15.6 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

La veritat sobre el divorci de Ramón García i Patricia Cerezo

 

Ramón García, conegut presentador i locutor basc, i la periodista Patricia Cerezo han decidit separar-se després de 24 anys de matrimoni i tres de nóvios.

A pesar que la informació ha sigut avançada este dimecres per la revista ‘Semana’, la veritat és que el presentador i la seua dona porten diversos mesos divorciats legalment, tal com hem avançat en el programa ‘Estando Contigo’ de la televisió autonòmica manxega on, a més, Ramón condueix amb èxit l’espai ‘En compañía’ al costat de Gloria Santoro.

La relació entre Ramón i Patricia continua sent “d’absoluta cordialitat” i tots dos pretenen mantindre intacte el seu nucli familiar, que han format al costat de les seues dos filles en comú. García ha confirmat que no hi ha hagut terceres persones i que, a pesar que ja s’ha realitzat la mudança de la casa que compartien, continuarà sent tònica habitual veure’ls junts en reunions familiars: “Ens emportem molt bé i això no ho canviarà perquè a més ja han passat diversos mesos i ho estem vivint amb total normalitat”, ha declarat al diari ABC.

Respectats per eixa mateixa premsa amb la qual sempre han sigut generosos, cal ressenyar la lleialtat dels seus amics més íntims els qui, coneixedors de la informació, han sigut discrets, evitant filtracions innecessàries.
 

Últimes notícies

Morant demana a Pérez Llorca acceptar la condonació del deute en la seua cita amb Sánchez

Morant ha instat a Pérez Llorca a acceptar la condonació de 11.000 milions en la seua reunió amb Sánchez. També ha reclamat suport al pla de vivenda i al pacte climàtic.

Feijóo, després de ser citat per la dana, ha defés que el seu paper va ser exigir l’emergència nacional

El líder del PP ha afirmat que el 29 d'octubre de 2024 va exigir al Govern l'emergència nacional i ha assegurat que mantindrà eixa posició després de la seua citació com a testimoni.

Cuenca assegura que denunciarà insults i amenaces després de declarar per la DANA

L'excap de gabinet de Carlos Mazón ha afirmat després de declarar com a testimoni per la gestió de la DANA que ha patit insults i amenaces i que presentarà denúncies. També ha demanat respecte i protecció per a la seua família després d'una 'setmana difícil'.

El PSPV demana suspendre a José Vicente Berlanga i la seua dimissió de càrrecs per la trama de Leire Díaz

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió immediata de militància i la dimissió de tots els càrrecs orgànics de José Vicente Berlanga, investigat per la Guàrdia Civil en la trama vinculada a Leire Díaz. També ha demanat l'obertura d'un expedient disciplinari.

Morant insta a Feijóo a aclarir davant la jutgessa si Mazón el va informar en la DANA o va ser mentida

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a precisar davant la jutgessa de la DANA si Carlos Mazón li va mantindre informat o si tot va ser mentida. La dirigent socialista ha qualificat de greu mentir en una crisi i ha retret al PP el seu historial de falsedats.

El Govern valencià exigix la destitució immediata de Pilar Bernabé pel cas Salazar

El Consell ha demanat el cessament immediat de la secretària d'Igualtat del PSOE pel cas Salazar. La direcció socialista ha qualificat els fets com falta molt greu i ha oferit suport a les denunciants.

L’Atlètic reinicia la seua Lliga en el Metropolità davant un València amb dubtes

L'Atlètic, a nou punts del lideratge després de dos derrotes, s'agarra a la seua fortalesa a casa per a frenar a un València invicte en quatre jornades però amb baixes i dubtes.

Martínez Mus confia en un canvi del Govern després de la reunió Pérez Llorca-Sánchez

El conseller Vicente Martínez Mus espera que la trobada entre Pérez Llorca i Sánchez impulse la col·laboració del Govern central en la recuperació després de la DANA i desbloquege projectes clau.