Fabiola Martínez explota contra Isabel Gemio

 

Fabiola Martínez no pot estar més enfadada amb Isabel Gemio després que la periodista realitzara unes declaracions desafortunades, en les quals assegurava que l’exmuller de Bertín Osborne podria estar de nou il·lusionada. «Fabiola està boniquíssima, crec que pot estar enamorada de nou«, va dir.

Va ser arran d’una entrevista que li va concedir la veneçolana a la periodista per al seu canal YouTube ‘Charlas con alma’, en el qual Isabel Gemio parla amb personatges famosos. Però les conclusions a les quals va arribar disten molt de l’opinió de la veneçolana, a la qual precisament caràcter no li falta.

No obstant això, tal com intenta dir una vegada i una altra la model, res més lluny de la realitat. Fins i tot ha fet pública la conversa que han tingut totes dos on li recrimina aquesta manera d’actuar a la comunicadora.

«Fabiola està boniquíssima, crec que pot estar enamorada de nou», era el titular que donava Gemio sobre Martínez després d’haver-la entrevistat.

No obstant això, la model ho ha desmentit i li ha demanat explicacions. «De tota l’entrevista aquest és el titular? Alguna cosa que no és veritat i que ni tan sols he dit? Ho sent, Isabel, però he de desmentir aquest titular, no puc permetre que es mentisca descaradament només per aconseguir visibilitat», li escriu en un missatge de WhatsApp.

Malgrat els esforços d’Isabel Gemio per justificar-se, i fins i tot encara que es disculpa en un moment donat, Fabiola es manté ferm en el que pensa, sent molt crítica amb la manera d’actuar de la periodista.

«Tot val per vendre notícies? Què opineu? Per cert, el text en el WhatsApp color verd l’escric jo.. Llegiu-ho bé perquè es puga entendre millor. Ah! I això ho faig perquè òbviament no estic enamorada… ?♀️ Una abraçada ?», escriu en Instagram als seus seguidors per a introduir el tema i a manera de reflexió.

 

 

No és la primera vegada que té una renyina amb algun personatge que entrevista. Ja li va succeir amb la mateixa María Teresa Campos, qui es va sentir ofesa per les preguntes que li va fer sobre la seua vida amorosa amb Bigot Arrocet. Van córrer rius de tinta en aquells dies.

Últimes notícies

Un incendi en un motor obliga a desallotjar un edifici de laboratoris a la UPV

Un incendi en un motor de combustió interna en una sala d’assaig del bloc 8P de la UPV ha obligat a desallotjar l’edifici de laboratoris fins que els bombers han controlat les flames i han ventilat la zona.

DIGI arriba a 100 botigues a Espanya amb una nova obertura a Torrent

DIGI ha inaugurat a Torrent la seua cinquena botiga pròpia a la província de València, amb la qual aconseguix les 100 tendes a tot Espanya i reforça el seu compromís amb la Comunitat Valenciana.

La Comunitat Valenciana, a la cua en ús de portàtils i tauletes a les aules

La Comunitat Valenciana és, junt amb Aragó, una de les autonomies amb menor ús de portàtils i tauletes a les aules, amb un 54 %, segons el Ministeri d'Educació, malgrat l’augment generalitzat de la digitalització als centres educatius.

Sis tigres rescatats a Alemanya arriben a Villena per a recuperar-se en el centre d’AAP

Una tigressa i els seus cinc cadells, criats en remolcs d’un polígon industrial a Saxònia, viatgen al centre de rescat d’AAP a Villena, on disposaran, per primera vegada, d’un recinte ampli i adaptat a les seues necessitats.

Detingut a Elx per amenaçar diverses persones amb una pistola d’aire comprimit en locals comercials

La Policia Local d’Elx ha detingut un home que ha amenaçat diverses persones amb una pistola d’aire comprimit en un bar, un camió i una autoescola, fet que ha generat una forta alarma a la zona.

Iker Losada s’acomiada del Llevant agraït i torna al Betis després de la cessió

Iker Losada ha posat fi a la seua cessió al Llevant després de la temporada 2025-26 i torna al Real Betis, agraït pel tracte del club, els companys i l’afició granota.

El TSJCV alerta dels perjudicis per la falta de reforços als jutjats valencians

El TSJCV ha advertit dels perjudicis que causarà al servici públic de justícia la decisió del Ministeri de Justícia de denegar la dotació econòmica per a 18 mesures de reforç als òrgans judicials valencians, entre elles les dels jutjats de clàusules sòl. La Sala de Govern ha demanat al CGPJ que inste el Ministeri a reconsiderar la seua decisió.

Jesús Lancis, nou rector de l’UJI, exigix una financiació suficient i estable per a les universitats públiques

El nou rector de la Universitat Jaume I, Jesús Lancis, ha defensat una financiació suficient i estable per a les universitats públiques i el desplegament íntegre de l’acord plurianual 2026-2029, i ha reivindicat la universitat com a motor de cohesió social i ascensor social.