Diego Matamoros admet haver mantingut relacions amb una coneguda col·laboradora de Telecinco

Diego Matamoros

Diego Matamoros durant ‘Sábado Deluxe’ | Telecinco

 

Si bé fa uns dies Diego Matamoros compartia la seua intenció de desaparéixer dels platós per a no seguir fent negoci de la seua vida privada, este cap de setmana ho ha tirat per terra. Diego s’ha assentat com a primera cadira de ‘Sábado Deluxeper a participar en un polígraf per a traure a la llum tots els seus draps bruts i, certament, no ha deixat a ningú indiferent.

 

La dada que més ha despertat l’interés dels presents ha sigut quan el convidat ha admés que ha mantingut relacions sexuals amb la valenciana Ylenia Padilla, també col·laboradora del programa i d’altres formats de la casa. Més tard, la màquina de Conchita ha ratificat la dada i ell ha explicat que això va passar temps arrere però que no va prosperar perquè ell no tenia intenció de tindre res més formal. En canvi, la de Benidorm sí que pensava en plans de futur i no va encaixar gens bé la decisió del fill de Kiko Matamoros.

 

El polígraf també esguita a Sofía Suescun

Este polígraf ha sigut prou extens i també ha desvelat que Sofía Suescun se li ha insinuat mentres que les parelles dels dos es trobaven dins de la casa de ‘Gran Hermano Vip‘. D’altra part, el polígraf també ha confirmat que ell no té interés en ella i que, de rebot, no té intenció de tindre relacions amb la concursant de formats de telerealitat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La directora adjunta d’Arts Escèniques de l’IVC renuncia a opositar a una plaça fixa

La directora adjunta d’Arts Escèniques de l’IVC, María José Hernández Mora, ha renunciat a continuar en un procés selectiu al mateix organisme després de les crítiques del PSPV-PSOE, que li havia demanat triar entre opositar o deixar el càrrec. La responsable defensa que la seua candidatura era legal però no vol més polèmica al voltant del seu treball i del de la institució.

Nou auditori, aparcament i vivendes al gran solar d’El Almendro de Xixona

L’Ajuntament de Xixona ha rebut gratuïtament de la Sareb més de 19.000 metres quadrats del solar d’El Almendro i d’una finca annexa, on preveu un auditori, vivendes, aparcament i millores de mobilitat a l’accés sud del municipi.

L’Arenal Sound arranca a Borriana pendent del gran incendi de la Vall d’Uixó

L’Arenal Sound comença dijous a Borriana amb quatre dies de música urbana, pop i electrònica i 150.000 assistents previstos, mentre les autoritats reforcen la seguretat per l’incendi de la Vall d’Uixó.

L’exalcalde de Turís assegura que ningú va avisar del risc abans de la dana

L’exalcalde de Turís Ismael Corell ha explicat davant la jutgessa de Catarroja que el 29 d’octubre de 2024 no va rebre cap avís oficial de risc per la dana, malgrat acumular-se més de 700 litres per metre quadrat al municipi.

La família d’un viver arrasat a la Vilavella demana ajuda per tornar a començar

Els propietaris del viver familiar EsVi, destruït per l’incendi forestal de la Vall d'Uixó, reclamen suport de les administracions per poder reprendre la faena i mantindre la tradició familiar.

Tres detinguts per raptar i atracar una dona de 79 anys a València amb el mètode del tocomotxo

La Guàrdia Civil ha detingut en dos municipis de Toledo tres sospitosos d’atraure una dona major a València amb el mètode del tocomotxo, raptar-la i obligar-la a entregar uns 50.000 euros en joies i diners.

Aemet activa avís taronja a l’interior de València per temperatures de fins a 40 graus

L’Aemet ha activat per a este divendres l’avís taronja a l’interior de la província de València per temperatures màximes de fins a 40 graus, en plena quarta onada de calor de l’estiu a la Comunitat Valenciana.

La ciència guia l’extinció dels grans incendis de Castelló, Madrid, Toledo i Àvila

Un equip del CSIC assessora en temps real sobre vent i zones cremades en els incendis de La Vall d'Uixò, Madrid, Toledo i Àvila per a millorar l’estratègia d’extinció.
FILMOTECA D'ESTIU