Les Campos tremolen davant la presència a Espanya de ‘Bigote Arrocet’

 

La inesperada arribada a Espanya d’Edmundo “Bigote” Arrocet plena d’inquietud a María Teresa Campos i les seues dos filles. Si l’humorista es decideix a comptar intimitats familiars, pot organitzar-se una bona. Ja té una suculenta oferta televisiva sobre la taula i l’està calibrant. Però primer vol assabentar-se detingudament de tot el que han dit sobre ell durant la seua absència.

Bigote Arrocet va decidir distanciar-se de la mare de Terelu i en cap moment ha pensat a reprendre la seua relació amb ella. No obstant això, li interessa mantindre el vincle perquè no vol perdre el protagonisme mediàtic que va guanyar durant el festeig.

María Teresa està molt molesta amb el còmic perquè considera que no s’ha comportat d’una forma adequada. La matriarca de les Campos ha posat punt final a la seua història d’amor, encara que no aconsegueix oblidar a la seua exparella.

Bigote Arrocet està en negociacions per a convertir-se en concursant de ‘Secret Story‘, un programa explosiu que s’emetrà en Telecinco. “S’ha reunit amb Zeppelin per a negociar el seu fitxatge pel reality de convivència”, informa el mitjà ‘Algo pasa TV.’

 

Els cotxes d’Edmundo

 

Edmundo es va presentar a Madrid abans d’hora, perquè els últims rumors apuntaven al fet que no ho faria fins a mitjan setembre. I va jugar al gat i al ratolí amb els reporters de “Sálvame”, que van rebre una xivatada avisant-los del seu desembarcament al nostre país. Va intentar despistar-los, es va fer el longuis davant les preguntes, va començar a córrer per a perdre’ls de vista, es va equivocar de cotxe i es va ficar en el dels reporters… Absurd i vergonyós.

Des del seu cercle més pròxim, expliquen que Arrocet té un cabreig tremend amb el seu ex Teresita, que ha manat al desballestament els cotxes que l’artista guardava en el seu garatge des que va trencar la relació amb ella. La veterana periodista estava farta de veure cada dia els automòbils en la seua propietat. I Bigote es pregunta com ha aconseguit la bona senyora desfer-se dels cotxes sense la seua autorització.

 

María Teresa, terroritzada per culpa de Bigote Arrocet

 

Edmundo ja no té cap oportunitat per a tornar a la família Campos, així que no seria d’estranyar que acabara venent el seu costat fosc. Sempre s’ha dit que Terelu i Carmen són bastant prepotents, alguna cosa que han demostrat quan parlaven d’ell.

Les filles de Teresa no li perdonen que parlara de la presentadora en determinats termes, així que han fet comentaris bastant ofensius. Carlota Corredera, íntima amiga del clan, assegura que la matriarca “no vol saber res d’este senyor”.

Ningú esperava que l’antic padrastre de Terelu tornara del seu exili i tothom està desitjant saber què té pensat. Segons informa Salva’m, ha planejat quedar-se durant un temps perquè ha portat moltes de les seues pertinences.

De moment s’està quedant en un dels millors hotels de la capital i està acompanyat d’una única persona: el seu representant. No vol fer declaracions, així que es nega a parlar amb cap mitjà de comunicació abans de tindre’l tot ben lligat.

Últimes notícies

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.

Sis detinguts per una trentena de robatoris en gasolineres, comerços i vivendes a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones vinculades a una trentena de robatoris amb força en gasolineres, comerços i vivendes a les províncies de València i Alacant, i quatre d'elles han ingressat en presó.

Com protegir els ulls davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Mirar directament l’eclipsi solar del 12 d’agost sense filtres homologats pot causar lesions irreversibles en la retina. Els òptics de la Comunitat Valenciana expliquen quines ulleres són segures i com utilitzar-les.

Un jaguar bate rècords al Brasil i obliga a repensar la protecció de grans felins

El jaguar Gaspar, monitoritzat per científics bascos, alacantins i brasilers, ha recorregut més de 2.100 quilòmetres en 381 dies a l’Amazònia, un desplaçament inusualment llarg que posa en dubte que les àrees protegides actuals siguen suficients per a grans carnívors.

Quatre morts i sis ferits greus en un xoc múltiple nocturn a Benicàssim

Quatre persones han mort i sis hòmens han resultat ferits greus en un accident múltiple esta matinada a la N-340, al terme de Benicàssim, en sentit Castellón de la Plana.

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.