Carmen Borrego patix un robatori en el seu domicili de Madrid

Carmen Borrego pateix un robatori al seu domicili de Madrid

Carmen Borrego patix un robatori al seu domicili de Madrid | GTRES

 

Carmen Borrego i el seu home, Carlos Bernal, s’han trobat amb una terrible sorpresa quan han tornat al seu domicili de Madrid després de disfrutar de les seues vacacions d’estiu. Uns lladres van deixar sa casa desmantellada després d’emportar-se 50.000 euros en joies i diferents objectes que tenen molt de valor sentimental per a la filla de María Teresa Campos

 

La casa de Carmen Borrego és desmantellada mentre estava de vacacions

El conserge de l’edifici va ser qui va fer-li arribar la notícia a Borrego després de descobrir el que havia passat. Quan la parella va tornar al seu domicili va descobrir que una de les finestres estava forçada: «Obrir la porta de ta casa i trobar-te-la desmantellada, desvalisada… No és tant el que s’emporten, que s’han emportat prou coses sinó sensació que et queda», explicava Carmen Borrego a través de la revista ‘Lecturas’.

 

La col·laboradora ha confessat que es va trobar  «tots els armaris llevats, els caixons, tot obert… És una sensació de que m’han tocat tota la meua privacitat, la meua intimitat, tota la meua roba interior tirada per terra…». A estes dures paraules, va afegir el següent: «Han hagut d’estar en ma casa prou de temps per com ho han deixat tot, és el que diu la Guàrdia Civil». A més a més, ha assenyalat en el fet que «no pareix que sigui una banda organitzada, ja que la finestra està forçada per molts llocs».

 

La col·laboradora estava gaudint de les seves vacances d'estiu amb la seva parella quan ha succeït el terrible fet

La col·laboradora estava disfrutant de les seues vacacions d’estiu amb la seua parella quan ha passat el terrible fet | GTRES

 

El malson va passar durant la nit del passat dimecres, tot i que no va ser fins al dijous que el conserge es va donar compte del que havia passat i es va posar ràpidament en contacte amb el matrimoni. La germana de Terelu Campos no entén com és possible que no hi haja hagut cap testimoni, ja que viu en la planta baixa de l’edifici:

 

«Ha sigut molt estrany tot perquè ningú ho ha vist, ningú ha sentit res, i això que la reixa l’han tallat amb un radial». A banda d’això, afortunadament, la seua filla no es trobava en l’interior de la casa en el moment dels fets: «No ha enganxat a la meua filla en casa de miracle perquè ella sí que estava en Madrid».

 

També pots llegir:

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.