Belén Esteban aclareix si finalment entrarà a la política

En els últims anys han sigut molts els rumors sobre el futur professional de Belén Esteban. Des que la col·laboradora prengués la decisió de no parlar públicament de la seua vida privada, les seues aparicions a la televisió han anat a menys i s’han limitat a la seua tasca com a col·laboradora de ‘Sálvame’. A més, en algunes ocasions, la de Paracuellos s’ha mostrat cansada per l’exigència de la professió, deixant entreveure que podria estar pensant a allunyar-se de l’esfera pública i centrar-se en la seua família i en els seus nous projectes professionals.

L’última aventura empresarial de l’exdona de Jesulín de Ubrique, la seua nova marca gastronòmica anomenada ‘Sabores de la Esteban’, està triomfant gràcies a la venda de dos productes estrella elaborats amb la seua recepta especial: el gaspatxo i el ‘salmorejo‘ que ja s’han exhaurit en alguns supermercats.

No obstant això, el món empresarial podria no ser l’únic futur professional de Belén Esteban, ja que la col·laboradora ha rebut ofertes de treball a altres mitjans de comunicació i fins i tot de l’àmbit de la política. Este últim tema ha propiciat més d’un enfrontament entre la tertuliana i el seu company Jorge Javier Vázquez.

Belén Esteban aclareix els rumors sobre la seua possible entrada a la política

En una entrevista al diari ‘El Mundo’ amb motiu del llançament de la seua nova marca, la ‘princesa del poble’ ha aclarit els rumors sobre el seu futur professional i ha declarat el seu amor a la televisió, el mitjà que li ha donat tot a la vida: «M’ha donat el 95% del que soc. No la deixaré mai.

Em queixe molt que estic cansada, però després la trobe a faltar i m’encanten ‘Sálvame’ i ‘Sábado Deluxe’». En ser preguntada per la seua possible immersió en la política, Belén ha descartat, de moment, esta via professional perquè no es veu preparada per a fer-ho: «És una cosa molt difícil. Cal estar molt ben preparat i jo no em veig ara mateix».

Encara que últimament la col·laboradora no ha tingut inconvenients a l’hora de parlar de temes polítics, com quan va llançar una crítica per l’escassetat de controls sanitaris realitzats a l’aeroport de Barajas, en esta ocasió ha preferit tirar pilotes fora i no opinar sobre els resultats electorals de la Comunitat de Madrid. «No contestaré res de política, només vaig exercir el meu dret a votar com tothom, però no parlaré més d’això», deia Belén Esteban rebutjant fer una valoració de la victòria d’Isabel Díaz Ayuso.

Malgrat descartar, de moment, el seu salt a la política, la col·laboradora de Telecinco sí que li ha obert les portes a altres oportunitats laborals, com la que va rebre per part de Carlos Herrera per participar en el seu espai radiofònic de la Cadena Cope: «Sí, vaig anar a veure a Carlos, és clar. No ho descarte, m’encantaria col·laborar amb ell».

Belén Esteban està centrada en la seua nova i gastronòmica aventura empresarial

En la mateixa entrevista, Belén Esteban parla en profunditat de com va sorgir este nou i exitós projecte empresarial que ara espera potenciar al màxim. La col·laboradora és conscient que el seu èxit mediàtic facilita la promoció de qualsevol producte seu, però la seua intenció és consolidar-se en el sector gràcies a la qualitat dels seus productes: «He estat imatge de moltes coses, però ‘Sabores de la Esteban’ és la meua empresa.

M’agradaria apartar una mica la meua imatge televisiva amb la d’empresària. (…) Sé que la meua imatge té tirada, però el meu objectiu és que qui compre el meu producte comprove com és el sabor, com està de bo. Vull consolidar la meua empresa i la marca».

Últimes notícies

Coles contra calor, inundacions i focs: el llarg camí per adaptar-se al nou clima

Els centres educatius afronten un inici de curs marcat per onades de calor, risc d’inundacions i incendis, mentre la comunitat educativa critica les solucions provisionals i reclama canvis estructurals a llarg termini.

Les manifestacions educatives tornen dissabte per reclamar una escola pública digna

Docents, famílies i entitats cíviques tornaran este dissabte als carrers de València, Alacant i Castelló per exigir una escola pública digna i advertir que la lluita continua davant la Generalitat. Les protestes arriben després d’una vaga indefinida suspesa però no desconvocada i en un context de desacord amb la Conselleria d’Educació.

Intervenen 1.500 caderneres ocultes en un cotxe que anava cap a Algèria des d’Alacant

La Guàrdia Civil ha descobert unes 1.500 caderneres amagades en 30 caixes xicotetes dins d’un cotxe que anava a embarcar en un ferri cap a Orà, a Algèria. El conductor, de 57 anys, ha sigut detingut per contraban, delicte contra la fauna silvestre, maltractament animal i resistència a l’autoritat.

Quatre detinguts a Borriana per vendre contractes falsos a estrangers per a empadronar-se

La Guàrdia Civil ha detingut tres hòmens i una dona a Borriana per un suposat entramat d’empadronaments il·legals d’estrangers mitjançant contractes de lloguer falsos, amb 36 delictes atribuïts i almenys 26 persones empadronades de manera irregular.

Pérez Llorca alerta que retallar el Tajo-Segura posa en risc el menjar a Espanya i Europa

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, defensa en el VIII Congrés Nacional de l’Aigua a Elx que el trasvasament Tajo-Segura és clau per a la seguretat alimentària d’Espanya i Europa i acusa el Govern central de posar en risc milers de llocs de treball amb els retalls.

La UPV acosta la ciència a la taula amb la gastronomia valenciana

La Universitat Politècnica de València ha llançat 'Un mos de Ciència', una iniciativa audiovisual que explica els secrets científics de plats i productes emblemàtics de la gastronomia valenciana, amb la col·laboració de Consum.

Pablo Ruz acusa Pedro Sánchez d’haver anat a Elx per a ‘amagar-se’

L’alcalde d’Elx, Pablo Ruz, ha qualificat de ‘un poc estranya’ la visita de Pedro Sánchez a la companyia aeroespacial PLD Space i ha insinuat que el president del Govern s’ha desplaçat a la ciutat ‘a amagar-se’. En contrast, ha elogiat la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, per a explicar una ‘inversió complitda’ i comprometre’s amb els regants sense aigua.

Els derbis de Buñol i Vila-real centren la segona jornada del grup VI

La segona jornada del grup VI de Tercera Federació estarà marcada pels derbis Levante B-Buñol i Villarreal C-Roda, amb diversos duels directes per l’estrena triomfal i la permanència.