Diego Matamoros admet haver mantingut relacions amb una coneguda col·laboradora de Telecinco

Diego Matamoros

Diego Matamoros durant ‘Sábado Deluxe’ | Telecinco

 

Si bé fa uns dies Diego Matamoros compartia la seua intenció de desaparéixer dels platós per a no seguir fent negoci de la seua vida privada, este cap de setmana ho ha tirat per terra. Diego s’ha assentat com a primera cadira de ‘Sábado Deluxeper a participar en un polígraf per a traure a la llum tots els seus draps bruts i, certament, no ha deixat a ningú indiferent.

 

La dada que més ha despertat l’interés dels presents ha sigut quan el convidat ha admés que ha mantingut relacions sexuals amb la valenciana Ylenia Padilla, també col·laboradora del programa i d’altres formats de la casa. Més tard, la màquina de Conchita ha ratificat la dada i ell ha explicat que això va passar temps arrere però que no va prosperar perquè ell no tenia intenció de tindre res més formal. En canvi, la de Benidorm sí que pensava en plans de futur i no va encaixar gens bé la decisió del fill de Kiko Matamoros.

 

El polígraf també esguita a Sofía Suescun

Este polígraf ha sigut prou extens i també ha desvelat que Sofía Suescun se li ha insinuat mentres que les parelles dels dos es trobaven dins de la casa de ‘Gran Hermano Vip‘. D’altra part, el polígraf també ha confirmat que ell no té interés en ella i que, de rebot, no té intenció de tindre relacions amb la concursant de formats de telerealitat.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.

El funcionari que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la justícia

El funcionari responsable de tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer haver adjudicat una vivenda pública a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, mentres la justícia investiga un possible colador en la normativa.