Diego Matamoros admet haver mantingut relacions amb una coneguda col·laboradora de Telecinco

Diego Matamoros

Diego Matamoros durant ‘Sábado Deluxe’ | Telecinco

 

Si bé fa uns dies Diego Matamoros compartia la seua intenció de desaparéixer dels platós per a no seguir fent negoci de la seua vida privada, este cap de setmana ho ha tirat per terra. Diego s’ha assentat com a primera cadira de ‘Sábado Deluxeper a participar en un polígraf per a traure a la llum tots els seus draps bruts i, certament, no ha deixat a ningú indiferent.

 

La dada que més ha despertat l’interés dels presents ha sigut quan el convidat ha admés que ha mantingut relacions sexuals amb la valenciana Ylenia Padilla, també col·laboradora del programa i d’altres formats de la casa. Més tard, la màquina de Conchita ha ratificat la dada i ell ha explicat que això va passar temps arrere però que no va prosperar perquè ell no tenia intenció de tindre res més formal. En canvi, la de Benidorm sí que pensava en plans de futur i no va encaixar gens bé la decisió del fill de Kiko Matamoros.

 

El polígraf també esguita a Sofía Suescun

Este polígraf ha sigut prou extens i també ha desvelat que Sofía Suescun se li ha insinuat mentres que les parelles dels dos es trobaven dins de la casa de ‘Gran Hermano Vip‘. D’altra part, el polígraf també ha confirmat que ell no té interés en ella i que, de rebot, no té intenció de tindre relacions amb la concursant de formats de telerealitat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Generalitat reserva 3,5 milions per a organitzar les eleccions autonòmiques de 2027

La Generalitat eleva a 3,52 milions el sostre de gasto per a paperetes, sobres, impresos i gestió de l'escrutini de les eleccions autonòmiques i locals menors de 2027.

La Comunitat Valenciana es prepara per a un cap de setmana preestiuenc amb cel buidat i calor

La Comunitat Valenciana encara un tram final de setmana amb ambient clarament preestiuenc, temperatures en ascens fins a fregar els 30 graus, cels buidats i vent fluix, tant a l'interior com en la costa.

Detingut a Ontinyent el responsable d’una finca amb 1.200 plantes de marihuana

La Guàrdia Civil desmantella una plantació de cànnabis amb 1.232 plantes en una finca rústica d'Ontinyent, equipada amb videovigilància 24 hores i material per a cultiu indoor.

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.