Hui acaba una etapa en ‘Sálvame’ amb la defunció de Mila Ximénez

 

Este 23 de juny, ‘Sálvame’ ha fet la seua emissió més difícil. Els col·laboradors i la resta de l’equip han hagut de posar-se al capdavant d’un programa especial sobre Mila Ximénez.

El programa ha arrancat amb la capçalera en la qual cantava Mila i ha continuat amb una cançó del seu adorat Pablo Alborán amb “Tu i tu i tu i solament tu fas que la meua ànima es desperte amb la teua llum”.

La seua companya havia mort feia escasses hores i ells, a manera d’homenatge, li brindaven tot el seu afecte en un especial de la corrala-xou.

Diem programa especial perquè, en un primer moment, es va convindre que hui no hi hauria ‘Sálvame’ a causa de la retransmissió, a les 18.00 hores d’un partit de l’Eurocopa.

A causa de la precipitació dels esdeveniments, i per a brindar tot el seu afecte a la seua companya, els col·laboradors han volgut posar-se al capdavant, malgrat el duríssim glop.

En plató, Jorge Javier Vázquez, Lydia Lozano, Gema López, Belén Esteban, María Patiño, Jesús Manuel, Alonso Caparrós, Rafa Mora i Kiko Hernández, que ha arribat quasi al final del programa entre llàgrimes, hui han viscut un dels pitjors moments de la seua carrera professional.

Els seus companys, que sabien la complicada situació a la qual s’estava enfrontant la seua amiga, han hagut de fer el cor fort i traure a relluir el seu costat més professional.

 

L’emoció de Jorge Javier Vázquez

 

Uns companys que, al llarg d’estos 12 mesos, li han allargat la mà a Mila Ximénez i mai l’han soltada. Un dels suports més forts durant tot este temps ha sigut Jorge Javier Vázquez, qui va compartir infinitat d’anècdotes i viatges.

El periodista s’enfronta a la pèrdua més dolorosa de la seua vida. El de Badalona, trencat d’emoció, ha començat el programa dient que hui s’ha anat una dona “generosa, intel·ligent, divertida, irrepetible i inoblidable.

Que va dedicar totes les seues forces a entretindre’ls, distraure’ls, a fer-los la vida més agradable. Hui la televisió i el periodisme estan de dol. S’ha anat un referent, una dona que sempre estarà en els nostres cors. Et volem, Mila, no ho oblides”.

Jorge Javier es queda amb la seua alegria

 

“Beneït el dia en què Raúl Prieto li va rescatar per a ‘Aquí hay tomate””, ha comentat.

“Crec que per a molts de nosaltres, que no es prenga això com que és menysprear, per a Mila aparéixer en altres programes va ser el previ per a convertir-se en una de les dones més carismàtiques d’este país, en una professional com a poques, entregada i jo crec que els que hem tingut la sort d’estar al seu costat, estos últims anys en ‘Sálvame‘ han sigut els millors de la seua vida”.

El presentador ha afegit que “jo sempre li deia, Mila, has d’estar molt contenta perquè fixa’t a quin punt has arribat de la teua vida. Una de les coses que més em satisfà com a amic i de la qual em sent molt tranquil és que Mila ha estat sola quan ella ha volgut estar sola”.

Jorge Javier ha recalcat que “Hui és un dia trist per a tots, el més trist de la història de ‘Sálvame’, hem perdut a Mila. A primera hora d’este matí Mila ens deixava per sempre”. “Estem de dol perquè s’ha anat un referent”, ha afegit.

 

Et volem, Mila

 

“El periodisme i la televisió estan de dol perquè s’ha anat un referent, una dona que sempre estarà en els nostres cors”, continuava el presentador, que es dirigia a la família de la periodista: “Volem enviar-li un bes a la seua família i especialment a la seua filla. Et volem, Mila”.

El seu gran amic ha explicat feliç, que “una de les coses que més em satisfà, com a amic i de la qual em sent molt tranquil és que als 69 anys ha estat sola quan ella ha volgut estar sola, perquè ha sabut llaurar-se tant d’amor i tant d’afecte, perquè som moltíssims els que estàvem pendents d’ella i volent-la perquè no se sentira sola”.

Kiko Hernández, la seua altra mitat ha volgut recordar una de les coses que li va dir Mila quan es va acomiadar d’ell, “estaré sempre vigilant-mos i vos enviaré senyals perquè sapigueu que estic”.

La col·laboradora de ‘Sálvame’ serà incinerada demà a les 12 hores i les seues cendres se les emportarà la seua filla Alba a Amsterdam.  Hui el Pare Àngel ha celebrat una missa en el seu honor.

El programa ha acabat amb un vídeo rememorant els millors moments de Mila Ximénez amb les paraules “Allí on estigues ens faces gaudir com ens ho has fet a nosaltres ací”.

Jorge Javier s’ha acomiadat anunciant demà un programa especial sobre la col·laboradora i dient “demà t’assabentaràs”.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.