Les Campos tremolen davant la presència a Espanya de ‘Bigote Arrocet’

 

La inesperada arribada a Espanya d’Edmundo “Bigote” Arrocet plena d’inquietud a María Teresa Campos i les seues dos filles. Si l’humorista es decideix a comptar intimitats familiars, pot organitzar-se una bona. Ja té una suculenta oferta televisiva sobre la taula i l’està calibrant. Però primer vol assabentar-se detingudament de tot el que han dit sobre ell durant la seua absència.

Bigote Arrocet va decidir distanciar-se de la mare de Terelu i en cap moment ha pensat a reprendre la seua relació amb ella. No obstant això, li interessa mantindre el vincle perquè no vol perdre el protagonisme mediàtic que va guanyar durant el festeig.

María Teresa està molt molesta amb el còmic perquè considera que no s’ha comportat d’una forma adequada. La matriarca de les Campos ha posat punt final a la seua història d’amor, encara que no aconsegueix oblidar a la seua exparella.

Bigote Arrocet està en negociacions per a convertir-se en concursant de ‘Secret Story‘, un programa explosiu que s’emetrà en Telecinco. “S’ha reunit amb Zeppelin per a negociar el seu fitxatge pel reality de convivència”, informa el mitjà ‘Algo pasa TV.’

 

Els cotxes d’Edmundo

 

Edmundo es va presentar a Madrid abans d’hora, perquè els últims rumors apuntaven al fet que no ho faria fins a mitjan setembre. I va jugar al gat i al ratolí amb els reporters de “Sálvame”, que van rebre una xivatada avisant-los del seu desembarcament al nostre país. Va intentar despistar-los, es va fer el longuis davant les preguntes, va començar a córrer per a perdre’ls de vista, es va equivocar de cotxe i es va ficar en el dels reporters… Absurd i vergonyós.

Des del seu cercle més pròxim, expliquen que Arrocet té un cabreig tremend amb el seu ex Teresita, que ha manat al desballestament els cotxes que l’artista guardava en el seu garatge des que va trencar la relació amb ella. La veterana periodista estava farta de veure cada dia els automòbils en la seua propietat. I Bigote es pregunta com ha aconseguit la bona senyora desfer-se dels cotxes sense la seua autorització.

 

María Teresa, terroritzada per culpa de Bigote Arrocet

 

Edmundo ja no té cap oportunitat per a tornar a la família Campos, així que no seria d’estranyar que acabara venent el seu costat fosc. Sempre s’ha dit que Terelu i Carmen són bastant prepotents, alguna cosa que han demostrat quan parlaven d’ell.

Les filles de Teresa no li perdonen que parlara de la presentadora en determinats termes, així que han fet comentaris bastant ofensius. Carlota Corredera, íntima amiga del clan, assegura que la matriarca “no vol saber res d’este senyor”.

Ningú esperava que l’antic padrastre de Terelu tornara del seu exili i tothom està desitjant saber què té pensat. Segons informa Salva’m, ha planejat quedar-se durant un temps perquè ha portat moltes de les seues pertinences.

De moment s’està quedant en un dels millors hotels de la capital i està acompanyat d’una única persona: el seu representant. No vol fer declaracions, així que es nega a parlar amb cap mitjà de comunicació abans de tindre’l tot ben lligat.

Últimes notícies

Controlada una fuga de resina d’un camió amb mercaderies perilloses a l’A-7 en Cox

Els bombers han controlat una fuga de resina d’un camió amb mercaderies perilloses que ha eixit de la via a l’A-7 en Cox. El conductor ha resultat ferit i ha sigut atés pels servicis d’emergència.

Naixen 44 cries de tortuga marina a la platja de Muchavista d’El Campello

Un total de 44 cries de tortuga bova han naixcut esta matinada a la platja de Muchavista d’El Campello, on un dispositiu amb més de 200 voluntaris ha vigilat el niu les 24 hores al dia.

Onze vols xàrter des de Castelló per a portar el taulell a la fira Cersaie

L’aeroport de Castelló ha programat onze vols xàrter entre el 20 i el 25 de setembre per a traslladar prop de 2.000 professionals ceràmics a la fira Cersaie de Bolonya, que se sumaran a la ruta regular amb Ryanair.

Les víctimes del terrorisme omplin Mutxamel de memòria, dignitat i convivència

Mutxamel ha acollit el primer acte del Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat Valenciana, coincidint amb el 35 aniversari de l’atemptat més greu patit al territori. El president Juanfran Pérez Llorca ha reivindicat la seua dignitat i ha garantit que la seua memòria continuarà viva en les noves generacions.

Els municipis de la zona zero de la dana suspendixen classes i activitats per l’alerta taronja per pluges

Aldaia, Alaquàs, Paiporta, Torrent i Catarroja han activat plans d’emergència, han tancat col·legis des de les 15.00 hores i han suspés activitats a l’aire lliure davant l’alerta taronja per pluges intenses d’Aemet.

Les connexions metropolitanes, el gran repte per a la mobilitat a València

Investigadors de la UPV destaquen el creixement del transport públic i la bicicleta a València però alerten que el gran repte és millorar les connexions amb l’àrea metropolitana, encara molt dependents del cotxe privat.

El vent complica l’extinció de l’incendi de Tuéjar, que ja ha arrasat 880 hectàrees

L’incendi forestal de Tuéjar ha calcinat ja 880 hectàrees de muntanya i el vent erràtic, amb ratxes de fins a 80 km/h, amenaça de complicar unes tasques d’extinció centrades ara a evitar que el foc creue el pantà de Benagéber.

Investiguen un veí d’Alqueries per la mort del seu gos per abandó extrem

La Guàrdia Civil ha obert diligències contra un home de 45 anys d'Alqueries del Niño Perdido per deixar morir el seu gos sense menjar ni aigua a la terrassa de la vivenda.