Carmen Borrego patix un robatori en el seu domicili de Madrid

Carmen Borrego pateix un robatori al seu domicili de Madrid

Carmen Borrego patix un robatori al seu domicili de Madrid | GTRES

 

Carmen Borrego i el seu home, Carlos Bernal, s’han trobat amb una terrible sorpresa quan han tornat al seu domicili de Madrid després de disfrutar de les seues vacacions d’estiu. Uns lladres van deixar sa casa desmantellada després d’emportar-se 50.000 euros en joies i diferents objectes que tenen molt de valor sentimental per a la filla de María Teresa Campos

 

La casa de Carmen Borrego és desmantellada mentre estava de vacacions

El conserge de l’edifici va ser qui va fer-li arribar la notícia a Borrego després de descobrir el que havia passat. Quan la parella va tornar al seu domicili va descobrir que una de les finestres estava forçada: «Obrir la porta de ta casa i trobar-te-la desmantellada, desvalisada… No és tant el que s’emporten, que s’han emportat prou coses sinó sensació que et queda», explicava Carmen Borrego a través de la revista ‘Lecturas’.

 

La col·laboradora ha confessat que es va trobar  «tots els armaris llevats, els caixons, tot obert… És una sensació de que m’han tocat tota la meua privacitat, la meua intimitat, tota la meua roba interior tirada per terra…». A estes dures paraules, va afegir el següent: «Han hagut d’estar en ma casa prou de temps per com ho han deixat tot, és el que diu la Guàrdia Civil». A més a més, ha assenyalat en el fet que «no pareix que sigui una banda organitzada, ja que la finestra està forçada per molts llocs».

 

La col·laboradora estava gaudint de les seves vacances d'estiu amb la seva parella quan ha succeït el terrible fet

La col·laboradora estava disfrutant de les seues vacacions d’estiu amb la seua parella quan ha passat el terrible fet | GTRES

 

El malson va passar durant la nit del passat dimecres, tot i que no va ser fins al dijous que el conserge es va donar compte del que havia passat i es va posar ràpidament en contacte amb el matrimoni. La germana de Terelu Campos no entén com és possible que no hi haja hagut cap testimoni, ja que viu en la planta baixa de l’edifici:

 

«Ha sigut molt estrany tot perquè ningú ho ha vist, ningú ha sentit res, i això que la reixa l’han tallat amb un radial». A banda d’això, afortunadament, la seua filla no es trobava en l’interior de la casa en el moment dels fets: «No ha enganxat a la meua filla en casa de miracle perquè ella sí que estava en Madrid».

 

També pots llegir:

Últimes notícies

CSIF reclama més professors en Educació i qualifica d’insuficient l’augment de 5.000 places

CSIF ha considerat insuficient la proposta de la Conselleria d’Educació d’incrementar 5.000 places en quatre cursos i ha reclamat més docents i la seua incorporació més ràpida per a reduir ràtios i millorar l’atenció educativa.

Quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat: així està la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana és la quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat, amb 29.085 treballadors que compatibilitzen el seu negoci amb una faena assalariada, segons UPTA.

Les màximes freguen els 40 °C a Xixona en l’inici de la tercera ona de calor

La tercera ona de calor de l’estiu ha deixat quasi 40 °C a Xixona i ha activat l’avís taronja per al migdia a l’interior de València i Alacant.

La Generalitat destina 49,26 milions a modernitzar 853 pimes industrials

Les ajudes Inpyme mobilitzaran 178 milions, mantindran 27.111 llocs de treball i permetran crear 1.023 ocupacions noves.

Foulquier continua al marge i pot perdre’s l’inici de la Lliga amb el Valencia

Dimitri Foulquier continua recuperant-se al marge del grup a Paterna, es perdrà el pròxim amistós contra l’Eldense i no té garantit arribar al debut de Lliga davant el Celta en Mestalla.

Ferit per arma de foc un home de 53 anys en un carrer de Castelló

Un home de 53 anys ha resultat ferit per arma de foc al carrer Maestro Bretón de Castelló i ha sigut traslladat al Hospital General, on ha sigut atés i ja ha rebut l’alta mèdica.

PSPV i Compromís exigixen que Pérez Llorca explique qui va pagar el seu viatge a la final del Mundial

PSPV i Compromís han demanat al president Juanfran Pérez Llorca que detalle qui va pagar el seu viatge i estada a Nova York per vore la final del Mundial de futbol, mentres PP i Vox resten importància a la polèmica destacant que no hi ha gasto públic.

Aemet activa avís taronja dijous a València i Alacant per temperatures de fins a 40 graus

La nova ona de calor, la tercera de l’estiu a la Comunitat Valenciana, tindrà el seu punt àlgid entre dimarts i divendres, amb avís taronja dijous a València i Alacant per màximes de fins a 40 graus i avís groc a l’interior de Castelló.