Belén Esteban aclareix si finalment entrarà a la política

En els últims anys han sigut molts els rumors sobre el futur professional de Belén Esteban. Des que la col·laboradora prengués la decisió de no parlar públicament de la seua vida privada, les seues aparicions a la televisió han anat a menys i s’han limitat a la seua tasca com a col·laboradora de ‘Sálvame’. A més, en algunes ocasions, la de Paracuellos s’ha mostrat cansada per l’exigència de la professió, deixant entreveure que podria estar pensant a allunyar-se de l’esfera pública i centrar-se en la seua família i en els seus nous projectes professionals.

L’última aventura empresarial de l’exdona de Jesulín de Ubrique, la seua nova marca gastronòmica anomenada ‘Sabores de la Esteban’, està triomfant gràcies a la venda de dos productes estrella elaborats amb la seua recepta especial: el gaspatxo i el ‘salmorejo‘ que ja s’han exhaurit en alguns supermercats.

No obstant això, el món empresarial podria no ser l’únic futur professional de Belén Esteban, ja que la col·laboradora ha rebut ofertes de treball a altres mitjans de comunicació i fins i tot de l’àmbit de la política. Este últim tema ha propiciat més d’un enfrontament entre la tertuliana i el seu company Jorge Javier Vázquez.

Belén Esteban aclareix els rumors sobre la seua possible entrada a la política

En una entrevista al diari ‘El Mundo’ amb motiu del llançament de la seua nova marca, la ‘princesa del poble’ ha aclarit els rumors sobre el seu futur professional i ha declarat el seu amor a la televisió, el mitjà que li ha donat tot a la vida: «M’ha donat el 95% del que soc. No la deixaré mai.

Em queixe molt que estic cansada, però després la trobe a faltar i m’encanten ‘Sálvame’ i ‘Sábado Deluxe’». En ser preguntada per la seua possible immersió en la política, Belén ha descartat, de moment, esta via professional perquè no es veu preparada per a fer-ho: «És una cosa molt difícil. Cal estar molt ben preparat i jo no em veig ara mateix».

Encara que últimament la col·laboradora no ha tingut inconvenients a l’hora de parlar de temes polítics, com quan va llançar una crítica per l’escassetat de controls sanitaris realitzats a l’aeroport de Barajas, en esta ocasió ha preferit tirar pilotes fora i no opinar sobre els resultats electorals de la Comunitat de Madrid. «No contestaré res de política, només vaig exercir el meu dret a votar com tothom, però no parlaré més d’això», deia Belén Esteban rebutjant fer una valoració de la victòria d’Isabel Díaz Ayuso.

Malgrat descartar, de moment, el seu salt a la política, la col·laboradora de Telecinco sí que li ha obert les portes a altres oportunitats laborals, com la que va rebre per part de Carlos Herrera per participar en el seu espai radiofònic de la Cadena Cope: «Sí, vaig anar a veure a Carlos, és clar. No ho descarte, m’encantaria col·laborar amb ell».

Belén Esteban està centrada en la seua nova i gastronòmica aventura empresarial

En la mateixa entrevista, Belén Esteban parla en profunditat de com va sorgir este nou i exitós projecte empresarial que ara espera potenciar al màxim. La col·laboradora és conscient que el seu èxit mediàtic facilita la promoció de qualsevol producte seu, però la seua intenció és consolidar-se en el sector gràcies a la qualitat dels seus productes: «He estat imatge de moltes coses, però ‘Sabores de la Esteban’ és la meua empresa.

M’agradaria apartar una mica la meua imatge televisiva amb la d’empresària. (…) Sé que la meua imatge té tirada, però el meu objectiu és que qui compre el meu producte comprove com és el sabor, com està de bo. Vull consolidar la meua empresa i la marca».

Últimes notícies

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.

Sergio García afronta Valderrama com un desafiament marcat pel vent

Sergio García ressalta l'exigència del Real Club de Valderrama i advertix que el vent reduïx al mínim el marge d'error en el torneig LIV, on el seu equip arriba molt motivat.

Les màximes freguen els 40 graus a l’interior sud d’Alacant en una jornada de calor intensa

L'interior sud d'Alacant registra màximes pròximes als 40 graus, amb Orihuela i Crevillent al capdavant i valors entre els més alts de tota Espanya.

El Defensor del Poble obri una investigació per l’actuació policial en una protesta docent a València

El Defensor del Poble ha sol·licitat a la Direcció General de la Policia un informe detallat i material audiovisual sobre l'actuació d'un agent que presumptament va agredir a una mestra durant una manifestació de docents a València.

El Govern responsabilitza a l’Ajuntament de València de gestionar l’acampada de docents

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana sosté que és l'Ajuntament de València qui ha d'autoritzar i, si és el cas, retirar l'acampada de docents en la plaça de la Verge, en el marc de la vaga indefinida iniciada l'11 de maig.