14 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Hui acaba una etapa en ‘Sálvame’ amb la defunció de Mila Ximénez

 

Este 23 de juny, ‘Sálvame’ ha fet la seua emissió més difícil. Els col·laboradors i la resta de l’equip han hagut de posar-se al capdavant d’un programa especial sobre Mila Ximénez.

El programa ha arrancat amb la capçalera en la qual cantava Mila i ha continuat amb una cançó del seu adorat Pablo Alborán amb “Tu i tu i tu i solament tu fas que la meua ànima es desperte amb la teua llum”.

La seua companya havia mort feia escasses hores i ells, a manera d’homenatge, li brindaven tot el seu afecte en un especial de la corrala-xou.

Diem programa especial perquè, en un primer moment, es va convindre que hui no hi hauria ‘Sálvame’ a causa de la retransmissió, a les 18.00 hores d’un partit de l’Eurocopa.

A causa de la precipitació dels esdeveniments, i per a brindar tot el seu afecte a la seua companya, els col·laboradors han volgut posar-se al capdavant, malgrat el duríssim glop.

En plató, Jorge Javier Vázquez, Lydia Lozano, Gema López, Belén Esteban, María Patiño, Jesús Manuel, Alonso Caparrós, Rafa Mora i Kiko Hernández, que ha arribat quasi al final del programa entre llàgrimes, hui han viscut un dels pitjors moments de la seua carrera professional.

Els seus companys, que sabien la complicada situació a la qual s’estava enfrontant la seua amiga, han hagut de fer el cor fort i traure a relluir el seu costat més professional.

 

L’emoció de Jorge Javier Vázquez

 

Uns companys que, al llarg d’estos 12 mesos, li han allargat la mà a Mila Ximénez i mai l’han soltada. Un dels suports més forts durant tot este temps ha sigut Jorge Javier Vázquez, qui va compartir infinitat d’anècdotes i viatges.

El periodista s’enfronta a la pèrdua més dolorosa de la seua vida. El de Badalona, trencat d’emoció, ha començat el programa dient que hui s’ha anat una dona “generosa, intel·ligent, divertida, irrepetible i inoblidable.

Que va dedicar totes les seues forces a entretindre’ls, distraure’ls, a fer-los la vida més agradable. Hui la televisió i el periodisme estan de dol. S’ha anat un referent, una dona que sempre estarà en els nostres cors. Et volem, Mila, no ho oblides”.

Jorge Javier es queda amb la seua alegria

 

“Beneït el dia en què Raúl Prieto li va rescatar per a ‘Aquí hay tomate””, ha comentat.

“Crec que per a molts de nosaltres, que no es prenga això com que és menysprear, per a Mila aparéixer en altres programes va ser el previ per a convertir-se en una de les dones més carismàtiques d’este país, en una professional com a poques, entregada i jo crec que els que hem tingut la sort d’estar al seu costat, estos últims anys en ‘Sálvame‘ han sigut els millors de la seua vida”.

El presentador ha afegit que “jo sempre li deia, Mila, has d’estar molt contenta perquè fixa’t a quin punt has arribat de la teua vida. Una de les coses que més em satisfà com a amic i de la qual em sent molt tranquil és que Mila ha estat sola quan ella ha volgut estar sola”.

Jorge Javier ha recalcat que “Hui és un dia trist per a tots, el més trist de la història de ‘Sálvame’, hem perdut a Mila. A primera hora d’este matí Mila ens deixava per sempre”. “Estem de dol perquè s’ha anat un referent”, ha afegit.

 

Et volem, Mila

 

“El periodisme i la televisió estan de dol perquè s’ha anat un referent, una dona que sempre estarà en els nostres cors”, continuava el presentador, que es dirigia a la família de la periodista: “Volem enviar-li un bes a la seua família i especialment a la seua filla. Et volem, Mila”.

El seu gran amic ha explicat feliç, que “una de les coses que més em satisfà, com a amic i de la qual em sent molt tranquil és que als 69 anys ha estat sola quan ella ha volgut estar sola, perquè ha sabut llaurar-se tant d’amor i tant d’afecte, perquè som moltíssims els que estàvem pendents d’ella i volent-la perquè no se sentira sola”.

Kiko Hernández, la seua altra mitat ha volgut recordar una de les coses que li va dir Mila quan es va acomiadar d’ell, “estaré sempre vigilant-mos i vos enviaré senyals perquè sapigueu que estic”.

La col·laboradora de ‘Sálvame’ serà incinerada demà a les 12 hores i les seues cendres se les emportarà la seua filla Alba a Amsterdam.  Hui el Pare Àngel ha celebrat una missa en el seu honor.

El programa ha acabat amb un vídeo rememorant els millors moments de Mila Ximénez amb les paraules “Allí on estigues ens faces gaudir com ens ho has fet a nosaltres ací”.

Jorge Javier s’ha acomiadat anunciant demà un programa especial sobre la col·laboradora i dient “demà t’assabentaràs”.

 

Últimes notícies

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.

Bernabé sosté que Feijóo ha de marxar-se després de mentir en la seua declaració per la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de mentir en la seua declaració com a testimoni per la DANA de València i ha reclamat la seua eixida. També ha anunciat que acudirà a la comissió del Senat per a explicar la seua actuació.

L’Elx tanca una primera volta notable i encarrila la permanència

acabat d'ascendir i amb la plantilla en construcció, l'Elx ha tancat una primera volta notable: 23 punts i sis de marge sobre el descens impulsats per un joc ambiciós.

El València tanca la seua segona pitjor primera tornada amb 17 punts

El València ha tancat la primera volta amb 17 punts després d'empatar 1-1 davant l'Elx, el seu segon pitjor registre en una Lliga de 20 equips. Torna al descens, sense victòries fora i amb creixent malestar en la graderia.

El Vila-real ha firmat la millor primera tornada de la seua història amb un partit per disputar

Amb 41 punts en 18 jornades i el dol davant el Llevant encara per jugar, el Vila-real supera els seus registres de 2010-11 i 2015-16. Només ha caigut davant Madrid, Atlètic i Barça.

El València CF tanca la seua segona pitjor primera tornada en una Lliga de 20 equips

El València CF ha acabat la primera volta amb 17 punts després del 1-1 davant l'Elx a Mestalla i tanca la seua segona pitjor primera part en una Lliga de 20 equips. Només ha sumat tres victòries i torna a caure a llocs de descens.