Va atropellar Aurah Ruiz a Jesé Rodríguez perquè estava enfadada?

 

Aurah Ruiz ha trencat el seu silenci! Després d’emocionar-se en haver d’abandonar la seua casa, la que fora concursant de ‘Gran Hermano VIP’ torna a ser notícia després de fer-se públic un vídeo en el qual, suposadament, va intentar atropellar amb el cotxe a Jesé Rodríguez després d’una forta discussió de parella.

Unes imatges que ràpidament s’han fet virals en les xarxes socials i per les quals la canària ha decidit donar la cara a través del seu canal de mtmad. En exclusiva, la influencer ha comptat tota la veritat sobre l’altercat que va viure amb el futbolista després del concert de Justin Quiles, revelant el que realment va passar entre ells.

Molt enfadada per tot el que s’està parlant sobre el suposat atropellament de Jesé, Aurah ha donat totes les explicacions pertinents, aclarint d’una vegada per sempre si és cert que va intentar atropellar amb el cotxe al pare del seu fill després de protagonitzar una acalorada brega de parella. A més, l’exconcursant de ‘La casa fuerte’ ha gravat tot el que va ocórrer durant el concert del porto-riqueny, on va succeir el suposat incident.

Segons publica ‘Mtmad’ Aurah Ruiz està “molt enfadada per tot el que s’està parlant sobre el suposat atropellament de Jesé. Aurah ha donat totes les explicacions pertinents, aclarint d’una vegada per sempre si és cert que va intentar atropellar amb el cotxe al pare del seu fill després de protagonitzar una acalorada brega de parella.”No negaré que va haver-hi una discussió… Sí que n’hi va haver. Però no admetré que he atropellat a la meua parella (Jesé Rodríguez)”, va dir Aurah Ruiz.

Mai voldria atropellar a la meua parella. He volgut atropellar a altres persones, la veritat, quan estic calenta! I no ho he fet, per la qual cosa no ho faré amb el pare del meu fill… estem bojos!”, va dir indignada Aurah Ruiz.

Aurah Ruiz desmenteix el seu suposat intent d’atropellament a Jesé: “Jo no he atropellat a ningú
“Just després del concert un xiquet, menor d’edat, ha difós un vídeo en xarxes socials en el qual ha donat a entendre coses que no es veuen. Però la premsa ha rescatat este vídeo i ha fet d’este vídeo el que ha volgut… i ha fet una notícia falsa”, denúncia Aurah Ruiz, avançant que prendria mesures legals contra el xic de 15 anys que va publicar el vídeo al qual arriba a dir “mocós de merda”.

“Amb esta notícia falsa han fet mal de diferents motius. La Premsa ha dit que he atropellat a la meua parella després d’una discussió… Discussions tens totes les parelles del món. És la meua vida personal, per la qual cosa no donaré explicacions a ningú…”, va explicar l’exconcursant de ‘GH VIP.

“Sí que és veritat que jo no he atropellat a ningú. Si en este cas hi haguera hagut un intent d’atropellament… te l’emportes per davant, el mates o li passa alguna cosa. Això és mentida i se m’està acusant d’alguna cosa que no he fet. És gravíssim”, va insistir la parella de Jesé Rodríguez.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.