Fabiola Martínez explica, per fi, el perquè de la seua ruptura amb Bertín Osborne

 

Fabiola Martínez ha tornat a parlar de la seua separació de Bertín Osborne en un acte públic. La model veneçolana ha sigut un dels rostres populars que ha donat suport a la ‘Women’s Experience’, un club ideat per Belinda Washington i Concha Crespo. Esta dona cabuda a les dones inspiradores i que viuen sense lligams, com l’exmuller del presentador.

En un gran moment personal, la model assegura que, encara que sempre s’ha conegut a si mateixa, «havia decidit donar prioritat a altres coses», alguna cosa que ha canviat després de la seua ruptura amb el presentador: «Jo estic fenomenal amb mi mateixa i vull gaudir d’això tot el que puc», ha assegurat, tancant les portes a enamorar-se de nou ara com ara.

Amb gran sinceritat, Fabiola no refusa parlar de la seua separació i compta per què el seu matrimoni va fallar en un moment donat. «Això no passa de la nit al dia, són molts anys en què intentes unir coses i cadascun tenia els seus espais plens de treball, expectatives. Eixes són les coses que al final van separant un matrimoni o un festeig«.

«No és el tòpic que el matrimoni és difícil, és la convivència el que és difícil. Ell troba a faltar la família, nosaltres parlem sovint. Òbviament, no estem en la mateixa casa i a vegades això pesa, que et dona nostàlgia, però també tinc nostàlgia de Veneçuela», revela.

 

«Els meus fills veuen que els seus pares es tracten amb afecte i respecte»

 

La model explica que els seus fills estan bé després de la separació perquè «veuen que els seus pares es tracten amb afecte i respecte». A més, la veneçolana confessa per què ha decidit canviar de casa després de la seua ruptura amb el presentador de ‘Mi casa es la tuya’.

«Vull un lloc on la vida siga una miqueta més fàcil, més còmoda, poder estar tots junts. Qualsevol que ho pensa diria que estic boja, quan la teua vida es fa més complicada perquè el teu dia a dia és complicat. Hi ha escales, a Kike cal moure-li amb una màquina, tot això és esgotador», ha valorat.

«El que vull és estar en un lloc més xicotet, però amb els meus fills, que els veja, que els senta, que estiguem junts. En esta casa promet que moltes vegades no sé qui està en la planta de baix», exposa.

La model parla així de la mudança que farà este estiu. «Ja em mude, ja tinc casa», diu, afegint que el seu objectiu en els pròxims dies serà «fer la mudança mentre els xiquets se’n van a Sevilla amb papà».

Encara que s’emporta molt bé amb el seu exmarit, Fabiola dubta si acudir a la boda de Claudia Osborne i José Entrecanales: «No ho sé. És que és prompte i jo sé que moltes amistats no saben encara, potser no és còmode per a molts».

«No hi ha hagut temps perquè s’acostumen al tracte de no matrimoni. És molt incòmode per a tothom i la protagonista és ella, és el seu dia, meravellós», compte.

 

L’exmarit de Fabiola revela la confessió més dolorosa sobre la seua separació

 

Fa uns dies, s’emetia el programa ‘Mi casa es la tuya’ amb Paz Padilla com a estrela convidada a l’espai d’entrevistes de Telecinco. En un moment donat, Bertín confessava una cosa important sobre la seua separació de la qual va ser la seua dona durant diversos anys.

«A mesura que compleixes anys i et sents a soles, és molt geperut. Un fica la pota i fa ximpleries. També l’edat és responsable d’eixos errors», admetia el cantant.

A més, el cantant va assegurar que el fet de tindre errors és una cosa normal en la vida: «Els cometem fins que morim. Un comet més errors amb poca edat. És llei de vida».

«L’edat, al final, dona saviesa. Quanta més edat tens, més savi eres», reflexionava la convidada de La meua casa és la teua.

Últimes notícies

Arcadi España apuja la pressió a Pérez Llorca perquè negocie la nova financiació autonòmica

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha instat el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, a asseure’s a negociar el nou model de financiació autonòmica i li ha demanat que no busque excuses. El ministre ha defensat que la proposta del Govern central oferix 3.669 milions a la Comunitat Valenciana, enfront dels 1.782 milions que reclama el Consell.

El Lucentum reforça el perímetre amb l’islandés Kristinn Pálsson

El Lucentum Alicante ha incorporat l’escolta-aler islandés Kristinn Pálsson, internacional absolut, com a segon jugador confirmat per a la pròxima temporada en Primera FEB.

Arcadi Espanya reafirma la confiança en la Justícia tot i veure decisions poc comprensibles

El ministre d’Hisenda, Arcadi Espanya, defensa la seua confiança plena en la Justícia i en les forces de seguretat, però considera difícil d’entendre decisions com la retirada del passaport a Begoña Gómez i alerta del qüestionament del procés electoral.

Quasi 39.500 persones han passat per les Unitats de Conductes Addictives en 2025

Les 39 Unitats de Conductes Addictives de Sanitat han atés 39.418 persones i han fet 454.018 consultes en 2025. L’alcohol concentra el 38 % dels tractaments, seguit de la cocaïna i el cànnabis.

Temporada històrica del València Basket: quatre títols i nova vida al Roig Arena

El València Basket ha tancat una temporada irrepetible amb quatre títols entre els equips masculí i femení i un trasllat multitudinari al nou Roig Arena, que ha disparat la massa social del club.

Els pressupostos de 2027 seran els que necessita la societat, defensa Arcadi España

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, ha defensat a València que els Pressupostos Generals de l'Estat per a 2027 responen a les necessitats de la societat i no a la supervivència del Govern, i ha advertit sobre el risc que la polarització política acabe contagiant la ciutadania.

Kovacs s’acomiada de València Basket i se’n va als Chiba Jets com a primer entrenador

L’ajudant d’Adrian Kovacs ha confirmat en les xarxes la seua eixida de València Basket després de dos anys i assumirà la banqueta dels Chiba Jets, un dels clubs punters del Japó.

Presó provisional per als sis detinguts a Torrevella per una sèrie de robatoris en vivendes

Sis persones d’entre 27 i 36 anys han ingressat en presó provisional a Torrevella per la seua presumpta implicació en robatoris en vivendes i pertinença a grup criminal. La Guàrdia Civil ha recuperat joies, dispositius electrònics i ferramentes de serralleria especialitzades.