Antonio David Flores i Marta Riesco trenquen definitivament

Antonio David Flores i Marta Riesco han decidit trencar definitivament. Això és el que publica  aquest  dimecres la revista ‘Semana’, que assegura que l’exguàrdia civil i la periodista no mantenen cap contacte.
La parella, que sempre segons la mateixa informació, portava dos anys de relació, estaria travessant en aquests un dur tràngol que ha desembocat en la ruptura.

 

 

Segons la revista, els motius podrien ser varis. D’una banda, ell no perdona aqueixa complicitat amb els enemics que té en el plató de ‘Sálvame’, programa en el qual treballava i amb el qual manté un estira-i-arronsa continu. D’altra banda, ella li retrau covardia a l’hora de trencar amb Olga Moreno.

A més, es comenta les accions que tots dos han dut a terme des que va eixir a la llum el seu romanç, unes estratègies oposades amb cadascun pel seu costat. Antonio David se centrava en la seua família mentre Marta protegia la seua carrera. D’altra banda, la marxa arrere amb el divorci i el suport a Olga per part de l’excol·laborador, haurien cabrejat a la reportera.

Segons la revista, és una decisió, la de trencar la relació, que no té retorn, encara que no ha sigut confirmada per cap dels seus protagonistes. Ja fa uns dies es va informar sobre els motius de la seua possible crisi que ara sembla més real que mai.

Marta Riesco continua de baixa laboral després que aquesta acudira a la clínica López Ibor, especialitzada en salut mental. Fa uns dies, la seua mare revelava el vertader estat de salut de la periodista.

Per part seua, l’última vegada que es va veure públicament a Antonio David va ser fa uns dies quan va acompanyar a la seua filla, Rocío Flores, a la revisió de la seua operació de pit.

 

La reacció de Joaquín Prat a la ruptura

 

Joaquín Prat comenta, sorprés davant l’anunci del temps de relació de la qual podria haver sigut la parella de l’any: “El cridaner no és que hagen trencat, la qual cosa sí que m’ha deixat molt sorprès és això dels dos anys de relació“.

Antonio Rossi assegura que “canvia tota la pel·lícula“. A més, el presentador es remunta a quan la reportera i l’ex Guàrdia Civil van començar la seua relació: “Olga s’estava partint la cara pel seu marit i la seua família”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.