Carmen Borrego patix un robatori en el seu domicili de Madrid

Carmen Borrego pateix un robatori al seu domicili de Madrid

Carmen Borrego patix un robatori al seu domicili de Madrid | GTRES

 

Carmen Borrego i el seu home, Carlos Bernal, s’han trobat amb una terrible sorpresa quan han tornat al seu domicili de Madrid després de disfrutar de les seues vacacions d’estiu. Uns lladres van deixar sa casa desmantellada després d’emportar-se 50.000 euros en joies i diferents objectes que tenen molt de valor sentimental per a la filla de María Teresa Campos

 

La casa de Carmen Borrego és desmantellada mentre estava de vacacions

El conserge de l’edifici va ser qui va fer-li arribar la notícia a Borrego després de descobrir el que havia passat. Quan la parella va tornar al seu domicili va descobrir que una de les finestres estava forçada: «Obrir la porta de ta casa i trobar-te-la desmantellada, desvalisada… No és tant el que s’emporten, que s’han emportat prou coses sinó sensació que et queda», explicava Carmen Borrego a través de la revista ‘Lecturas’.

 

La col·laboradora ha confessat que es va trobar  «tots els armaris llevats, els caixons, tot obert… És una sensació de que m’han tocat tota la meua privacitat, la meua intimitat, tota la meua roba interior tirada per terra…». A estes dures paraules, va afegir el següent: «Han hagut d’estar en ma casa prou de temps per com ho han deixat tot, és el que diu la Guàrdia Civil». A més a més, ha assenyalat en el fet que «no pareix que sigui una banda organitzada, ja que la finestra està forçada per molts llocs».

 

La col·laboradora estava gaudint de les seves vacances d'estiu amb la seva parella quan ha succeït el terrible fet

La col·laboradora estava disfrutant de les seues vacacions d’estiu amb la seua parella quan ha passat el terrible fet | GTRES

 

El malson va passar durant la nit del passat dimecres, tot i que no va ser fins al dijous que el conserge es va donar compte del que havia passat i es va posar ràpidament en contacte amb el matrimoni. La germana de Terelu Campos no entén com és possible que no hi haja hagut cap testimoni, ja que viu en la planta baixa de l’edifici:

 

«Ha sigut molt estrany tot perquè ningú ho ha vist, ningú ha sentit res, i això que la reixa l’han tallat amb un radial». A banda d’això, afortunadament, la seua filla no es trobava en l’interior de la casa en el moment dels fets: «No ha enganxat a la meua filla en casa de miracle perquè ella sí que estava en Madrid».

 

També pots llegir:

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.

Tres anys de presó per intentar introduir droga en la presó de Fontcalent durant una comunicació

L'Audiència d'Alacant va imposar tres anys de presó i una multa de 600 euros a una dona de 52 anys per intentar entrar cocaïna i haixix en Fontcalent durant una visita. La sentència és ferma.

Dos detinguts a Toledo i Xirivella per amenaces i ciberassetjament a Ione Belarra

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens espanyols a Toledo i Xirivella per amenaces i ciberassetjament a Ione Belarra en Instagram. Un té 49 anys i antecedents; l'altre, de 30, no tenia detencions prèvies.

Puente veu inacceptable que Catalá es desmarque del tall de Rodalia en les mascletaes

Puente ha enlletgit a Catalá que es desmarque de la limitació de Rodalia a l'Estació del Nord durant les mascletaes. Sosté que la mesura va partir de l'Ajuntament i va estar avalada per informes de seguretat.

Espanya lidera la major batuda global contra el trànsit de residus: 127.149 tones confiscades i 337 detinguts

L'operació internacional 'Custos Viridis', liderada per la Guàrdia Civil i coordinada per Europol, ha confiscat 127.149 tones i ha deixat 337 detinguts. El dispositiu ha implicat 71 països i ha destapat un negoci d'alt benefici amb penes baixes i llacunes de control.

Elx construirà un tanc de tempestes de 7 milions de litres per a reduir inundacions

Elx construirà un tanc de tempestes de set milions de litres per a mitigar les inundacions del barranc de Sant Antón. L'obra, de 4 milions, es licitarà després de l'estiu i durarà entre 12 i 14 mesos.