El fracàs de la família mediàtica de Rocío Carrasco després de desafiar-la

La relació entre la família mediàtica de Rocío Jurado i la seua filla Rocío Carrasco cada vegada està més lluny d’arreglar-se.

Després de l’emissió dels primers episodis de ‘En el nombre de Rocío’, en els quals ja es van poder escoltar les primeres crítiques, han començat a veure’s les primeres reaccions.

Primer va ser Raquel Mosquera, viuda de Pedro Carrasco, i després Amador Mohedano, que no dubtava a atacar a la seua neboda i fins i tot desitjar que arribara el moment en el qual “rebera un escarment” per tot el que estava dient de la seua família.

El que ningú esperava, no obstant això, és que la família mediàtica seguira amb els seus homenatges i projectes a ‘La más grande’, malgrat el temporal. Així, després de l’estrena d’aquesta segona part de la docuserie, Gloria Camila Ortega feia un pas al capdavant, al costat del seu tio Amador i l’Associació Cultural ‘RJ La Más Grande’, i aquest mateix dimecres presentaran uns terrossos de sucre que portaran la imatge de Rocío Jurado.

Alguna cosa que no tindria la major transcendència excepte perquè Rocío Carrasco no tenia ni idea que s’estaven produint, però al ser l’hereua universal de l’artista i propietària de la seua marca i imatge, té l’última paraula sobretot el que es faça sobre aquest tema.

Així ho explicava José Antonio León, que donava les claus de la polèmica presentació en la vesprada del dimarts en ‘Sálvame’, revelant que tota la família mediàtica tenia plans de reunir-se a Chipiona per a la presentació dels terrossos de sucre, amb Gloria Camila al capdavant. Un nou desafiament a Rocío Carrasco que serveix com una autèntica declaració d’intencions davant l’emissió de la seua nova sèrie documental.

Un nou museu de Rocío Jurado en Chipriona

El famós museu de Rocío Jurado està a punt d’obrir les seues portes. Després de molt d’esforç, la seua filla Rocío Carrasco inaugurarà el temple dedicat a ‘La más grande’ el pròxim 1 de juliol. No obstant això, sembla que aquesta exposició en homenatge a la intèrpret de ‘En el punto de partida’, no serà l’única. La família Mohedano estaria planejant obrir el seu propi museu.

«Paral·lelament, dos setmanes després, just al costat del cementeri, en la part esquerra del cementeri que està encara sense acabar, la part de baix tindrà una sèrie de souvenirs i en la part de dalt, un empresari, entenc, o així me l’han transmés, secundat per ‘R.J La más grande’, hi haurà, un segon museu paral·lel«, ha comptat José Antonio León en ‘Sálvame’.

Després d’escoltar la informació, María Patiño ha esclatat contra el clan. «I m’estan dient que no tiren un pols? Tu obris un museu ací i jo pels meus nassos el munte ací. Això què és en la meua bogeria de cap? El més cridaner de tot és que va desaparéixer molts diners i ni Gloria Camila, ni Rosa Benito, ni Amador Mohedano, ningú va denunciar aqueixa desaparició. Només ho va fer Rocío Carrasco quan va tornar a la vida«, ha brollat la periodista.

Últimes notícies

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.