Antonio David Flores i Marta Riesco trenquen definitivament

Antonio David Flores i Marta Riesco han decidit trencar definitivament. Això és el que publica  aquest  dimecres la revista ‘Semana’, que assegura que l’exguàrdia civil i la periodista no mantenen cap contacte.
La parella, que sempre segons la mateixa informació, portava dos anys de relació, estaria travessant en aquests un dur tràngol que ha desembocat en la ruptura.

 

 

Segons la revista, els motius podrien ser varis. D’una banda, ell no perdona aqueixa complicitat amb els enemics que té en el plató de ‘Sálvame’, programa en el qual treballava i amb el qual manté un estira-i-arronsa continu. D’altra banda, ella li retrau covardia a l’hora de trencar amb Olga Moreno.

A més, es comenta les accions que tots dos han dut a terme des que va eixir a la llum el seu romanç, unes estratègies oposades amb cadascun pel seu costat. Antonio David se centrava en la seua família mentre Marta protegia la seua carrera. D’altra banda, la marxa arrere amb el divorci i el suport a Olga per part de l’excol·laborador, haurien cabrejat a la reportera.

Segons la revista, és una decisió, la de trencar la relació, que no té retorn, encara que no ha sigut confirmada per cap dels seus protagonistes. Ja fa uns dies es va informar sobre els motius de la seua possible crisi que ara sembla més real que mai.

Marta Riesco continua de baixa laboral després que aquesta acudira a la clínica López Ibor, especialitzada en salut mental. Fa uns dies, la seua mare revelava el vertader estat de salut de la periodista.

Per part seua, l’última vegada que es va veure públicament a Antonio David va ser fa uns dies quan va acompanyar a la seua filla, Rocío Flores, a la revisió de la seua operació de pit.

 

La reacció de Joaquín Prat a la ruptura

 

Joaquín Prat comenta, sorprés davant l’anunci del temps de relació de la qual podria haver sigut la parella de l’any: «El cridaner no és que hagen trencat, la qual cosa sí que m’ha deixat molt sorprès és això dels dos anys de relació«.

Antonio Rossi assegura que «canvia tota la pel·lícula«. A més, el presentador es remunta a quan la reportera i l’ex Guàrdia Civil van començar la seua relació: «Olga s’estava partint la cara pel seu marit i la seua família».

Últimes notícies

Sumar aplaudix l’expedient al policia que va colpejar per l’esquena a una manifestant a València

Sumar celebra l'obertura d'un expedient disciplinari al policia nacional que va colpejar per l'esquena a una docent durant una protesta a València, mentres Podemos exigix responsabilitats polítiques i advertix sobre la brutalitat policial.

La Casa de la Concòrdia d’Alacant obri com a espai per a la memòria i els valors democràtics

La Casa de la Concòrdia d'Alacant s'inaugura com un espai ciutadà de trobada, memòria democràtica i convivència, acompanyat per l'exposició 'Alacant, Transició i Concòrdia'.

Un helicòpter rescata a un mastí exhaust durant una ruta de muntanya a la Marina Alta

Un mastí d'uns 80 quilos va ser evacuat en helicòpter en La Vall de la Gallinera després de quedar immobilitzat per esgotament a l'inici d'una ruta de muntanya amb el seu amo.

El Festival dels Arts manté les dates i avança el tancament amb més mesures acústiques

El Festival dels Arts se celebrarà els dies 5 i 6 de juny a la Ciutat de les Arts i les Ciències amb noves mesures acústiques, reducció de volum i fi de concerts a la 1 per a minimitzar l'impacte sonor.

La Generalitat obri quasi 70 punts d’atenció presencial per a la renda 2025

La Generalitat posa en marxa l'atenció presencial de la campanya de la renda 2025 amb prop de 70 punts en tota la Comunitat Valenciana per a ajudar gratis a confeccionar i presentar l'IRPF.

La Diputació d’Alacant invertix 170.000 euros per a fer més accessible El Plànol de Sax

La Diputació d'Alacant destina més de 170.000 euros a millorar l'accessibilitat i la senyalització de l'àrea recreativa El Plànol de Sax, reforçant la protecció d'este paratge natural i facilitant les visites de persones amb mobilitat reduïda.

La Fiscalia manté que Juliol d’Espanya va cometre agressió sexual i tracte degradant a dos pacients

Fiscalia i acusacions sostenen que l'ex president de Les Corts i de la Diputació d'Alacant, Juliol d'Espanya, va cometre agressió sexual i tracte degradant a dos pacients i reclamen huit anys de presó.

La Guàrdia Civil investiga una greu agressió amb arma blanca en la zona d’oci de Xàbia

La Guàrdia Civil investiga una agressió amb arma blanca en la zona d'oci nocturn de l'Arenal, a Xàbia, on un home de 36 anys va resultar ferit greu i va haver de ser traslladat a l'hospital.