Tu em vas donar la vida: el record d’Ana Obregón al seu fill pel seu aniversari

 

“Hui fa 29 anys que vam nàixer els dos”, li dedica Ana Obregón al seu únic fill, Álex Lequio.

 

Lamentablement, este és el segon aniversari que la presentadora ha viscut sense el xiquet dels seus ulls, el ros ‘mossega micròfons’ que va omplir la seua existència de riures i amor sense mesura.

 

El 13 de maig del 2020, no sols va acabar la vida del jove. La de la seua mare, també va patir una brusca frenada.

Des de llavors, la seua mare no ha deixat d’homenatjar el que era la llum de la seua vida. I en el seu aniversari no anava a ser menys.

Tots els seus familiars han compartit fotos en les seues xarxes socials per a celebrar el seu aniversari. La presentadora ha decidit compartir en el seu compte d’Instagram un emotiu vídeo on podem veure diferents instantànies mai abans vistes amb el seu fill de xicotet, Ana Obregón de jove i fins i tot un retrat familiar d’Aless amb els seus pares en un altre aniversari.

«Potser mai vaig saber explicar-t’ho bé, fill meu, però tu em vas donar la vida», escrivia. En un dia com este, Obregón desitja tornar a abraçar al seu fill «encara que només fora una vegada més» per a fer-li entendre l’important que era en la seua vida.

Ana Obregón li ha col·locat ciris amb el número 29 a un pastís, esperant que Lequio les bufara. «Quan bufes els ciris el cel brillarà més que mai», assegurava. «Miraré cap amunt intentant contindre les meues llàgrimes roges».

 

Ana, en estes últimes setmanes, també s’ha enfrontat al dur tràngol d’acomiadar a la seua mare. Ara comparteix el seu estiu al costat de l’altre home de la seua vida, el seu pare, al qual, en esta època, s’ha unit més que mai.
 

Últimes notícies

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.

Les víctimes de l’accident de metro de 2006 passen el relleu a les de la DANA de València

Vint anys després de l’accident de metro de València, les expresidentes de l’AVM3J reivindiquen que cal continuar lluitant i anuncien que passen el testimoni a les víctimes de la DANA de 2024, amb qui compartiran l’acte d’homenatge del 3 de juliol.

Oratge estable i més calor lleugera en cap de setmana quasi ras en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cel poc nuvolós o ras, temperatures sense canvis o en lleu ascens i vent fluix de component este, amb alguns ruixats amb tronada en l'interior diumenge.

Tres generacions fan vacances al Rototom: de l’Alma, de 5 anys, a la iaia Piedad, de 73

El Rototom Sunsplash, que celebra la 31a edició a Benicàssim en agost, s’ha consolidat com un festival familiar on conviuen xiquets, jóvens, pares i avis, com la família Abril, que viatja en autocaravana per gaudir d’una setmana completa d’activitats.