20.5 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Alba Santana, la filla de Manolo Santana i Mila Ximénez, passa per un moment complicat

Mila Ximénez y su hija Alba Santana

Mila Ximénez i la seua filla Alba Santana | ValènciaDiari.com

 

La reaparició pública de l’extenista Manolo Santana, quan ja ha eixit a la llum el seu delicat estat de salut, ha fet que totes les mirades se centren en Alba, la filla que té amb la col·laboradora de Sálvame’, Mila Ximénez.

  

  

Tot això després que en els últims anys la relació entre Alba i el seu pare no ha sigut massa bona, sobretot després que l’extenista iniciara la seua relació amb Claudia Rodríguez, actualment la seua dona.

 

 

Va ser llavors quan es va apreciar un cert distanciament entre pare i filla, una situació que contrastava amb l’apropament amb la seua mare, Mila. Actualment, Alba viu a Amsterdam, al costat de les seues dos filles i el seu marit, on col·labora en televisió, i viatja prou a casa per vore la seua mare.  

 

Amb tot, la filla de la periodista i l’extenista hauran d’afrontar el delicat moment que viu el seu pare sabent que és necessària una reconciliació, i és que Manolo necessitarà el seu suport i de la seua família més que mai. 

Un distanciament que hauria estat provocat per les diferències entre ella i la quarta dona del seu pare, Claudia, amb qui es va casar el 2012. Amb Claudia, Alba quasi no té relació, a diferència de la situació amb Otti, la tercera dona de Santana. 

 

 

Alba Santana en el día de su boda junto a su padre, Manolo Santana

Alba Santana el dia del seu casament amb el seu pare, Manolo Santana | Archivo

 

«Tant de bo tots els fills tinguen una relació tan estreta com jo vaig poder tenir amb el meu pare, encara que després ens anarem distanciant. La infància va ser meravellosa. Arran del divorci d’Otti i la nova relació del meu pare, ens distanciem més i més, i això em fa pena», va comentar Alba Santana l’any 2013 a ‘¡Hola!’. 

  

  

I és que, darrere este distanciament s’amaga una dura i impactant història, que té a veure amb diferències irreconciliables. «Em va fer mal que el meu pare no em cridara per dir-me que es casava, però em fa encara més mal que no conega la meua filla. No tinc cap relació amb la seua actual parella», va confessar llavors la jove.

Problemes de memòria i coordinació

Segons la seua mare, la col·laboradora Mila Ximénez, de 79 anys, el deteriorament físic de Santana s’ha accelerat i actualment té seriosos problemes de mobilitat i de memòria. «Té una immobilitat molt gran, no coordina i hi ha coses de què no se’n recorda d’un dia per a l’altre», va assegurar Mila en el plató de ‘Sálvame’. 

 

Durant la seua recent reaparició, durant l’entrega de premis de ‘Diario Sur’, l’extenista va tornar a deixar tot el món molt preocupat, en fer-se encara més evident el deteriorament de la seua salut. Una aparició no molt diferent de l’última, durant l’homenatge que se li va fer al campió del món de motociclisme, Ángel Nieto, que va preocupar tots els seus amics amb el seu aspecte. 

 

Tal com han explicat alguns dels que van assistir a l’esdeveniment, on Santana va recollir un dels guardons, va mantindre una mirada perduda durant llargs espais de temps, i que totes les alarmes saltaren. La seua dona, com és ja habitual, es va esforçar en el seu moment per calmar els seus amics i seguidors. 

Últimes notícies

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.