14.2 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Hui acaba una etapa en ‘Sálvame’ amb la defunció de Mila Ximénez

 

Este 23 de juny, ‘Sálvame’ ha fet la seua emissió més difícil. Els col·laboradors i la resta de l’equip han hagut de posar-se al capdavant d’un programa especial sobre Mila Ximénez.

El programa ha arrancat amb la capçalera en la qual cantava Mila i ha continuat amb una cançó del seu adorat Pablo Alborán amb “Tu i tu i tu i solament tu fas que la meua ànima es desperte amb la teua llum”.

La seua companya havia mort feia escasses hores i ells, a manera d’homenatge, li brindaven tot el seu afecte en un especial de la corrala-xou.

Diem programa especial perquè, en un primer moment, es va convindre que hui no hi hauria ‘Sálvame’ a causa de la retransmissió, a les 18.00 hores d’un partit de l’Eurocopa.

A causa de la precipitació dels esdeveniments, i per a brindar tot el seu afecte a la seua companya, els col·laboradors han volgut posar-se al capdavant, malgrat el duríssim glop.

En plató, Jorge Javier Vázquez, Lydia Lozano, Gema López, Belén Esteban, María Patiño, Jesús Manuel, Alonso Caparrós, Rafa Mora i Kiko Hernández, que ha arribat quasi al final del programa entre llàgrimes, hui han viscut un dels pitjors moments de la seua carrera professional.

Els seus companys, que sabien la complicada situació a la qual s’estava enfrontant la seua amiga, han hagut de fer el cor fort i traure a relluir el seu costat més professional.

 

L’emoció de Jorge Javier Vázquez

 

Uns companys que, al llarg d’estos 12 mesos, li han allargat la mà a Mila Ximénez i mai l’han soltada. Un dels suports més forts durant tot este temps ha sigut Jorge Javier Vázquez, qui va compartir infinitat d’anècdotes i viatges.

El periodista s’enfronta a la pèrdua més dolorosa de la seua vida. El de Badalona, trencat d’emoció, ha començat el programa dient que hui s’ha anat una dona “generosa, intel·ligent, divertida, irrepetible i inoblidable.

Que va dedicar totes les seues forces a entretindre’ls, distraure’ls, a fer-los la vida més agradable. Hui la televisió i el periodisme estan de dol. S’ha anat un referent, una dona que sempre estarà en els nostres cors. Et volem, Mila, no ho oblides”.

Jorge Javier es queda amb la seua alegria

 

“Beneït el dia en què Raúl Prieto li va rescatar per a ‘Aquí hay tomate””, ha comentat.

“Crec que per a molts de nosaltres, que no es prenga això com que és menysprear, per a Mila aparéixer en altres programes va ser el previ per a convertir-se en una de les dones més carismàtiques d’este país, en una professional com a poques, entregada i jo crec que els que hem tingut la sort d’estar al seu costat, estos últims anys en ‘Sálvame‘ han sigut els millors de la seua vida”.

El presentador ha afegit que “jo sempre li deia, Mila, has d’estar molt contenta perquè fixa’t a quin punt has arribat de la teua vida. Una de les coses que més em satisfà com a amic i de la qual em sent molt tranquil és que Mila ha estat sola quan ella ha volgut estar sola”.

Jorge Javier ha recalcat que “Hui és un dia trist per a tots, el més trist de la història de ‘Sálvame’, hem perdut a Mila. A primera hora d’este matí Mila ens deixava per sempre”. “Estem de dol perquè s’ha anat un referent”, ha afegit.

 

Et volem, Mila

 

“El periodisme i la televisió estan de dol perquè s’ha anat un referent, una dona que sempre estarà en els nostres cors”, continuava el presentador, que es dirigia a la família de la periodista: “Volem enviar-li un bes a la seua família i especialment a la seua filla. Et volem, Mila”.

El seu gran amic ha explicat feliç, que “una de les coses que més em satisfà, com a amic i de la qual em sent molt tranquil és que als 69 anys ha estat sola quan ella ha volgut estar sola, perquè ha sabut llaurar-se tant d’amor i tant d’afecte, perquè som moltíssims els que estàvem pendents d’ella i volent-la perquè no se sentira sola”.

Kiko Hernández, la seua altra mitat ha volgut recordar una de les coses que li va dir Mila quan es va acomiadar d’ell, “estaré sempre vigilant-mos i vos enviaré senyals perquè sapigueu que estic”.

La col·laboradora de ‘Sálvame’ serà incinerada demà a les 12 hores i les seues cendres se les emportarà la seua filla Alba a Amsterdam.  Hui el Pare Àngel ha celebrat una missa en el seu honor.

El programa ha acabat amb un vídeo rememorant els millors moments de Mila Ximénez amb les paraules “Allí on estigues ens faces gaudir com ens ho has fet a nosaltres ací”.

Jorge Javier s’ha acomiadat anunciant demà un programa especial sobre la col·laboradora i dient “demà t’assabentaràs”.

 

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.