14.3 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Les Campos tremolen davant la presència a Espanya de ‘Bigote Arrocet’

 

La inesperada arribada a Espanya d’Edmundo “Bigote” Arrocet plena d’inquietud a María Teresa Campos i les seues dos filles. Si l’humorista es decideix a comptar intimitats familiars, pot organitzar-se una bona. Ja té una suculenta oferta televisiva sobre la taula i l’està calibrant. Però primer vol assabentar-se detingudament de tot el que han dit sobre ell durant la seua absència.

Bigote Arrocet va decidir distanciar-se de la mare de Terelu i en cap moment ha pensat a reprendre la seua relació amb ella. No obstant això, li interessa mantindre el vincle perquè no vol perdre el protagonisme mediàtic que va guanyar durant el festeig.

María Teresa està molt molesta amb el còmic perquè considera que no s’ha comportat d’una forma adequada. La matriarca de les Campos ha posat punt final a la seua història d’amor, encara que no aconsegueix oblidar a la seua exparella.

Bigote Arrocet està en negociacions per a convertir-se en concursant de ‘Secret Story‘, un programa explosiu que s’emetrà en Telecinco. “S’ha reunit amb Zeppelin per a negociar el seu fitxatge pel reality de convivència”, informa el mitjà ‘Algo pasa TV.’

 

Els cotxes d’Edmundo

 

Edmundo es va presentar a Madrid abans d’hora, perquè els últims rumors apuntaven al fet que no ho faria fins a mitjan setembre. I va jugar al gat i al ratolí amb els reporters de “Sálvame”, que van rebre una xivatada avisant-los del seu desembarcament al nostre país. Va intentar despistar-los, es va fer el longuis davant les preguntes, va començar a córrer per a perdre’ls de vista, es va equivocar de cotxe i es va ficar en el dels reporters… Absurd i vergonyós.

Des del seu cercle més pròxim, expliquen que Arrocet té un cabreig tremend amb el seu ex Teresita, que ha manat al desballestament els cotxes que l’artista guardava en el seu garatge des que va trencar la relació amb ella. La veterana periodista estava farta de veure cada dia els automòbils en la seua propietat. I Bigote es pregunta com ha aconseguit la bona senyora desfer-se dels cotxes sense la seua autorització.

 

María Teresa, terroritzada per culpa de Bigote Arrocet

 

Edmundo ja no té cap oportunitat per a tornar a la família Campos, així que no seria d’estranyar que acabara venent el seu costat fosc. Sempre s’ha dit que Terelu i Carmen són bastant prepotents, alguna cosa que han demostrat quan parlaven d’ell.

Les filles de Teresa no li perdonen que parlara de la presentadora en determinats termes, així que han fet comentaris bastant ofensius. Carlota Corredera, íntima amiga del clan, assegura que la matriarca “no vol saber res d’este senyor”.

Ningú esperava que l’antic padrastre de Terelu tornara del seu exili i tothom està desitjant saber què té pensat. Segons informa Salva’m, ha planejat quedar-se durant un temps perquè ha portat moltes de les seues pertinences.

De moment s’està quedant en un dels millors hotels de la capital i està acompanyat d’una única persona: el seu representant. No vol fer declaracions, així que es nega a parlar amb cap mitjà de comunicació abans de tindre’l tot ben lligat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.