Jorge Javier Vázquez se sincera: té una relació tòxica amb la beguda

El presentador de ‘Sálvame’, Jorge Javier Vázquez, ens té acostumats a obrir-se en canal en el seu blog dins de la revista Lecturas. En este, opina sobre temes d’actualitat, exposa problemes relacionats amb el seu entorn i compartix confessions molt íntimes. Esta setmana, el presentador ha decidit parlar del que pot ser la seua relació més tòxica.

 

Jorge Javier ha explicat que des de sempre ha tingut una relació poc sana amb les begudes alcohòliques, a pesar de què sempre ha sigut conscient del mal que li estaven fent. En un primer moment, explica que va començar a beure de molt jove quan es va endinsar en el món de la festa d’ambient, a on per perdre la vergonya que li provocava la situació i el rebuig que li generaven les aglomeracions de gent en les discoteques, bebia de manera descontrolada per a evadir-se i desinhibir-se. Esta relació no acaba ací. El presentador explica que una volta va passar esta etapa de la seva vida i va començar a ser popular, també va començar a beure de manera descontrolada. Això li permetia aguantar el ritme frenètic que li demanava la seua popularitat i la seua exposició mediàtica.

 

Les males conseqüències

Molt lluny de beneficiar al presentador, eixir de festa de manera descontrolada li ha jugat males passades, com les múltiples fotografies que hem pogut vore d’ell en les xarxes, a on se’l pot vore baix els efectes de l’alcohol. Ell s’ha referit a elles i diu que no sent vergonya, afegint que qui hauria de tindre vergonya són les persones que li feien les fotos i que no dubtaven en vulnerar la seua privacitat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.

El turisme nàutic en la Comunitat Valenciana aconseguix una nota de 8,6 i una gran despesa diària

Els destinacions nàutics de la Comunitat Valenciana han aconseguit una valoració mitjana de 8,6 sobre 10 i un gasto diari de 129,9 euros per persona, amb un perfil de visitant majoritàriament internacional, de llargues estades i alt poder adquisitiu.

Castelló obri ajudes de més de 500.000 euros per a rehabilitar vivendes

L'Ajuntament de Castelló ha obert una convocatòria de 501.428 euros per a rehabilitar edificis residencials, amb sol·licituds fins al 31 d'agost de 2026.