Anuncios

Antonio David Flores i Marta Riesco trenquen definitivament

Antonio David Flores i Marta Riesco han decidit trencar definitivament. Això és el que publica  aquest  dimecres la revista ‘Semana’, que assegura que l’exguàrdia civil i la periodista no mantenen cap contacte.
La parella, que sempre segons la mateixa informació, portava dos anys de relació, estaria travessant en aquests un dur tràngol que ha desembocat en la ruptura.

 

 

Segons la revista, els motius podrien ser varis. D’una banda, ell no perdona aqueixa complicitat amb els enemics que té en el plató de ‘Sálvame’, programa en el qual treballava i amb el qual manté un estira-i-arronsa continu. D’altra banda, ella li retrau covardia a l’hora de trencar amb Olga Moreno.

A més, es comenta les accions que tots dos han dut a terme des que va eixir a la llum el seu romanç, unes estratègies oposades amb cadascun pel seu costat. Antonio David se centrava en la seua família mentre Marta protegia la seua carrera. D’altra banda, la marxa arrere amb el divorci i el suport a Olga per part de l’excol·laborador, haurien cabrejat a la reportera.

Segons la revista, és una decisió, la de trencar la relació, que no té retorn, encara que no ha sigut confirmada per cap dels seus protagonistes. Ja fa uns dies es va informar sobre els motius de la seua possible crisi que ara sembla més real que mai.

Marta Riesco continua de baixa laboral després que aquesta acudira a la clínica López Ibor, especialitzada en salut mental. Fa uns dies, la seua mare revelava el vertader estat de salut de la periodista.

Per part seua, l’última vegada que es va veure públicament a Antonio David va ser fa uns dies quan va acompanyar a la seua filla, Rocío Flores, a la revisió de la seua operació de pit.

 

La reacció de Joaquín Prat a la ruptura

 

Joaquín Prat comenta, sorprés davant l’anunci del temps de relació de la qual podria haver sigut la parella de l’any: “El cridaner no és que hagen trencat, la qual cosa sí que m’ha deixat molt sorprès és això dels dos anys de relació“.

Antonio Rossi assegura que “canvia tota la pel·lícula“. A més, el presentador es remunta a quan la reportera i l’ex Guàrdia Civil van començar la seua relació: “Olga s’estava partint la cara pel seu marit i la seua família”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.