Antonio David Flores: Marta Riesco i jo hem començat a construir una relació

Antonio David Flores ha deixat a tots amb la boca oberta amb la seua última decisió. Fa uns mesos l’excol·laborador sorprenia anunciant la seua separació amb Olga Moreno. Després d’aquest dur colp, els rumors sobre l’inici d’una nova relació del malagueny eren més que sonats, però cap dels protagonistes el confirmaven o el desmentia.

Marta Riesco, la suposada nova parella d’Antonio David, ha decidit resoldre aquest assumpte enviant un missatge al seu company Antonio Rossi perquè el fera públic en ‘El Programa de Ana Rosa’.

El col·laborador ha anunciat que la seua companya li ha confirmat que està eixint amb Antonio David Flores. «M’ha reconegut que no vol parlar de l’assumpte però que no es pot negar l’evident«, ha indicat Antonio Rossi confirmant així que estan junts. Tots els programes anhelaven tindre unes declaracions de la nova parella, però ha sigut al voltant de les 22.00 hores quan Antonio David ha emés un comunicat oficial en el seu canal de Youtube.

 

El comunicat d’Antonio David Flores

 

 

El pare de Rocío Flores comença el comunicat fent referència a la seua exmuller i mare de la seua filla Lola.

«Fa algun temps vaig dir que no tornaria a parlar sobre la meua vida privada i he intentat mantindre-ho fins ara que em veig obligat a donar una sèrie d’explicacions. No per mi, sinó per altres persones que poden veure’s perjudicades per la informació que s’ha donat hui. Així que vaig fer una excepció. Vull començar dient que Olga és una dona extraordinària, una mare excepcional i ha sigut la millor companya de viatge fins que els nostres camins han pres camins diferents. Sempre serà la meua família i sempre podrà comptar amb mi», ha començat dient el malagueny.

«Dir també que vull que deixeu a la meua filla Rocío al marge d’aquest tema. No li pertany a ella, per la qual cosa em semblaria molt injust que es veja involucrada en alguna cosa que només em concerte a mi. I ara sí, és el moment de parlar sobre mi. Porte diversos mesos separat i per tant, estic refent la meua vida. Vaig comunicar de manera pública la meua separació fa tres mesos. No tinc per què amagar-me. És cert que Marta Riesco i jo hem començat a construir una relació», continuava explicant. «Gràcies a tots els missatges de suport. Aquestes són les úniques paraules que diré sobre aquest tema. Antonio David Flores», sentenciava el pare de Rocío Flores.
 

Últimes notícies

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.