Alba Santana, la filla de Manolo Santana i Mila Ximénez, passa per un moment complicat

Mila Ximénez y su hija Alba Santana

Mila Ximénez i la seua filla Alba Santana | ValènciaDiari.com

 

La reaparició pública de l’extenista Manolo Santana, quan ja ha eixit a la llum el seu delicat estat de salut, ha fet que totes les mirades se centren en Alba, la filla que té amb la col·laboradora de Sálvame’, Mila Ximénez.

  

  

Tot això després que en els últims anys la relació entre Alba i el seu pare no ha sigut massa bona, sobretot després que l’extenista iniciara la seua relació amb Claudia Rodríguez, actualment la seua dona.

 

 

Va ser llavors quan es va apreciar un cert distanciament entre pare i filla, una situació que contrastava amb l’apropament amb la seua mare, Mila. Actualment, Alba viu a Amsterdam, al costat de les seues dos filles i el seu marit, on col·labora en televisió, i viatja prou a casa per vore la seua mare.  

 

Amb tot, la filla de la periodista i l’extenista hauran d’afrontar el delicat moment que viu el seu pare sabent que és necessària una reconciliació, i és que Manolo necessitarà el seu suport i de la seua família més que mai. 

Un distanciament que hauria estat provocat per les diferències entre ella i la quarta dona del seu pare, Claudia, amb qui es va casar el 2012. Amb Claudia, Alba quasi no té relació, a diferència de la situació amb Otti, la tercera dona de Santana. 

 

 

Alba Santana en el día de su boda junto a su padre, Manolo Santana

Alba Santana el dia del seu casament amb el seu pare, Manolo Santana | Archivo

 

«Tant de bo tots els fills tinguen una relació tan estreta com jo vaig poder tenir amb el meu pare, encara que després ens anarem distanciant. La infància va ser meravellosa. Arran del divorci d’Otti i la nova relació del meu pare, ens distanciem més i més, i això em fa pena», va comentar Alba Santana l’any 2013 a ‘¡Hola!’. 

  

  

I és que, darrere este distanciament s’amaga una dura i impactant història, que té a veure amb diferències irreconciliables. «Em va fer mal que el meu pare no em cridara per dir-me que es casava, però em fa encara més mal que no conega la meua filla. No tinc cap relació amb la seua actual parella», va confessar llavors la jove.

Problemes de memòria i coordinació

Segons la seua mare, la col·laboradora Mila Ximénez, de 79 anys, el deteriorament físic de Santana s’ha accelerat i actualment té seriosos problemes de mobilitat i de memòria. «Té una immobilitat molt gran, no coordina i hi ha coses de què no se’n recorda d’un dia per a l’altre», va assegurar Mila en el plató de ‘Sálvame’. 

 

Durant la seua recent reaparició, durant l’entrega de premis de ‘Diario Sur’, l’extenista va tornar a deixar tot el món molt preocupat, en fer-se encara més evident el deteriorament de la seua salut. Una aparició no molt diferent de l’última, durant l’homenatge que se li va fer al campió del món de motociclisme, Ángel Nieto, que va preocupar tots els seus amics amb el seu aspecte. 

 

Tal com han explicat alguns dels que van assistir a l’esdeveniment, on Santana va recollir un dels guardons, va mantindre una mirada perduda durant llargs espais de temps, i que totes les alarmes saltaren. La seua dona, com és ja habitual, es va esforçar en el seu moment per calmar els seus amics i seguidors. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.