Tu em vas donar la vida: el record d’Ana Obregón al seu fill pel seu aniversari

 

“Hui fa 29 anys que vam nàixer els dos”, li dedica Ana Obregón al seu únic fill, Álex Lequio.

 

Lamentablement, este és el segon aniversari que la presentadora ha viscut sense el xiquet dels seus ulls, el ros ‘mossega micròfons’ que va omplir la seua existència de riures i amor sense mesura.

 

El 13 de maig del 2020, no sols va acabar la vida del jove. La de la seua mare, també va patir una brusca frenada.

Des de llavors, la seua mare no ha deixat d’homenatjar el que era la llum de la seua vida. I en el seu aniversari no anava a ser menys.

Tots els seus familiars han compartit fotos en les seues xarxes socials per a celebrar el seu aniversari. La presentadora ha decidit compartir en el seu compte d’Instagram un emotiu vídeo on podem veure diferents instantànies mai abans vistes amb el seu fill de xicotet, Ana Obregón de jove i fins i tot un retrat familiar d’Aless amb els seus pares en un altre aniversari.

«Potser mai vaig saber explicar-t’ho bé, fill meu, però tu em vas donar la vida», escrivia. En un dia com este, Obregón desitja tornar a abraçar al seu fill «encara que només fora una vegada més» per a fer-li entendre l’important que era en la seua vida.

Ana Obregón li ha col·locat ciris amb el número 29 a un pastís, esperant que Lequio les bufara. «Quan bufes els ciris el cel brillarà més que mai», assegurava. «Miraré cap amunt intentant contindre les meues llàgrimes roges».

 

Ana, en estes últimes setmanes, també s’ha enfrontat al dur tràngol d’acomiadar a la seua mare. Ara comparteix el seu estiu al costat de l’altre home de la seua vida, el seu pare, al qual, en esta època, s’ha unit més que mai.
 

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.