Belén Esteban aclareix si finalment entrarà a la política

En els últims anys han sigut molts els rumors sobre el futur professional de Belén Esteban. Des que la col·laboradora prengués la decisió de no parlar públicament de la seua vida privada, les seues aparicions a la televisió han anat a menys i s’han limitat a la seua tasca com a col·laboradora de ‘Sálvame’. A més, en algunes ocasions, la de Paracuellos s’ha mostrat cansada per l’exigència de la professió, deixant entreveure que podria estar pensant a allunyar-se de l’esfera pública i centrar-se en la seua família i en els seus nous projectes professionals.

L’última aventura empresarial de l’exdona de Jesulín de Ubrique, la seua nova marca gastronòmica anomenada ‘Sabores de la Esteban’, està triomfant gràcies a la venda de dos productes estrella elaborats amb la seua recepta especial: el gaspatxo i el ‘salmorejo‘ que ja s’han exhaurit en alguns supermercats.

No obstant això, el món empresarial podria no ser l’únic futur professional de Belén Esteban, ja que la col·laboradora ha rebut ofertes de treball a altres mitjans de comunicació i fins i tot de l’àmbit de la política. Este últim tema ha propiciat més d’un enfrontament entre la tertuliana i el seu company Jorge Javier Vázquez.

Belén Esteban aclareix els rumors sobre la seua possible entrada a la política

En una entrevista al diari ‘El Mundo’ amb motiu del llançament de la seua nova marca, la ‘princesa del poble’ ha aclarit els rumors sobre el seu futur professional i ha declarat el seu amor a la televisió, el mitjà que li ha donat tot a la vida: «M’ha donat el 95% del que soc. No la deixaré mai.

Em queixe molt que estic cansada, però després la trobe a faltar i m’encanten ‘Sálvame’ i ‘Sábado Deluxe’». En ser preguntada per la seua possible immersió en la política, Belén ha descartat, de moment, esta via professional perquè no es veu preparada per a fer-ho: «És una cosa molt difícil. Cal estar molt ben preparat i jo no em veig ara mateix».

Encara que últimament la col·laboradora no ha tingut inconvenients a l’hora de parlar de temes polítics, com quan va llançar una crítica per l’escassetat de controls sanitaris realitzats a l’aeroport de Barajas, en esta ocasió ha preferit tirar pilotes fora i no opinar sobre els resultats electorals de la Comunitat de Madrid. «No contestaré res de política, només vaig exercir el meu dret a votar com tothom, però no parlaré més d’això», deia Belén Esteban rebutjant fer una valoració de la victòria d’Isabel Díaz Ayuso.

Malgrat descartar, de moment, el seu salt a la política, la col·laboradora de Telecinco sí que li ha obert les portes a altres oportunitats laborals, com la que va rebre per part de Carlos Herrera per participar en el seu espai radiofònic de la Cadena Cope: «Sí, vaig anar a veure a Carlos, és clar. No ho descarte, m’encantaria col·laborar amb ell».

Belén Esteban està centrada en la seua nova i gastronòmica aventura empresarial

En la mateixa entrevista, Belén Esteban parla en profunditat de com va sorgir este nou i exitós projecte empresarial que ara espera potenciar al màxim. La col·laboradora és conscient que el seu èxit mediàtic facilita la promoció de qualsevol producte seu, però la seua intenció és consolidar-se en el sector gràcies a la qualitat dels seus productes: «He estat imatge de moltes coses, però ‘Sabores de la Esteban’ és la meua empresa.

M’agradaria apartar una mica la meua imatge televisiva amb la d’empresària. (…) Sé que la meua imatge té tirada, però el meu objectiu és que qui compre el meu producte comprove com és el sabor, com està de bo. Vull consolidar la meua empresa i la marca».

Últimes notícies

Cultura reclama una resposta unitària i coordinada pel robatori del Tresor de Villena

La Conselleria de Cultura ha exigit una resposta conjunta amb el Ministeri i les autonomies després del robatori del Tresor de Villena, que s’emmarca en una onada de colps contra museus espanyols i europeus. El Govern valencià insistix que no és un cas aïllat i demana reforçar la cooperació i revisar els protocols de seguretat.

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.