El fracàs de la família mediàtica de Rocío Carrasco després de desafiar-la

La relació entre la família mediàtica de Rocío Jurado i la seua filla Rocío Carrasco cada vegada està més lluny d’arreglar-se.

Després de l’emissió dels primers episodis de ‘En el nombre de Rocío’, en els quals ja es van poder escoltar les primeres crítiques, han començat a veure’s les primeres reaccions.

Primer va ser Raquel Mosquera, viuda de Pedro Carrasco, i després Amador Mohedano, que no dubtava a atacar a la seua neboda i fins i tot desitjar que arribara el moment en el qual “rebera un escarment” per tot el que estava dient de la seua família.

El que ningú esperava, no obstant això, és que la família mediàtica seguira amb els seus homenatges i projectes a ‘La más grande’, malgrat el temporal. Així, després de l’estrena d’aquesta segona part de la docuserie, Gloria Camila Ortega feia un pas al capdavant, al costat del seu tio Amador i l’Associació Cultural ‘RJ La Más Grande’, i aquest mateix dimecres presentaran uns terrossos de sucre que portaran la imatge de Rocío Jurado.

Alguna cosa que no tindria la major transcendència excepte perquè Rocío Carrasco no tenia ni idea que s’estaven produint, però al ser l’hereua universal de l’artista i propietària de la seua marca i imatge, té l’última paraula sobretot el que es faça sobre aquest tema.

Així ho explicava José Antonio León, que donava les claus de la polèmica presentació en la vesprada del dimarts en ‘Sálvame’, revelant que tota la família mediàtica tenia plans de reunir-se a Chipiona per a la presentació dels terrossos de sucre, amb Gloria Camila al capdavant. Un nou desafiament a Rocío Carrasco que serveix com una autèntica declaració d’intencions davant l’emissió de la seua nova sèrie documental.

Un nou museu de Rocío Jurado en Chipriona

El famós museu de Rocío Jurado està a punt d’obrir les seues portes. Després de molt d’esforç, la seua filla Rocío Carrasco inaugurarà el temple dedicat a ‘La más grande’ el pròxim 1 de juliol. No obstant això, sembla que aquesta exposició en homenatge a la intèrpret de ‘En el punto de partida’, no serà l’única. La família Mohedano estaria planejant obrir el seu propi museu.

Paral·lelament, dos setmanes després, just al costat del cementeri, en la part esquerra del cementeri que està encara sense acabar, la part de baix tindrà una sèrie de souvenirs i en la part de dalt, un empresari, entenc, o així me l’han transmés, secundat per ‘R.J La más grande’, hi haurà, un segon museu paral·lel“, ha comptat José Antonio León en ‘Sálvame’.

Després d’escoltar la informació, María Patiño ha esclatat contra el clan. “I m’estan dient que no tiren un pols? Tu obris un museu ací i jo pels meus nassos el munte ací. Això què és en la meua bogeria de cap? El més cridaner de tot és que va desaparéixer molts diners i ni Gloria Camila, ni Rosa Benito, ni Amador Mohedano, ningú va denunciar aqueixa desaparició. Només ho va fer Rocío Carrasco quan va tornar a la vida“, ha brollat la periodista.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.

La Fiscalia no veu indicis per a imputar a Mazón per la DANA i demana retornar la causa

La Fiscalia Superior valenciana sosté que, ara com ara, no hi ha base sòlida per a imputar a Carlos Mazón per la DANA i sol·licita que el cas torne al Jutjat 3 de Catarroja. El Ministeri Públic deixa oberta la possibilitat de revalorar-lo si la instrucció aporta nous elements.

El Consell insta el Govern a intervindre en totes les platges danyades i ampliar les obres després dels temporals

El Consell ha demanat al Govern ampliar l'abast de les obres d'emergència per a reparar els danys dels últims temporals i actuar en totes les platges afectades. La resolució estatal contempla 12 municipis a Castelló i València, amb terminis d'execució de fins a nou mesos.

Els brigadistes del Consorci de València obtenen el reconeixement de bombers forestals

El Consorci Provincial de Bombers de València ha firmat un marc laboral que regula de manera integral a bombers i brigades. L'acord reconeix als brigadistes com a bombers forestals i ordena jornada, torns, permisos, condicions econòmiques, formació i carrera professional

La degradació dels boscos secs tropicals reduïx la diversitat de carronyers i accelera el consum de carronya

Un estudi liderat per la Universitat d'Alacant revela que la degradació dels boscos secs tropicals simplifica les comunitats de carronyers i accelera la desaparició de les carronyes. Els autors advertixen que esta eficiència en àrees alterades no implica resiliència i reforcen la necessitat de conservar boscos ben estructurats.

La jutgessa de la DANA torna a rebutjar investigar per què no es van tallar les principals carreteres

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha reiterat la seua negativa a indagar per què no es van tallar les principals carreteres el 29 d'octubre de 2024. Rebutja demanar a la DGT gravacions i registres de la A-3, en considerar clau que l'alerta de protecció civil no es va emetre fins a les 20.11 hores.

El PP exigix mesures per a desbloquejar l’embós de 45.000 valencians en el permís de conduir

El PP en Les Corts ha registrat una iniciativa per a instar el Govern a augmentar examinadors, reforçar Trànsit i llançar un pla de xoc. Denúncia un repartiment desequilibrat i advertix que la llista creix en mil jóvens al mes.

França s’aferma com a destí líder per a inversió industrial i assenyala a Vicky Foods com a exemple

França reivindica el seu atractiu per a projectes industrials i posa d'exemple l'expansió de Vicky Foods. El ministre d'Indústria constata calma empresarial davant la pujada de l'energia.