12.6 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Jorge Javier Vázquez se sincera: té una relació tòxica amb la beguda

El presentador de ‘Sálvame’, Jorge Javier Vázquez, ens té acostumats a obrir-se en canal en el seu blog dins de la revista Lecturas. En este, opina sobre temes d’actualitat, exposa problemes relacionats amb el seu entorn i compartix confessions molt íntimes. Esta setmana, el presentador ha decidit parlar del que pot ser la seua relació més tòxica.

 

Jorge Javier ha explicat que des de sempre ha tingut una relació poc sana amb les begudes alcohòliques, a pesar de què sempre ha sigut conscient del mal que li estaven fent. En un primer moment, explica que va començar a beure de molt jove quan es va endinsar en el món de la festa d’ambient, a on per perdre la vergonya que li provocava la situació i el rebuig que li generaven les aglomeracions de gent en les discoteques, bebia de manera descontrolada per a evadir-se i desinhibir-se. Esta relació no acaba ací. El presentador explica que una volta va passar esta etapa de la seva vida i va començar a ser popular, també va començar a beure de manera descontrolada. Això li permetia aguantar el ritme frenètic que li demanava la seua popularitat i la seua exposició mediàtica.

 

Les males conseqüències

Molt lluny de beneficiar al presentador, eixir de festa de manera descontrolada li ha jugat males passades, com les múltiples fotografies que hem pogut vore d’ell en les xarxes, a on se’l pot vore baix els efectes de l’alcohol. Ell s’ha referit a elles i diu que no sent vergonya, afegint que qui hauria de tindre vergonya són les persones que li feien les fotos i que no dubtaven en vulnerar la seua privacitat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Gener resta 34.576 afiliats en la Comunitat Valenciana i l’atur augmenta en 1.788

La Comunitat Valenciana va tancar gener amb 1.788 aturats més i 34.576 afiliats menys, encara que en termes interanuals hi ha 26.850 aturats menys i 78.188 afiliats més.

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.