18.1 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

La veritat sobre el divorci de Ramón García i Patricia Cerezo

 

Ramón García, conegut presentador i locutor basc, i la periodista Patricia Cerezo han decidit separar-se després de 24 anys de matrimoni i tres de nóvios.

A pesar que la informació ha sigut avançada este dimecres per la revista ‘Semana’, la veritat és que el presentador i la seua dona porten diversos mesos divorciats legalment, tal com hem avançat en el programa ‘Estando Contigo’ de la televisió autonòmica manxega on, a més, Ramón condueix amb èxit l’espai ‘En compañía’ al costat de Gloria Santoro.

La relació entre Ramón i Patricia continua sent “d’absoluta cordialitat” i tots dos pretenen mantindre intacte el seu nucli familiar, que han format al costat de les seues dos filles en comú. García ha confirmat que no hi ha hagut terceres persones i que, a pesar que ja s’ha realitzat la mudança de la casa que compartien, continuarà sent tònica habitual veure’ls junts en reunions familiars: “Ens emportem molt bé i això no ho canviarà perquè a més ja han passat diversos mesos i ho estem vivint amb total normalitat”, ha declarat al diari ABC.

Respectats per eixa mateixa premsa amb la qual sempre han sigut generosos, cal ressenyar la lleialtat dels seus amics més íntims els qui, coneixedors de la informació, han sigut discrets, evitant filtracions innecessàries.
 

Últimes notícies

Montero negociarà amb tots els partits per a tirar avant el nou finançament autonòmic

La vicepresidenta primera i ministra d'Hisenda ha assegurat que obrirà converses amb tots els grups per a impulsar la llei que desenrotlle el nou model. Fixa un calendari per a aprovar-la abans de cap d'any i que entre en vigor en 2027.

Basset qualifica de ‘incomprensible’ el retard en l’enviament del Es-Alert

L'ex mane operatiu de bombers ha qualificat de 'incomprensible' el retard del Es-Alert per risc d'inundació. Assenyala que el text es va consensuar a les 18.13 i l'avís va arribar a les 20.11; també qüestiona la utilitat de la visita de la consellera a la zona afectada.

Benidorm afronta una indemnització de 350 milions per Serra Gelada després del revés del TC

El Constitucional ha inadmés l'empara del consistori i acosta l'execució d'una indemnització superior a 350 milions pel APR-7 de Serra Gelada. La xifra duplica el pressupost municipal i deriva de convenis subscrits des de 2003 i d'una cadena de decisions judicials.

Montero nega que el nou model de gestió pretenga trossejar l’Agència Tributària

Montero ha negat que el nou model de gestió tributària busque 'trossejar l'Agència Tributària' i ha defés un treball en xarxa per a millorar el servici i el control del frau.

Rovira acusa a Montero de no aportar dades noves sobre el finançament autonòmic

Rovira ha criticat que la reunió del CPFF no haja servit per a concretar la reforma del finançament autonòmic. Reivindica un fons transitori per a la Comunitat Valenciana.

El Burgos somia i el València s’aferra a la Copa en un dol inèdit

El València arriba al Plantio en plena crisi i busca en la Copa del Rei el passe a quarts i un reforç anímic. El Burgos apunta a una nit històrica davant la seua aficion.

La jutgessa convoca per quarta vegada a l’excap de gabinet de Mazón per a analitzar el seu mòbil

La jutgessa que investiga la gestió de la dana ha citat per quarta vegada a José Manuel Cuenca per a revisar el telèfon que va usar el 29 d'octubre de 2024. Un tècnic de la Generalitat participarà en la inserció de la seua SIM per a intentar recuperar i acarar missatges.

Seguiment dispar de la vaga de metges en la Comunitat: 80% per als convocants i 3,09% per a Sanitat

El Sindicat Mèdic Avanza ha situat el seguiment entre el 70 i el 80%, mentres que la Conselleria de Sanitat l'ha xifrat en un 3,09%. La protesta reclama un estatut propi i millores laborals i retributives.