18.3 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Antonio Tejado passa la seua primera nit fora de ‘GH’ amb Ylenia en un hotel

Tejado i Ylenia

Tejado i Ylenia van protagonitzar moments eròtics i sensuals en una festa a la casa  | Telecinco

 

Sembla que Antonio Tejado i Ylenia no van acabar la feina durant la seua nit de passió abans d’abandonar la casa de Guadalix. Sembla que allò no va ser només cosa d’una festa entre amics amb alcohol pel mig. Després de ser expulsat de GH DÚO, el polèmic concursant es va retrobar amb la xica, no només a plató. Els dos haurien passat la nit junts en un hotel, tal com avança la revista Lecturas.

 

Antonio i Ylenia van eixir de festa per Madrid aprofitant que els dos estan ara fora del reality. Al dia següent, el reporter Omar Suárez va esperar fora de les portes de l’hotel on s’hauria allotjat la parella. Tejado va eixir abans que Ylenia, acompanyat de sa mare, María José, qui casualment aprecia molt a la jove. L’exconcursant, tot i atendre amablement al reporter, no va voler fer declaracions. Serà en el debat d’aquest diumenge de nit quan parle del seu pas pel programa i de la seua presumpta relació amb Ylenia.

 

Tejado i Ylenia

Imatges dels exconcursants de GH DÚO gaudint de la nit madrilenya | Instagram

 

 

La mare de Tejado: “Ylenia és Antonio, però en xica”

María José, la mare d’Antonio Tejado, ha defensat al seu fill a mort des del plató. Ara, una vegada expulsat, segueix comentant la jugada. Aquesta vegada s’ha pronunciat sobre Ylenia, apuntant que li cau molt bé. “M’encanta, és una xica de veritat. Quan la veia a casa pensava que Ylenia és Antonio en xica”, confessava. Qüestionant-se si Ylenia podria convertir-se en la seua nora, María José afegia que “es tenen un afecte molt especial” i que els veu “molt amics”. 

 

Dos pèrdues importants per al programa

Antonio Tejado al plató de 'GH DÚO'

Antonio Tejado ha estat en l’ull de l’huracà per les seues disputes amb María Jesús a Guadalix | Telecinco

 

A banda del que opinen defensors i detractors d’Antonio Tejado i Ylenia, els dos eren peces clau que ha perdut el reality de Telecinco. L’audiència els ha volgut fora, però el cert és que el concurs trobarà a faltar les polèmiques i moments televisius que regalaven.

 

Ell, amb la seua relació, primer d’amor i després d’odi, amb Maria Jesús, que segueix concursant, i pels seus enfrontaments amb la seua exparella, Candela Acevedo. I ella, pel seu caràcter explosiu, les seues disputes amb María José i els seus balls eròtics i sensuals amb Antonio abans d’abandonar GH DÚO.

Últimes notícies

L’Elx s’exercita amb cinc absències abans de rebre al Barcelona

L'Elx s'ha exercitat este dijous amb cinc absències per a preparar la visita del Barcelona del dissabte. Vàries són per precaució i gestió de càrregues.

Almenys 200 tractors se sumen a la manifestació agrària de València contra els acords de la UE

Almenys 200 tractors s'han unit este dijous a València per a protestar contra els acords comercials de la Unió Europea firmats sense reciprocitat, amb el pacte amb Mercosur en el punt de mira. La marxa avança des de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer cap a la Delegació del Govern després de provocar retencions a primera hora.

Marató València firma un acord per a reparar la pista de la UPV amb 120.000 euros i obrir-la a clubs i federats

La Marató València ha acordat amb la UPV aportar 120.000 euros per a reparar la seua pista i obrir-la a clubs i federats. La instal·lació serà homologada després de les obres previstes fins a 2026.

La compravenda de vivendes va caure un 4,1% al novembre en la Comunitat Valenciana i els preus van pujar un 12,7%

Al novembre, la Comunitat Valenciana va registrar un 4,1% menys d'operacions mentres el preu de la vivenda va escalar un 12,7%. A Espanya, les compravendes van baixar un 2,4% i les hipoteques van créixer un 6,5%

71 carreteres seguixen afectades per la borrasca, cap en la xarxa principal

El temporal de neu i pluja manté 71 carreteres amb problemes, amb 19 tancaments i 21 trams amb cadenes, sense afecció en la xarxa principal. Aragó, Astúries, Castella i Lleó i la Comunitat Valenciana concentren les majors incidències.

Alacant acull la Game Jam 2026, una marató de 48 hores per a crear videojocs

La Game Jam 2026 reunix al Parc Científic d'Alacant a uns 70 creadors durant 48 hores per a dissenyar videojocs a partir d'una temàtica sorpresa i amb mentors. L'esdeveniment s'integra en la Global Game Jam i conclourà amb jurat professional i premis.

Danys i talls de trànsit per vents de 118 km/h a Xàtiva

Vents de fins a 118 km/h han provocat nombrosos incidents a Xàtiva, amb talls de vies i tancament del pavelló de voleibol. No consten ferits.

Marc Pubill torna al Ciutat amb l’Atlètic després de deixar 8,4 milions en el Llevant

Marc Pubill torna este dissabte al Ciutat amb la samarreta de l'Atlètic per a mesurar-se al Llevant. La seua eixida a l'Almeria i la plusvàlua de 2025 van reportar 8,4 milions al club valencià.