Antonio David Flores: Marta Riesco i jo hem començat a construir una relació

Antonio David Flores ha deixat a tots amb la boca oberta amb la seua última decisió. Fa uns mesos l’excol·laborador sorprenia anunciant la seua separació amb Olga Moreno. Després d’aquest dur colp, els rumors sobre l’inici d’una nova relació del malagueny eren més que sonats, però cap dels protagonistes el confirmaven o el desmentia.

Marta Riesco, la suposada nova parella d’Antonio David, ha decidit resoldre aquest assumpte enviant un missatge al seu company Antonio Rossi perquè el fera públic en ‘El Programa de Ana Rosa’.

El col·laborador ha anunciat que la seua companya li ha confirmat que està eixint amb Antonio David Flores. «M’ha reconegut que no vol parlar de l’assumpte però que no es pot negar l’evident«, ha indicat Antonio Rossi confirmant així que estan junts. Tots els programes anhelaven tindre unes declaracions de la nova parella, però ha sigut al voltant de les 22.00 hores quan Antonio David ha emés un comunicat oficial en el seu canal de Youtube.

 

El comunicat d’Antonio David Flores

 

 

El pare de Rocío Flores comença el comunicat fent referència a la seua exmuller i mare de la seua filla Lola.

«Fa algun temps vaig dir que no tornaria a parlar sobre la meua vida privada i he intentat mantindre-ho fins ara que em veig obligat a donar una sèrie d’explicacions. No per mi, sinó per altres persones que poden veure’s perjudicades per la informació que s’ha donat hui. Així que vaig fer una excepció. Vull començar dient que Olga és una dona extraordinària, una mare excepcional i ha sigut la millor companya de viatge fins que els nostres camins han pres camins diferents. Sempre serà la meua família i sempre podrà comptar amb mi», ha començat dient el malagueny.

«Dir també que vull que deixeu a la meua filla Rocío al marge d’aquest tema. No li pertany a ella, per la qual cosa em semblaria molt injust que es veja involucrada en alguna cosa que només em concerte a mi. I ara sí, és el moment de parlar sobre mi. Porte diversos mesos separat i per tant, estic refent la meua vida. Vaig comunicar de manera pública la meua separació fa tres mesos. No tinc per què amagar-me. És cert que Marta Riesco i jo hem començat a construir una relació», continuava explicant. «Gràcies a tots els missatges de suport. Aquestes són les úniques paraules que diré sobre aquest tema. Antonio David Flores», sentenciava el pare de Rocío Flores.
 

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU