Antonio Tejado passa la seua primera nit fora de ‘GH’ amb Ylenia en un hotel

Tejado i Ylenia

Tejado i Ylenia van protagonitzar moments eròtics i sensuals en una festa a la casa  | Telecinco

 

Sembla que Antonio Tejado i Ylenia no van acabar la feina durant la seua nit de passió abans d’abandonar la casa de Guadalix. Sembla que allò no va ser només cosa d’una festa entre amics amb alcohol pel mig. Després de ser expulsat de GH DÚO, el polèmic concursant es va retrobar amb la xica, no només a plató. Els dos haurien passat la nit junts en un hotel, tal com avança la revista Lecturas.

 

Antonio i Ylenia van eixir de festa per Madrid aprofitant que els dos estan ara fora del reality. Al dia següent, el reporter Omar Suárez va esperar fora de les portes de l’hotel on s’hauria allotjat la parella. Tejado va eixir abans que Ylenia, acompanyat de sa mare, María José, qui casualment aprecia molt a la jove. L’exconcursant, tot i atendre amablement al reporter, no va voler fer declaracions. Serà en el debat d’aquest diumenge de nit quan parle del seu pas pel programa i de la seua presumpta relació amb Ylenia.

 

Tejado i Ylenia

Imatges dels exconcursants de GH DÚO gaudint de la nit madrilenya | Instagram

 

 

La mare de Tejado: «Ylenia és Antonio, però en xica»

María José, la mare d’Antonio Tejado, ha defensat al seu fill a mort des del plató. Ara, una vegada expulsat, segueix comentant la jugada. Aquesta vegada s’ha pronunciat sobre Ylenia, apuntant que li cau molt bé. «M’encanta, és una xica de veritat. Quan la veia a casa pensava que Ylenia és Antonio en xica», confessava. Qüestionant-se si Ylenia podria convertir-se en la seua nora, María José afegia que «es tenen un afecte molt especial» i que els veu «molt amics». 

 

Dos pèrdues importants per al programa

Antonio Tejado al plató de 'GH DÚO'

Antonio Tejado ha estat en l’ull de l’huracà per les seues disputes amb María Jesús a Guadalix | Telecinco

 

A banda del que opinen defensors i detractors d’Antonio Tejado i Ylenia, els dos eren peces clau que ha perdut el reality de Telecinco. L’audiència els ha volgut fora, però el cert és que el concurs trobarà a faltar les polèmiques i moments televisius que regalaven.

 

Ell, amb la seua relació, primer d’amor i després d’odi, amb Maria Jesús, que segueix concursant, i pels seus enfrontaments amb la seua exparella, Candela Acevedo. I ella, pel seu caràcter explosiu, les seues disputes amb María José i els seus balls eròtics i sensuals amb Antonio abans d’abandonar GH DÚO.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.