Alba Santana ja té les cendres de la seua mare, Mila Ximénez

La filla de Mila Ximénez, Alba Santana, va viatjar a Madrid des de Amsterdam per a estar amb la seua mare en el moment més complicat de la seua vida. Ara és moment de tornar, d’emprendre el viatge més trist de la seua vida sense la seua mare, però traslladant les restes mortals que per desig exprés de Mila Ximénez descansaran junt a ella en Amsterdam. La periodista sempre había dessitjat retirar-se en esta ciutat per a estar junt a la seua familia: la seua filla i els seus dos néts que eren el que ella més volia.

Alba ha estat arropada per la seua familia en Madrid

Alba va posar rumb a Madrid per a acomiadar-se de la seua mare, a la qual ha estat acompanyant en el seu domicili, al costat de la resta dels seus familiars directes, durant els seus últims dies de vida. Després de dos dies de tanatori, la filla de Mila, fruit del seu matrimoni amb el tenista Manolo Santana, ha rebut les cendres de la seua progenitora en l’habitatge d’esta. De fet, ha estat una treballadora de la funerària la que ha acudit expressament al lloc per a lliurar-les-hi en mà.

Desig complit

«Ella és on ha volgut estar sempre, al costat de la seua filla i dels seus néts, però la distància no ho ha permés. Mila tot el que ha planificat en els últims anys era pensant en el moment en el qual visqués al costat d’ells amb els quals tenia una relació molt pròxima. Este ha estat sempre l’objectiu de Mila», va explicar el germà de la morta, Manolo Ximénez, al qual Mila estava molt unida.

Alba Santana agraeix les mostres d’afecte

Malgrat que sempre ha volgut mantenir-se al marge de l’exposició mediàtica de la seua mare, sent comptades les ocasions en les quals ha intervingut en algun programa de televisió, Alba Santana va decidir dijous passat entrar en directe en ‘Sálvame’ per a agrair tot el suport rebut i les innombrables mostres d’afecte. «Gràcies pel dia de hui, gràcies per tants anys, per tant d’afecte, gràcies per ahir, per la quantitat de gent que va venir a fer-me una abraçada. Estes abraçades els portaré gravats tota la vida», va dir al mateix temps que despertava una enorme emoció entre els presents.

«Sent que en una certa manera l’hem compartit. A partir d’este punt això no ens uneix, però jo sé que estiga on estiga sempre la portarem en el cor«, va continuar dient amb la veu feta fallida i visiblement emocionada. «Jo sé el feliç que li feien els viatges a Amsterdam i la felicitat que m’ha donat donar-li això fins a l’últim moment. És veritat que durant la malaltia no em va agradar veure-la amb por i la vaig veure amb por, però ara no. La mort la va afrontar amb molta pau», va indicar. «Quants risses li heu donat. Tenia claríssim que esta era la seua altra família. M’ha reconfortat tota la companyia, us vull moltíssim, de veritat, de cor, vos desitge a tots tot el millor».

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.