10.9 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Crítiques a Paz Padilla per una broma de mal gust en ‘Sálvame’

 

Aquest dimarts, Paz Padilla tornava a Telecinco com a presentadora de Sálvame, i malgrat la quantitat de temes que tenien a tractar, era la pròpia humorista la que es convertia en protagonista de la polèmica. En aquesta ocasió, per una broma de mal gust sobre el conflicte que s’està vivint a l’Afganistan en aquests moments.

 

Tot va començar quan Kiko Hernández anunciava que donaria una “bomba” en el programa: “Paz. Ha arribat la bomba”, li va dir el col·laborador. “La bomba de l’estiu? Ha tardat, estem a 24 d’agost, però ha arribat”, li responia Paz Padilla, jocosa, per a donar una ‘rematada’ que pretenia ser humorístic: “Dels afganesos, dels afganesos”.

 

Aquest comentari de la presentadora de ‘La última cena’ no passava desapercebut per als internautes, que no van dubtar a mostrar la seua opinió en xarxes socials, qualificant les seues paraules de “inoportunes” i de “mal gust”, i és que s’estan vivint moments molt crítics a l’Afganistan per l’avanç talibà amb milers d’afganesos que estan fugint cap a altres països com Espanya.

 

“Que fàstic de tia” o “Poden Mediaset i el programa deixar de permetre a Paz dir les barbaritats que solta” són alguns dels comentaris que s’han pogut llegir en les xarxes socials. D’aquesta manera, la gaditana ha tornat a convertir-se en el centre de la polèmica amb molts espectadors demanant el seu acomiadament de ‘Sálvame’.

 

 

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica l’estabilitat en la Comunitat enfront del ‘embolic i el fang’ del Govern

El president electe ha contraposat l'estabilitat després de la seua investidura amb PP i Vox a les ensopegades del Govern en el Congrés. També ha demanat una comissió mixta per la dana i ha reclamat eleccions generals.

Una manifestació a València ha exigit la fi del genocidi a Gaza i l’embargament d’armes a Israel

La marxa, emmarcada en el Dia Internacional de Solidaritat amb el Poble Palestí, ha reclamat ruptura total de relacions amb Israel i sancions internacionals.

El València examina l’estat anímic del Raig a Vallecas

El Raig busca rescabalar-se de la maçada europea davant un València que arriba reforçat pel derbi. El dol mesura la solidesa local i l'assignatura pendent visitant.

Localitzat il·lés el menor desaparegut a Navarrés

El menor de 12 anys desaparegut este diumenge a Navarrés ha sigut localitzat il·lés sobre les 13.40. Va ser trobat prop de la zona d'acampada després d'un operatiu iniciat a les 10.00.

Calero ix del Llevant amb un somriure i agraït després de la seua destitució

El Llevant va cessar a Julián Calero després del 0-2 davant l'Athletic. El tècnic s'acomiada sense retrets i afirma que sale amb un somriure i agraït.

El Llevant destituïx a Julián Calero després de la quarta derrota seguida

El club ha acomiadat al tècnic després del 0-2 davant l'Athletic Club, quarta derrota consecutiva, que deixa a l'equip penúltim amb nou punts. Encara no hi ha relleu.

Drons i unitats canines se sumen a la busca d’un menor a Navarrés

Drons dels bombers forestals i un guia caní de la Guàrdia Civil s'han sumat a la busca d'un xiquet de 12 anys a Navarrés. El dispositiu, actiu des de les 10 hores, inclou diverses dotacions, un helicòpter i unitats canines del Consorci Provincial.

La Generalitat recupera dos terços de les vies, passarel·les i ponts danyats per la DANA

Dos terços de les 58 actuacions municipals ja estan acabades i la Generalitat entra en la fase final de reconstrucció. El pla prioritza la resiliència enfront d'inundacions.