Diego Matamoros admet haver mantingut relacions amb una coneguda col·laboradora de Telecinco

Diego Matamoros

Diego Matamoros durant ‘Sábado Deluxe’ | Telecinco

 

Si bé fa uns dies Diego Matamoros compartia la seua intenció de desaparéixer dels platós per a no seguir fent negoci de la seua vida privada, este cap de setmana ho ha tirat per terra. Diego s’ha assentat com a primera cadira de ‘Sábado Deluxeper a participar en un polígraf per a traure a la llum tots els seus draps bruts i, certament, no ha deixat a ningú indiferent.

 

La dada que més ha despertat l’interés dels presents ha sigut quan el convidat ha admés que ha mantingut relacions sexuals amb la valenciana Ylenia Padilla, també col·laboradora del programa i d’altres formats de la casa. Més tard, la màquina de Conchita ha ratificat la dada i ell ha explicat que això va passar temps arrere però que no va prosperar perquè ell no tenia intenció de tindre res més formal. En canvi, la de Benidorm sí que pensava en plans de futur i no va encaixar gens bé la decisió del fill de Kiko Matamoros.

 

El polígraf també esguita a Sofía Suescun

Este polígraf ha sigut prou extens i també ha desvelat que Sofía Suescun se li ha insinuat mentres que les parelles dels dos es trobaven dins de la casa de ‘Gran Hermano Vip‘. D’altra part, el polígraf també ha confirmat que ell no té interés en ella i que, de rebot, no té intenció de tindre relacions amb la concursant de formats de telerealitat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La ciència pren els bars en l’onzena edició de Pint of Science a Espanya

Pint of Science celebra la seua onzena edició a Espanya amb més de 1.300 esdeveniments gratuïts en bars de 114 ciutats i municipis, acostant la investigació científica al públic general.

Espanya consolida el seu lideratge en vinya ecològica davant un consumidor més exigent

Espanya manté el lideratge en superfície de vinya ecològica a la Unió Europea, impulsat per un consumidor que prioritza la sostenibilitat i la qualitat del vi que compra.

La investigació del triple crim masclista de Dolores avança a l’espera de les autòpsies

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació del triple crim masclista de Dolores mentres espera els resultats de les autòpsies per a confirmar la principal hipòtesi sobre l'ocorregut.

Polo i Vilaplana compareixen esta setmana en el Congrés per la gestió de la dana de 2024

La comissió d'investigació del Congrés sobre la dana d'octubre de 2024 interrogarà esta setmana al president de la CHJ, Miguel Polo, i a la periodista Maribel Vilaplana, després de reordenar-se les seues compareixences.

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.