Crítiques a Paz Padilla per una broma de mal gust en ‘Sálvame’

 

Aquest dimarts, Paz Padilla tornava a Telecinco com a presentadora de Sálvame, i malgrat la quantitat de temes que tenien a tractar, era la pròpia humorista la que es convertia en protagonista de la polèmica. En aquesta ocasió, per una broma de mal gust sobre el conflicte que s’està vivint a l’Afganistan en aquests moments.

 

Tot va començar quan Kiko Hernández anunciava que donaria una «bomba» en el programa: “Paz. Ha arribat la bomba”, li va dir el col·laborador. “La bomba de l’estiu? Ha tardat, estem a 24 d’agost, però ha arribat”, li responia Paz Padilla, jocosa, per a donar una ‘rematada’ que pretenia ser humorístic: “Dels afganesos, dels afganesos”.

 

Aquest comentari de la presentadora de ‘La última cena’ no passava desapercebut per als internautes, que no van dubtar a mostrar la seua opinió en xarxes socials, qualificant les seues paraules de «inoportunes» i de «mal gust», i és que s’estan vivint moments molt crítics a l’Afganistan per l’avanç talibà amb milers d’afganesos que estan fugint cap a altres països com Espanya.

 

“Que fàstic de tia” o “Poden Mediaset i el programa deixar de permetre a Paz dir les barbaritats que solta” són alguns dels comentaris que s’han pogut llegir en les xarxes socials. D’aquesta manera, la gaditana ha tornat a convertir-se en el centre de la polèmica amb molts espectadors demanant el seu acomiadament de ‘Sálvame’.

 

 

Últimes notícies

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.

Morcillo tria l’Elche com a oportunitat clau per a la seua carrera

El centrecampista Javier Morcillo ha destacat en la seua presentació amb l’Elche que fitxar pel club il·licità és una oportunitat única i que confia en l’alt nivell de l’equip per a aconseguir la permanència.