Antonio Tejado passa la seua primera nit fora de ‘GH’ amb Ylenia en un hotel

Tejado i Ylenia

Tejado i Ylenia van protagonitzar moments eròtics i sensuals en una festa a la casa  | Telecinco

 

Sembla que Antonio Tejado i Ylenia no van acabar la feina durant la seua nit de passió abans d’abandonar la casa de Guadalix. Sembla que allò no va ser només cosa d’una festa entre amics amb alcohol pel mig. Després de ser expulsat de GH DÚO, el polèmic concursant es va retrobar amb la xica, no només a plató. Els dos haurien passat la nit junts en un hotel, tal com avança la revista Lecturas.

 

Antonio i Ylenia van eixir de festa per Madrid aprofitant que els dos estan ara fora del reality. Al dia següent, el reporter Omar Suárez va esperar fora de les portes de l’hotel on s’hauria allotjat la parella. Tejado va eixir abans que Ylenia, acompanyat de sa mare, María José, qui casualment aprecia molt a la jove. L’exconcursant, tot i atendre amablement al reporter, no va voler fer declaracions. Serà en el debat d’aquest diumenge de nit quan parle del seu pas pel programa i de la seua presumpta relació amb Ylenia.

 

Tejado i Ylenia

Imatges dels exconcursants de GH DÚO gaudint de la nit madrilenya | Instagram

 

 

La mare de Tejado: «Ylenia és Antonio, però en xica»

María José, la mare d’Antonio Tejado, ha defensat al seu fill a mort des del plató. Ara, una vegada expulsat, segueix comentant la jugada. Aquesta vegada s’ha pronunciat sobre Ylenia, apuntant que li cau molt bé. «M’encanta, és una xica de veritat. Quan la veia a casa pensava que Ylenia és Antonio en xica», confessava. Qüestionant-se si Ylenia podria convertir-se en la seua nora, María José afegia que «es tenen un afecte molt especial» i que els veu «molt amics». 

 

Dos pèrdues importants per al programa

Antonio Tejado al plató de 'GH DÚO'

Antonio Tejado ha estat en l’ull de l’huracà per les seues disputes amb María Jesús a Guadalix | Telecinco

 

A banda del que opinen defensors i detractors d’Antonio Tejado i Ylenia, els dos eren peces clau que ha perdut el reality de Telecinco. L’audiència els ha volgut fora, però el cert és que el concurs trobarà a faltar les polèmiques i moments televisius que regalaven.

 

Ell, amb la seua relació, primer d’amor i després d’odi, amb Maria Jesús, que segueix concursant, i pels seus enfrontaments amb la seua exparella, Candela Acevedo. I ella, pel seu caràcter explosiu, les seues disputes amb María José i els seus balls eròtics i sensuals amb Antonio abans d’abandonar GH DÚO.

Últimes notícies

Setmana d’oratge estable i calor forta a l’interior de València

La setmana comença amb cels poc nuvolosos o rasos en la Comunitat Valenciana i màximes elevades a l’interior de la província de València, mentre el vent bufarà fluix i de direcció variable.

Nit tòrrida a Benidorm amb mínimes de fins a 27,7 graus

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb una mínima de 27,7 graus a Benidorm i valors per damunt dels 25 graus en nombrosos municipis, inclosa la ciutat de València.

Aemet activa avís groc per calor extrema a l’interior de València fins a 38 graus

Aemet ha activat l’avís groc este dilluns a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus i eleva a taronja el risc per calor dimecres, quan es podrien assolir 40 graus en punts de València i l’interior d’Alacant.

Axel Werner renova amb l’Elx fins a 2028 i se’n va cedit a Rosario Central

El porter argentí Axel Werner ha renovat amb l’Elx fins a juny de 2028 i jugarà cedit la pròxima temporada en Rosario Central, on ja ha militat anteriorment.

Mor un home ofegat al riu Xúquer mentre es banyava a Sumacàrcer

Els Bombers del Consorci Provincial de València han localitzat sense vida un home que havia desaparegut mentre es banyava al riu Xúquer, al terme de Sumacàrcer. La víctima és el segon mort en pocs dies en este municipi mentre es banyava al mateix riu.

Localitzen sense vida l’home de 66 anys amb demència desaparegut a Aldaia

Els Bombers del Consorci Provincial de València han trobat mort l’home de 66 anys amb demència que havia desaparegut divendres a Aldaia, després d’un ampli dispositiu de recerca en zones agrícoles.

Pols en suspensió i nits molt càlides a València per l’oratge de nord-est

El vent de nord-est ha deixat este diumenge mínimes molt altes a la Marina Baixa, núvols baixos a València i nord d’Alacant i menys visibilitat per pols en suspensió. Este dilluns hi haurà avís groc a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus.

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.