Va atropellar Aurah Ruiz a Jesé Rodríguez perquè estava enfadada?

 

Aurah Ruiz ha trencat el seu silenci! Després d’emocionar-se en haver d’abandonar la seua casa, la que fora concursant de ‘Gran Hermano VIP’ torna a ser notícia després de fer-se públic un vídeo en el qual, suposadament, va intentar atropellar amb el cotxe a Jesé Rodríguez després d’una forta discussió de parella.

Unes imatges que ràpidament s’han fet virals en les xarxes socials i per les quals la canària ha decidit donar la cara a través del seu canal de mtmad. En exclusiva, la influencer ha comptat tota la veritat sobre l’altercat que va viure amb el futbolista després del concert de Justin Quiles, revelant el que realment va passar entre ells.

Molt enfadada per tot el que s’està parlant sobre el suposat atropellament de Jesé, Aurah ha donat totes les explicacions pertinents, aclarint d’una vegada per sempre si és cert que va intentar atropellar amb el cotxe al pare del seu fill després de protagonitzar una acalorada brega de parella. A més, l’exconcursant de ‘La casa fuerte’ ha gravat tot el que va ocórrer durant el concert del porto-riqueny, on va succeir el suposat incident.

Segons publica ‘Mtmad’ Aurah Ruiz està «molt enfadada per tot el que s’està parlant sobre el suposat atropellament de Jesé. Aurah ha donat totes les explicacions pertinents, aclarint d’una vegada per sempre si és cert que va intentar atropellar amb el cotxe al pare del seu fill després de protagonitzar una acalorada brega de parella.»No negaré que va haver-hi una discussió… Sí que n’hi va haver. Però no admetré que he atropellat a la meua parella (Jesé Rodríguez)», va dir Aurah Ruiz.

«Mai voldria atropellar a la meua parella. He volgut atropellar a altres persones, la veritat, quan estic calenta! I no ho he fet, per la qual cosa no ho faré amb el pare del meu fill… estem bojos!», va dir indignada Aurah Ruiz.

Aurah Ruiz desmenteix el seu suposat intent d’atropellament a Jesé: «Jo no he atropellat a ningú«
«Just després del concert un xiquet, menor d’edat, ha difós un vídeo en xarxes socials en el qual ha donat a entendre coses que no es veuen. Però la premsa ha rescatat este vídeo i ha fet d’este vídeo el que ha volgut… i ha fet una notícia falsa», denúncia Aurah Ruiz, avançant que prendria mesures legals contra el xic de 15 anys que va publicar el vídeo al qual arriba a dir «mocós de merda».

«Amb esta notícia falsa han fet mal de diferents motius. La Premsa ha dit que he atropellat a la meua parella després d’una discussió… Discussions tens totes les parelles del món. És la meua vida personal, per la qual cosa no donaré explicacions a ningú…», va explicar l’exconcursant de ‘GH VIP.

«Sí que és veritat que jo no he atropellat a ningú. Si en este cas hi haguera hagut un intent d’atropellament… te l’emportes per davant, el mates o li passa alguna cosa. Això és mentida i se m’està acusant d’alguna cosa que no he fet. És gravíssim», va insistir la parella de Jesé Rodríguez.

 

Últimes notícies

Un velatori-concentració a València reclama llevar l’aforament a Mazón per la dana

Centenars de persones s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat, en un acte-velatori, per exigir que es retire l’aforament a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va causar 231 morts fa 21 mesos.

Nit decisiva a la Vall d’Uixó: l’incendi continua actiu i manté el perímetre

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó continua actiu però manté el perímetre de 82 quilòmetres i unes 9.300 hectàrees afectades, mentre els equips d'emergències es preparen per a una nit clau per a la seua possible estabilització. Es mantenen evacuacions, confinaments i recomanacions sanitàries en diversos municipis de Castelló.

Golejada del Vila-real en el seu debut en el Torneig de Como (3-0)

El Vila-real ha debutat en el Torneig de Como amb un contundent 3-0 davant l’Al-Ula Club, gràcies a un doblet d’Ayoze i un gol de Cardona en un duel de 45 minuts totalment dominat pels grocs.

Ajudes urgents de fins a 100.000 euros als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha activat una línia extraordinària d’ajudes de fins a 100.000 euros per a municipis amb terreny cremat i fins a 5.000 per a pobles que han assumit gastos per evacuacions arran de l’incendi forestal de la Vall d'Uixó.

Vox rebutja compareixences immediates i reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El portaveu de Vox en Les Corts, José María Llanos, defensa que ara toca prioritzar l’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó i respon les crítiques sobre una suposada retallada en prevenció d’incendis als pressupostos de la Generalitat.

Fer Niño reforça la davantera de lElx com a primer fitxatge

El davanter andalús Fer Niño sincorpora a lElx com a primer fitxatge per al retorn a Primera Divisió, amb contracte fins a juny de 2030.

Pastor nega que Morant puga aspirar a la Generalitat per avalar indults a afins al PSOE

Fernando Pastor assegura que Diana Morant, com a ministra que ha participat en indults a condemnats afins al Govern de Sánchez, no pot presidir la Generalitat Valenciana. El síndic del PP també critica el debat sobre la nova financació i acusa Compromís de falta de coherència pel seu paper en els incendis forestals.

Morant insta el PP a assumir el canvi climàtic i a pactar mesures d’Estat

La ministra Diana Morant defensa a València que existeixen eines per a frenar el canvi climàtic, reclama al PP que deixe de negar-lo i demana un pacte d’Estat mentre visita els afectats per l’incendi de la Vall d'Uixó.
FILMOTECA D'ESTIU