12 C
València
Dijous, 11 desembre, 2025

Jorge Javier Vázquez se sincera: té una relació tòxica amb la beguda

El presentador de ‘Sálvame’, Jorge Javier Vázquez, ens té acostumats a obrir-se en canal en el seu blog dins de la revista Lecturas. En este, opina sobre temes d’actualitat, exposa problemes relacionats amb el seu entorn i compartix confessions molt íntimes. Esta setmana, el presentador ha decidit parlar del que pot ser la seua relació més tòxica.

 

Jorge Javier ha explicat que des de sempre ha tingut una relació poc sana amb les begudes alcohòliques, a pesar de què sempre ha sigut conscient del mal que li estaven fent. En un primer moment, explica que va començar a beure de molt jove quan es va endinsar en el món de la festa d’ambient, a on per perdre la vergonya que li provocava la situació i el rebuig que li generaven les aglomeracions de gent en les discoteques, bebia de manera descontrolada per a evadir-se i desinhibir-se. Esta relació no acaba ací. El presentador explica que una volta va passar esta etapa de la seva vida i va començar a ser popular, també va començar a beure de manera descontrolada. Això li permetia aguantar el ritme frenètic que li demanava la seua popularitat i la seua exposició mediàtica.

 

Les males conseqüències

Molt lluny de beneficiar al presentador, eixir de festa de manera descontrolada li ha jugat males passades, com les múltiples fotografies que hem pogut vore d’ell en les xarxes, a on se’l pot vore baix els efectes de l’alcohol. Ell s’ha referit a elles i diu que no sent vergonya, afegint que qui hauria de tindre vergonya són les persones que li feien les fotos i que no dubtaven en vulnerar la seua privacitat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Congrés suspén a Ábalos de drets i deures com a diputat després de l’acte ferm del Suprem

La Mesa del Congrés ha acordat la suspensió de José Luis Ábalos després que el Tribunal Suprem haja confirmat el seu processament. La mesura aplica l'article 21.2 del Reglament i implica la pèrdua de prerrogatives i percepcions econòmiques.

L’Ajuntament d’Alacant ha aprovat l’ajuda de 300 euros per cada fill nascut en 2025

Alacant ha aprovat la resolució provisional de les ajudes per naixement de 2025: 300 euros per fill i 100.000 euros de dotació. 332 famílies ja assignades i la resta es pagarà amb càrrec a 2026 si complix les bases.

Camps demana a Pérez Llorca la data del congrés regional del PPCV

El expresident ha demanat al secretari general del PPCV que concrete el calendari del congrés regional i explique per què no s'ha convocat. També reclama garanties perquè els aspirants puguen dirigir-se a la militància.

L’acusació readmesa en la causa de la DANA demana anul·lar la instrucció des de setembre

L'Audiència de València va estimar el recurs i va readmetre a l'acusació particular. Després d'això, ha demanat anul·lar l'actuat entre el 4 de setembre i el 10 de desembre o repetir les diligències.

El PSPV demana el nom del funcionari que suposadament va esborrar missatges del mòbil de Conca

El PSPV-PSOE ha anunciat que sol·licitarà identificar al funcionari que va fer el canvi de mòbil de José Manuel Cuenca, després del qual es van perdre mesos de missatges. Reclama també l'acte administratiu i el llistat de crides per a aclarir decisions durant la DANA.

Lorenzo Silva, Premi Alacant Noir 2025 per la seua trajectòria en la ficció policial

Lorenzo Silva rebrà el Premi Alacant Noir 2025 en reconeixement a la seua trajectòria en la ficció policial. El lliurament està previst el 18 de desembre a casa Mediterrani.

Ha mort un conductor de 24 anys després de ser atropellat en eixir del seu cotxe en l’AP-7 a Dénia

Un jove de 24 anys ha mort en ser atropellat després de baixar-se del seu cotxe en l'AP-7 a l'altura de Dénia. El succés, en el km 602 sentit València, ha provocat retencions.

Terra Nullius inaugura Fragments amb una mirada crítica a les infraestructures energètiques

Terra Nullius, d'Andreu Esteban, obri la quinta edició de Fragments amb una anàlisi visual sobre com el desplegament energètic reconfigura el paisatge valencià. La mostra s'inaugura l'11 de desembre i podrà visitar-se fins al 8 de febrer a la Sala de la Muralla del Col·legi Major Rector Peset.