Fabiola Martínez explota contra Isabel Gemio

 

Fabiola Martínez no pot estar més enfadada amb Isabel Gemio després que la periodista realitzara unes declaracions desafortunades, en les quals assegurava que l’exmuller de Bertín Osborne podria estar de nou il·lusionada. “Fabiola està boniquíssima, crec que pot estar enamorada de nou“, va dir.

Va ser arran d’una entrevista que li va concedir la veneçolana a la periodista per al seu canal YouTube ‘Charlas con alma’, en el qual Isabel Gemio parla amb personatges famosos. Però les conclusions a les quals va arribar disten molt de l’opinió de la veneçolana, a la qual precisament caràcter no li falta.

No obstant això, tal com intenta dir una vegada i una altra la model, res més lluny de la realitat. Fins i tot ha fet pública la conversa que han tingut totes dos on li recrimina aquesta manera d’actuar a la comunicadora.

“Fabiola està boniquíssima, crec que pot estar enamorada de nou”, era el titular que donava Gemio sobre Martínez després d’haver-la entrevistat.

No obstant això, la model ho ha desmentit i li ha demanat explicacions. “De tota l’entrevista aquest és el titular? Alguna cosa que no és veritat i que ni tan sols he dit? Ho sent, Isabel, però he de desmentir aquest titular, no puc permetre que es mentisca descaradament només per aconseguir visibilitat”, li escriu en un missatge de WhatsApp.

Malgrat els esforços d’Isabel Gemio per justificar-se, i fins i tot encara que es disculpa en un moment donat, Fabiola es manté ferm en el que pensa, sent molt crítica amb la manera d’actuar de la periodista.

Tot val per vendre notícies? Què opineu? Per cert, el text en el WhatsApp color verd l’escric jo.. Llegiu-ho bé perquè es puga entendre millor. Ah! I això ho faig perquè òbviament no estic enamorada… ?♀️ Una abraçada ?”, escriu en Instagram als seus seguidors per a introduir el tema i a manera de reflexió.

 

 

No és la primera vegada que té una renyina amb algun personatge que entrevista. Ja li va succeir amb la mateixa María Teresa Campos, qui es va sentir ofesa per les preguntes que li va fer sobre la seua vida amorosa amb Bigot Arrocet. Van córrer rius de tinta en aquells dies.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.