Fabiola Martínez explica, per fi, el perquè de la seua ruptura amb Bertín Osborne

 

Fabiola Martínez ha tornat a parlar de la seua separació de Bertín Osborne en un acte públic. La model veneçolana ha sigut un dels rostres populars que ha donat suport a la ‘Women’s Experience’, un club ideat per Belinda Washington i Concha Crespo. Esta dona cabuda a les dones inspiradores i que viuen sense lligams, com l’exmuller del presentador.

En un gran moment personal, la model assegura que, encara que sempre s’ha conegut a si mateixa, «havia decidit donar prioritat a altres coses», alguna cosa que ha canviat després de la seua ruptura amb el presentador: «Jo estic fenomenal amb mi mateixa i vull gaudir d’això tot el que puc», ha assegurat, tancant les portes a enamorar-se de nou ara com ara.

Amb gran sinceritat, Fabiola no refusa parlar de la seua separació i compta per què el seu matrimoni va fallar en un moment donat. «Això no passa de la nit al dia, són molts anys en què intentes unir coses i cadascun tenia els seus espais plens de treball, expectatives. Eixes són les coses que al final van separant un matrimoni o un festeig«.

«No és el tòpic que el matrimoni és difícil, és la convivència el que és difícil. Ell troba a faltar la família, nosaltres parlem sovint. Òbviament, no estem en la mateixa casa i a vegades això pesa, que et dona nostàlgia, però també tinc nostàlgia de Veneçuela», revela.

 

«Els meus fills veuen que els seus pares es tracten amb afecte i respecte»

 

La model explica que els seus fills estan bé després de la separació perquè «veuen que els seus pares es tracten amb afecte i respecte». A més, la veneçolana confessa per què ha decidit canviar de casa després de la seua ruptura amb el presentador de ‘Mi casa es la tuya’.

«Vull un lloc on la vida siga una miqueta més fàcil, més còmoda, poder estar tots junts. Qualsevol que ho pensa diria que estic boja, quan la teua vida es fa més complicada perquè el teu dia a dia és complicat. Hi ha escales, a Kike cal moure-li amb una màquina, tot això és esgotador», ha valorat.

«El que vull és estar en un lloc més xicotet, però amb els meus fills, que els veja, que els senta, que estiguem junts. En esta casa promet que moltes vegades no sé qui està en la planta de baix», exposa.

La model parla així de la mudança que farà este estiu. «Ja em mude, ja tinc casa», diu, afegint que el seu objectiu en els pròxims dies serà «fer la mudança mentre els xiquets se’n van a Sevilla amb papà».

Encara que s’emporta molt bé amb el seu exmarit, Fabiola dubta si acudir a la boda de Claudia Osborne i José Entrecanales: «No ho sé. És que és prompte i jo sé que moltes amistats no saben encara, potser no és còmode per a molts».

«No hi ha hagut temps perquè s’acostumen al tracte de no matrimoni. És molt incòmode per a tothom i la protagonista és ella, és el seu dia, meravellós», compte.

 

L’exmarit de Fabiola revela la confessió més dolorosa sobre la seua separació

 

Fa uns dies, s’emetia el programa ‘Mi casa es la tuya’ amb Paz Padilla com a estrela convidada a l’espai d’entrevistes de Telecinco. En un moment donat, Bertín confessava una cosa important sobre la seua separació de la qual va ser la seua dona durant diversos anys.

«A mesura que compleixes anys i et sents a soles, és molt geperut. Un fica la pota i fa ximpleries. També l’edat és responsable d’eixos errors», admetia el cantant.

A més, el cantant va assegurar que el fet de tindre errors és una cosa normal en la vida: «Els cometem fins que morim. Un comet més errors amb poca edat. És llei de vida».

«L’edat, al final, dona saviesa. Quanta més edat tens, més savi eres», reflexionava la convidada de La meua casa és la teua.

Últimes notícies

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.

Iker Losada: Ens donaven per morts i ara no ho deixarem escapar

Iker Losada reivindica la reacció del Llevant en la lluita per la permanència i assegura que l'equip no pensa desaprofitar l'oportunitat de salvar-se davant el Betis, de qui està cedit.