Belén Esteban complix el seu somni de conéixer a Rosalía

Belén Esteban compleix el seu somni de conèixer a Rosalía

Belén Esteban complix el seu somni de conéixer a Rosalía | INSTAGRAM @BELENESTEBANMENENDEZ

 

Està sent una de les millors etapes vitals per a Belén Esteban. Este estiu ha celebrat el seu casament amb la seua parella Miguel Marcos, i ara ha complit un altre dels somnis que la col·laboradora tenia pendents: conéixer en persona a Rosalía. És per eixe motiu que ha volgut compartir amb els seus seguidors la fotografia a on apareixen les dos juntes, i ha afegit el següent comentari ple d’admiració: «M’encanta Rosalia. M’agrada moltíssim la seua música. Puc entendre que hi haja gent a qui no li agrade però, per a mi i per a molta gent, és un fenomen de la música». 

 

Belén Esteban ha assistit al festival ‘Mad Cool’ per a no perdre’s l’actuació de la cantant per la que sent predilecció. En el plató de ‘Sálvame’, amb la cançó ‘Con altura’ de l’artista, Esteban va declarar visiblement emocionada: «Rosalía eres un fenomen musical i et desitge el millor».

 

En el mateix directe va anunciar que no faltaria al seu concert del dia 11 de juliol en el ‘Mad Cool’, i els mateixos organitzadors del festival van advertir a la col·laboradora que la data d’actuació de Rosalía era el dia 10, i no el que ella havia indicat.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lo mejor @rosalia.vt 1

Una publicación compartida de Belén Esteban (@belenestebanmenendez) el

 

 

Una volta va arribar el dia tan esperat, Belén Esteban va poder disfrutar al màxim de la música en directe de la seua cantant preferida. Respecte Rosalía, va actuar davant de 40.000 persones que van quedar meravellades amb el que veien i escoltaven. En especial Belén Esteban, qui va lluitar per a poder acostar-se a Rosalía i immortalitzar el moment amb una fotografia que va publicar a l’instant en les xarxes socials, provocant l’enveja de moltes persones.

 

El moment oportú va arribar quan l’artista va finalitzar la seua actuació i va retirar-se al backstage, i la de Paracuellos va poder disfrutar d’estar un instant al costat de Rosalía. «El millor», va escriure la col·laboradora en la publicació a on apareix amb la cantant.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.