Belén Esteban complix el seu somni de conéixer a Rosalía

Belén Esteban compleix el seu somni de conèixer a Rosalía

Belén Esteban complix el seu somni de conéixer a Rosalía | INSTAGRAM @BELENESTEBANMENENDEZ

 

Està sent una de les millors etapes vitals per a Belén Esteban. Este estiu ha celebrat el seu casament amb la seua parella Miguel Marcos, i ara ha complit un altre dels somnis que la col·laboradora tenia pendents: conéixer en persona a Rosalía. És per eixe motiu que ha volgut compartir amb els seus seguidors la fotografia a on apareixen les dos juntes, i ha afegit el següent comentari ple d’admiració: «M’encanta Rosalia. M’agrada moltíssim la seua música. Puc entendre que hi haja gent a qui no li agrade però, per a mi i per a molta gent, és un fenomen de la música». 

 

Belén Esteban ha assistit al festival ‘Mad Cool’ per a no perdre’s l’actuació de la cantant per la que sent predilecció. En el plató de ‘Sálvame’, amb la cançó ‘Con altura’ de l’artista, Esteban va declarar visiblement emocionada: «Rosalía eres un fenomen musical i et desitge el millor».

 

En el mateix directe va anunciar que no faltaria al seu concert del dia 11 de juliol en el ‘Mad Cool’, i els mateixos organitzadors del festival van advertir a la col·laboradora que la data d’actuació de Rosalía era el dia 10, i no el que ella havia indicat.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lo mejor @rosalia.vt 1

Una publicación compartida de Belén Esteban (@belenestebanmenendez) el

 

 

Una volta va arribar el dia tan esperat, Belén Esteban va poder disfrutar al màxim de la música en directe de la seua cantant preferida. Respecte Rosalía, va actuar davant de 40.000 persones que van quedar meravellades amb el que veien i escoltaven. En especial Belén Esteban, qui va lluitar per a poder acostar-se a Rosalía i immortalitzar el moment amb una fotografia que va publicar a l’instant en les xarxes socials, provocant l’enveja de moltes persones.

 

El moment oportú va arribar quan l’artista va finalitzar la seua actuació i va retirar-se al backstage, i la de Paracuellos va poder disfrutar d’estar un instant al costat de Rosalía. «El millor», va escriure la col·laboradora en la publicació a on apareix amb la cantant.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.