Belén Esteban aclareix si finalment entrarà a la política

En els últims anys han sigut molts els rumors sobre el futur professional de Belén Esteban. Des que la col·laboradora prengués la decisió de no parlar públicament de la seua vida privada, les seues aparicions a la televisió han anat a menys i s’han limitat a la seua tasca com a col·laboradora de ‘Sálvame’. A més, en algunes ocasions, la de Paracuellos s’ha mostrat cansada per l’exigència de la professió, deixant entreveure que podria estar pensant a allunyar-se de l’esfera pública i centrar-se en la seua família i en els seus nous projectes professionals.

L’última aventura empresarial de l’exdona de Jesulín de Ubrique, la seua nova marca gastronòmica anomenada ‘Sabores de la Esteban’, està triomfant gràcies a la venda de dos productes estrella elaborats amb la seua recepta especial: el gaspatxo i el ‘salmorejo‘ que ja s’han exhaurit en alguns supermercats.

No obstant això, el món empresarial podria no ser l’únic futur professional de Belén Esteban, ja que la col·laboradora ha rebut ofertes de treball a altres mitjans de comunicació i fins i tot de l’àmbit de la política. Este últim tema ha propiciat més d’un enfrontament entre la tertuliana i el seu company Jorge Javier Vázquez.

Belén Esteban aclareix els rumors sobre la seua possible entrada a la política

En una entrevista al diari ‘El Mundo’ amb motiu del llançament de la seua nova marca, la ‘princesa del poble’ ha aclarit els rumors sobre el seu futur professional i ha declarat el seu amor a la televisió, el mitjà que li ha donat tot a la vida: «M’ha donat el 95% del que soc. No la deixaré mai.

Em queixe molt que estic cansada, però després la trobe a faltar i m’encanten ‘Sálvame’ i ‘Sábado Deluxe’». En ser preguntada per la seua possible immersió en la política, Belén ha descartat, de moment, esta via professional perquè no es veu preparada per a fer-ho: «És una cosa molt difícil. Cal estar molt ben preparat i jo no em veig ara mateix».

Encara que últimament la col·laboradora no ha tingut inconvenients a l’hora de parlar de temes polítics, com quan va llançar una crítica per l’escassetat de controls sanitaris realitzats a l’aeroport de Barajas, en esta ocasió ha preferit tirar pilotes fora i no opinar sobre els resultats electorals de la Comunitat de Madrid. «No contestaré res de política, només vaig exercir el meu dret a votar com tothom, però no parlaré més d’això», deia Belén Esteban rebutjant fer una valoració de la victòria d’Isabel Díaz Ayuso.

Malgrat descartar, de moment, el seu salt a la política, la col·laboradora de Telecinco sí que li ha obert les portes a altres oportunitats laborals, com la que va rebre per part de Carlos Herrera per participar en el seu espai radiofònic de la Cadena Cope: «Sí, vaig anar a veure a Carlos, és clar. No ho descarte, m’encantaria col·laborar amb ell».

Belén Esteban està centrada en la seua nova i gastronòmica aventura empresarial

En la mateixa entrevista, Belén Esteban parla en profunditat de com va sorgir este nou i exitós projecte empresarial que ara espera potenciar al màxim. La col·laboradora és conscient que el seu èxit mediàtic facilita la promoció de qualsevol producte seu, però la seua intenció és consolidar-se en el sector gràcies a la qualitat dels seus productes: «He estat imatge de moltes coses, però ‘Sabores de la Esteban’ és la meua empresa.

M’agradaria apartar una mica la meua imatge televisiva amb la d’empresària. (…) Sé que la meua imatge té tirada, però el meu objectiu és que qui compre el meu producte comprove com és el sabor, com està de bo. Vull consolidar la meua empresa i la marca».

Últimes notícies

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.

Morcillo tria l’Elche com a oportunitat clau per a la seua carrera

El centrecampista Javier Morcillo ha destacat en la seua presentació amb l’Elche que fitxar pel club il·licità és una oportunitat única i que confia en l’alt nivell de l’equip per a aconseguir la permanència.

Cinc anys de presó per apunyalar amb un tornavís un home a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat tres hòmens a cinc anys de presó per intentar matar un home amb un tornavís d’estrela i hauràn d’indemnitzar-lo amb més de 40.000 euros. La sentència també els prohibix acostar-se a la víctima durant sis anys i és ferma.