Antonio Tejado passa la seua primera nit fora de ‘GH’ amb Ylenia en un hotel

Tejado i Ylenia

Tejado i Ylenia van protagonitzar moments eròtics i sensuals en una festa a la casa  | Telecinco

 

Sembla que Antonio Tejado i Ylenia no van acabar la feina durant la seua nit de passió abans d’abandonar la casa de Guadalix. Sembla que allò no va ser només cosa d’una festa entre amics amb alcohol pel mig. Després de ser expulsat de GH DÚO, el polèmic concursant es va retrobar amb la xica, no només a plató. Els dos haurien passat la nit junts en un hotel, tal com avança la revista Lecturas.

 

Antonio i Ylenia van eixir de festa per Madrid aprofitant que els dos estan ara fora del reality. Al dia següent, el reporter Omar Suárez va esperar fora de les portes de l’hotel on s’hauria allotjat la parella. Tejado va eixir abans que Ylenia, acompanyat de sa mare, María José, qui casualment aprecia molt a la jove. L’exconcursant, tot i atendre amablement al reporter, no va voler fer declaracions. Serà en el debat d’aquest diumenge de nit quan parle del seu pas pel programa i de la seua presumpta relació amb Ylenia.

 

Tejado i Ylenia

Imatges dels exconcursants de GH DÚO gaudint de la nit madrilenya | Instagram

 

 

La mare de Tejado: “Ylenia és Antonio, però en xica”

María José, la mare d’Antonio Tejado, ha defensat al seu fill a mort des del plató. Ara, una vegada expulsat, segueix comentant la jugada. Aquesta vegada s’ha pronunciat sobre Ylenia, apuntant que li cau molt bé. “M’encanta, és una xica de veritat. Quan la veia a casa pensava que Ylenia és Antonio en xica”, confessava. Qüestionant-se si Ylenia podria convertir-se en la seua nora, María José afegia que “es tenen un afecte molt especial” i que els veu “molt amics”. 

 

Dos pèrdues importants per al programa

Antonio Tejado al plató de 'GH DÚO'

Antonio Tejado ha estat en l’ull de l’huracà per les seues disputes amb María Jesús a Guadalix | Telecinco

 

A banda del que opinen defensors i detractors d’Antonio Tejado i Ylenia, els dos eren peces clau que ha perdut el reality de Telecinco. L’audiència els ha volgut fora, però el cert és que el concurs trobarà a faltar les polèmiques i moments televisius que regalaven.

 

Ell, amb la seua relació, primer d’amor i després d’odi, amb Maria Jesús, que segueix concursant, i pels seus enfrontaments amb la seua exparella, Candela Acevedo. I ella, pel seu caràcter explosiu, les seues disputes amb María José i els seus balls eròtics i sensuals amb Antonio abans d’abandonar GH DÚO.

Últimes notícies

El professorat vota si accepta l’oferta d’Educació i definix el futur de la vaga indefinida

Els sindicats docents consulten a la seua afiliació sobre l'última proposta de la Conselleria d'Educació per a frenar la vaga indefinida i decidir si es manté, es modifica o se substituïx per altres formes de protesta.

La exconcejal d’Urbanisme d’Alacant declara per l’adjudicació d’una vivenda pública a la Platja de Sant Joan

La exconcejal d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez declara com investigada per l'adjudicació d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan, en una jornada clau del cas Els Naus que implica diversos càrrecs municipals i autonòmics.

La Hispanic Society mostra tres grans Sorollas en la seu de Sotheby’s a Nova York

La Hispanic Society Museum & Library exhibix fins a l'1 de juny tres grans llenços de Joaquín Sorolla en la seu de Sotheby's a Nova York, dins del programa In residence. La mostra s'emmarca en l'estratègia internacional del museu i en la celebració del centenari del mural Vision d'Espanya.

Les màximes se suavitzen en el litoral de València mentres pugen les mínimes

Cels poc nuvolosos i lleuger descens de les màximes en el litoral i prelitoral de València, amb mínimes a l'alça i vents fluixos variables en la Comunitat Valenciana.

Un accident en l’A-7 a la Cañada causa cues de fins a 8 quilòmetres a Paterna

Un accident entre almenys dos vehicles en l'A-7 a l'altura de La Cañada, a Paterna, manté des de primera hora del matí retencions de fins a 8 quilòmetres en sentit Alacant i cues en sentit Barcelona per l'efecte tafaner.

Un robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira provoca importants retards en la C2 de Rodalia

Un nou robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira ha provocat retards de fins més de mitja hora en la línia C2 de Rodalia València des de primera hora del matí.

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.