Diego Matamoros admet haver mantingut relacions amb una coneguda col·laboradora de Telecinco

Diego Matamoros

Diego Matamoros durant ‘Sábado Deluxe’ | Telecinco

 

Si bé fa uns dies Diego Matamoros compartia la seua intenció de desaparéixer dels platós per a no seguir fent negoci de la seua vida privada, este cap de setmana ho ha tirat per terra. Diego s’ha assentat com a primera cadira de ‘Sábado Deluxeper a participar en un polígraf per a traure a la llum tots els seus draps bruts i, certament, no ha deixat a ningú indiferent.

 

La dada que més ha despertat l’interés dels presents ha sigut quan el convidat ha admés que ha mantingut relacions sexuals amb la valenciana Ylenia Padilla, també col·laboradora del programa i d’altres formats de la casa. Més tard, la màquina de Conchita ha ratificat la dada i ell ha explicat que això va passar temps arrere però que no va prosperar perquè ell no tenia intenció de tindre res més formal. En canvi, la de Benidorm sí que pensava en plans de futur i no va encaixar gens bé la decisió del fill de Kiko Matamoros.

 

El polígraf també esguita a Sofía Suescun

Este polígraf ha sigut prou extens i també ha desvelat que Sofía Suescun se li ha insinuat mentres que les parelles dels dos es trobaven dins de la casa de ‘Gran Hermano Vip‘. D’altra part, el polígraf també ha confirmat que ell no té interés en ella i que, de rebot, no té intenció de tindre relacions amb la concursant de formats de telerealitat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Tots els hospitals públics valencians operen els casos més greus abans de 30 dies

Els 27 hospitals públics de la Comunitat Valenciana han aconseguit operar els pacients de màxima prioritat abans d un mes i reduir a la mitat els malalts en espera per a cirurgia urgent respecte de 2023.

El Levante fitxa el davanter belga Yanis Musuayi fins a 2030

El Levante ha incorporat el davanter belga de 19 anys Yanis Musuayi, procedent del Club Brujas, amb contracte fins a juny de 2030. El jove atacant s’unirà als entrenaments granotes després d’una temporada destacada al filial Club NXT.

Primer diumenge d’agost amb calor intensa a l’interior de València i Alacant

El primer diumenge d’agost arriba amb cels poc nuvolosos i màximes notablement altes a l’interior de València i d’Alacant, segons AEMET.

Mor un jove de 21 anys per una envestida en els bous al carrer de Tírig

Un jove de 21 anys, ingressat des de dijous a l’UCI de l’Hospital General de Castelló després d’una envestida durant els bous al carrer de Tírig, ha mort i l’Ajuntament ha suspés tots els actes oficials de les festes.

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.
FILMOTECA D'ESTIU