Belén Esteban complix el seu somni de conéixer a Rosalía

Belén Esteban compleix el seu somni de conèixer a Rosalía

Belén Esteban complix el seu somni de conéixer a Rosalía | INSTAGRAM @BELENESTEBANMENENDEZ

 

Està sent una de les millors etapes vitals per a Belén Esteban. Este estiu ha celebrat el seu casament amb la seua parella Miguel Marcos, i ara ha complit un altre dels somnis que la col·laboradora tenia pendents: conéixer en persona a Rosalía. És per eixe motiu que ha volgut compartir amb els seus seguidors la fotografia a on apareixen les dos juntes, i ha afegit el següent comentari ple d’admiració: «M’encanta Rosalia. M’agrada moltíssim la seua música. Puc entendre que hi haja gent a qui no li agrade però, per a mi i per a molta gent, és un fenomen de la música». 

 

Belén Esteban ha assistit al festival ‘Mad Cool’ per a no perdre’s l’actuació de la cantant per la que sent predilecció. En el plató de ‘Sálvame’, amb la cançó ‘Con altura’ de l’artista, Esteban va declarar visiblement emocionada: «Rosalía eres un fenomen musical i et desitge el millor».

 

En el mateix directe va anunciar que no faltaria al seu concert del dia 11 de juliol en el ‘Mad Cool’, i els mateixos organitzadors del festival van advertir a la col·laboradora que la data d’actuació de Rosalía era el dia 10, i no el que ella havia indicat.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lo mejor @rosalia.vt 1

Una publicación compartida de Belén Esteban (@belenestebanmenendez) el

 

 

Una volta va arribar el dia tan esperat, Belén Esteban va poder disfrutar al màxim de la música en directe de la seua cantant preferida. Respecte Rosalía, va actuar davant de 40.000 persones que van quedar meravellades amb el que veien i escoltaven. En especial Belén Esteban, qui va lluitar per a poder acostar-se a Rosalía i immortalitzar el moment amb una fotografia que va publicar a l’instant en les xarxes socials, provocant l’enveja de moltes persones.

 

El moment oportú va arribar quan l’artista va finalitzar la seua actuació i va retirar-se al backstage, i la de Paracuellos va poder disfrutar d’estar un instant al costat de Rosalía. «El millor», va escriure la col·laboradora en la publicació a on apareix amb la cantant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.

Mor un home de 80 anys en ser envestit per un bou en els bous al carrer de la Vilavella

Un veí de 80 anys ha mort després de rebre diverses envestides d un bou durant els bous al carrer de la Vilavella. L Ajuntament ha suspés tres dies els actes taurins i ha ajornat un concert previst.

Terremoto al Valencia CF: Corberán i Gourlay, destituïts i fi de l’actual àrea esportiva

El Valencia CF ha destituït l’entrenador Carlos Corberán, el CEO de futbol Ron Gourlay i tot el seu equip, enmig d’un inici de Lliga desastrós amb l’equip colista.

El PSPV porta al Constitucional el dictamen de la comissió de la dana a Les Corts

El PSPV-PSOE ha presentat un recurs d’empara davant del Tribunal Constitucional per deixar sense efecte el dictamen de la comissió d’investigació sobre la dana a Les Corts, aprovat només amb els vots de PP i Vox. Els socialistes denuncien vulneració de drets, irregularitats en la tramitació i un intent de blindar políticament les responsabilitats del president Mazón i del Consell del Ventorro.

Mutxamel acollirà el primer homenatge institucional a les víctimes del terrorisme

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar este dimecres, 16 de setembre, el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, en record de les 44 víctimes mortals i dels valencians assassinats fora del territori. La jornada buscarà mantindre viva la memòria de les víctimes i reforçar el compromís democràtic de la societat valenciana.