Antonio Tejado passa la seua primera nit fora de ‘GH’ amb Ylenia en un hotel

Tejado i Ylenia

Tejado i Ylenia van protagonitzar moments eròtics i sensuals en una festa a la casa  | Telecinco

 

Sembla que Antonio Tejado i Ylenia no van acabar la feina durant la seua nit de passió abans d’abandonar la casa de Guadalix. Sembla que allò no va ser només cosa d’una festa entre amics amb alcohol pel mig. Després de ser expulsat de GH DÚO, el polèmic concursant es va retrobar amb la xica, no només a plató. Els dos haurien passat la nit junts en un hotel, tal com avança la revista Lecturas.

 

Antonio i Ylenia van eixir de festa per Madrid aprofitant que els dos estan ara fora del reality. Al dia següent, el reporter Omar Suárez va esperar fora de les portes de l’hotel on s’hauria allotjat la parella. Tejado va eixir abans que Ylenia, acompanyat de sa mare, María José, qui casualment aprecia molt a la jove. L’exconcursant, tot i atendre amablement al reporter, no va voler fer declaracions. Serà en el debat d’aquest diumenge de nit quan parle del seu pas pel programa i de la seua presumpta relació amb Ylenia.

 

Tejado i Ylenia

Imatges dels exconcursants de GH DÚO gaudint de la nit madrilenya | Instagram

 

 

La mare de Tejado: «Ylenia és Antonio, però en xica»

María José, la mare d’Antonio Tejado, ha defensat al seu fill a mort des del plató. Ara, una vegada expulsat, segueix comentant la jugada. Aquesta vegada s’ha pronunciat sobre Ylenia, apuntant que li cau molt bé. «M’encanta, és una xica de veritat. Quan la veia a casa pensava que Ylenia és Antonio en xica», confessava. Qüestionant-se si Ylenia podria convertir-se en la seua nora, María José afegia que «es tenen un afecte molt especial» i que els veu «molt amics». 

 

Dos pèrdues importants per al programa

Antonio Tejado al plató de 'GH DÚO'

Antonio Tejado ha estat en l’ull de l’huracà per les seues disputes amb María Jesús a Guadalix | Telecinco

 

A banda del que opinen defensors i detractors d’Antonio Tejado i Ylenia, els dos eren peces clau que ha perdut el reality de Telecinco. L’audiència els ha volgut fora, però el cert és que el concurs trobarà a faltar les polèmiques i moments televisius que regalaven.

 

Ell, amb la seua relació, primer d’amor i després d’odi, amb Maria Jesús, que segueix concursant, i pels seus enfrontaments amb la seua exparella, Candela Acevedo. I ella, pel seu caràcter explosiu, les seues disputes amb María José i els seus balls eròtics i sensuals amb Antonio abans d’abandonar GH DÚO.

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.