Alba Santana ja té les cendres de la seua mare, Mila Ximénez

La filla de Mila Ximénez, Alba Santana, va viatjar a Madrid des de Amsterdam per a estar amb la seua mare en el moment més complicat de la seua vida. Ara és moment de tornar, d’emprendre el viatge més trist de la seua vida sense la seua mare, però traslladant les restes mortals que per desig exprés de Mila Ximénez descansaran junt a ella en Amsterdam. La periodista sempre había dessitjat retirar-se en esta ciutat per a estar junt a la seua familia: la seua filla i els seus dos néts que eren el que ella més volia.

Alba ha estat arropada per la seua familia en Madrid

Alba va posar rumb a Madrid per a acomiadar-se de la seua mare, a la qual ha estat acompanyant en el seu domicili, al costat de la resta dels seus familiars directes, durant els seus últims dies de vida. Després de dos dies de tanatori, la filla de Mila, fruit del seu matrimoni amb el tenista Manolo Santana, ha rebut les cendres de la seua progenitora en l’habitatge d’esta. De fet, ha estat una treballadora de la funerària la que ha acudit expressament al lloc per a lliurar-les-hi en mà.

Desig complit

“Ella és on ha volgut estar sempre, al costat de la seua filla i dels seus néts, però la distància no ho ha permés. Mila tot el que ha planificat en els últims anys era pensant en el moment en el qual visqués al costat d’ells amb els quals tenia una relació molt pròxima. Este ha estat sempre l’objectiu de Mila”, va explicar el germà de la morta, Manolo Ximénez, al qual Mila estava molt unida.

Alba Santana agraeix les mostres d’afecte

Malgrat que sempre ha volgut mantenir-se al marge de l’exposició mediàtica de la seua mare, sent comptades les ocasions en les quals ha intervingut en algun programa de televisió, Alba Santana va decidir dijous passat entrar en directe en ‘Sálvame’ per a agrair tot el suport rebut i les innombrables mostres d’afecte. “Gràcies pel dia de hui, gràcies per tants anys, per tant d’afecte, gràcies per ahir, per la quantitat de gent que va venir a fer-me una abraçada. Estes abraçades els portaré gravats tota la vida”, va dir al mateix temps que despertava una enorme emoció entre els presents.

“Sent que en una certa manera l’hem compartit. A partir d’este punt això no ens uneix, però jo sé que estiga on estiga sempre la portarem en el cor“, va continuar dient amb la veu feta fallida i visiblement emocionada. “Jo sé el feliç que li feien els viatges a Amsterdam i la felicitat que m’ha donat donar-li això fins a l’últim moment. És veritat que durant la malaltia no em va agradar veure-la amb por i la vaig veure amb por, però ara no. La mort la va afrontar amb molta pau”, va indicar. “Quants risses li heu donat. Tenia claríssim que esta era la seua altra família. M’ha reconfortat tota la companyia, us vull moltíssim, de veritat, de cor, vos desitge a tots tot el millor”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Interceptat a Moixent un conductor drogat després de recórrer 27 quilòmetres en sentit contrari per la A-35 i l’A-33

La Guàrdia Civil de Trànsit investiga a un home de 64 anys que va conduir de nit, sota els efectes de les drogues, 27 quilòmetres en sentit contrari per les autovies A-35 i A-33 fins a ser detingut a Moixent.

Un home de 50 anys resulta ferit per arma blanca en ple carrer a Picassent

Un home de 50 anys va ser apunyalat en el tòrax al carrer Sant Rosa de Picassent i traslladat per una ambulància SAMU a l'Hospital General de València.

Greu una xiqueta de 13 anys atropellada de matinada en l’A-31 a Alacant

Una xiqueta de 13 anys ha resultat ferida greu després de ser atropellada de matinada en l'A-31, a l'altura del polígon Babel d'Alacant, i ha sigut evacuada a l'Hospital General Doctor Balmis.

Núvols, pols en suspensió i caiguda de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte amb augment de la nuvolositat, pols en suspensió i possible pluja feble amb fang, abans d'un diumenge de cels coberts i pluges generalitzades.

Desmantellada a Dénia una plantació de marihuana dirigida per un fugitiu reclamat per Lituània

La Policia Nacional ha desmantellat a Dénia una plantació de marihuana en una vivenda aïllada i ha detingut a dos hòmens, un d'ells reclamat per Lituània amb una orde europea de detenció i lliurament.

Set detinguts a Nules per explotar a 80 migrants en condicions de semiesclavitud

La Guàrdia Civil deté a Nules a set persones per integrar una xarxa de tràfic laboral que explotava a 80 migrants en el camp en condicions de semiesclavitud.

Un llibre denuncia la guerra bruta judicial contra Mónica Oltra com una Inquisició moderna

Un treball acadèmic convertit en llibre sosté que el procés judicial contra Mónica Oltra és un cas acreditat de lawfare i una forma d'Inquisició moderna que danya la qualitat democràtica.

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.