La veritat sobre el divorci de Ramón García i Patricia Cerezo

 

Ramón García, conegut presentador i locutor basc, i la periodista Patricia Cerezo han decidit separar-se després de 24 anys de matrimoni i tres de nóvios.

A pesar que la informació ha sigut avançada este dimecres per la revista ‘Semana’, la veritat és que el presentador i la seua dona porten diversos mesos divorciats legalment, tal com hem avançat en el programa ‘Estando Contigo’ de la televisió autonòmica manxega on, a més, Ramón condueix amb èxit l’espai ‘En compañía’ al costat de Gloria Santoro.

La relació entre Ramón i Patricia continua sent “d’absoluta cordialitat” i tots dos pretenen mantindre intacte el seu nucli familiar, que han format al costat de les seues dos filles en comú. García ha confirmat que no hi ha hagut terceres persones i que, a pesar que ja s’ha realitzat la mudança de la casa que compartien, continuarà sent tònica habitual veure’ls junts en reunions familiars: “Ens emportem molt bé i això no ho canviarà perquè a més ja han passat diversos mesos i ho estem vivint amb total normalitat”, ha declarat al diari ABC.

Respectats per eixa mateixa premsa amb la qual sempre han sigut generosos, cal ressenyar la lleialtat dels seus amics més íntims els qui, coneixedors de la informació, han sigut discrets, evitant filtracions innecessàries.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.

El xofer de Mazón s’acull a la seua declaració judicial i evita respondre en la comissió del Congrés sobre la dana

El conductor de Carlos Mazón durant la dana de València es nega a respondre en la comissió del Congrés i es limita a remetre les seues explicacions a la declaració que ja va prestar davant el jutjat de Catarroja.

Bernabé defén les obres en Rodalia malgrat els problemes puntuals en la C2

Pilar Bernabé reivindica la inversió en Rodalia i admet incidències com el caos en la línia C2, que atribuïx a les obres per a millorar la xarxa ferroviària.

Ampli desfasament en el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana

Sanitat situa el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana en el 7,43%, mentres que el sindicat CESMCV l'eleva fins al 90%, amb fortes diferències per províncies i condicionades pels servicis mínims.

Boies marines que convertixen dades del Mediterrani en art digital viu

El projecte Coneixement flotant transforma en temps real les dades de boies marines enfront d'Oropesa en art digital i escultures que conviden a reflexionar sobre el patrimoni natural i els anomenats temps liquidos.

Justícia i Fiscalia pacten 200 noves places de fiscals, 20 per a la Comunitat Valenciana

El Ministeri de Justícia i la Fiscalia General de l'Estat acorden el repartiment territorial de 200 noves places de fiscal. La Comunitat Valenciana suma 20 llocs i Madrid, Catalunya i Andalusia concentren el major reforç percentual i en números absoluts.

El Llevant es juga la permanència davant tres rivals europeus i dos finals en el Ciutat

El Llevant tancarà la temporada amb tres eixides davant equips en lluita per Europa i dos dols directes a casa que poden decidir la permanència en LaLiga.