Belén Esteban aclareix si finalment entrarà a la política

En els últims anys han sigut molts els rumors sobre el futur professional de Belén Esteban. Des que la col·laboradora prengués la decisió de no parlar públicament de la seua vida privada, les seues aparicions a la televisió han anat a menys i s’han limitat a la seua tasca com a col·laboradora de ‘Sálvame’. A més, en algunes ocasions, la de Paracuellos s’ha mostrat cansada per l’exigència de la professió, deixant entreveure que podria estar pensant a allunyar-se de l’esfera pública i centrar-se en la seua família i en els seus nous projectes professionals.

L’última aventura empresarial de l’exdona de Jesulín de Ubrique, la seua nova marca gastronòmica anomenada ‘Sabores de la Esteban’, està triomfant gràcies a la venda de dos productes estrella elaborats amb la seua recepta especial: el gaspatxo i el ‘salmorejo‘ que ja s’han exhaurit en alguns supermercats.

No obstant això, el món empresarial podria no ser l’únic futur professional de Belén Esteban, ja que la col·laboradora ha rebut ofertes de treball a altres mitjans de comunicació i fins i tot de l’àmbit de la política. Este últim tema ha propiciat més d’un enfrontament entre la tertuliana i el seu company Jorge Javier Vázquez.

Belén Esteban aclareix els rumors sobre la seua possible entrada a la política

En una entrevista al diari ‘El Mundo’ amb motiu del llançament de la seua nova marca, la ‘princesa del poble’ ha aclarit els rumors sobre el seu futur professional i ha declarat el seu amor a la televisió, el mitjà que li ha donat tot a la vida: «M’ha donat el 95% del que soc. No la deixaré mai.

Em queixe molt que estic cansada, però després la trobe a faltar i m’encanten ‘Sálvame’ i ‘Sábado Deluxe’». En ser preguntada per la seua possible immersió en la política, Belén ha descartat, de moment, esta via professional perquè no es veu preparada per a fer-ho: «És una cosa molt difícil. Cal estar molt ben preparat i jo no em veig ara mateix».

Encara que últimament la col·laboradora no ha tingut inconvenients a l’hora de parlar de temes polítics, com quan va llançar una crítica per l’escassetat de controls sanitaris realitzats a l’aeroport de Barajas, en esta ocasió ha preferit tirar pilotes fora i no opinar sobre els resultats electorals de la Comunitat de Madrid. «No contestaré res de política, només vaig exercir el meu dret a votar com tothom, però no parlaré més d’això», deia Belén Esteban rebutjant fer una valoració de la victòria d’Isabel Díaz Ayuso.

Malgrat descartar, de moment, el seu salt a la política, la col·laboradora de Telecinco sí que li ha obert les portes a altres oportunitats laborals, com la que va rebre per part de Carlos Herrera per participar en el seu espai radiofònic de la Cadena Cope: «Sí, vaig anar a veure a Carlos, és clar. No ho descarte, m’encantaria col·laborar amb ell».

Belén Esteban està centrada en la seua nova i gastronòmica aventura empresarial

En la mateixa entrevista, Belén Esteban parla en profunditat de com va sorgir este nou i exitós projecte empresarial que ara espera potenciar al màxim. La col·laboradora és conscient que el seu èxit mediàtic facilita la promoció de qualsevol producte seu, però la seua intenció és consolidar-se en el sector gràcies a la qualitat dels seus productes: «He estat imatge de moltes coses, però ‘Sabores de la Esteban’ és la meua empresa.

M’agradaria apartar una mica la meua imatge televisiva amb la d’empresària. (…) Sé que la meua imatge té tirada, però el meu objectiu és que qui compre el meu producte comprove com és el sabor, com està de bo. Vull consolidar la meua empresa i la marca».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Emergències reconeix el treball del voluntariat en el Dia de la Protecció Civil

El conseller Juan Carlos Valderrama ha posat en valor el paper del voluntariat en la Comunitat Valenciana amb motiu del Dia Internacional de la Protecció Civil. La xarxa suma 185 agrupacions i les ajudes per a equips i assegurances han crescut enfront de 2024.

Pérez Llorca complix tres mesos amb 133 actes i el focus en la baixada d’impostos

El president ha tancat el seu primer trimestre amb 133 actes i una agenda centrada en la rebaixa fiscal, el diàleg institucional i mesures per a jóvens, vivenda, sanitat i agricultura.

Controlat l’incendi en una nau industrial abandonada de Biar

Els bombers han donat per controlat l'incendi declarat el dijous en una nau abandonada de Biar. Es va controlar a les 22.40 del dissabte i seguixen les labors d'extinció, sense ferits.

Les Corts constituiran la comissió per a investigar les VPP d’Alacant i debatran sobre els ‘privilegis’ dels expresidents

Les Corts constituiran el dijous la comissió que investigarà les adjudicacions de VPP a Alacant i debatran la proposta de Compromís per a suprimir privilegis als expresidents. El ple inclourà la segona sessió de control, noves comissions sol·licitades per l'oposició i votacions pendents en transparència.

L’extrem Tunde renova amb el Llevant fins a juny de 2029

El Llevant i Kareem Tunde seguiran vinculats fins a juny de 2029 després d'ampliar l'extrem el seu contracte per tres temporades més. El jove ja ha sumat deu partits amb el primer equip des del seu debut al desembre.

SISPYL, el sistema que fa més segurs els barandats d’algeps laminat en un terratrémol

La UPV ha patentat SISPYL, un aïllament sísmic per a barandats d'algeps laminat que ha sigut validat a escala real i reduïx danys en desacoblar-los de l'estructura. El sistema manté les prestacions enfront del foc i ha despertat l'interés de multinacionals.

La Comunitat Valenciana inicia març amb núvols, temperatures sense canvis i pluges febles

L'inici de març arriba amb intervals nuvolosos i possibles pluges febles en el sud de València, que poden aconseguir el nord d'Alacant, amb pols en suspensió en el sud. Demà la nuvolositat augmentarà de sud a nord i les precipitacions podrien ser més persistents en el sud de València i nord d'Alacant.

Detinguts dos promotors a Elx per estafar més de 163.000 euros en reformes sense executar

La Policia Nacional ha detingut a Elx a dos administradors d'una empresa de reformes després de cobrar més de 163.000 euros i executar menys del 18% de dos obres. Una de les vivendes va quedar sense sostre.