Alba Santana ja té les cendres de la seua mare, Mila Ximénez

La filla de Mila Ximénez, Alba Santana, va viatjar a Madrid des de Amsterdam per a estar amb la seua mare en el moment més complicat de la seua vida. Ara és moment de tornar, d’emprendre el viatge més trist de la seua vida sense la seua mare, però traslladant les restes mortals que per desig exprés de Mila Ximénez descansaran junt a ella en Amsterdam. La periodista sempre había dessitjat retirar-se en esta ciutat per a estar junt a la seua familia: la seua filla i els seus dos néts que eren el que ella més volia.

Alba ha estat arropada per la seua familia en Madrid

Alba va posar rumb a Madrid per a acomiadar-se de la seua mare, a la qual ha estat acompanyant en el seu domicili, al costat de la resta dels seus familiars directes, durant els seus últims dies de vida. Després de dos dies de tanatori, la filla de Mila, fruit del seu matrimoni amb el tenista Manolo Santana, ha rebut les cendres de la seua progenitora en l’habitatge d’esta. De fet, ha estat una treballadora de la funerària la que ha acudit expressament al lloc per a lliurar-les-hi en mà.

Desig complit

«Ella és on ha volgut estar sempre, al costat de la seua filla i dels seus néts, però la distància no ho ha permés. Mila tot el que ha planificat en els últims anys era pensant en el moment en el qual visqués al costat d’ells amb els quals tenia una relació molt pròxima. Este ha estat sempre l’objectiu de Mila», va explicar el germà de la morta, Manolo Ximénez, al qual Mila estava molt unida.

Alba Santana agraeix les mostres d’afecte

Malgrat que sempre ha volgut mantenir-se al marge de l’exposició mediàtica de la seua mare, sent comptades les ocasions en les quals ha intervingut en algun programa de televisió, Alba Santana va decidir dijous passat entrar en directe en ‘Sálvame’ per a agrair tot el suport rebut i les innombrables mostres d’afecte. «Gràcies pel dia de hui, gràcies per tants anys, per tant d’afecte, gràcies per ahir, per la quantitat de gent que va venir a fer-me una abraçada. Estes abraçades els portaré gravats tota la vida», va dir al mateix temps que despertava una enorme emoció entre els presents.

«Sent que en una certa manera l’hem compartit. A partir d’este punt això no ens uneix, però jo sé que estiga on estiga sempre la portarem en el cor«, va continuar dient amb la veu feta fallida i visiblement emocionada. «Jo sé el feliç que li feien els viatges a Amsterdam i la felicitat que m’ha donat donar-li això fins a l’últim moment. És veritat que durant la malaltia no em va agradar veure-la amb por i la vaig veure amb por, però ara no. La mort la va afrontar amb molta pau», va indicar. «Quants risses li heu donat. Tenia claríssim que esta era la seua altra família. M’ha reconfortat tota la companyia, us vull moltíssim, de veritat, de cor, vos desitge a tots tot el millor».

Últimes notícies

Jalance fregant els 43 °C i Alcoi per damunt dels 40 °C abans d’una nova ona de calor

Les màximes han arribat hui als 42,7 °C a Jalance i han superat els 40 °C en diverses localitats interiors, en vespres de la tercera ona de calor de juliol.

Un incendi forestal a Catí obliga a mobilitzar huit mitjans aeris i nombroses brigades

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Catí (Alt Maestrat) ha obligat a desplegar un ampli dispositiu amb nombrosos efectius terrestres i huit mitjans aeris, després que tot apunte que l’origen podria ser la caiguda d’un llamp.

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.