Les Campos tremolen davant la presència a Espanya de ‘Bigote Arrocet’

 

La inesperada arribada a Espanya d’Edmundo “Bigote” Arrocet plena d’inquietud a María Teresa Campos i les seues dos filles. Si l’humorista es decideix a comptar intimitats familiars, pot organitzar-se una bona. Ja té una suculenta oferta televisiva sobre la taula i l’està calibrant. Però primer vol assabentar-se detingudament de tot el que han dit sobre ell durant la seua absència.

Bigote Arrocet va decidir distanciar-se de la mare de Terelu i en cap moment ha pensat a reprendre la seua relació amb ella. No obstant això, li interessa mantindre el vincle perquè no vol perdre el protagonisme mediàtic que va guanyar durant el festeig.

María Teresa està molt molesta amb el còmic perquè considera que no s’ha comportat d’una forma adequada. La matriarca de les Campos ha posat punt final a la seua història d’amor, encara que no aconsegueix oblidar a la seua exparella.

Bigote Arrocet està en negociacions per a convertir-se en concursant de ‘Secret Story‘, un programa explosiu que s’emetrà en Telecinco. “S’ha reunit amb Zeppelin per a negociar el seu fitxatge pel reality de convivència”, informa el mitjà ‘Algo pasa TV.’

 

Els cotxes d’Edmundo

 

Edmundo es va presentar a Madrid abans d’hora, perquè els últims rumors apuntaven al fet que no ho faria fins a mitjan setembre. I va jugar al gat i al ratolí amb els reporters de “Sálvame”, que van rebre una xivatada avisant-los del seu desembarcament al nostre país. Va intentar despistar-los, es va fer el longuis davant les preguntes, va començar a córrer per a perdre’ls de vista, es va equivocar de cotxe i es va ficar en el dels reporters… Absurd i vergonyós.

Des del seu cercle més pròxim, expliquen que Arrocet té un cabreig tremend amb el seu ex Teresita, que ha manat al desballestament els cotxes que l’artista guardava en el seu garatge des que va trencar la relació amb ella. La veterana periodista estava farta de veure cada dia els automòbils en la seua propietat. I Bigote es pregunta com ha aconseguit la bona senyora desfer-se dels cotxes sense la seua autorització.

 

María Teresa, terroritzada per culpa de Bigote Arrocet

 

Edmundo ja no té cap oportunitat per a tornar a la família Campos, així que no seria d’estranyar que acabara venent el seu costat fosc. Sempre s’ha dit que Terelu i Carmen són bastant prepotents, alguna cosa que han demostrat quan parlaven d’ell.

Les filles de Teresa no li perdonen que parlara de la presentadora en determinats termes, així que han fet comentaris bastant ofensius. Carlota Corredera, íntima amiga del clan, assegura que la matriarca “no vol saber res d’este senyor”.

Ningú esperava que l’antic padrastre de Terelu tornara del seu exili i tothom està desitjant saber què té pensat. Segons informa Salva’m, ha planejat quedar-se durant un temps perquè ha portat moltes de les seues pertinences.

De moment s’està quedant en un dels millors hotels de la capital i està acompanyat d’una única persona: el seu representant. No vol fer declaracions, així que es nega a parlar amb cap mitjà de comunicació abans de tindre’l tot ben lligat.

Últimes notícies

El PSOE exigeix a Feijóo que cesse Mompó per insults masclistes a Diana Morant

Pilar Bernabé ha instat Alberto Núñez Feijóo a destituir Vicent Mompó com a president de la Diputació de València per les seues desqualificacions reiterades contra la ministra Diana Morant i altres dones socialistes.

Les famílies podran demanar atenció educativa a casa durant tot el curs

La Generalitat ha eliminat, des del curs 2026-2027, el termini per a sol·licitar l’atenció educativa domiciliària per a l’alumnat amb malalties cròniques o situacions sobrevingudes. La mesura respon a demandes de les famílies i permetrà valorar peticions en qualsevol moment del curs.

Detingut un matrimoni a Callosa de Segura per tracta sexual i alliberades tres víctimes

La Guàrdia Civil ha detingut a Callosa de Segura un matrimoni acusat de tracta de dones amb fins d’explotació sexual i detenció il·legal. Agents han alliberat tres víctimes i han localitzat dades de fins a mig centenar de possibles afectades.

Compte arrere al Museu de la Ciutat per a rebre més de 200 Sorolla

El Museu de la Ciutat de València inicia dilluns les obres i millores de seguretat per a acollir més de 200 quadres de Sorolla procedents de la Hispanic Society of America, amb una inversió total de 650.000 euros.

El curs 2026-2027 arranca amb pujada salarial docent i noves mobilitzacions en educació

El curs escolar 2026-2027 començarà la pròxima setmana en la Comunitat Valenciana amb l’entrada en vigor d’una pujada salarial de 200 euros al professorat pactada amb ANPE i CSIF, mentres la vaga indefinida continua suspesa però amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats majoritaris.

Els ciberacosadors de menors demanen imatges íntimes als primers minuts de xat

Un estudi de la UPV ha analitzat converses reals i conclou que més de la mitat dels ciberacosadors de xiquets, xiquetes i adolescents demanen imatges o vídeos sexuals durant els primers torns de xat, sovint disfressats de confiança i afecte per normalitzar l’explotació.

Ford Almussafes posarà damunt la taula un nou acord laboral i salarial fins a 2030

La direcció de Ford Almussafes presentarà la pròxima setmana als sindicats una proposta laboral i salarial per al període 2027-2030, que donarà continuïtat a l'actual Acord per l'Electrificació i acabarà convertint-se en conveni col·lectiu. UGT i STM-Intersindical Valenciana reclamen pujades vinculades a l'IPC i recuperar poder adquisitiu després dels anys de contenció.

Desmantellada una plantació de marihuana en una vivenda d’Elda amb tres detinguts

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens i ha desmantellat una plantació de marihuana en una vivenda d’Elda, on ha confiscat 200 plantes, més de 8.500 grams de droga i uns 10.000 euros en metàl·lic. Un dels arrestats ha ingressat a la presó per ordre judicial.