Crítiques a Paz Padilla per una broma de mal gust en ‘Sálvame’

 

Aquest dimarts, Paz Padilla tornava a Telecinco com a presentadora de Sálvame, i malgrat la quantitat de temes que tenien a tractar, era la pròpia humorista la que es convertia en protagonista de la polèmica. En aquesta ocasió, per una broma de mal gust sobre el conflicte que s’està vivint a l’Afganistan en aquests moments.

 

Tot va començar quan Kiko Hernández anunciava que donaria una «bomba» en el programa: “Paz. Ha arribat la bomba”, li va dir el col·laborador. “La bomba de l’estiu? Ha tardat, estem a 24 d’agost, però ha arribat”, li responia Paz Padilla, jocosa, per a donar una ‘rematada’ que pretenia ser humorístic: “Dels afganesos, dels afganesos”.

 

Aquest comentari de la presentadora de ‘La última cena’ no passava desapercebut per als internautes, que no van dubtar a mostrar la seua opinió en xarxes socials, qualificant les seues paraules de «inoportunes» i de «mal gust», i és que s’estan vivint moments molt crítics a l’Afganistan per l’avanç talibà amb milers d’afganesos que estan fugint cap a altres països com Espanya.

 

“Que fàstic de tia” o “Poden Mediaset i el programa deixar de permetre a Paz dir les barbaritats que solta” són alguns dels comentaris que s’han pogut llegir en les xarxes socials. D’aquesta manera, la gaditana ha tornat a convertir-se en el centre de la polèmica amb molts espectadors demanant el seu acomiadament de ‘Sálvame’.

 

 

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.