Tu em vas donar la vida: el record d’Ana Obregón al seu fill pel seu aniversari

 

“Hui fa 29 anys que vam nàixer els dos”, li dedica Ana Obregón al seu únic fill, Álex Lequio.

 

Lamentablement, este és el segon aniversari que la presentadora ha viscut sense el xiquet dels seus ulls, el ros ‘mossega micròfons’ que va omplir la seua existència de riures i amor sense mesura.

 

El 13 de maig del 2020, no sols va acabar la vida del jove. La de la seua mare, també va patir una brusca frenada.

Des de llavors, la seua mare no ha deixat d’homenatjar el que era la llum de la seua vida. I en el seu aniversari no anava a ser menys.

Tots els seus familiars han compartit fotos en les seues xarxes socials per a celebrar el seu aniversari. La presentadora ha decidit compartir en el seu compte d’Instagram un emotiu vídeo on podem veure diferents instantànies mai abans vistes amb el seu fill de xicotet, Ana Obregón de jove i fins i tot un retrat familiar d’Aless amb els seus pares en un altre aniversari.

«Potser mai vaig saber explicar-t’ho bé, fill meu, però tu em vas donar la vida», escrivia. En un dia com este, Obregón desitja tornar a abraçar al seu fill «encara que només fora una vegada més» per a fer-li entendre l’important que era en la seua vida.

Ana Obregón li ha col·locat ciris amb el número 29 a un pastís, esperant que Lequio les bufara. «Quan bufes els ciris el cel brillarà més que mai», assegurava. «Miraré cap amunt intentant contindre les meues llàgrimes roges».

 

Ana, en estes últimes setmanes, també s’ha enfrontat al dur tràngol d’acomiadar a la seua mare. Ara comparteix el seu estiu al costat de l’altre home de la seua vida, el seu pare, al qual, en esta època, s’ha unit més que mai.
 

Últimes notícies

Deting a Viver per apuntar algú amb una pistola de fogueig en plena festa

La Guàrdia Civil ha detingut un jove de 29 anys i investiga una dona de 26 per una agressió múltiple i amenaces amb una pistola de fogueig durant una discomòbil a Viver el 15 d’agost.

Mor un motorista en la A-31 a Monforte del Cid en un xoc amb un cotxe

Un home de 42 anys ha mort en un accident entre la seua motocicleta i un cotxe a l’A-31, a Monforte del Cid, mentre que el conductor del turisme, de 19 anys, ha resultat il·lés.

Els bombers mantenen la vigilància i busquen extingir l’incendi d’El Saler

Els bombers de València continuen treballant a la Devesa d’El Saler per controlar punts calents i aconseguir l’extinció total després de cremar-se 37 hectàrees.

Divendres amb temperatures màximes molt altes a l’interior i prelitoral valencià

Este divendres el cel estarà poc nuvolós a la Comunitat Valenciana i les temperatures màximes pujaran, amb valors significativament alts en zones de l’interior i del prelitoral. Dissabte es mantindrà la calor, especialment a l’interior, amb vents fluixos de direcció variable que giraran a component este.

Avís groc este divendres per temperatures de fins a 38 graus a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres l’avís groc a tota la província de València per calor intensa, amb fins a 38 graus a l’interior i 36 al litoral.

Folk irlandés, èpica celta i molt rock: The Waterboys omplin el Roig Arena

The Waterboys han convertit el Roig Arena de València en un pub ideal amb quasi tres hores de folk irlandés, èpica celta, country i rock clàssic, en l’únic concert que oferiran enguany a Espanya. El recital s’ha centrat en l’univers de 'Fisherman's blues' i el nou triple disc 'Atlantic rain', amb el suport de Steve Earle.

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.