Antonio David Flores: Marta Riesco i jo hem començat a construir una relació

Antonio David Flores ha deixat a tots amb la boca oberta amb la seua última decisió. Fa uns mesos l’excol·laborador sorprenia anunciant la seua separació amb Olga Moreno. Després d’aquest dur colp, els rumors sobre l’inici d’una nova relació del malagueny eren més que sonats, però cap dels protagonistes el confirmaven o el desmentia.

Marta Riesco, la suposada nova parella d’Antonio David, ha decidit resoldre aquest assumpte enviant un missatge al seu company Antonio Rossi perquè el fera públic en ‘El Programa de Ana Rosa’.

El col·laborador ha anunciat que la seua companya li ha confirmat que està eixint amb Antonio David Flores. «M’ha reconegut que no vol parlar de l’assumpte però que no es pot negar l’evident«, ha indicat Antonio Rossi confirmant així que estan junts. Tots els programes anhelaven tindre unes declaracions de la nova parella, però ha sigut al voltant de les 22.00 hores quan Antonio David ha emés un comunicat oficial en el seu canal de Youtube.

 

El comunicat d’Antonio David Flores

 

 

El pare de Rocío Flores comença el comunicat fent referència a la seua exmuller i mare de la seua filla Lola.

«Fa algun temps vaig dir que no tornaria a parlar sobre la meua vida privada i he intentat mantindre-ho fins ara que em veig obligat a donar una sèrie d’explicacions. No per mi, sinó per altres persones que poden veure’s perjudicades per la informació que s’ha donat hui. Així que vaig fer una excepció. Vull començar dient que Olga és una dona extraordinària, una mare excepcional i ha sigut la millor companya de viatge fins que els nostres camins han pres camins diferents. Sempre serà la meua família i sempre podrà comptar amb mi», ha començat dient el malagueny.

«Dir també que vull que deixeu a la meua filla Rocío al marge d’aquest tema. No li pertany a ella, per la qual cosa em semblaria molt injust que es veja involucrada en alguna cosa que només em concerte a mi. I ara sí, és el moment de parlar sobre mi. Porte diversos mesos separat i per tant, estic refent la meua vida. Vaig comunicar de manera pública la meua separació fa tres mesos. No tinc per què amagar-me. És cert que Marta Riesco i jo hem començat a construir una relació», continuava explicant. «Gràcies a tots els missatges de suport. Aquestes són les úniques paraules que diré sobre aquest tema. Antonio David Flores», sentenciava el pare de Rocío Flores.
 

Últimes notícies

La Fiscalia sol·licita 3.000 euros de multa per injuriar Mazón a X mig any després de la DANA

La Fiscalia Provincial de València ha demanat una multa de 3.000 euros per a un jove de 21 anys que, en abril de 2025, hauria publicat a X un missatge injuriós contra l’aleshores president de la Generalitat, Carlos Mazón.

Orihuela ja supera els 42 graus en una nova jornada d’alerta per calor a la Comunitat

Les màximes han arribat als 42,2 graus a Orihuela i freguen els 40 en nombrosos municipis d’Alacant i València, encara en avís groc per calor extrema.

Alliberen 1.800 eriçons de mar al Cap de Sant Antoni per recuperar l’espècie al litoral valencià

La Conselleria i la Fundació Oceanogràfic han alliberat 1.800 eriçons de mar juvenils a la Reserva Marina del Cap de Sant Antoni, entre Dénia i Xàbia, per reforçar la població d’aquesta espècie clau al litoral valencià.

Sacrifiquen una vaqueta després d’escapar-se i envestir una dona a Pedreguer

Una vaqueta ha sigut abatuda a Pedreguer després d’escapar-se en l’entrada de bous al carrer i envestir una dona que protegia un xiquet, la qual ha sigut traslladada a l’Hospital de Dénia amb contusions.

On vore la final del Mundial 2026 a la Comunitat Valenciana amb pantalles gegants

València, Castelló i Alacant han habilitat nombrosos espais amb pantalles gegants perquè l’afició puga vore la final del Mundial 2026 entre Espanya i Argentina este diumenge 19 de juliol.

El Valencia CF debuta en pretemporada a porta tancada contra el Petro de Luanda a Girona

El Valencia CF juga este dissabte a porta tancada a Girona el seu primer amistós de pretemporada contra el Petro de Luanda, vigent campió angolés, en un test clau per a Carlos Corberán.

Dotze xiquets sahrauís passen l’estiu a Castelló amb famílies d’acollida

Dotze xiquets i xiquetes sahrauís, d’11 i 12 anys, han iniciat la seua estada estival a Castelló amb famílies d’acollida dins del programa Vacances en Pau 2026, impulsat per l’Associació Ajuda al Poble Sahrauí Smara amb el suport de la Diputació de Castelló.

Juliol de 2026 es consolida com el més càlid registrat al País Valencià

Juliol de 2026 s’encamina a ser el mes més càlid des que hi ha registres al País Valencià, amb una mitjana de més de 30 graus a Sumacàrcer i valors molt alts en la majoria de capitals comarcals.