Belén Esteban complix el seu somni de conéixer a Rosalía

Belén Esteban compleix el seu somni de conèixer a Rosalía

Belén Esteban complix el seu somni de conéixer a Rosalía | INSTAGRAM @BELENESTEBANMENENDEZ

 

Està sent una de les millors etapes vitals per a Belén Esteban. Este estiu ha celebrat el seu casament amb la seua parella Miguel Marcos, i ara ha complit un altre dels somnis que la col·laboradora tenia pendents: conéixer en persona a Rosalía. És per eixe motiu que ha volgut compartir amb els seus seguidors la fotografia a on apareixen les dos juntes, i ha afegit el següent comentari ple d’admiració: «M’encanta Rosalia. M’agrada moltíssim la seua música. Puc entendre que hi haja gent a qui no li agrade però, per a mi i per a molta gent, és un fenomen de la música». 

 

Belén Esteban ha assistit al festival ‘Mad Cool’ per a no perdre’s l’actuació de la cantant per la que sent predilecció. En el plató de ‘Sálvame’, amb la cançó ‘Con altura’ de l’artista, Esteban va declarar visiblement emocionada: «Rosalía eres un fenomen musical i et desitge el millor».

 

En el mateix directe va anunciar que no faltaria al seu concert del dia 11 de juliol en el ‘Mad Cool’, i els mateixos organitzadors del festival van advertir a la col·laboradora que la data d’actuació de Rosalía era el dia 10, i no el que ella havia indicat.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lo mejor @rosalia.vt 1

Una publicación compartida de Belén Esteban (@belenestebanmenendez) el

 

 

Una volta va arribar el dia tan esperat, Belén Esteban va poder disfrutar al màxim de la música en directe de la seua cantant preferida. Respecte Rosalía, va actuar davant de 40.000 persones que van quedar meravellades amb el que veien i escoltaven. En especial Belén Esteban, qui va lluitar per a poder acostar-se a Rosalía i immortalitzar el moment amb una fotografia que va publicar a l’instant en les xarxes socials, provocant l’enveja de moltes persones.

 

El moment oportú va arribar quan l’artista va finalitzar la seua actuació i va retirar-se al backstage, i la de Paracuellos va poder disfrutar d’estar un instant al costat de Rosalía. «El millor», va escriure la col·laboradora en la publicació a on apareix amb la cantant.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Educació oferix 2.067 places docents per a 2026 amb reforç en Secundària

La Conselleria d'Educació ha presentat una oferta de 2.067 places d'ocupació pública docent per a 2026, amb especial reforç en Secundària i un augment addicional per a reduir la temporalitat.

Un missatge de Protecció Civil prova que va avisar a Emergències per la rambla de Poio durant la DANA

Un missatge remés per la responsable de Protecció Civil a la cap d'Emergències confirma que es va alertar del desbordament del barranc de Poio i de la falta de resposta al 112 durant la DANA.

Els embassaments del Xúquer i el Segura guanyen aigua mentres descendix lleugerament la mitjana nacional

Els embassaments de les conques del Xúquer i del Segura augmenten les seues reserves enfront del lleuger descens del conjunt d'Espanya, que manté una alta ocupació del 83,5%.

L’IVF llança nous préstecs bonificats per a empreses per 130 milions

L'IVF aprova dos noves línies de préstecs bonificats per 130 milions, amb un tipus fix del 1,5%, per a dotar de liquiditat a empreses i reforçar el finançament del sector primari davant la conjuntura econòmica.

Pérez Llorca reclama més renovables davant la incertesa per la guerra a l’Iran

Pérez Llorca defén reforçar la generació d'energies renovables per a blindar el subministrament en la Comunitat Valenciana davant la inestabilitat per la guerra a l'Iran i l'impacte en els preus.

El nou Pla de Vivenda incorporarà una clàusula antifrau en les adjudicacions

El Ministeri de Vivenda incorpora una clàusula antifrau en el Pla 2026-2030 per a garantir adjudicacions objectives i transparents després de les irregularitats detectades a Alacant.

Compromís proposa que les vivendes públiques s’adjudiquen per sorteig per a evitar favoritismes

Compromís registra en Les Corts una llei perquè les vivendes de protecció oficial s'adjudiquen per sorteig i mantinguen el seu caràcter públic permanent, després de les irregularitats detectades a Alacant.

El nou Pla Estatal de Vivenda destina 798 milions a la Comunitat Valenciana

El Pla Estatal de Vivenda 2026-2030 triplicarà la inversió fins a 7.000 milions i reservarà 798 milions per a la Comunitat Valenciana, en un model de cofinançament Estat-autonomies.