22.5 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Fabiola Martínez explica, per fi, el perquè de la seua ruptura amb Bertín Osborne

 

Fabiola Martínez ha tornat a parlar de la seua separació de Bertín Osborne en un acte públic. La model veneçolana ha sigut un dels rostres populars que ha donat suport a la ‘Women’s Experience’, un club ideat per Belinda Washington i Concha Crespo. Esta dona cabuda a les dones inspiradores i que viuen sense lligams, com l’exmuller del presentador.

En un gran moment personal, la model assegura que, encara que sempre s’ha conegut a si mateixa, “havia decidit donar prioritat a altres coses”, alguna cosa que ha canviat després de la seua ruptura amb el presentador: “Jo estic fenomenal amb mi mateixa i vull gaudir d’això tot el que puc”, ha assegurat, tancant les portes a enamorar-se de nou ara com ara.

Amb gran sinceritat, Fabiola no refusa parlar de la seua separació i compta per què el seu matrimoni va fallar en un moment donat. “Això no passa de la nit al dia, són molts anys en què intentes unir coses i cadascun tenia els seus espais plens de treball, expectatives. Eixes són les coses que al final van separant un matrimoni o un festeig“.

“No és el tòpic que el matrimoni és difícil, és la convivència el que és difícil. Ell troba a faltar la família, nosaltres parlem sovint. Òbviament, no estem en la mateixa casa i a vegades això pesa, que et dona nostàlgia, però també tinc nostàlgia de Veneçuela”, revela.

 

“Els meus fills veuen que els seus pares es tracten amb afecte i respecte”

 

La model explica que els seus fills estan bé després de la separació perquè “veuen que els seus pares es tracten amb afecte i respecte”. A més, la veneçolana confessa per què ha decidit canviar de casa després de la seua ruptura amb el presentador de ‘Mi casa es la tuya’.

“Vull un lloc on la vida siga una miqueta més fàcil, més còmoda, poder estar tots junts. Qualsevol que ho pensa diria que estic boja, quan la teua vida es fa més complicada perquè el teu dia a dia és complicat. Hi ha escales, a Kike cal moure-li amb una màquina, tot això és esgotador”, ha valorat.

“El que vull és estar en un lloc més xicotet, però amb els meus fills, que els veja, que els senta, que estiguem junts. En esta casa promet que moltes vegades no sé qui està en la planta de baix”, exposa.

La model parla així de la mudança que farà este estiu. “Ja em mude, ja tinc casa”, diu, afegint que el seu objectiu en els pròxims dies serà “fer la mudança mentre els xiquets se’n van a Sevilla amb papà”.

Encara que s’emporta molt bé amb el seu exmarit, Fabiola dubta si acudir a la boda de Claudia Osborne i José Entrecanales: “No ho sé. És que és prompte i jo sé que moltes amistats no saben encara, potser no és còmode per a molts”.

“No hi ha hagut temps perquè s’acostumen al tracte de no matrimoni. És molt incòmode per a tothom i la protagonista és ella, és el seu dia, meravellós”, compte.

 

L’exmarit de Fabiola revela la confessió més dolorosa sobre la seua separació

 

Fa uns dies, s’emetia el programa ‘Mi casa es la tuya’ amb Paz Padilla com a estrela convidada a l’espai d’entrevistes de Telecinco. En un moment donat, Bertín confessava una cosa important sobre la seua separació de la qual va ser la seua dona durant diversos anys.

“A mesura que compleixes anys i et sents a soles, és molt geperut. Un fica la pota i fa ximpleries. També l’edat és responsable d’eixos errors”, admetia el cantant.

A més, el cantant va assegurar que el fet de tindre errors és una cosa normal en la vida: “Els cometem fins que morim. Un comet més errors amb poca edat. És llei de vida”.

“L’edat, al final, dona saviesa. Quanta més edat tens, més savi eres”, reflexionava la convidada de La meua casa és la teua.

Últimes notícies

El València firmarà la seua pitjor ratxa de derrotes en Lliga si cau en el Ciutat

L'equip de Carlos Corberán arriba amb dos caigudes de lliga i es juga evitar tres seguides davant el Llevant. Una ensopegada també podria ficar-li en descens si guanya el Raig.

El pes de l’ocupació privada a Espanya creix en 2025 fins al 85,6%

El sector privat guanya pes i ja reunix el 85,6% de l'ocupació en 2025, cinc dècimes més que un any abans. Des de 2019, el 88% de la nova ocupació procedix d'empreses.

L’esquerra urgix al PP a activar ja la comissió sobre les VPP a Alacant

PSPV-PSOE, Compromís i EU-Podem han urgit a l'alcalde Luis Barcala a convocar ja la comissió que investigue presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. Denuncien cinc dies de retard malgrat l'acord plenari unànime i citen les dimissions en Urbanisme com a mostra de la gravetat del cas

Espanya remunta a Alemanya amb un triplet d’Álvarez i es va de València amb huit punts

Espanya va véncer 3-1 a Alemanya després d'una remuntada liderada per Patricia Álvarez, que va firmar un triplet. Tanca la parada de València amb huit punts i dos triomfs seguits

Aemet activarà al migdia l’avís taronja per vents de 90 km/h en el litoral i sud de València i seguirà el dimecres

Aemet activarà des del migdia del dimarts l'avís taronja per vent de 90 km/h en el litoral i sud de València, que seguirà el dimecres. Hi haurà avisos grocs a Castelló i Alacant amb ratxes de 70-90 km/h segons zones.

El Vila-real brinda per la salvació des de llocs de Champions i recorda a Senzillesa

El club va celebrar el seu tradicional brindis per la permanència després d'aconseguir els 42 punts, amb Fernando Roig al capdavant i un record especial per a José Manuel Llaneza. L'acte, el més primerenc, va arribar amb l'equip en zona de Champions i amb la mirada posada a Europa.

Sergio García veu perjudicial a curt termini que només puntuen els 10 primers en LIV Golf

Sergio García va valorar que el OWGR comence a puntuar els tornejos de LIV Golf, però va alertar que limitar els punts als deu primers pot perjudicar a curt termini.

Aemet activarà al migdia l’avís taronja per vents de 90 km/h a València i ho mantindrà el dimecres

Aemet activa a les 12.00 del dimarts l'avís taronja per vent de l'oest amb ratxes de 90 km/h en el litoral i l'interior sud de València. L'alerta continuarà el dimecres i hi haurà avisos grocs a Castelló i Alacant.