El fracàs de la família mediàtica de Rocío Carrasco després de desafiar-la

La relació entre la família mediàtica de Rocío Jurado i la seua filla Rocío Carrasco cada vegada està més lluny d’arreglar-se.

Després de l’emissió dels primers episodis de ‘En el nombre de Rocío’, en els quals ja es van poder escoltar les primeres crítiques, han començat a veure’s les primeres reaccions.

Primer va ser Raquel Mosquera, viuda de Pedro Carrasco, i després Amador Mohedano, que no dubtava a atacar a la seua neboda i fins i tot desitjar que arribara el moment en el qual “rebera un escarment” per tot el que estava dient de la seua família.

El que ningú esperava, no obstant això, és que la família mediàtica seguira amb els seus homenatges i projectes a ‘La más grande’, malgrat el temporal. Així, després de l’estrena d’aquesta segona part de la docuserie, Gloria Camila Ortega feia un pas al capdavant, al costat del seu tio Amador i l’Associació Cultural ‘RJ La Más Grande’, i aquest mateix dimecres presentaran uns terrossos de sucre que portaran la imatge de Rocío Jurado.

Alguna cosa que no tindria la major transcendència excepte perquè Rocío Carrasco no tenia ni idea que s’estaven produint, però al ser l’hereua universal de l’artista i propietària de la seua marca i imatge, té l’última paraula sobretot el que es faça sobre aquest tema.

Així ho explicava José Antonio León, que donava les claus de la polèmica presentació en la vesprada del dimarts en ‘Sálvame’, revelant que tota la família mediàtica tenia plans de reunir-se a Chipiona per a la presentació dels terrossos de sucre, amb Gloria Camila al capdavant. Un nou desafiament a Rocío Carrasco que serveix com una autèntica declaració d’intencions davant l’emissió de la seua nova sèrie documental.

Un nou museu de Rocío Jurado en Chipriona

El famós museu de Rocío Jurado està a punt d’obrir les seues portes. Després de molt d’esforç, la seua filla Rocío Carrasco inaugurarà el temple dedicat a ‘La más grande’ el pròxim 1 de juliol. No obstant això, sembla que aquesta exposició en homenatge a la intèrpret de ‘En el punto de partida’, no serà l’única. La família Mohedano estaria planejant obrir el seu propi museu.

«Paral·lelament, dos setmanes després, just al costat del cementeri, en la part esquerra del cementeri que està encara sense acabar, la part de baix tindrà una sèrie de souvenirs i en la part de dalt, un empresari, entenc, o així me l’han transmés, secundat per ‘R.J La más grande’, hi haurà, un segon museu paral·lel«, ha comptat José Antonio León en ‘Sálvame’.

Després d’escoltar la informació, María Patiño ha esclatat contra el clan. «I m’estan dient que no tiren un pols? Tu obris un museu ací i jo pels meus nassos el munte ací. Això què és en la meua bogeria de cap? El més cridaner de tot és que va desaparéixer molts diners i ni Gloria Camila, ni Rosa Benito, ni Amador Mohedano, ningú va denunciar aqueixa desaparició. Només ho va fer Rocío Carrasco quan va tornar a la vida«, ha brollat la periodista.

Últimes notícies

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.

Les 16.000 persones evacuades busquen allotjament mentre el foc continua actiu a la Vall d’Uixó

La majoria de les 16.000 persones evacuades per l'incendi de la Vall d'Uixó s'han traslladat a cases de familiars o amics, mentre unes 500 han passat la nit en pavellons i instal·lacions municipals de localitats veïnes.

Els incendis forestals cremen més de 152.000 hectàrees a Espanya, sis vegades més que en 2025

Els incendis forestals han cremat 152.678 hectàrees a Espanya fins al 26 de juliol, sis vegades més que en el mateix període de 2025, i han disparat els grans focs i els anomenats incendis de sexta generació.

Alquiler més barat i més vivenda assequible: així serà el nou decret

El Govern central ultima un decret llei que preveu pròrrogues obligatòries de dos anys als contractes, regula l’alquiler de temporada i d’habitacions i establix incentius fiscals als propietaris que abaixen la renda. El text també puja l’IVA dels pisos turístics al 21 % i inclou canvis en la llei del sòl, encara en debat polític.

Les autonomies es mouen davant la pressió turística i el repunt dels pisos turístics

L’augment del turisme i dels pisos turístics ha intensificat el debat a Espanya, amb protestes més fortes a Balears, Canàries o Barcelona, mentre en la Comunitat Valenciana i altres territoris la contestació és mínima i se centra en l’habitatge.

Vint mitjans aeris es reforcen en l’incendi de la Vall d’Uixó i els terrestres es concentren en Betxí

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb més de 16.000 persones desallotjades i els treballs centrats ara en Betxí. Este diumenge s’incorporen vint mitjans aeris i es manté un ampli dispositiu terrestre, inclosa la UME.