Hui acaba una etapa en ‘Sálvame’ amb la defunció de Mila Ximénez

 

Este 23 de juny, ‘Sálvame’ ha fet la seua emissió més difícil. Els col·laboradors i la resta de l’equip han hagut de posar-se al capdavant d’un programa especial sobre Mila Ximénez.

El programa ha arrancat amb la capçalera en la qual cantava Mila i ha continuat amb una cançó del seu adorat Pablo Alborán amb “Tu i tu i tu i solament tu fas que la meua ànima es desperte amb la teua llum”.

La seua companya havia mort feia escasses hores i ells, a manera d’homenatge, li brindaven tot el seu afecte en un especial de la corrala-xou.

Diem programa especial perquè, en un primer moment, es va convindre que hui no hi hauria ‘Sálvame’ a causa de la retransmissió, a les 18.00 hores d’un partit de l’Eurocopa.

A causa de la precipitació dels esdeveniments, i per a brindar tot el seu afecte a la seua companya, els col·laboradors han volgut posar-se al capdavant, malgrat el duríssim glop.

En plató, Jorge Javier Vázquez, Lydia Lozano, Gema López, Belén Esteban, María Patiño, Jesús Manuel, Alonso Caparrós, Rafa Mora i Kiko Hernández, que ha arribat quasi al final del programa entre llàgrimes, hui han viscut un dels pitjors moments de la seua carrera professional.

Els seus companys, que sabien la complicada situació a la qual s’estava enfrontant la seua amiga, han hagut de fer el cor fort i traure a relluir el seu costat més professional.

 

L’emoció de Jorge Javier Vázquez

 

Uns companys que, al llarg d’estos 12 mesos, li han allargat la mà a Mila Ximénez i mai l’han soltada. Un dels suports més forts durant tot este temps ha sigut Jorge Javier Vázquez, qui va compartir infinitat d’anècdotes i viatges.

El periodista s’enfronta a la pèrdua més dolorosa de la seua vida. El de Badalona, trencat d’emoció, ha començat el programa dient que hui s’ha anat una dona «generosa, intel·ligent, divertida, irrepetible i inoblidable.

Que va dedicar totes les seues forces a entretindre’ls, distraure’ls, a fer-los la vida més agradable. Hui la televisió i el periodisme estan de dol. S’ha anat un referent, una dona que sempre estarà en els nostres cors. Et volem, Mila, no ho oblides».

Jorge Javier es queda amb la seua alegria

 

«Beneït el dia en què Raúl Prieto li va rescatar per a ‘Aquí hay tomate»», ha comentat.

«Crec que per a molts de nosaltres, que no es prenga això com que és menysprear, per a Mila aparéixer en altres programes va ser el previ per a convertir-se en una de les dones més carismàtiques d’este país, en una professional com a poques, entregada i jo crec que els que hem tingut la sort d’estar al seu costat, estos últims anys en ‘Sálvame‘ han sigut els millors de la seua vida».

El presentador ha afegit que «jo sempre li deia, Mila, has d’estar molt contenta perquè fixa’t a quin punt has arribat de la teua vida. Una de les coses que més em satisfà com a amic i de la qual em sent molt tranquil és que Mila ha estat sola quan ella ha volgut estar sola».

Jorge Javier ha recalcat que “Hui és un dia trist per a tots, el més trist de la història de ‘Sálvame’, hem perdut a Mila. A primera hora d’este matí Mila ens deixava per sempre”. «Estem de dol perquè s’ha anat un referent», ha afegit.

 

Et volem, Mila

 

“El periodisme i la televisió estan de dol perquè s’ha anat un referent, una dona que sempre estarà en els nostres cors”, continuava el presentador, que es dirigia a la família de la periodista: “Volem enviar-li un bes a la seua família i especialment a la seua filla. Et volem, Mila”.

El seu gran amic ha explicat feliç, que “una de les coses que més em satisfà, com a amic i de la qual em sent molt tranquil és que als 69 anys ha estat sola quan ella ha volgut estar sola, perquè ha sabut llaurar-se tant d’amor i tant d’afecte, perquè som moltíssims els que estàvem pendents d’ella i volent-la perquè no se sentira sola”.

Kiko Hernández, la seua altra mitat ha volgut recordar una de les coses que li va dir Mila quan es va acomiadar d’ell, «estaré sempre vigilant-mos i vos enviaré senyals perquè sapigueu que estic».

La col·laboradora de ‘Sálvame’ serà incinerada demà a les 12 hores i les seues cendres se les emportarà la seua filla Alba a Amsterdam.  Hui el Pare Àngel ha celebrat una missa en el seu honor.

El programa ha acabat amb un vídeo rememorant els millors moments de Mila Ximénez amb les paraules “Allí on estigues ens faces gaudir com ens ho has fet a nosaltres ací”.

Jorge Javier s’ha acomiadat anunciant demà un programa especial sobre la col·laboradora i dient “demà t’assabentaràs”.

 

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.