Belén Esteban complix el seu somni de conéixer a Rosalía

Belén Esteban compleix el seu somni de conèixer a Rosalía

Belén Esteban complix el seu somni de conéixer a Rosalía | INSTAGRAM @BELENESTEBANMENENDEZ

 

Està sent una de les millors etapes vitals per a Belén Esteban. Este estiu ha celebrat el seu casament amb la seua parella Miguel Marcos, i ara ha complit un altre dels somnis que la col·laboradora tenia pendents: conéixer en persona a Rosalía. És per eixe motiu que ha volgut compartir amb els seus seguidors la fotografia a on apareixen les dos juntes, i ha afegit el següent comentari ple d’admiració: «M’encanta Rosalia. M’agrada moltíssim la seua música. Puc entendre que hi haja gent a qui no li agrade però, per a mi i per a molta gent, és un fenomen de la música». 

 

Belén Esteban ha assistit al festival ‘Mad Cool’ per a no perdre’s l’actuació de la cantant per la que sent predilecció. En el plató de ‘Sálvame’, amb la cançó ‘Con altura’ de l’artista, Esteban va declarar visiblement emocionada: «Rosalía eres un fenomen musical i et desitge el millor».

 

En el mateix directe va anunciar que no faltaria al seu concert del dia 11 de juliol en el ‘Mad Cool’, i els mateixos organitzadors del festival van advertir a la col·laboradora que la data d’actuació de Rosalía era el dia 10, i no el que ella havia indicat.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lo mejor @rosalia.vt 1

Una publicación compartida de Belén Esteban (@belenestebanmenendez) el

 

 

Una volta va arribar el dia tan esperat, Belén Esteban va poder disfrutar al màxim de la música en directe de la seua cantant preferida. Respecte Rosalía, va actuar davant de 40.000 persones que van quedar meravellades amb el que veien i escoltaven. En especial Belén Esteban, qui va lluitar per a poder acostar-se a Rosalía i immortalitzar el moment amb una fotografia que va publicar a l’instant en les xarxes socials, provocant l’enveja de moltes persones.

 

El moment oportú va arribar quan l’artista va finalitzar la seua actuació i va retirar-se al backstage, i la de Paracuellos va poder disfrutar d’estar un instant al costat de Rosalía. «El millor», va escriure la col·laboradora en la publicació a on apareix amb la cantant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Trenta mitjans aeris es bolquen en l’incendi de la Vall d’Uixó després de cremar 6.500 hectàrees

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha calcinat 6.500 hectàrees des de dissabte i este dilluns compta amb 30 mitjans aeris, en un dia d’alt risc d’incendis a tota la Comunitat Valenciana.

Oratge estable i lleuger descens de temperatures a l’interior d’Alacant

La última setmana de juliol comença en la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos o rasos i un lleuger descens de les màximes a l’interior d’Alacant, mentre que en zones de València i Castelló pujaran lleugerament.

Tercer dia d’incendi a la Vall d’Uixó amb 6.500 hectàrees calcinades i 80.000 persones afectades

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó enceta el tercer dia actiu amb 6.500 hectàrees calcinades, 16.000 persones evacuades i 64.000 confinades a tres municipis.

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.