Ana María Aldón serà embargada: més problemes per a la dona d’Ortega Cano

 

Ana María Aldón no gana per a esglais. La col·laboradora de ‘Viva la vida’ porta diversos dies en l’ull de l’huracà mediàtic per unes declaracions de Conchi, la germana de José Ortega Cano, amb les quals va arribar a posar en dubte la paternitat de la filla que té el torero amb Ana María.

No obstant això, quan semblava que res podia anar a pitjor, Aldón ha tornat a patir una nova garrotada judicial de grans dimensions, que li deixa en una situació realment compromesa.

 

Els problemes judicials d’Ana María

 

Després de les seues noces en 2018 amb el torero, Ana María Aldón es va trobar amb un problema.

 

L’esmentat dissenyador li va interposar una demanda per no reconéixer públicament que ell havia confeccionat el seu vestit de nóvia.

En primera instància, el jutge li va donar la raó a aquell i va condemnar a aquella a pagar-li al citat una indemnització de 4.800 euros. Ella no va estar d’acord i va decidir recórrer, però fa unes setmanes l’Audiència Provincial de Madrid va tornar a ratificar la sentència.

Va determinar que Salinas era el dissenyador del citat vestit nupcial i va especificar que l’esposa del destre havia de realitzar el citat pagament.

No obstant això, Saúl Ortiz ha publicat en diari ABC que, ara com ara, la col·laboradora de Telecinco no ha realitzat l’abonament de la quantia determinada. Això o que, almenys, el dissenyador no ha tingut coneixement d’este.

Precisament per eixa circumstància ha donat a conéixer que, havent-se complit el termini per a escometre aquell, els advocats del dissenyador han pres mesures. Pel que sembla, han posat en marxa els tràmits necessaris perquè es procedisca a executar la sentència.

El que han dut a terme ha sigut sol·licitar l’embargament dels comptes d’Ana María. Al que ha afegit el periodista: “i/o dels ingressos que reba fins a satisfer l’import total pel qual li l’ha condemnada”.

Aqueixa mesura el que podria suposar, per tant, per a l’esposa d’Ortega Cano és un revés notable. Sí, ni més ni menys que el que se li embargue el que ara és el seu major ingrés. Ens estem referint al seu sou en el programa ‘Viva la Vida’.

 

Els problemes amb Conchi

 

Si a este seriós problema judicial li afegim les desavinences familiars en les quals està immersa  Ana María  Aldón, tenim els ingredients perfectes perquè siga una de les pitjors èpoques de la seua vida.

Les paraules de Conchi, germana del seu marit, José Ortega Cano, posant en dubte la paternitat de la filla que té el destre amb la dissenyadora, ha sigut una bomba de rellotgeria per a l’estabilitat que vivia el matrimoni. A més, arriben en un moment en el qual el torero continua convalescent de la difícil operació a la qual es va sotmetre fa diverses setmanes.

El tema ha sigut comentat en diversos programes de televisió, i en la majoria d’ells s’ha defensat la posició d’Ana María Aldón.

Un dels més clars ha sigut Joaquín Prat, que defensava sense pèls en la llengua a la dissenyadora i companya de Telecinco: “Al llarg d’estos anys, després del que va passar amb l’accident d’Ortega Cano, la defunció de Carlos Parra i la condemna de presó, a la qual no he deixat de veure sempre al costat del seu marit és a Ana María Aldón. S’ha hagut de menjar un carro de porqueria important».

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.