Tu em vas donar la vida: el record d’Ana Obregón al seu fill pel seu aniversari

 

“Hui fa 29 anys que vam nàixer els dos”, li dedica Ana Obregón al seu únic fill, Álex Lequio.

 

Lamentablement, este és el segon aniversari que la presentadora ha viscut sense el xiquet dels seus ulls, el ros ‘mossega micròfons’ que va omplir la seua existència de riures i amor sense mesura.

 

El 13 de maig del 2020, no sols va acabar la vida del jove. La de la seua mare, també va patir una brusca frenada.

Des de llavors, la seua mare no ha deixat d’homenatjar el que era la llum de la seua vida. I en el seu aniversari no anava a ser menys.

Tots els seus familiars han compartit fotos en les seues xarxes socials per a celebrar el seu aniversari. La presentadora ha decidit compartir en el seu compte d’Instagram un emotiu vídeo on podem veure diferents instantànies mai abans vistes amb el seu fill de xicotet, Ana Obregón de jove i fins i tot un retrat familiar d’Aless amb els seus pares en un altre aniversari.

«Potser mai vaig saber explicar-t’ho bé, fill meu, però tu em vas donar la vida», escrivia. En un dia com este, Obregón desitja tornar a abraçar al seu fill «encara que només fora una vegada més» per a fer-li entendre l’important que era en la seua vida.

Ana Obregón li ha col·locat ciris amb el número 29 a un pastís, esperant que Lequio les bufara. «Quan bufes els ciris el cel brillarà més que mai», assegurava. «Miraré cap amunt intentant contindre les meues llàgrimes roges».

 

Ana, en estes últimes setmanes, també s’ha enfrontat al dur tràngol d’acomiadar a la seua mare. Ara comparteix el seu estiu al costat de l’altre home de la seua vida, el seu pare, al qual, en esta època, s’ha unit més que mai.
 

Últimes notícies

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.

El PSPV porta a Fiscalia Massó per dir que Sánchez és ‘capo de la màfia corrupta’

El PSPV-PSOE ha presentat una denúncia davant la Fiscalia Provincial de València contra la presidenta de Les Corts, Llanos Massó (Vox), per un presumpte delicte d’injúries amb publicitat després d’haver qualificat Pedro Sánchez de ‘capo de la màfia corrupta’ en la xarxa social X.