Carmen Borrego patix un robatori en el seu domicili de Madrid

Carmen Borrego pateix un robatori al seu domicili de Madrid

Carmen Borrego patix un robatori al seu domicili de Madrid | GTRES

 

Carmen Borrego i el seu home, Carlos Bernal, s’han trobat amb una terrible sorpresa quan han tornat al seu domicili de Madrid després de disfrutar de les seues vacacions d’estiu. Uns lladres van deixar sa casa desmantellada després d’emportar-se 50.000 euros en joies i diferents objectes que tenen molt de valor sentimental per a la filla de María Teresa Campos

 

La casa de Carmen Borrego és desmantellada mentre estava de vacacions

El conserge de l’edifici va ser qui va fer-li arribar la notícia a Borrego després de descobrir el que havia passat. Quan la parella va tornar al seu domicili va descobrir que una de les finestres estava forçada: «Obrir la porta de ta casa i trobar-te-la desmantellada, desvalisada… No és tant el que s’emporten, que s’han emportat prou coses sinó sensació que et queda», explicava Carmen Borrego a través de la revista ‘Lecturas’.

 

La col·laboradora ha confessat que es va trobar  «tots els armaris llevats, els caixons, tot obert… És una sensació de que m’han tocat tota la meua privacitat, la meua intimitat, tota la meua roba interior tirada per terra…». A estes dures paraules, va afegir el següent: «Han hagut d’estar en ma casa prou de temps per com ho han deixat tot, és el que diu la Guàrdia Civil». A més a més, ha assenyalat en el fet que «no pareix que sigui una banda organitzada, ja que la finestra està forçada per molts llocs».

 

La col·laboradora estava gaudint de les seves vacances d'estiu amb la seva parella quan ha succeït el terrible fet

La col·laboradora estava disfrutant de les seues vacacions d’estiu amb la seua parella quan ha passat el terrible fet | GTRES

 

El malson va passar durant la nit del passat dimecres, tot i que no va ser fins al dijous que el conserge es va donar compte del que havia passat i es va posar ràpidament en contacte amb el matrimoni. La germana de Terelu Campos no entén com és possible que no hi haja hagut cap testimoni, ja que viu en la planta baixa de l’edifici:

 

«Ha sigut molt estrany tot perquè ningú ho ha vist, ningú ha sentit res, i això que la reixa l’han tallat amb un radial». A banda d’això, afortunadament, la seua filla no es trobava en l’interior de la casa en el moment dels fets: «No ha enganxat a la meua filla en casa de miracle perquè ella sí que estava en Madrid».

 

També pots llegir:

Últimes notícies

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.