La veritat sobre el divorci de Ramón García i Patricia Cerezo

 

Ramón García, conegut presentador i locutor basc, i la periodista Patricia Cerezo han decidit separar-se després de 24 anys de matrimoni i tres de nóvios.

A pesar que la informació ha sigut avançada este dimecres per la revista ‘Semana’, la veritat és que el presentador i la seua dona porten diversos mesos divorciats legalment, tal com hem avançat en el programa ‘Estando Contigo’ de la televisió autonòmica manxega on, a més, Ramón condueix amb èxit l’espai ‘En compañía’ al costat de Gloria Santoro.

La relació entre Ramón i Patricia continua sent «d’absoluta cordialitat» i tots dos pretenen mantindre intacte el seu nucli familiar, que han format al costat de les seues dos filles en comú. García ha confirmat que no hi ha hagut terceres persones i que, a pesar que ja s’ha realitzat la mudança de la casa que compartien, continuarà sent tònica habitual veure’ls junts en reunions familiars: «Ens emportem molt bé i això no ho canviarà perquè a més ja han passat diversos mesos i ho estem vivint amb total normalitat», ha declarat al diari ABC.

Respectats per eixa mateixa premsa amb la qual sempre han sigut generosos, cal ressenyar la lleialtat dels seus amics més íntims els qui, coneixedors de la informació, han sigut discrets, evitant filtracions innecessàries.
 

Últimes notícies

Iker Losada s’acomiada del Llevant agraït i torna al Betis després de la cessió

Iker Losada ha posat fi a la seua cessió al Llevant després de la temporada 2025-26 i torna al Real Betis, agraït pel tracte del club, els companys i l’afició granota.

El TSJCV alerta dels perjudicis per la falta de reforços als jutjats valencians

El TSJCV ha advertit dels perjudicis que causarà al servici públic de justícia la decisió del Ministeri de Justícia de denegar la dotació econòmica per a 18 mesures de reforç als òrgans judicials valencians, entre elles les dels jutjats de clàusules sòl. La Sala de Govern ha demanat al CGPJ que inste el Ministeri a reconsiderar la seua decisió.

Jesús Lancis, nou rector de l’UJI, exigix una financiació suficient i estable per a les universitats públiques

El nou rector de la Universitat Jaume I, Jesús Lancis, ha defensat una financiació suficient i estable per a les universitats públiques i el desplegament íntegre de l’acord plurianual 2026-2029, i ha reivindicat la universitat com a motor de cohesió social i ascensor social.

Reconegut l’ascens històric del Rugby Turia a la màxima categoria femenina

L’Ajuntament de València ha rebut el Rugby Turia per celebrar el seu primer ascens a Divisió d’Honor femenina, un èxit que culmina sis anys de treball i consolida la ciutat en l’elit del rugbi estatal.

Detingut per furtar les joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a l’hospital

Un home de 39 anys ha sigut detingut per furtar diverses joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a urgències del Hospital de la Marina Baixa, a la Vila Joiosa. La Guàrdia Civil ha recuperat quasi totes les peces venudes en establiments de compravenda d’or.

Morata renova al capdavant de Cambra València amb un nou ple orientat a la competitivitat empresarial

José Vicente Morata ha sigut reelegit per unanimitat president de Cambra València per al període 2026-2030, amb un nou Ple de 60 representants empresarials i un Comitè Executiu renovat orientat a reforçar la competitivitat de les empreses valencianes.

Jutgen un germà d’Antonio Anglés per un brutal segrest i agressió a València

Joaquín Martins, germà d’Antonio Anglés, s’asseu a la banqueta amb altres cinc hòmens acusats de segrestar i torturar un home en 2021. La Fiscalia demana per a ell 27 anys de presó.

Més de 78 milions en beques de menjador i transport escolar per al curs 2026-2027

Educació destina més de 78 milions d’euros a beques de menjador i ajudes individuals de transport escolar per al curs 2026-2027, amb especial atenció a zones rurals i famílies vulnerables.