10.7 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Ana María Aldón serà embargada: més problemes per a la dona d’Ortega Cano

 

Ana María Aldón no gana per a esglais. La col·laboradora de ‘Viva la vida’ porta diversos dies en l’ull de l’huracà mediàtic per unes declaracions de Conchi, la germana de José Ortega Cano, amb les quals va arribar a posar en dubte la paternitat de la filla que té el torero amb Ana María.

No obstant això, quan semblava que res podia anar a pitjor, Aldón ha tornat a patir una nova garrotada judicial de grans dimensions, que li deixa en una situació realment compromesa.

 

Els problemes judicials d’Ana María

 

Després de les seues noces en 2018 amb el torero, Ana María Aldón es va trobar amb un problema.

 

L’esmentat dissenyador li va interposar una demanda per no reconéixer públicament que ell havia confeccionat el seu vestit de nóvia.

En primera instància, el jutge li va donar la raó a aquell i va condemnar a aquella a pagar-li al citat una indemnització de 4.800 euros. Ella no va estar d’acord i va decidir recórrer, però fa unes setmanes l’Audiència Provincial de Madrid va tornar a ratificar la sentència.

Va determinar que Salinas era el dissenyador del citat vestit nupcial i va especificar que l’esposa del destre havia de realitzar el citat pagament.

No obstant això, Saúl Ortiz ha publicat en diari ABC que, ara com ara, la col·laboradora de Telecinco no ha realitzat l’abonament de la quantia determinada. Això o que, almenys, el dissenyador no ha tingut coneixement d’este.

Precisament per eixa circumstància ha donat a conéixer que, havent-se complit el termini per a escometre aquell, els advocats del dissenyador han pres mesures. Pel que sembla, han posat en marxa els tràmits necessaris perquè es procedisca a executar la sentència.

El que han dut a terme ha sigut sol·licitar l’embargament dels comptes d’Ana María. Al que ha afegit el periodista: “i/o dels ingressos que reba fins a satisfer l’import total pel qual li l’ha condemnada”.

Aqueixa mesura el que podria suposar, per tant, per a l’esposa d’Ortega Cano és un revés notable. Sí, ni més ni menys que el que se li embargue el que ara és el seu major ingrés. Ens estem referint al seu sou en el programa ‘Viva la Vida’.

 

Els problemes amb Conchi

 

Si a este seriós problema judicial li afegim les desavinences familiars en les quals està immersa  Ana María  Aldón, tenim els ingredients perfectes perquè siga una de les pitjors èpoques de la seua vida.

Les paraules de Conchi, germana del seu marit, José Ortega Cano, posant en dubte la paternitat de la filla que té el destre amb la dissenyadora, ha sigut una bomba de rellotgeria per a l’estabilitat que vivia el matrimoni. A més, arriben en un moment en el qual el torero continua convalescent de la difícil operació a la qual es va sotmetre fa diverses setmanes.

El tema ha sigut comentat en diversos programes de televisió, i en la majoria d’ells s’ha defensat la posició d’Ana María Aldón.

Un dels més clars ha sigut Joaquín Prat, que defensava sense pèls en la llengua a la dissenyadora i companya de Telecinco: “Al llarg d’estos anys, després del que va passar amb l’accident d’Ortega Cano, la defunció de Carlos Parra i la condemna de presó, a la qual no he deixat de veure sempre al costat del seu marit és a Ana María Aldón. S’ha hagut de menjar un carro de porqueria important”.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.