12.6 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

Carmen Borrego patix un robatori en el seu domicili de Madrid

Carmen Borrego pateix un robatori al seu domicili de Madrid

Carmen Borrego patix un robatori al seu domicili de Madrid | GTRES

 

Carmen Borrego i el seu home, Carlos Bernal, s’han trobat amb una terrible sorpresa quan han tornat al seu domicili de Madrid després de disfrutar de les seues vacacions d’estiu. Uns lladres van deixar sa casa desmantellada després d’emportar-se 50.000 euros en joies i diferents objectes que tenen molt de valor sentimental per a la filla de María Teresa Campos

 

La casa de Carmen Borrego és desmantellada mentre estava de vacacions

El conserge de l’edifici va ser qui va fer-li arribar la notícia a Borrego després de descobrir el que havia passat. Quan la parella va tornar al seu domicili va descobrir que una de les finestres estava forçada: «Obrir la porta de ta casa i trobar-te-la desmantellada, desvalisada… No és tant el que s’emporten, que s’han emportat prou coses sinó sensació que et queda», explicava Carmen Borrego a través de la revista ‘Lecturas’.

 

La col·laboradora ha confessat que es va trobar  «tots els armaris llevats, els caixons, tot obert… És una sensació de que m’han tocat tota la meua privacitat, la meua intimitat, tota la meua roba interior tirada per terra…». A estes dures paraules, va afegir el següent: «Han hagut d’estar en ma casa prou de temps per com ho han deixat tot, és el que diu la Guàrdia Civil». A més a més, ha assenyalat en el fet que «no pareix que sigui una banda organitzada, ja que la finestra està forçada per molts llocs».

 

La col·laboradora estava gaudint de les seves vacances d'estiu amb la seva parella quan ha succeït el terrible fet

La col·laboradora estava disfrutant de les seues vacacions d’estiu amb la seua parella quan ha passat el terrible fet | GTRES

 

El malson va passar durant la nit del passat dimecres, tot i que no va ser fins al dijous que el conserge es va donar compte del que havia passat i es va posar ràpidament en contacte amb el matrimoni. La germana de Terelu Campos no entén com és possible que no hi haja hagut cap testimoni, ja que viu en la planta baixa de l’edifici:

 

«Ha sigut molt estrany tot perquè ningú ho ha vist, ningú ha sentit res, i això que la reixa l’han tallat amb un radial». A banda d’això, afortunadament, la seua filla no es trobava en l’interior de la casa en el moment dels fets: «No ha enganxat a la meua filla en casa de miracle perquè ella sí que estava en Madrid».

 

També pots llegir:

Últimes notícies

Dos detinguts per tres robatoris amb força en locals d’hostaleria de La Safor

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i a una dona per tres robatoris amb força en locals d'hostaleria de La Safor. Van ser identificats gràcies a cambres i a un cotxe de lloguer.

Detinguda en Alcossebre una dona reclamada per Països Baixos per explotació sexual de menors

La Guàrdia Civil ha arrestat en Alcossebre a una dona buscada per Països Baixos per explotació sexual de menors. Quatre menors van quedar sota protecció a l'espera de la seua tutela pel país d'origen.

Nati Algado substituirà a Pérez Llorca com a alcaldessa de Finestrat

La primera tinenta d'alcalde assumirà el relleu a Finestrat quan Juanfran Pérez Llorca formalitze la seua renúncia després de ser investit en Les Corts. Amb 11 de 13 regidors, el PP perfila una transició ràpida

El Suprem eximix al banc en una transferència amb IBAN incorrecte

El Tribunal Suprem ha donat la raó a Caixa Popular i ha descartat la responsabilitat del banc quan el client introduïx un IBAN equivocat en una transferència. La nova norma europea imposa verificació del beneficiari en pagaments instantanis, però el cas es va resoldre amb la regulació anterior.

La jutgessa de la DANA suspén la testifical d’este dilluns per l’alerta meteorològica

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a Catarroja ha suspés la testifical prevista a les 9.30 per l'alerta meteorològica. La nova data es fixarà més avant.

Tota la Comunitat, en avís groc per pluges després de cancel·lar-se el taronja a Castelló

Aemet ha rebaixat a groc l'avís per pluges en el sud de Castelló, de manera que tota la Comunitat Valenciana manté nivell groc fins a les 18 hores. Es preveuen 20 litres per metre quadrat en una hora o 60 en dotze hores.

Dilluns de ruixats a Castelló i València i lleu pujada de les màximes

Cel molt nuvolós i ruixats localment forts a València i Castelló, que aniran remetent de sud a nord. Les màximes pujaran lleugerament i el vent rolará a oest.

Les pluges nocturnes deixen dos acovardisques i una palmera incendiada per un llamp a Alacant

Les pluges i tempestes han activat als bombers a Alacant amb dos acovardisques a Orihuela i Daya Nueva i un incendi de palmera per llamp en Callosa del Segura. A València i Castelló no s'han registrat incidències destacades.