Crítiques a Paz Padilla per una broma de mal gust en ‘Sálvame’

 

Aquest dimarts, Paz Padilla tornava a Telecinco com a presentadora de Sálvame, i malgrat la quantitat de temes que tenien a tractar, era la pròpia humorista la que es convertia en protagonista de la polèmica. En aquesta ocasió, per una broma de mal gust sobre el conflicte que s’està vivint a l’Afganistan en aquests moments.

 

Tot va començar quan Kiko Hernández anunciava que donaria una «bomba» en el programa: “Paz. Ha arribat la bomba”, li va dir el col·laborador. “La bomba de l’estiu? Ha tardat, estem a 24 d’agost, però ha arribat”, li responia Paz Padilla, jocosa, per a donar una ‘rematada’ que pretenia ser humorístic: “Dels afganesos, dels afganesos”.

 

Aquest comentari de la presentadora de ‘La última cena’ no passava desapercebut per als internautes, que no van dubtar a mostrar la seua opinió en xarxes socials, qualificant les seues paraules de «inoportunes» i de «mal gust», i és que s’estan vivint moments molt crítics a l’Afganistan per l’avanç talibà amb milers d’afganesos que estan fugint cap a altres països com Espanya.

 

“Que fàstic de tia” o “Poden Mediaset i el programa deixar de permetre a Paz dir les barbaritats que solta” són alguns dels comentaris que s’han pogut llegir en les xarxes socials. D’aquesta manera, la gaditana ha tornat a convertir-se en el centre de la polèmica amb molts espectadors demanant el seu acomiadament de ‘Sálvame’.

 

 

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.