Va atropellar Aurah Ruiz a Jesé Rodríguez perquè estava enfadada?

 

Aurah Ruiz ha trencat el seu silenci! Després d’emocionar-se en haver d’abandonar la seua casa, la que fora concursant de ‘Gran Hermano VIP’ torna a ser notícia després de fer-se públic un vídeo en el qual, suposadament, va intentar atropellar amb el cotxe a Jesé Rodríguez després d’una forta discussió de parella.

Unes imatges que ràpidament s’han fet virals en les xarxes socials i per les quals la canària ha decidit donar la cara a través del seu canal de mtmad. En exclusiva, la influencer ha comptat tota la veritat sobre l’altercat que va viure amb el futbolista després del concert de Justin Quiles, revelant el que realment va passar entre ells.

Molt enfadada per tot el que s’està parlant sobre el suposat atropellament de Jesé, Aurah ha donat totes les explicacions pertinents, aclarint d’una vegada per sempre si és cert que va intentar atropellar amb el cotxe al pare del seu fill després de protagonitzar una acalorada brega de parella. A més, l’exconcursant de ‘La casa fuerte’ ha gravat tot el que va ocórrer durant el concert del porto-riqueny, on va succeir el suposat incident.

Segons publica ‘Mtmad’ Aurah Ruiz està «molt enfadada per tot el que s’està parlant sobre el suposat atropellament de Jesé. Aurah ha donat totes les explicacions pertinents, aclarint d’una vegada per sempre si és cert que va intentar atropellar amb el cotxe al pare del seu fill després de protagonitzar una acalorada brega de parella.»No negaré que va haver-hi una discussió… Sí que n’hi va haver. Però no admetré que he atropellat a la meua parella (Jesé Rodríguez)», va dir Aurah Ruiz.

«Mai voldria atropellar a la meua parella. He volgut atropellar a altres persones, la veritat, quan estic calenta! I no ho he fet, per la qual cosa no ho faré amb el pare del meu fill… estem bojos!», va dir indignada Aurah Ruiz.

Aurah Ruiz desmenteix el seu suposat intent d’atropellament a Jesé: «Jo no he atropellat a ningú«
«Just després del concert un xiquet, menor d’edat, ha difós un vídeo en xarxes socials en el qual ha donat a entendre coses que no es veuen. Però la premsa ha rescatat este vídeo i ha fet d’este vídeo el que ha volgut… i ha fet una notícia falsa», denúncia Aurah Ruiz, avançant que prendria mesures legals contra el xic de 15 anys que va publicar el vídeo al qual arriba a dir «mocós de merda».

«Amb esta notícia falsa han fet mal de diferents motius. La Premsa ha dit que he atropellat a la meua parella després d’una discussió… Discussions tens totes les parelles del món. És la meua vida personal, per la qual cosa no donaré explicacions a ningú…», va explicar l’exconcursant de ‘GH VIP.

«Sí que és veritat que jo no he atropellat a ningú. Si en este cas hi haguera hagut un intent d’atropellament… te l’emportes per davant, el mates o li passa alguna cosa. Això és mentida i se m’està acusant d’alguna cosa que no he fet. És gravíssim», va insistir la parella de Jesé Rodríguez.

 

Últimes notícies

Espanya s’enfronta a un episodi de calor extrema pròpia de la canícula estiuenca

Espanya encadena dies de calor excepcional per a maig, amb màximes per damunt de 34 graus, nits tropicals i rècords històrics de temperatura sense una clara data de finalització.

Nova marxa de docents recorre el centre de València i pressiona a Educació en plena vaga indefinida

Milers de docents tornen a manifestar-se pel centre de València fins a la Conselleria d'Educació en el tretzé dia de la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària.

Es tanca el termini d’al·legacions a l’informe sobre el llop amb fort xoc entre ecologistes i autonomies

Finalitza el termini per a al·legar a l'informe sexennal sobre el llop ibèric amb un pols entre ecologistes, que demanen reforçar la seua protecció, i comunitats llobateres, que qüestionen la seua mal estat de conservació.

Rafa Mir afronta este dijous un juí per agressió sexual amb petició de més de deu anys de presó

El futbolista Rafa Mir serà jutjat este dijous en l'Audiència de València per presumptes delictes d'agressió sexual i lesions, pels quals la Fiscalia sol·licita 10 anys i mig de presó, mentres el seu defensa insistix que les relacions van ser consentides i demana la seua absolució.

Nou detinguts i set investigats durant les festes de Santa Quiteria a Almassora

La Guàrdia Civil deté a nou persones i investiga a altres set en el dispositiu especial de seguretat de les festes de Santa Quiteria a Almassora, amb més d'un centenar de sancions tramitades.

Nou ajornament en la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident de Les Corts Juliol d'Espanya per presumpta agressió sexual i tracte degradant a dos pacients es posposa de nou, ara a l'1 de juny.

23 detinguts a València i Alacant per ciberestafas a veïns de Cantàbria

La Guàrdia Civil de Cantàbria ha detingut a 23 persones i manté a altres dos investigades a València i Alacant per diverses ciberestafas a càntabres que haurien suposat més de 65.000 euros en perjuís.

CSIF es desmarca de les protestes docents i aposta per negociar amb Educació

CSIF, un dels convocants de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana, desconvoca les protestes per a prioritzar la negociació amb la Conselleria d'Educació després d'aconseguir un acord de pujada salarial i altres millores.