Jorge Javier Vázquez se sincera: té una relació tòxica amb la beguda

El presentador de ‘Sálvame’, Jorge Javier Vázquez, ens té acostumats a obrir-se en canal en el seu blog dins de la revista Lecturas. En este, opina sobre temes d’actualitat, exposa problemes relacionats amb el seu entorn i compartix confessions molt íntimes. Esta setmana, el presentador ha decidit parlar del que pot ser la seua relació més tòxica.

 

Jorge Javier ha explicat que des de sempre ha tingut una relació poc sana amb les begudes alcohòliques, a pesar de què sempre ha sigut conscient del mal que li estaven fent. En un primer moment, explica que va començar a beure de molt jove quan es va endinsar en el món de la festa d’ambient, a on per perdre la vergonya que li provocava la situació i el rebuig que li generaven les aglomeracions de gent en les discoteques, bebia de manera descontrolada per a evadir-se i desinhibir-se. Esta relació no acaba ací. El presentador explica que una volta va passar esta etapa de la seva vida i va començar a ser popular, també va començar a beure de manera descontrolada. Això li permetia aguantar el ritme frenètic que li demanava la seua popularitat i la seua exposició mediàtica.

 

Les males conseqüències

Molt lluny de beneficiar al presentador, eixir de festa de manera descontrolada li ha jugat males passades, com les múltiples fotografies que hem pogut vore d’ell en les xarxes, a on se’l pot vore baix els efectes de l’alcohol. Ell s’ha referit a elles i diu que no sent vergonya, afegint que qui hauria de tindre vergonya són les persones que li feien les fotos i que no dubtaven en vulnerar la seua privacitat.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.