Ana María Aldón serà embargada: més problemes per a la dona d’Ortega Cano

 

Ana María Aldón no gana per a esglais. La col·laboradora de ‘Viva la vida’ porta diversos dies en l’ull de l’huracà mediàtic per unes declaracions de Conchi, la germana de José Ortega Cano, amb les quals va arribar a posar en dubte la paternitat de la filla que té el torero amb Ana María.

No obstant això, quan semblava que res podia anar a pitjor, Aldón ha tornat a patir una nova garrotada judicial de grans dimensions, que li deixa en una situació realment compromesa.

 

Els problemes judicials d’Ana María

 

Després de les seues noces en 2018 amb el torero, Ana María Aldón es va trobar amb un problema.

 

L’esmentat dissenyador li va interposar una demanda per no reconéixer públicament que ell havia confeccionat el seu vestit de nóvia.

En primera instància, el jutge li va donar la raó a aquell i va condemnar a aquella a pagar-li al citat una indemnització de 4.800 euros. Ella no va estar d’acord i va decidir recórrer, però fa unes setmanes l’Audiència Provincial de Madrid va tornar a ratificar la sentència.

Va determinar que Salinas era el dissenyador del citat vestit nupcial i va especificar que l’esposa del destre havia de realitzar el citat pagament.

No obstant això, Saúl Ortiz ha publicat en diari ABC que, ara com ara, la col·laboradora de Telecinco no ha realitzat l’abonament de la quantia determinada. Això o que, almenys, el dissenyador no ha tingut coneixement d’este.

Precisament per eixa circumstància ha donat a conéixer que, havent-se complit el termini per a escometre aquell, els advocats del dissenyador han pres mesures. Pel que sembla, han posat en marxa els tràmits necessaris perquè es procedisca a executar la sentència.

El que han dut a terme ha sigut sol·licitar l’embargament dels comptes d’Ana María. Al que ha afegit el periodista: “i/o dels ingressos que reba fins a satisfer l’import total pel qual li l’ha condemnada”.

Aqueixa mesura el que podria suposar, per tant, per a l’esposa d’Ortega Cano és un revés notable. Sí, ni més ni menys que el que se li embargue el que ara és el seu major ingrés. Ens estem referint al seu sou en el programa ‘Viva la Vida’.

 

Els problemes amb Conchi

 

Si a este seriós problema judicial li afegim les desavinences familiars en les quals està immersa  Ana María  Aldón, tenim els ingredients perfectes perquè siga una de les pitjors èpoques de la seua vida.

Les paraules de Conchi, germana del seu marit, José Ortega Cano, posant en dubte la paternitat de la filla que té el destre amb la dissenyadora, ha sigut una bomba de rellotgeria per a l’estabilitat que vivia el matrimoni. A més, arriben en un moment en el qual el torero continua convalescent de la difícil operació a la qual es va sotmetre fa diverses setmanes.

El tema ha sigut comentat en diversos programes de televisió, i en la majoria d’ells s’ha defensat la posició d’Ana María Aldón.

Un dels més clars ha sigut Joaquín Prat, que defensava sense pèls en la llengua a la dissenyadora i companya de Telecinco: “Al llarg d’estos anys, després del que va passar amb l’accident d’Ortega Cano, la defunció de Carlos Parra i la condemna de presó, a la qual no he deixat de veure sempre al costat del seu marit és a Ana María Aldón. S’ha hagut de menjar un carro de porqueria important”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.