El fracàs de la família mediàtica de Rocío Carrasco després de desafiar-la

La relació entre la família mediàtica de Rocío Jurado i la seua filla Rocío Carrasco cada vegada està més lluny d’arreglar-se.

Després de l’emissió dels primers episodis de ‘En el nombre de Rocío’, en els quals ja es van poder escoltar les primeres crítiques, han començat a veure’s les primeres reaccions.

Primer va ser Raquel Mosquera, viuda de Pedro Carrasco, i després Amador Mohedano, que no dubtava a atacar a la seua neboda i fins i tot desitjar que arribara el moment en el qual “rebera un escarment” per tot el que estava dient de la seua família.

El que ningú esperava, no obstant això, és que la família mediàtica seguira amb els seus homenatges i projectes a ‘La más grande’, malgrat el temporal. Així, després de l’estrena d’aquesta segona part de la docuserie, Gloria Camila Ortega feia un pas al capdavant, al costat del seu tio Amador i l’Associació Cultural ‘RJ La Más Grande’, i aquest mateix dimecres presentaran uns terrossos de sucre que portaran la imatge de Rocío Jurado.

Alguna cosa que no tindria la major transcendència excepte perquè Rocío Carrasco no tenia ni idea que s’estaven produint, però al ser l’hereua universal de l’artista i propietària de la seua marca i imatge, té l’última paraula sobretot el que es faça sobre aquest tema.

Així ho explicava José Antonio León, que donava les claus de la polèmica presentació en la vesprada del dimarts en ‘Sálvame’, revelant que tota la família mediàtica tenia plans de reunir-se a Chipiona per a la presentació dels terrossos de sucre, amb Gloria Camila al capdavant. Un nou desafiament a Rocío Carrasco que serveix com una autèntica declaració d’intencions davant l’emissió de la seua nova sèrie documental.

Un nou museu de Rocío Jurado en Chipriona

El famós museu de Rocío Jurado està a punt d’obrir les seues portes. Després de molt d’esforç, la seua filla Rocío Carrasco inaugurarà el temple dedicat a ‘La más grande’ el pròxim 1 de juliol. No obstant això, sembla que aquesta exposició en homenatge a la intèrpret de ‘En el punto de partida’, no serà l’única. La família Mohedano estaria planejant obrir el seu propi museu.

«Paral·lelament, dos setmanes després, just al costat del cementeri, en la part esquerra del cementeri que està encara sense acabar, la part de baix tindrà una sèrie de souvenirs i en la part de dalt, un empresari, entenc, o així me l’han transmés, secundat per ‘R.J La más grande’, hi haurà, un segon museu paral·lel«, ha comptat José Antonio León en ‘Sálvame’.

Després d’escoltar la informació, María Patiño ha esclatat contra el clan. «I m’estan dient que no tiren un pols? Tu obris un museu ací i jo pels meus nassos el munte ací. Això què és en la meua bogeria de cap? El més cridaner de tot és que va desaparéixer molts diners i ni Gloria Camila, ni Rosa Benito, ni Amador Mohedano, ningú va denunciar aqueixa desaparició. Només ho va fer Rocío Carrasco quan va tornar a la vida«, ha brollat la periodista.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.