Alba Santana, la filla de Manolo Santana i Mila Ximénez, passa per un moment complicat

Mila Ximénez y su hija Alba Santana

Mila Ximénez i la seua filla Alba Santana | ValènciaDiari.com

 

La reaparició pública de l’extenista Manolo Santana, quan ja ha eixit a la llum el seu delicat estat de salut, ha fet que totes les mirades se centren en Alba, la filla que té amb la col·laboradora de Sálvame’, Mila Ximénez.

  

  

Tot això després que en els últims anys la relació entre Alba i el seu pare no ha sigut massa bona, sobretot després que l’extenista iniciara la seua relació amb Claudia Rodríguez, actualment la seua dona.

 

 

Va ser llavors quan es va apreciar un cert distanciament entre pare i filla, una situació que contrastava amb l’apropament amb la seua mare, Mila. Actualment, Alba viu a Amsterdam, al costat de les seues dos filles i el seu marit, on col·labora en televisió, i viatja prou a casa per vore la seua mare.  

 

Amb tot, la filla de la periodista i l’extenista hauran d’afrontar el delicat moment que viu el seu pare sabent que és necessària una reconciliació, i és que Manolo necessitarà el seu suport i de la seua família més que mai. 

Un distanciament que hauria estat provocat per les diferències entre ella i la quarta dona del seu pare, Claudia, amb qui es va casar el 2012. Amb Claudia, Alba quasi no té relació, a diferència de la situació amb Otti, la tercera dona de Santana. 

 

 

Alba Santana en el día de su boda junto a su padre, Manolo Santana

Alba Santana el dia del seu casament amb el seu pare, Manolo Santana | Archivo

 

«Tant de bo tots els fills tinguen una relació tan estreta com jo vaig poder tenir amb el meu pare, encara que després ens anarem distanciant. La infància va ser meravellosa. Arran del divorci d’Otti i la nova relació del meu pare, ens distanciem més i més, i això em fa pena», va comentar Alba Santana l’any 2013 a ‘¡Hola!’. 

  

  

I és que, darrere este distanciament s’amaga una dura i impactant història, que té a veure amb diferències irreconciliables. «Em va fer mal que el meu pare no em cridara per dir-me que es casava, però em fa encara més mal que no conega la meua filla. No tinc cap relació amb la seua actual parella», va confessar llavors la jove.

Problemes de memòria i coordinació

Segons la seua mare, la col·laboradora Mila Ximénez, de 79 anys, el deteriorament físic de Santana s’ha accelerat i actualment té seriosos problemes de mobilitat i de memòria. «Té una immobilitat molt gran, no coordina i hi ha coses de què no se’n recorda d’un dia per a l’altre», va assegurar Mila en el plató de ‘Sálvame’. 

 

Durant la seua recent reaparició, durant l’entrega de premis de ‘Diario Sur’, l’extenista va tornar a deixar tot el món molt preocupat, en fer-se encara més evident el deteriorament de la seua salut. Una aparició no molt diferent de l’última, durant l’homenatge que se li va fer al campió del món de motociclisme, Ángel Nieto, que va preocupar tots els seus amics amb el seu aspecte. 

 

Tal com han explicat alguns dels que van assistir a l’esdeveniment, on Santana va recollir un dels guardons, va mantindre una mirada perduda durant llargs espais de temps, i que totes les alarmes saltaren. La seua dona, com és ja habitual, es va esforçar en el seu moment per calmar els seus amics i seguidors. 

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.