7.8 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Alba Santana, la filla de Manolo Santana i Mila Ximénez, passa per un moment complicat

Mila Ximénez y su hija Alba Santana

Mila Ximénez i la seua filla Alba Santana | ValènciaDiari.com

 

La reaparició pública de l’extenista Manolo Santana, quan ja ha eixit a la llum el seu delicat estat de salut, ha fet que totes les mirades se centren en Alba, la filla que té amb la col·laboradora de Sálvame’, Mila Ximénez.

  

  

Tot això després que en els últims anys la relació entre Alba i el seu pare no ha sigut massa bona, sobretot després que l’extenista iniciara la seua relació amb Claudia Rodríguez, actualment la seua dona.

 

 

Va ser llavors quan es va apreciar un cert distanciament entre pare i filla, una situació que contrastava amb l’apropament amb la seua mare, Mila. Actualment, Alba viu a Amsterdam, al costat de les seues dos filles i el seu marit, on col·labora en televisió, i viatja prou a casa per vore la seua mare.  

 

Amb tot, la filla de la periodista i l’extenista hauran d’afrontar el delicat moment que viu el seu pare sabent que és necessària una reconciliació, i és que Manolo necessitarà el seu suport i de la seua família més que mai. 

Un distanciament que hauria estat provocat per les diferències entre ella i la quarta dona del seu pare, Claudia, amb qui es va casar el 2012. Amb Claudia, Alba quasi no té relació, a diferència de la situació amb Otti, la tercera dona de Santana. 

 

 

Alba Santana en el día de su boda junto a su padre, Manolo Santana

Alba Santana el dia del seu casament amb el seu pare, Manolo Santana | Archivo

 

«Tant de bo tots els fills tinguen una relació tan estreta com jo vaig poder tenir amb el meu pare, encara que després ens anarem distanciant. La infància va ser meravellosa. Arran del divorci d’Otti i la nova relació del meu pare, ens distanciem més i més, i això em fa pena», va comentar Alba Santana l’any 2013 a ‘¡Hola!’. 

  

  

I és que, darrere este distanciament s’amaga una dura i impactant història, que té a veure amb diferències irreconciliables. «Em va fer mal que el meu pare no em cridara per dir-me que es casava, però em fa encara més mal que no conega la meua filla. No tinc cap relació amb la seua actual parella», va confessar llavors la jove.

Problemes de memòria i coordinació

Segons la seua mare, la col·laboradora Mila Ximénez, de 79 anys, el deteriorament físic de Santana s’ha accelerat i actualment té seriosos problemes de mobilitat i de memòria. «Té una immobilitat molt gran, no coordina i hi ha coses de què no se’n recorda d’un dia per a l’altre», va assegurar Mila en el plató de ‘Sálvame’. 

 

Durant la seua recent reaparició, durant l’entrega de premis de ‘Diario Sur’, l’extenista va tornar a deixar tot el món molt preocupat, en fer-se encara més evident el deteriorament de la seua salut. Una aparició no molt diferent de l’última, durant l’homenatge que se li va fer al campió del món de motociclisme, Ángel Nieto, que va preocupar tots els seus amics amb el seu aspecte. 

 

Tal com han explicat alguns dels que van assistir a l’esdeveniment, on Santana va recollir un dels guardons, va mantindre una mirada perduda durant llargs espais de temps, i que totes les alarmes saltaren. La seua dona, com és ja habitual, es va esforçar en el seu moment per calmar els seus amics i seguidors. 

Últimes notícies

76-73: València Basket resistix el desplegament físic de l’Estrella Roja

València Basket va véncer 76-73 a Estrella Roja en un partit molt físic. La major rotació local i els robatoris en primera línia van decidir un final atapeït.

La xilena d’Hugo Duro decidix el derbi per al València

El València va véncer 1-0 al Llevant amb una xilena d'Hugo Duro en el 79 després d'un centre de Gayà. Ryan va sostindre als visitants i el VAR va anul·lar un gol previ.

Un home ha resultat ferit en una deflagració de gas per una estufa a Benicarló

Una possible acumulació de gas derivat d'una estufa ha provocat una deflagració en una vivenda de Benicarló que ha deixat ferit a un home de 71 anys. Les finestres han col·lapsat i han caigut sobre vehicles, sense incendi.

El Jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la defunció d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica seguix en UCI.

Pérez Llorca defén que va ser una coincidència parlar amb Pradas i Mazón en plena DANA

El dirigent del PP valencià ha declarat com a testimoni que l'encreuament de crides amb Pradas i Mazón el dia de la DANA va ser casual i sense intermediacions.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental i una altra de 4 roman en l’UCI

Una menor de 6 anys ha mort hores després de ser atesa en una clínica d'Alzira; una altra de 4 va ser traslladada a l'UCI pediàtrica del Clínic de València. Sanitat ha obert un expedient i ha suspés cautelarment l'activitat del centre.

Ciutadans veu en el testimoniatge de Pérez Llorca la prova que Mazón sí que estava informat de la dana

Ciutadans sosté que la declaració de Juanfran Pérez Llorca davant el Jutjat de Catarroja demostra que Carlos Mazón coneixia la riuada del 29 d'octubre. La formació seguirà personada per a exigir transparència.

Vox avisa al PP: tibarà al màxim les negociacions i no tem repetir eleccions

Vox ha endurit la seua postura davant el PP i ha advertit que forçarà les negociacions per a imposar el seu programa, sense descartar repetir eleccions. Abascal ha confiat a tancar un acord a València que incloga infraestructures hidràuliques.