Va atropellar Aurah Ruiz a Jesé Rodríguez perquè estava enfadada?

 

Aurah Ruiz ha trencat el seu silenci! Després d’emocionar-se en haver d’abandonar la seua casa, la que fora concursant de ‘Gran Hermano VIP’ torna a ser notícia després de fer-se públic un vídeo en el qual, suposadament, va intentar atropellar amb el cotxe a Jesé Rodríguez després d’una forta discussió de parella.

Unes imatges que ràpidament s’han fet virals en les xarxes socials i per les quals la canària ha decidit donar la cara a través del seu canal de mtmad. En exclusiva, la influencer ha comptat tota la veritat sobre l’altercat que va viure amb el futbolista després del concert de Justin Quiles, revelant el que realment va passar entre ells.

Molt enfadada per tot el que s’està parlant sobre el suposat atropellament de Jesé, Aurah ha donat totes les explicacions pertinents, aclarint d’una vegada per sempre si és cert que va intentar atropellar amb el cotxe al pare del seu fill després de protagonitzar una acalorada brega de parella. A més, l’exconcursant de ‘La casa fuerte’ ha gravat tot el que va ocórrer durant el concert del porto-riqueny, on va succeir el suposat incident.

Segons publica ‘Mtmad’ Aurah Ruiz està «molt enfadada per tot el que s’està parlant sobre el suposat atropellament de Jesé. Aurah ha donat totes les explicacions pertinents, aclarint d’una vegada per sempre si és cert que va intentar atropellar amb el cotxe al pare del seu fill després de protagonitzar una acalorada brega de parella.»No negaré que va haver-hi una discussió… Sí que n’hi va haver. Però no admetré que he atropellat a la meua parella (Jesé Rodríguez)», va dir Aurah Ruiz.

«Mai voldria atropellar a la meua parella. He volgut atropellar a altres persones, la veritat, quan estic calenta! I no ho he fet, per la qual cosa no ho faré amb el pare del meu fill… estem bojos!», va dir indignada Aurah Ruiz.

Aurah Ruiz desmenteix el seu suposat intent d’atropellament a Jesé: «Jo no he atropellat a ningú«
«Just després del concert un xiquet, menor d’edat, ha difós un vídeo en xarxes socials en el qual ha donat a entendre coses que no es veuen. Però la premsa ha rescatat este vídeo i ha fet d’este vídeo el que ha volgut… i ha fet una notícia falsa», denúncia Aurah Ruiz, avançant que prendria mesures legals contra el xic de 15 anys que va publicar el vídeo al qual arriba a dir «mocós de merda».

«Amb esta notícia falsa han fet mal de diferents motius. La Premsa ha dit que he atropellat a la meua parella després d’una discussió… Discussions tens totes les parelles del món. És la meua vida personal, per la qual cosa no donaré explicacions a ningú…», va explicar l’exconcursant de ‘GH VIP.

«Sí que és veritat que jo no he atropellat a ningú. Si en este cas hi haguera hagut un intent d’atropellament… te l’emportes per davant, el mates o li passa alguna cosa. Això és mentida i se m’està acusant d’alguna cosa que no he fet. És gravíssim», va insistir la parella de Jesé Rodríguez.

 

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.