Jorge Javier Vázquez se sincera: té una relació tòxica amb la beguda

El presentador de ‘Sálvame’, Jorge Javier Vázquez, ens té acostumats a obrir-se en canal en el seu blog dins de la revista Lecturas. En este, opina sobre temes d’actualitat, exposa problemes relacionats amb el seu entorn i compartix confessions molt íntimes. Esta setmana, el presentador ha decidit parlar del que pot ser la seua relació més tòxica.

 

Jorge Javier ha explicat que des de sempre ha tingut una relació poc sana amb les begudes alcohòliques, a pesar de què sempre ha sigut conscient del mal que li estaven fent. En un primer moment, explica que va començar a beure de molt jove quan es va endinsar en el món de la festa d’ambient, a on per perdre la vergonya que li provocava la situació i el rebuig que li generaven les aglomeracions de gent en les discoteques, bebia de manera descontrolada per a evadir-se i desinhibir-se. Esta relació no acaba ací. El presentador explica que una volta va passar esta etapa de la seva vida i va començar a ser popular, també va començar a beure de manera descontrolada. Això li permetia aguantar el ritme frenètic que li demanava la seua popularitat i la seua exposició mediàtica.

 

Les males conseqüències

Molt lluny de beneficiar al presentador, eixir de festa de manera descontrolada li ha jugat males passades, com les múltiples fotografies que hem pogut vore d’ell en les xarxes, a on se’l pot vore baix els efectes de l’alcohol. Ell s’ha referit a elles i diu que no sent vergonya, afegint que qui hauria de tindre vergonya són les persones que li feien les fotos i que no dubtaven en vulnerar la seua privacitat.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pet Shop Boys celebrarà 40 anys d’èxits en el Roig Arena el 23 de juliol

Pet Shop Boys oferirà el 23 de juliol en el Roig Arena de València el seu primer concert a Espanya de 2026, dins de la gira Dreamworld: The Greatest Hits Live i després de 19 anys sense actuar a la ciutat.

Quart dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

El dispositiu de rescat seguix actiu per quart dia en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, per a localitzar a un home desaparegut el diumenge, amb efectius de Generalitat, Guàrdia Civil i Bombers.

Reoberta la Pista de Silla però es mantenen 13 km de retencions cap a València

La V-31 s'ha reobert al trànsit després de l'avaria d'una grua, però el col·lapse persistix amb 13 quilòmetres de retencions d'accés a València i problemes en vies pròximes.

Els preus industrials cauen un 2,4% al febrer en la Comunitat Valenciana

Els preus industrials van descendir al febrer un 2,4% en la Comunitat Valenciana, en un context de fort abaratiment de l'energia que va portar la caiguda mitjana a Espanya fins al 7% interanual.

Sanitat amplia i reforça el calendari de vacunació de la Comunitat Valenciana per a 2026

La Conselleria de Sanitat actualitza el calendari vacunal de la Comunitat Valenciana per a 2026 amb noves vacunes enfront del VRS en adults, canvis en meningitis i pallola i més protecció enfront de grip i VPH.

Una avaria en una grua col·lapsa la Pista de Silla i provoca 13 quilòmetres d’embossos cap a València

L'avaria d'una grua que treballava de nit en la Pista de Silla obliga a tallar l'eixida de València cap a Alacant i manté 13 quilòmetres de retencions d'entrada a la ciutat.

Ratxes de vent molt fort a Castelló i pujada de temperatures este dimecres en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dimecres intervals de núvols alts, pujada generalitzada de les temperatures i vent molt intens a Castelló, que podria registrar ratxes molt fortes durant la segona mitat del dia.

Avís taronja a l’interior de Castellon per ratxes de vent de mes de 100 km/h

Deu comunitats estan hui sota avisos per vent, onatge, pluja i neu, amb nivell taronja en Castellon per ratxes molt fortes i en Cataluna per ones de fins a 10 metres.