Ana María Aldón serà embargada: més problemes per a la dona d’Ortega Cano

 

Ana María Aldón no gana per a esglais. La col·laboradora de ‘Viva la vida’ porta diversos dies en l’ull de l’huracà mediàtic per unes declaracions de Conchi, la germana de José Ortega Cano, amb les quals va arribar a posar en dubte la paternitat de la filla que té el torero amb Ana María.

No obstant això, quan semblava que res podia anar a pitjor, Aldón ha tornat a patir una nova garrotada judicial de grans dimensions, que li deixa en una situació realment compromesa.

 

Els problemes judicials d’Ana María

 

Després de les seues noces en 2018 amb el torero, Ana María Aldón es va trobar amb un problema.

 

L’esmentat dissenyador li va interposar una demanda per no reconéixer públicament que ell havia confeccionat el seu vestit de nóvia.

En primera instància, el jutge li va donar la raó a aquell i va condemnar a aquella a pagar-li al citat una indemnització de 4.800 euros. Ella no va estar d’acord i va decidir recórrer, però fa unes setmanes l’Audiència Provincial de Madrid va tornar a ratificar la sentència.

Va determinar que Salinas era el dissenyador del citat vestit nupcial i va especificar que l’esposa del destre havia de realitzar el citat pagament.

No obstant això, Saúl Ortiz ha publicat en diari ABC que, ara com ara, la col·laboradora de Telecinco no ha realitzat l’abonament de la quantia determinada. Això o que, almenys, el dissenyador no ha tingut coneixement d’este.

Precisament per eixa circumstància ha donat a conéixer que, havent-se complit el termini per a escometre aquell, els advocats del dissenyador han pres mesures. Pel que sembla, han posat en marxa els tràmits necessaris perquè es procedisca a executar la sentència.

El que han dut a terme ha sigut sol·licitar l’embargament dels comptes d’Ana María. Al que ha afegit el periodista: “i/o dels ingressos que reba fins a satisfer l’import total pel qual li l’ha condemnada”.

Aqueixa mesura el que podria suposar, per tant, per a l’esposa d’Ortega Cano és un revés notable. Sí, ni més ni menys que el que se li embargue el que ara és el seu major ingrés. Ens estem referint al seu sou en el programa ‘Viva la Vida’.

 

Els problemes amb Conchi

 

Si a este seriós problema judicial li afegim les desavinences familiars en les quals està immersa  Ana María  Aldón, tenim els ingredients perfectes perquè siga una de les pitjors èpoques de la seua vida.

Les paraules de Conchi, germana del seu marit, José Ortega Cano, posant en dubte la paternitat de la filla que té el destre amb la dissenyadora, ha sigut una bomba de rellotgeria per a l’estabilitat que vivia el matrimoni. A més, arriben en un moment en el qual el torero continua convalescent de la difícil operació a la qual es va sotmetre fa diverses setmanes.

El tema ha sigut comentat en diversos programes de televisió, i en la majoria d’ells s’ha defensat la posició d’Ana María Aldón.

Un dels més clars ha sigut Joaquín Prat, que defensava sense pèls en la llengua a la dissenyadora i companya de Telecinco: “Al llarg d’estos anys, després del que va passar amb l’accident d’Ortega Cano, la defunció de Carlos Parra i la condemna de presó, a la qual no he deixat de veure sempre al costat del seu marit és a Ana María Aldón. S’ha hagut de menjar un carro de porqueria important».

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.