La veritat sobre el divorci de Ramón García i Patricia Cerezo

 

Ramón García, conegut presentador i locutor basc, i la periodista Patricia Cerezo han decidit separar-se després de 24 anys de matrimoni i tres de nóvios.

A pesar que la informació ha sigut avançada este dimecres per la revista ‘Semana’, la veritat és que el presentador i la seua dona porten diversos mesos divorciats legalment, tal com hem avançat en el programa ‘Estando Contigo’ de la televisió autonòmica manxega on, a més, Ramón condueix amb èxit l’espai ‘En compañía’ al costat de Gloria Santoro.

La relació entre Ramón i Patricia continua sent «d’absoluta cordialitat» i tots dos pretenen mantindre intacte el seu nucli familiar, que han format al costat de les seues dos filles en comú. García ha confirmat que no hi ha hagut terceres persones i que, a pesar que ja s’ha realitzat la mudança de la casa que compartien, continuarà sent tònica habitual veure’ls junts en reunions familiars: «Ens emportem molt bé i això no ho canviarà perquè a més ja han passat diversos mesos i ho estem vivint amb total normalitat», ha declarat al diari ABC.

Respectats per eixa mateixa premsa amb la qual sempre han sigut generosos, cal ressenyar la lleialtat dels seus amics més íntims els qui, coneixedors de la informació, han sigut discrets, evitant filtracions innecessàries.
 

Últimes notícies

Anselmi vol fer renàixer la petjada dels tècnics argentins a la banqueta de l’Elx

Martín Anselmi, nou entrenador de l’Elx, vol recuperar la històrica presència de tècnics argentins al club, marcada per etapes d’èxit però també per fracassos recents.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.