16.9 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Alba Santana, la filla de Manolo Santana i Mila Ximénez, passa per un moment complicat

Mila Ximénez y su hija Alba Santana

Mila Ximénez i la seua filla Alba Santana | ValènciaDiari.com

 

La reaparició pública de l’extenista Manolo Santana, quan ja ha eixit a la llum el seu delicat estat de salut, ha fet que totes les mirades se centren en Alba, la filla que té amb la col·laboradora de Sálvame’, Mila Ximénez.

  

  

Tot això després que en els últims anys la relació entre Alba i el seu pare no ha sigut massa bona, sobretot després que l’extenista iniciara la seua relació amb Claudia Rodríguez, actualment la seua dona.

 

 

Va ser llavors quan es va apreciar un cert distanciament entre pare i filla, una situació que contrastava amb l’apropament amb la seua mare, Mila. Actualment, Alba viu a Amsterdam, al costat de les seues dos filles i el seu marit, on col·labora en televisió, i viatja prou a casa per vore la seua mare.  

 

Amb tot, la filla de la periodista i l’extenista hauran d’afrontar el delicat moment que viu el seu pare sabent que és necessària una reconciliació, i és que Manolo necessitarà el seu suport i de la seua família més que mai. 

Un distanciament que hauria estat provocat per les diferències entre ella i la quarta dona del seu pare, Claudia, amb qui es va casar el 2012. Amb Claudia, Alba quasi no té relació, a diferència de la situació amb Otti, la tercera dona de Santana. 

 

 

Alba Santana en el día de su boda junto a su padre, Manolo Santana

Alba Santana el dia del seu casament amb el seu pare, Manolo Santana | Archivo

 

«Tant de bo tots els fills tinguen una relació tan estreta com jo vaig poder tenir amb el meu pare, encara que després ens anarem distanciant. La infància va ser meravellosa. Arran del divorci d’Otti i la nova relació del meu pare, ens distanciem més i més, i això em fa pena», va comentar Alba Santana l’any 2013 a ‘¡Hola!’. 

  

  

I és que, darrere este distanciament s’amaga una dura i impactant història, que té a veure amb diferències irreconciliables. «Em va fer mal que el meu pare no em cridara per dir-me que es casava, però em fa encara més mal que no conega la meua filla. No tinc cap relació amb la seua actual parella», va confessar llavors la jove.

Problemes de memòria i coordinació

Segons la seua mare, la col·laboradora Mila Ximénez, de 79 anys, el deteriorament físic de Santana s’ha accelerat i actualment té seriosos problemes de mobilitat i de memòria. «Té una immobilitat molt gran, no coordina i hi ha coses de què no se’n recorda d’un dia per a l’altre», va assegurar Mila en el plató de ‘Sálvame’. 

 

Durant la seua recent reaparició, durant l’entrega de premis de ‘Diario Sur’, l’extenista va tornar a deixar tot el món molt preocupat, en fer-se encara més evident el deteriorament de la seua salut. Una aparició no molt diferent de l’última, durant l’homenatge que se li va fer al campió del món de motociclisme, Ángel Nieto, que va preocupar tots els seus amics amb el seu aspecte. 

 

Tal com han explicat alguns dels que van assistir a l’esdeveniment, on Santana va recollir un dels guardons, va mantindre una mirada perduda durant llargs espais de temps, i que totes les alarmes saltaren. La seua dona, com és ja habitual, es va esforçar en el seu moment per calmar els seus amics i seguidors. 

Últimes notícies

4-1. El Vila-real recupera la inspiració i atropella a un Espanyol bloquejat

El Vila-real va golejar 4-1 a l'Espanyol i va tallar una ratxa de cinc partits sense guanyar, amb punts de Mikautadze, Pépé i Moleiro i un autogol de Salinas.

El Vila-real va trencar la seua mala ratxa amb un 4-1 davant l’Espanyol i va prolongar la del rival en 2026

El Vila-real va firmar un 4-1 que va tallar la seua mala dinàmica i va allargar la de l'Espanyol, encara sense victòries en 2026. Mikautadze va obrir el marcador en el 35' i el dol va quedar segellat a l'inici del segon temps.

El Vila-real deslliga cinc minuts letals i es va 2-0 al descans davant l’Espanyol

El Vila-real mana 2-0 a l'intermedi després d'un arreón final: van marcar Mikautadze i un autogol de José Salinas. A l'Espanyol li van anul·lar una miqueta.

Gerard Moreno cau de l’onze del Vila-real a última hora i entra Buchanan

El davanter ha caigut a última hora de l'onze inicial davant l'Espanyol i el seu lloc l'ocupa Tajon Buchanan. Mikautadze lidera l'atac i Gerard arranca en la banqueta.

El Vila-real remodela la defensa davant un Espanyol amb els retorns de Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real introduïx canvis en la seua saga amb les voltes de Mouriño, Pau Navarro i Sergi Cardona. L'Espanyol recupera a Pere Milla i Pol Lozano per a l'onze.

El Vila-real remodela el seu defensa davant un Espanyol que recupera a Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real retoca la seua saga amb els retorns de Mouriño, Pau Navarro i Cardona, mentres l'Espanyol torna a alinear a Pere Milla i Pol Lozano en l'onze.

Cuenca defén que el missatge a Pradas de no confinar durant la dana va ser una reflexió

L'excap de Gabinet de Carlos Mazón ha sostingut davant la comissió del Congrés que el 'de confinar, gens' dirigit a Salomé Pradas no va ser una orde, sinó una reflexió. Nega interferències i assegura que va dir la veritat.

Ferrer, de Varry Brava, creu que el Benidorm Fest es consolida com a internacional enguany

Óscar Ferrer, de Varry Brava, veu en la desvinculació d'Eurovisió una oportunitat perquè el Benidorm Fest s'aferme com a festival internacional. Actua amb Miranda i el seu projecte Bailamama amb el tema 'Despert amandote'.