Ana María Aldón serà embargada: més problemes per a la dona d’Ortega Cano

 

Ana María Aldón no gana per a esglais. La col·laboradora de ‘Viva la vida’ porta diversos dies en l’ull de l’huracà mediàtic per unes declaracions de Conchi, la germana de José Ortega Cano, amb les quals va arribar a posar en dubte la paternitat de la filla que té el torero amb Ana María.

No obstant això, quan semblava que res podia anar a pitjor, Aldón ha tornat a patir una nova garrotada judicial de grans dimensions, que li deixa en una situació realment compromesa.

 

Els problemes judicials d’Ana María

 

Després de les seues noces en 2018 amb el torero, Ana María Aldón es va trobar amb un problema.

 

L’esmentat dissenyador li va interposar una demanda per no reconéixer públicament que ell havia confeccionat el seu vestit de nóvia.

En primera instància, el jutge li va donar la raó a aquell i va condemnar a aquella a pagar-li al citat una indemnització de 4.800 euros. Ella no va estar d’acord i va decidir recórrer, però fa unes setmanes l’Audiència Provincial de Madrid va tornar a ratificar la sentència.

Va determinar que Salinas era el dissenyador del citat vestit nupcial i va especificar que l’esposa del destre havia de realitzar el citat pagament.

No obstant això, Saúl Ortiz ha publicat en diari ABC que, ara com ara, la col·laboradora de Telecinco no ha realitzat l’abonament de la quantia determinada. Això o que, almenys, el dissenyador no ha tingut coneixement d’este.

Precisament per eixa circumstància ha donat a conéixer que, havent-se complit el termini per a escometre aquell, els advocats del dissenyador han pres mesures. Pel que sembla, han posat en marxa els tràmits necessaris perquè es procedisca a executar la sentència.

El que han dut a terme ha sigut sol·licitar l’embargament dels comptes d’Ana María. Al que ha afegit el periodista: “i/o dels ingressos que reba fins a satisfer l’import total pel qual li l’ha condemnada”.

Aqueixa mesura el que podria suposar, per tant, per a l’esposa d’Ortega Cano és un revés notable. Sí, ni més ni menys que el que se li embargue el que ara és el seu major ingrés. Ens estem referint al seu sou en el programa ‘Viva la Vida’.

 

Els problemes amb Conchi

 

Si a este seriós problema judicial li afegim les desavinences familiars en les quals està immersa  Ana María  Aldón, tenim els ingredients perfectes perquè siga una de les pitjors èpoques de la seua vida.

Les paraules de Conchi, germana del seu marit, José Ortega Cano, posant en dubte la paternitat de la filla que té el destre amb la dissenyadora, ha sigut una bomba de rellotgeria per a l’estabilitat que vivia el matrimoni. A més, arriben en un moment en el qual el torero continua convalescent de la difícil operació a la qual es va sotmetre fa diverses setmanes.

El tema ha sigut comentat en diversos programes de televisió, i en la majoria d’ells s’ha defensat la posició d’Ana María Aldón.

Un dels més clars ha sigut Joaquín Prat, que defensava sense pèls en la llengua a la dissenyadora i companya de Telecinco: “Al llarg d’estos anys, després del que va passar amb l’accident d’Ortega Cano, la defunció de Carlos Parra i la condemna de presó, a la qual no he deixat de veure sempre al costat del seu marit és a Ana María Aldón. S’ha hagut de menjar un carro de porqueria important».

Últimes notícies

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.

La IA arriba als Espais Labora per a traduir en temps real 47 idiomes

Tres Espais Labora d’Alacant, València i Torrevieja han posat en marxa un projecte pilot pioner a Espanya que utilitza Intel·ligència Artificial per a oferir traducció i interpretació simultània en 47 idiomes a persones que no parlen ni castellà ni valencià.

Veïns de Benicalap denuncien noves obres per a apartaments turístics malgrat la prohibició

Compromís per València i el veïnat de Benicalap alerten de noves obres en baixos comercials per a usos turístics, tot i la denegació municipal de la llicència al juliol. Reclamen al consistori i a la Generalitat que actuen amb contundència i declaren la zona de mercat residencial tensionat.

El Levante ultima el traspàs de Tunde al West Brom per quasi tres milions

Levante i West Bromwich Albion han encarrilat el traspàs de l’extrem Kareem Tunde per uns tres milions d’euros, pendent només de tràmits finals i reconeixement mèdic. El jugador, format al club granota i amb contracte fins 2029, ja no ha viatjat a Pamplona per a jugar davant Osasuna.

Els veïns de Gàtova ja poden eixir de casa i reobri la CV-25 després de l’incendi

La Generalitat ha alçat el confinament domiciliari dels veïns de Gàtova decretat per l’incendi de Segorbe i ha reobert la CV-25, encara que les pistes forestals i senders continuen tancats.

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.