Mastodon
27.1 C
València
Dimecres, 10 setembre, 2025

La confessió de Jorge Javier Vázquez en el seu pitjor any

Jorge Javier Vázquez sortint de l'hospital

Jorge Javier Vázquez ha sigut operat per segona volta amb èxit | gtres

 

Enguany no ha sigut dels millors per a Jorge Javier Vázquez. L’ictus que va patir el passat mes de març l’ha obligat a passar per quiròfan en dos ocasions. Ara, el presentador ja està en casa després de la seua última operació i, per tant, està en procés de recuperació. Jorge Javier Vázquez ja va anunciar que descansaria estes setmanes, segons li van recomanar els metges. Ara, mentres es recupera, ha fet una trista i extensa reflexió en el seu blog personal de la revista ‘Lecturas’.

  

«Després d’almorzar m’he papat un parell de capítols de ‘The Crown’ i m’he posat sensible amb les escasses mostres d’afecte que el príncep Carles va rebre de sa mare. I, després, ja he tornat a sentir ‘Ne em quitte’ i m’he posat a plorar. M’ha passat pel cap obrir-me una botella de vi però no em convé. També he considerat la possibilitat d’anar a Madrid a comprar-me calçotets però la idea tampoc m’ha fet especial il·lusió», començava el presentador explicant en el seu blog de ‘Lecturas’.

 

Jorge Javier confirma la depressió

Per sort, la seua segona operació va anar segons el que estava previst, però el presentador no està del tot feliç. «Només m’apetix plorar i esperar que vinga demà ma mare», afegia el presentador. Jorge Javier Vázquez passarà uns dies amb sa mare, mentres es recupera apartat de la televisió. El presentador de ‘GH VIP’ ja va confirmar que no estaria durant els següents programes. «Enyoraré als meus companys de GH VIP 7 perquè sé que em trobaran a faltar», confessava.

 

De fet, ell mateixa ha revelat que ha passat un any molt dur i que va ser a l’estiu quan va tocar fons. A partir d’ahí, es va posar en mans de professionals amb els que fa teràpia. «Em van receptar una pastilla d’antidepressius al dia», ha confessat el presentador. Tot i que les seues germanes no estaven d’acord amb la idea que el seu germà es medicara.

 

«Es van preocupar. Crec que tenen la idea de què la medicació és perdre la noció de la realitat», comentava durant l’entrevista en la revista. I ara ha confirmat que «vaig a teràpia totes les setmanes, ja anava abans de l’operació, i la meua psicòloga ja em va dir que detectava símptomes de depressió»

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Investigat per circular a 181 km/h en una via de 80 a Turís

La Guàrdia Civil investiga a un conductor de 46 anys detectat a 181 km/h en la CV-415, limitada a 80, a Turís. Les diligències han passat al Jutjat de Guàrdia de Requena.

El Barcelona cedix 290 entrades al València per al dol en l’estadi Johan Cruyff

El Barcelona oferix al València un paquet de 290 entrades a 30 euros per al partit de LaLiga en l'estadi Johan Cruyff. La cessió buida tensions sobre el contingent visitant i prepara un possible intercanvi en la volta a Mestalla.

Un cap de bombers declara que Emergències sabia a les 17.30 que el barranc de Poio estava al límit

Un cap de bombers sosté que a les 17.30 el Centre de Coordinació d'Emergències ja coneixia que el barranc de Poio estava al límit. La declaració fixa un moment clau en la investigació sobre la gestió de la dana.

El cap de Bombers explica la retirada del Pedrís per falta d’instruccions d’Emergències

Manuel Alonso va declarar que l'operatiu en el barranc de Poio es va donar per conclòs al no rebre indicacions detallades del Centre de Coordinació d'Emergències. La jutgessa reprén les testificals del cas.

Aramark gestionarà la restauració del Nou Mestalla amb 52 punts de venda

El València CF adjudica a Aramark la gestió de barres, hospitalitat i fan zone del Nou Mestalla. Hi haurà 52 punts de venda i una cuina central de 1.000 m².

Incendi en un aparcament d’Orihuela-Costa calcina 4 vehicles, danya altres 10 i força el desallotjament d’un edifici

El foc en un garatge subterrani d'una residència en Orihuela-Costa va calcinar quatre cotxes, va danyar altres deu i va obligar a desallotjar un edifici de cinc plantes. No va haver-hi ferits.

Els agents de la CHJ van deixar la zona zero de la DANA entre les 15.00 i les 17.00 del 29-O

Un document remés a les Corts situa a la majoria d'agents de la CHJ en torn de demà el 29 d'octubre i a només tres fins a les 17.00. L'activitat es va centrar en vigilància, avaluació de danys i gestió d'informació en un context d'accessos molt danyats.

Ruixats aïllats en el litoral i màximes en ascens este dimecres en la Comunitat

La costa arrancarà amb núvols i ruixats locals que remetran al llarg del matí; baixen les mínimes i pugen les màximes, més a València i Alacant.