Fabiola Martínez explota contra Isabel Gemio

 

Fabiola Martínez no pot estar més enfadada amb Isabel Gemio després que la periodista realitzara unes declaracions desafortunades, en les quals assegurava que l’exmuller de Bertín Osborne podria estar de nou il·lusionada. «Fabiola està boniquíssima, crec que pot estar enamorada de nou«, va dir.

Va ser arran d’una entrevista que li va concedir la veneçolana a la periodista per al seu canal YouTube ‘Charlas con alma’, en el qual Isabel Gemio parla amb personatges famosos. Però les conclusions a les quals va arribar disten molt de l’opinió de la veneçolana, a la qual precisament caràcter no li falta.

No obstant això, tal com intenta dir una vegada i una altra la model, res més lluny de la realitat. Fins i tot ha fet pública la conversa que han tingut totes dos on li recrimina aquesta manera d’actuar a la comunicadora.

«Fabiola està boniquíssima, crec que pot estar enamorada de nou», era el titular que donava Gemio sobre Martínez després d’haver-la entrevistat.

No obstant això, la model ho ha desmentit i li ha demanat explicacions. «De tota l’entrevista aquest és el titular? Alguna cosa que no és veritat i que ni tan sols he dit? Ho sent, Isabel, però he de desmentir aquest titular, no puc permetre que es mentisca descaradament només per aconseguir visibilitat», li escriu en un missatge de WhatsApp.

Malgrat els esforços d’Isabel Gemio per justificar-se, i fins i tot encara que es disculpa en un moment donat, Fabiola es manté ferm en el que pensa, sent molt crítica amb la manera d’actuar de la periodista.

«Tot val per vendre notícies? Què opineu? Per cert, el text en el WhatsApp color verd l’escric jo.. Llegiu-ho bé perquè es puga entendre millor. Ah! I això ho faig perquè òbviament no estic enamorada… ?♀️ Una abraçada ?», escriu en Instagram als seus seguidors per a introduir el tema i a manera de reflexió.

 

 

No és la primera vegada que té una renyina amb algun personatge que entrevista. Ja li va succeir amb la mateixa María Teresa Campos, qui es va sentir ofesa per les preguntes que li va fer sobre la seua vida amorosa amb Bigot Arrocet. Van córrer rius de tinta en aquells dies.

Últimes notícies

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.