Fabiola Martínez explica, per fi, el perquè de la seua ruptura amb Bertín Osborne

 

Fabiola Martínez ha tornat a parlar de la seua separació de Bertín Osborne en un acte públic. La model veneçolana ha sigut un dels rostres populars que ha donat suport a la ‘Women’s Experience’, un club ideat per Belinda Washington i Concha Crespo. Esta dona cabuda a les dones inspiradores i que viuen sense lligams, com l’exmuller del presentador.

En un gran moment personal, la model assegura que, encara que sempre s’ha conegut a si mateixa, «havia decidit donar prioritat a altres coses», alguna cosa que ha canviat després de la seua ruptura amb el presentador: «Jo estic fenomenal amb mi mateixa i vull gaudir d’això tot el que puc», ha assegurat, tancant les portes a enamorar-se de nou ara com ara.

Amb gran sinceritat, Fabiola no refusa parlar de la seua separació i compta per què el seu matrimoni va fallar en un moment donat. «Això no passa de la nit al dia, són molts anys en què intentes unir coses i cadascun tenia els seus espais plens de treball, expectatives. Eixes són les coses que al final van separant un matrimoni o un festeig«.

«No és el tòpic que el matrimoni és difícil, és la convivència el que és difícil. Ell troba a faltar la família, nosaltres parlem sovint. Òbviament, no estem en la mateixa casa i a vegades això pesa, que et dona nostàlgia, però també tinc nostàlgia de Veneçuela», revela.

 

«Els meus fills veuen que els seus pares es tracten amb afecte i respecte»

 

La model explica que els seus fills estan bé després de la separació perquè «veuen que els seus pares es tracten amb afecte i respecte». A més, la veneçolana confessa per què ha decidit canviar de casa després de la seua ruptura amb el presentador de ‘Mi casa es la tuya’.

«Vull un lloc on la vida siga una miqueta més fàcil, més còmoda, poder estar tots junts. Qualsevol que ho pensa diria que estic boja, quan la teua vida es fa més complicada perquè el teu dia a dia és complicat. Hi ha escales, a Kike cal moure-li amb una màquina, tot això és esgotador», ha valorat.

«El que vull és estar en un lloc més xicotet, però amb els meus fills, que els veja, que els senta, que estiguem junts. En esta casa promet que moltes vegades no sé qui està en la planta de baix», exposa.

La model parla així de la mudança que farà este estiu. «Ja em mude, ja tinc casa», diu, afegint que el seu objectiu en els pròxims dies serà «fer la mudança mentre els xiquets se’n van a Sevilla amb papà».

Encara que s’emporta molt bé amb el seu exmarit, Fabiola dubta si acudir a la boda de Claudia Osborne i José Entrecanales: «No ho sé. És que és prompte i jo sé que moltes amistats no saben encara, potser no és còmode per a molts».

«No hi ha hagut temps perquè s’acostumen al tracte de no matrimoni. És molt incòmode per a tothom i la protagonista és ella, és el seu dia, meravellós», compte.

 

L’exmarit de Fabiola revela la confessió més dolorosa sobre la seua separació

 

Fa uns dies, s’emetia el programa ‘Mi casa es la tuya’ amb Paz Padilla com a estrela convidada a l’espai d’entrevistes de Telecinco. En un moment donat, Bertín confessava una cosa important sobre la seua separació de la qual va ser la seua dona durant diversos anys.

«A mesura que compleixes anys i et sents a soles, és molt geperut. Un fica la pota i fa ximpleries. També l’edat és responsable d’eixos errors», admetia el cantant.

A més, el cantant va assegurar que el fet de tindre errors és una cosa normal en la vida: «Els cometem fins que morim. Un comet més errors amb poca edat. És llei de vida».

«L’edat, al final, dona saviesa. Quanta més edat tens, més savi eres», reflexionava la convidada de La meua casa és la teua.

Últimes notícies

Arriba al Port de València la primera plataforma solar marina d’Espanya en fase de proves

El Port de València ha rebut la primera plataforma solar marina d’Espanya, anomenada Paiporta, que inicia ara la seua fase de proves i formarà part d’un projecte de fins a 1 MW de potència.

Arriba a València la primera plataforma solar marina d’Espanya en fase de proves

El Port de València ha rebut la plataforma solar marina Paiporta, primera d’Espanya, que inicia ara les proves i formarà part d’un projecte d’1 MW de potència. La iniciativa de BlueNewables, amb suport de Naturgy i finançament de l’IDAE, reforça l’estratègia de Valenciaport cap a la descarbonització.

Avamet assegura que el perill extrem de la DANA del 29 d’octubre era previsible

El president d’Avamet, Adrià Revert, ha explicat al jutjat de Catarroja que la DANA del 29 d’octubre de 2024 no era imprevisible, tot i que la quantitat exacta de pluja sí que ho era. Revert sosté que els models ja apuntaven a un episodi de perill extrem semblant a la pantanada de Tous i a la riuada de València.

El president d’Avamet defensa que el perill extrem de la DANA sí que es podia preveure

Adrià Revert, president d’Avamet, ha explicat al jutjat de Catarroja que la DANA del 29 d’octubre de 2024 no era imprevisible i que els mapes ja apuntaven a un episodi de perill extrem a la costa valenciana.

Avamet adverteix que el perill extrem en la DANA del 29 d’octubre era previsible

El president d’Avamet, Adrià Revert, ha declarat al jutjat de Catarroja que, tot i que la quantitat exacta de pluja era impossible de calcular, el perill extrem a la costa valenciana el 29 d’octubre de 2024 sí que es podia vore als mapes.

Més de 7.500 passatgers utilitzen ja l’OPE al port d’Alacant, per damunt de 2025

L’Operació Pas de l’Estret al port d’Alacant ha superat ja les 7.500 persones embarcades i els 3.000 vehicles rumb a Algèria i Orà, amb més freqüència de vaixells i un nou sistema automatitzat d’entrada i eixida.

Comiat emocionant de Roberto Bautista, heroi de la Davis 2019, després d’una carrera brillant

El castellonenc Roberto Bautista ha jugat a Huelva el seu últim torneig professional, tancant més de dues dècades d’èxits, amb la Copa Davis de 2019 com a moment més icònic.

Comiat emocionant de Roberto Bautista, heroi de la Davis 2019, després d’una carrera brillant

El castellonenc Roberto Bautista ha disputat a la Copa del Rei de Huelva el seu últim torneig professional, tancant més de vint anys de carrera amb 12 títols ATP i el record inesborrable de la Copa Davis de 2019.