar amb dents i ungles a la seua mare i no tolerarà que ningú diga res en contra de Lucía Pariente, per això ha declarat la guerra a Rocío Flores. Les paraules de la filla de Rocío Carrasco en la seua tornada a ‘El programa de Ana Rosa‘ no han assegut res bé a la col·laboradora de televisió. “Jo he de defensar a la meua mare, no sé si saps el que és això”, començava argumentant l’ex de Fonsi Nieto llançat el primer zasca a la neta de Rocío Jurado.

Alba Carrillo: “Respets a les mares”

Per què tanta angoixa per part de Carrillo?

La nova col·laboradora estrella de ‘Sálvame‘ creu que Rocío Flores no està sent tot el sincera que a ella li agradaria. “Com que ets justa però no objectiva? Porten mig dia de concurs i tu saps que no t’agrada. Ni per què no t’agrada la meua mare. Per fer-me la punyeta a mi que sóc amiga de la teua mare? Un poc de respecte i afecte a les mares“.

Alba Carrillo es clava amb el físic de Rocío Carrasco

Es necessari insultar a una persona per defendre a una altra?, sembla que és el que ha fet Alba Carrillo, ja que no sols ha carregat contra Rocío Flores per defensar a la seua mare. També s’ha ficat amb la seua nova imatge. “Primer defensem a les mares i després ja ens preocupem per la dieta. La meua amiga (per Rocío Carrasco) no va tirar a ningú per les escales”. La model ha insinuat que la filla d’Antonio David Flores s’està passant amb la seua primesa i que li “fa falta un bullit”.

Marta López en xoc

La col·laboradora Marta López es quedava en xoc davant les paraules d’Alba Carrillo i li formulava una pregunta: “Estàs preparada perquè la teua mare estiga en ‘Secret Story’ i que hi haja a gent que no li agrade?”. Al que la col·laboradora de ‘Ya es mediodía’ responia que sí, però no amb argument buits com el que ha donat Rocío Flores. Sense adonar-se que la seua mare té una trajectòria televisiva i que ja se’l coneix en televisió per les seues anteriors participacions en altres realities com a ‘Supervivientes‘ o ‘La última cena‘.

“No passa res, això és una guerra que acaba de començar. Quan vegem el documental de la seua mare, li tornaré a donar la raó a la meua amiga i esta serà la guerra de mai acabar”, ha explicat Alba.

A Twitter

 

<

>

 

<

>

<

>

<

>

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.