El fracàs de la família mediàtica de Rocío Carrasco després de desafiar-la

La relació entre la família mediàtica de Rocío Jurado i la seua filla Rocío Carrasco cada vegada està més lluny d’arreglar-se.

Després de l’emissió dels primers episodis de ‘En el nombre de Rocío’, en els quals ja es van poder escoltar les primeres crítiques, han començat a veure’s les primeres reaccions.

Primer va ser Raquel Mosquera, viuda de Pedro Carrasco, i després Amador Mohedano, que no dubtava a atacar a la seua neboda i fins i tot desitjar que arribara el moment en el qual “rebera un escarment” per tot el que estava dient de la seua família.

El que ningú esperava, no obstant això, és que la família mediàtica seguira amb els seus homenatges i projectes a ‘La más grande’, malgrat el temporal. Així, després de l’estrena d’aquesta segona part de la docuserie, Gloria Camila Ortega feia un pas al capdavant, al costat del seu tio Amador i l’Associació Cultural ‘RJ La Más Grande’, i aquest mateix dimecres presentaran uns terrossos de sucre que portaran la imatge de Rocío Jurado.

Alguna cosa que no tindria la major transcendència excepte perquè Rocío Carrasco no tenia ni idea que s’estaven produint, però al ser l’hereua universal de l’artista i propietària de la seua marca i imatge, té l’última paraula sobretot el que es faça sobre aquest tema.

Així ho explicava José Antonio León, que donava les claus de la polèmica presentació en la vesprada del dimarts en ‘Sálvame’, revelant que tota la família mediàtica tenia plans de reunir-se a Chipiona per a la presentació dels terrossos de sucre, amb Gloria Camila al capdavant. Un nou desafiament a Rocío Carrasco que serveix com una autèntica declaració d’intencions davant l’emissió de la seua nova sèrie documental.

Un nou museu de Rocío Jurado en Chipriona

El famós museu de Rocío Jurado està a punt d’obrir les seues portes. Després de molt d’esforç, la seua filla Rocío Carrasco inaugurarà el temple dedicat a ‘La más grande’ el pròxim 1 de juliol. No obstant això, sembla que aquesta exposició en homenatge a la intèrpret de ‘En el punto de partida’, no serà l’única. La família Mohedano estaria planejant obrir el seu propi museu.

«Paral·lelament, dos setmanes després, just al costat del cementeri, en la part esquerra del cementeri que està encara sense acabar, la part de baix tindrà una sèrie de souvenirs i en la part de dalt, un empresari, entenc, o així me l’han transmés, secundat per ‘R.J La más grande’, hi haurà, un segon museu paral·lel«, ha comptat José Antonio León en ‘Sálvame’.

Després d’escoltar la informació, María Patiño ha esclatat contra el clan. «I m’estan dient que no tiren un pols? Tu obris un museu ací i jo pels meus nassos el munte ací. Això què és en la meua bogeria de cap? El més cridaner de tot és que va desaparéixer molts diners i ni Gloria Camila, ni Rosa Benito, ni Amador Mohedano, ningú va denunciar aqueixa desaparició. Només ho va fer Rocío Carrasco quan va tornar a la vida«, ha brollat la periodista.

Últimes notícies

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.