Fabiola Martínez explica, per fi, el perquè de la seua ruptura amb Bertín Osborne

 

Fabiola Martínez ha tornat a parlar de la seua separació de Bertín Osborne en un acte públic. La model veneçolana ha sigut un dels rostres populars que ha donat suport a la ‘Women’s Experience’, un club ideat per Belinda Washington i Concha Crespo. Esta dona cabuda a les dones inspiradores i que viuen sense lligams, com l’exmuller del presentador.

En un gran moment personal, la model assegura que, encara que sempre s’ha conegut a si mateixa, «havia decidit donar prioritat a altres coses», alguna cosa que ha canviat després de la seua ruptura amb el presentador: «Jo estic fenomenal amb mi mateixa i vull gaudir d’això tot el que puc», ha assegurat, tancant les portes a enamorar-se de nou ara com ara.

Amb gran sinceritat, Fabiola no refusa parlar de la seua separació i compta per què el seu matrimoni va fallar en un moment donat. «Això no passa de la nit al dia, són molts anys en què intentes unir coses i cadascun tenia els seus espais plens de treball, expectatives. Eixes són les coses que al final van separant un matrimoni o un festeig«.

«No és el tòpic que el matrimoni és difícil, és la convivència el que és difícil. Ell troba a faltar la família, nosaltres parlem sovint. Òbviament, no estem en la mateixa casa i a vegades això pesa, que et dona nostàlgia, però també tinc nostàlgia de Veneçuela», revela.

 

«Els meus fills veuen que els seus pares es tracten amb afecte i respecte»

 

La model explica que els seus fills estan bé després de la separació perquè «veuen que els seus pares es tracten amb afecte i respecte». A més, la veneçolana confessa per què ha decidit canviar de casa després de la seua ruptura amb el presentador de ‘Mi casa es la tuya’.

«Vull un lloc on la vida siga una miqueta més fàcil, més còmoda, poder estar tots junts. Qualsevol que ho pensa diria que estic boja, quan la teua vida es fa més complicada perquè el teu dia a dia és complicat. Hi ha escales, a Kike cal moure-li amb una màquina, tot això és esgotador», ha valorat.

«El que vull és estar en un lloc més xicotet, però amb els meus fills, que els veja, que els senta, que estiguem junts. En esta casa promet que moltes vegades no sé qui està en la planta de baix», exposa.

La model parla així de la mudança que farà este estiu. «Ja em mude, ja tinc casa», diu, afegint que el seu objectiu en els pròxims dies serà «fer la mudança mentre els xiquets se’n van a Sevilla amb papà».

Encara que s’emporta molt bé amb el seu exmarit, Fabiola dubta si acudir a la boda de Claudia Osborne i José Entrecanales: «No ho sé. És que és prompte i jo sé que moltes amistats no saben encara, potser no és còmode per a molts».

«No hi ha hagut temps perquè s’acostumen al tracte de no matrimoni. És molt incòmode per a tothom i la protagonista és ella, és el seu dia, meravellós», compte.

 

L’exmarit de Fabiola revela la confessió més dolorosa sobre la seua separació

 

Fa uns dies, s’emetia el programa ‘Mi casa es la tuya’ amb Paz Padilla com a estrela convidada a l’espai d’entrevistes de Telecinco. En un moment donat, Bertín confessava una cosa important sobre la seua separació de la qual va ser la seua dona durant diversos anys.

«A mesura que compleixes anys i et sents a soles, és molt geperut. Un fica la pota i fa ximpleries. També l’edat és responsable d’eixos errors», admetia el cantant.

A més, el cantant va assegurar que el fet de tindre errors és una cosa normal en la vida: «Els cometem fins que morim. Un comet més errors amb poca edat. És llei de vida».

«L’edat, al final, dona saviesa. Quanta més edat tens, més savi eres», reflexionava la convidada de La meua casa és la teua.

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.