Les Campos tremolen davant la presència a Espanya de ‘Bigote Arrocet’

 

La inesperada arribada a Espanya d’Edmundo “Bigote” Arrocet plena d’inquietud a María Teresa Campos i les seues dos filles. Si l’humorista es decideix a comptar intimitats familiars, pot organitzar-se una bona. Ja té una suculenta oferta televisiva sobre la taula i l’està calibrant. Però primer vol assabentar-se detingudament de tot el que han dit sobre ell durant la seua absència.

Bigote Arrocet va decidir distanciar-se de la mare de Terelu i en cap moment ha pensat a reprendre la seua relació amb ella. No obstant això, li interessa mantindre el vincle perquè no vol perdre el protagonisme mediàtic que va guanyar durant el festeig.

María Teresa està molt molesta amb el còmic perquè considera que no s’ha comportat d’una forma adequada. La matriarca de les Campos ha posat punt final a la seua història d’amor, encara que no aconsegueix oblidar a la seua exparella.

Bigote Arrocet està en negociacions per a convertir-se en concursant de ‘Secret Story‘, un programa explosiu que s’emetrà en Telecinco. “S’ha reunit amb Zeppelin per a negociar el seu fitxatge pel reality de convivència”, informa el mitjà ‘Algo pasa TV.’

 

Els cotxes d’Edmundo

 

Edmundo es va presentar a Madrid abans d’hora, perquè els últims rumors apuntaven al fet que no ho faria fins a mitjan setembre. I va jugar al gat i al ratolí amb els reporters de “Sálvame”, que van rebre una xivatada avisant-los del seu desembarcament al nostre país. Va intentar despistar-los, es va fer el longuis davant les preguntes, va començar a córrer per a perdre’ls de vista, es va equivocar de cotxe i es va ficar en el dels reporters… Absurd i vergonyós.

Des del seu cercle més pròxim, expliquen que Arrocet té un cabreig tremend amb el seu ex Teresita, que ha manat al desballestament els cotxes que l’artista guardava en el seu garatge des que va trencar la relació amb ella. La veterana periodista estava farta de veure cada dia els automòbils en la seua propietat. I Bigote es pregunta com ha aconseguit la bona senyora desfer-se dels cotxes sense la seua autorització.

 

María Teresa, terroritzada per culpa de Bigote Arrocet

 

Edmundo ja no té cap oportunitat per a tornar a la família Campos, així que no seria d’estranyar que acabara venent el seu costat fosc. Sempre s’ha dit que Terelu i Carmen són bastant prepotents, alguna cosa que han demostrat quan parlaven d’ell.

Les filles de Teresa no li perdonen que parlara de la presentadora en determinats termes, així que han fet comentaris bastant ofensius. Carlota Corredera, íntima amiga del clan, assegura que la matriarca “no vol saber res d’este senyor”.

Ningú esperava que l’antic padrastre de Terelu tornara del seu exili i tothom està desitjant saber què té pensat. Segons informa Salva’m, ha planejat quedar-se durant un temps perquè ha portat moltes de les seues pertinences.

De moment s’està quedant en un dels millors hotels de la capital i està acompanyat d’una única persona: el seu representant. No vol fer declaracions, així que es nega a parlar amb cap mitjà de comunicació abans de tindre’l tot ben lligat.

Últimes notícies

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.

Reobrin la CV-500 i la CV-401 i València inicia la neteja de la Devesa després de l’incendi

Les carreteres CV-500 i CV-401 han reobert amb normalitat després de l’incendi intencionat d’El Saler, ja controlat, i l’Ajuntament de València ha posat en marxa els treballs de neteja de la Devesa.

Elx licita la rehabilitació integral de les Clarisas per 10,1 milions d’euros

L’Ajuntament d’Elx ha tret a licitació per 10,1 milions la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, conegut com les Clarisas, amb un termini d’execució de 36 mesos i nous usos culturals i ciutadans.

Setembre d’alta exigència per al Levante amb Barcelona, Athletic i Villarreal

El Levante afronta en setembre quatre partits de LaLiga EA Sports en quinze dies, amb duels destacats davant Barcelona, Athletic Club i Villarreal.