11.5 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Crítiques a Paz Padilla per una broma de mal gust en ‘Sálvame’

 

Aquest dimarts, Paz Padilla tornava a Telecinco com a presentadora de Sálvame, i malgrat la quantitat de temes que tenien a tractar, era la pròpia humorista la que es convertia en protagonista de la polèmica. En aquesta ocasió, per una broma de mal gust sobre el conflicte que s’està vivint a l’Afganistan en aquests moments.

 

Tot va començar quan Kiko Hernández anunciava que donaria una “bomba” en el programa: “Paz. Ha arribat la bomba”, li va dir el col·laborador. “La bomba de l’estiu? Ha tardat, estem a 24 d’agost, però ha arribat”, li responia Paz Padilla, jocosa, per a donar una ‘rematada’ que pretenia ser humorístic: “Dels afganesos, dels afganesos”.

 

Aquest comentari de la presentadora de ‘La última cena’ no passava desapercebut per als internautes, que no van dubtar a mostrar la seua opinió en xarxes socials, qualificant les seues paraules de “inoportunes” i de “mal gust”, i és que s’estan vivint moments molt crítics a l’Afganistan per l’avanç talibà amb milers d’afganesos que estan fugint cap a altres països com Espanya.

 

“Que fàstic de tia” o “Poden Mediaset i el programa deixar de permetre a Paz dir les barbaritats que solta” són alguns dels comentaris que s’han pogut llegir en les xarxes socials. D’aquesta manera, la gaditana ha tornat a convertir-se en el centre de la polèmica amb molts espectadors demanant el seu acomiadament de ‘Sálvame’.

 

 

Últimes notícies

Pluja este dijous en la Comunitat Valenciana i ratxes fortes de ponent

La regió registrarà cels nuvolosos i precipitacions més abundants a l'interior nord, amb vent de l'oest que bufarà amb ratxes molt fortes. Les temperatures pujaran hui i el divendres es preveuen núvols i ruixats febles a l'interior nord.

Una de cada deu denúncies per abusos sexuals digitals a menors es registra en la Comunitat Valenciana

Més d'una de cada deu denúncies per abusos sexuals digitals a menors es registra en la Comunitat Valenciana. En 2024 va haver-hi 117 casos i el grooming va repuntar.

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.