Tu em vas donar la vida: el record d’Ana Obregón al seu fill pel seu aniversari

 

“Hui fa 29 anys que vam nàixer els dos”, li dedica Ana Obregón al seu únic fill, Álex Lequio.

 

Lamentablement, este és el segon aniversari que la presentadora ha viscut sense el xiquet dels seus ulls, el ros ‘mossega micròfons’ que va omplir la seua existència de riures i amor sense mesura.

 

El 13 de maig del 2020, no sols va acabar la vida del jove. La de la seua mare, també va patir una brusca frenada.

Des de llavors, la seua mare no ha deixat d’homenatjar el que era la llum de la seua vida. I en el seu aniversari no anava a ser menys.

Tots els seus familiars han compartit fotos en les seues xarxes socials per a celebrar el seu aniversari. La presentadora ha decidit compartir en el seu compte d’Instagram un emotiu vídeo on podem veure diferents instantànies mai abans vistes amb el seu fill de xicotet, Ana Obregón de jove i fins i tot un retrat familiar d’Aless amb els seus pares en un altre aniversari.

“Potser mai vaig saber explicar-t’ho bé, fill meu, però tu em vas donar la vida”, escrivia. En un dia com este, Obregón desitja tornar a abraçar al seu fill “encara que només fora una vegada més” per a fer-li entendre l’important que era en la seua vida.

Ana Obregón li ha col·locat ciris amb el número 29 a un pastís, esperant que Lequio les bufara. “Quan bufes els ciris el cel brillarà més que mai”, assegurava. “Miraré cap amunt intentant contindre les meues llàgrimes roges”.

 

Ana, en estes últimes setmanes, també s’ha enfrontat al dur tràngol d’acomiadar a la seua mare. Ara comparteix el seu estiu al costat de l’altre home de la seua vida, el seu pare, al qual, en esta època, s’ha unit més que mai.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.