Va atropellar Aurah Ruiz a Jesé Rodríguez perquè estava enfadada?

 

Aurah Ruiz ha trencat el seu silenci! Després d’emocionar-se en haver d’abandonar la seua casa, la que fora concursant de ‘Gran Hermano VIP’ torna a ser notícia després de fer-se públic un vídeo en el qual, suposadament, va intentar atropellar amb el cotxe a Jesé Rodríguez després d’una forta discussió de parella.

Unes imatges que ràpidament s’han fet virals en les xarxes socials i per les quals la canària ha decidit donar la cara a través del seu canal de mtmad. En exclusiva, la influencer ha comptat tota la veritat sobre l’altercat que va viure amb el futbolista després del concert de Justin Quiles, revelant el que realment va passar entre ells.

Molt enfadada per tot el que s’està parlant sobre el suposat atropellament de Jesé, Aurah ha donat totes les explicacions pertinents, aclarint d’una vegada per sempre si és cert que va intentar atropellar amb el cotxe al pare del seu fill després de protagonitzar una acalorada brega de parella. A més, l’exconcursant de ‘La casa fuerte’ ha gravat tot el que va ocórrer durant el concert del porto-riqueny, on va succeir el suposat incident.

Segons publica ‘Mtmad’ Aurah Ruiz està «molt enfadada per tot el que s’està parlant sobre el suposat atropellament de Jesé. Aurah ha donat totes les explicacions pertinents, aclarint d’una vegada per sempre si és cert que va intentar atropellar amb el cotxe al pare del seu fill després de protagonitzar una acalorada brega de parella.»No negaré que va haver-hi una discussió… Sí que n’hi va haver. Però no admetré que he atropellat a la meua parella (Jesé Rodríguez)», va dir Aurah Ruiz.

«Mai voldria atropellar a la meua parella. He volgut atropellar a altres persones, la veritat, quan estic calenta! I no ho he fet, per la qual cosa no ho faré amb el pare del meu fill… estem bojos!», va dir indignada Aurah Ruiz.

Aurah Ruiz desmenteix el seu suposat intent d’atropellament a Jesé: «Jo no he atropellat a ningú«
«Just després del concert un xiquet, menor d’edat, ha difós un vídeo en xarxes socials en el qual ha donat a entendre coses que no es veuen. Però la premsa ha rescatat este vídeo i ha fet d’este vídeo el que ha volgut… i ha fet una notícia falsa», denúncia Aurah Ruiz, avançant que prendria mesures legals contra el xic de 15 anys que va publicar el vídeo al qual arriba a dir «mocós de merda».

«Amb esta notícia falsa han fet mal de diferents motius. La Premsa ha dit que he atropellat a la meua parella després d’una discussió… Discussions tens totes les parelles del món. És la meua vida personal, per la qual cosa no donaré explicacions a ningú…», va explicar l’exconcursant de ‘GH VIP.

«Sí que és veritat que jo no he atropellat a ningú. Si en este cas hi haguera hagut un intent d’atropellament… te l’emportes per davant, el mates o li passa alguna cosa. Això és mentida i se m’està acusant d’alguna cosa que no he fet. És gravíssim», va insistir la parella de Jesé Rodríguez.

 

Últimes notícies

València tanca parcs i suspén activitats per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament de València ha activat des de les 14.00 hores un dispositiu especial per l’alerta taronja per pluges, amb el tancament de parcs, jardins i cementeris i la suspensió d’activitats a l’aire lliure i en centres educatius.

La Comunitat Valenciana reclama mesures urgents per a frenar l’arròs importat de Myanmar

El conseller Miguel Barrachina ha anunciat que exigirà a Luis Planas l’activació de clàusules de salvaguarda davant les importacions massives d’arròs de Myanmar, que assegura que deixen els arrossars valencians sense collita i venen a la meitat de preu.

La Comissió de la dana al Senat citarà Hugo Morán i nous testimonis clau

La Comissió de la dana de València al Senat ha acordat noves compareixences per als dies 21 i 28, amb la citació d’Hugo Morán, responsables hidrològics i càrrecs vinculats a la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Una dona de 47 anys, en presó per apunyalar mortalment un home a Requena

La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 47 anys per la mort a ganivetades d’un home de 51 anys a Requena. El jutjat ha acordat el seu ingrés en presó preventiva mentre continua la investigació.

Consum arriba al 50% del seu pla d’expansió amb una nova tenda a Viladecans

Consum ha arribat al 50% del seu pla d’expansió de 2026 amb la inauguració, este dijous, d’un nou supermercat a Viladecans, el novè obert enguany. La cooperativa valenciana preveu sumar encara nou establiments més abans que acabe l’any, amb noves tendes a la Comunitat Valenciana, Catalunya i Andalusia.

Acció Ecologista-Agró afirma que la majoria d’incendis forestals es podrien evitar

Acció Ecologista-Agró assegura que la major part dels incendis forestals d’este estiu a la Comunitat Valenciana són evitables i reclama a la Generalitat una estratègia potent contra les causes humanes.

Detinguda a Granada una dona amb més de 200 antecedents i ordre de cerca per estafa

La Policia Nacional ha detingut a Granada una dona de 53 anys amb més de 200 antecedents, buscada per una estafa a Torremolinos i amb prohibició d'acostar-se a València per un delicte agreujat de furt.

Les sales de cine de sis autonomies perden 3,5 milions en ajudes per un canvi de criteri d’Hisenda

Les sales de cine de sis comunitats, entre elles la Comunitat Valenciana, perdran 3,5 milions d’euros en ajudes per un canvi d’interpretació d’Hisenda que FECE atribuïx a un error de Cultura, ministeri que nega qualsevol responsabilitat.