Antonio David Flores: Marta Riesco i jo hem començat a construir una relació

Antonio David Flores ha deixat a tots amb la boca oberta amb la seua última decisió. Fa uns mesos l’excol·laborador sorprenia anunciant la seua separació amb Olga Moreno. Després d’aquest dur colp, els rumors sobre l’inici d’una nova relació del malagueny eren més que sonats, però cap dels protagonistes el confirmaven o el desmentia.

Marta Riesco, la suposada nova parella d’Antonio David, ha decidit resoldre aquest assumpte enviant un missatge al seu company Antonio Rossi perquè el fera públic en ‘El Programa de Ana Rosa’.

El col·laborador ha anunciat que la seua companya li ha confirmat que està eixint amb Antonio David Flores. «M’ha reconegut que no vol parlar de l’assumpte però que no es pot negar l’evident«, ha indicat Antonio Rossi confirmant així que estan junts. Tots els programes anhelaven tindre unes declaracions de la nova parella, però ha sigut al voltant de les 22.00 hores quan Antonio David ha emés un comunicat oficial en el seu canal de Youtube.

 

El comunicat d’Antonio David Flores

 

 

El pare de Rocío Flores comença el comunicat fent referència a la seua exmuller i mare de la seua filla Lola.

«Fa algun temps vaig dir que no tornaria a parlar sobre la meua vida privada i he intentat mantindre-ho fins ara que em veig obligat a donar una sèrie d’explicacions. No per mi, sinó per altres persones que poden veure’s perjudicades per la informació que s’ha donat hui. Així que vaig fer una excepció. Vull començar dient que Olga és una dona extraordinària, una mare excepcional i ha sigut la millor companya de viatge fins que els nostres camins han pres camins diferents. Sempre serà la meua família i sempre podrà comptar amb mi», ha començat dient el malagueny.

«Dir també que vull que deixeu a la meua filla Rocío al marge d’aquest tema. No li pertany a ella, per la qual cosa em semblaria molt injust que es veja involucrada en alguna cosa que només em concerte a mi. I ara sí, és el moment de parlar sobre mi. Porte diversos mesos separat i per tant, estic refent la meua vida. Vaig comunicar de manera pública la meua separació fa tres mesos. No tinc per què amagar-me. És cert que Marta Riesco i jo hem començat a construir una relació», continuava explicant. «Gràcies a tots els missatges de suport. Aquestes són les úniques paraules que diré sobre aquest tema. Antonio David Flores», sentenciava el pare de Rocío Flores.
 

Últimes notícies

Gonzalo Corbalán afronta el repte del València Basket amb nervis positius

L’escolta argentí Gonzalo Corbalán s’ha presentat com a nou jugador del València Basket i ha assegurat que se sent preparat per al salt de nivell que suposa la Euroliga, malgrat reconéixer nervis en clau positiva. El jugador també ha valorat la Supercopa Endesa i l’arribada de Nikola Mirotic com a reforç de pes.

1.270 milions per a modernitzar els aeroports valencians en cinc anys

El DORA 2027-2031 preveu 1.270 milions per als aeroports d’Alacant-Elx Miguel Hernández i València, dins d’un pla estatal de 13.000 milions que Aena finançarà amb ingressos propis.

Iberdrola destina 2.100 milions fins a 2031 per blindar la xarxa elèctrica després de la DANA

Iberdrola ha redissenyat la xarxa elèctrica danyada per la DANA del 29 d’octubre de 2024 amb 100 milions i anuncia 2.000 milions més fins a 2031 a la Comunitat Valenciana. El pla ha rehabilitat estacions, comptadors, centres de transformació i torres elèctriques a la província de València.

El Consell només ha pagat el 60 % de les ajudes per la DANA, segons la Sindicatura

La Sindicatura de Comptes ha constatat que fins al febrer només s'ha abonat el 60 % de les ajudes per la DANA a la Comunitat Valenciana i alerta de possibles reintegraments per riscos d'incompliments en milers d'expedients.

Detenen a Alcoi una dona per explotar sexualment altres dones en un pis

Una dona de 34 anys ha sigut detinguda a Alcoi per gestionar un pis on explotava sexualment dones estrangeres, aprofitant la seua vulnerabilitat i situació irregular.

El CGPJ ajorna la decisió sobre les queixes contra la jutgessa de la DANA de València

La Comissió Permanent del CGPJ ha decidit ajornar la resolució sobre les tres queixes disciplinàries contra la jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA de València per a estudiar amb més detall la voluminosa documentació del cas. Les queixes provenen de la exconsellera Salomé Pradas, de l’ex secretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso i de l’advocat Rubén Gisbert.

Rafael Rubio nega ser ‘RR’ i reclama arxivar la seua imputació en el cas Azud

L’exsubdelegat del Govern i exregidor socialista Rafael Rubio ha sol·licitat al jutjat l’arxiu dels delictes de suborn i blanqueig que se li atribuïxen en el cas Azud, en considerar que els indicis són insuficients, especialment la suposada associació a les sigles ‘RR’.

Aemet activa avís taronja dimecres a València per fortes pluges i pedra gran

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís taronja a la província de València per ruixats intensos de fins a 40 l/m2 en una hora i pedra de fins a 4 centímetres, sobretot en l’interior i el prelitoral.