La filla de Pau Donés compleix la promesa que li va fer al seu pare

Pau Donés mostrant el seu tatuatge 'Amor Sara'

Pau Donés va morir el passat 9 de juny de 2020 després de portar cinc anys lluitant contra un càncer de colón. Malgrat la seua marxa, ha aconseguit deixar-nos un gran llegat. Ens estem referint no sols als seus ensenyaments de gaudir la vida intensament sinó també a la seua música.

Un exemple a seguir

Sens dubte Pau Donés ha sigut i és un exemple a seguir per molts, però sens dubte és del qui aprén i es ‘nodreix’ cada dia la seua única filla, Sara Donés, de 17 anys. Una jove esta que segueix endavant després del succeït i que no ha dubtat a complir la promesa que li va fer al seu pare.

<>

L’especial relació de Pau Donés i la seua filla Sara Donés

Sara Donés sempre ha tingut una relació molt especial amb el seu pare, ella era l’amor de la vida de Pau Donés i així ho feia saber el cantant. Sara es va quedar òrfena de pare amb tan sols 16 anys, i això és una cosa que tràgicament té en comú amb l’artista. Sí, perquè ell va perdre a la dona que li va donar la vida a esta mateixa edat.

Des que ella va venir al món, l’artista es va desviure per cuidar-la i va tenir la sensació que havia canviat la seua vida. Tant és així que va arribar a manifestar: «Em vaig tornar afectuós, amorós i fins i tot enganxós. Gràcies a ella sóc més fort, més persona i més feliç«.

Un tatuatge ple d’amor

Fins i tot va arribar a tatuar-se en els seus artells un missatge que era una veritable declaració del que sentia per la menor. El missatge va ser: «Amor Sara». I és que com va declarar en alguna ocasió: «Ella és l’amor de la meua vida«.

<

>

El treball el va apartar un poc de Sara Donés

El cantant haguera volgut passar molt més temps amb la seua filla i no pedres cap detall de la seua infantesa, però no va ser així. No obstant això, sempre que podia aprofitava per a estar amb ella i això va fer que la jove creixés entre música. Sí, entre estudis d’enregistrament, guitarres i composicions.

Això els va unir molt i va fer que desenvoluparen un vincle especial. Precisament per este motiu quan Pau va tenir una recaiguda de la seua malaltia en 2018 va prendre una decisió. Va optar per marxar a Califòrnia per a estar amb la seua filla i dedicar-li tot el temps que no va poder en el passat.

Sara Donés la prioritat de Pau

Va tenir clar que ella era la seua prioritat i no va dubtar a deixar-li milers de records i d’ensenyaments que hui porta molt dins.

Sara Donés i la promesa que va fer al seu pare

Quasi any i mig després de la mort del líder de’Jarabe de palo‘, la seua filla segueix endavant amb la seua vida, però tirant-ho molt de menys. És més, està disposada a complir amb la promesa que li va fer i és estudiar Medicina. Este és el seu pla de futur.

De la mateixa manera, Sara ha continuat complint amb una màxima que ha tingut sempre. I és mantenir-se absolutament allunyada del focus mediàtic. Malgrat tenir a un pare tan famós, mai va voler ‘aprofitar-se’ d’esta situació.

Ella va optar tenir un dia a dia en l’absolut anonimat i així continua sent. Només una vegada va trencar esta regla vital i ho va fer precisament pel seu pare. Exactament el que va succeir va ser que es va animar a sortir en el videoclip de l’última cançó que aquell va gravar: Eso que tú me das.

Sara Dónés amb màscara que li tapa els ulls | Youtube

En este vídeo apareix ballant i somrient. Però no se li veu la cara perquè va decidir cobrir-la amb un antifaç d’encaix en pro que ningú pogués reconéixer-la. Va voler recolzar i acompanyar al cantant en el seu projecte, però mantenint en secret la seua identitat.

<>
Actualment, com han apuntat diferents mitjans, ella continua amb la seua formació i gaudeix de la seua passió pel surf. Així mateix, continua tocant la guitarra, alguna cosa que va aprendre a fer al costat del seu pare.

D’igual manera, encara que ell no està, ho té molt present i a això l’ajuda el contacte directe i constant amb els germans de l’artista. Estos no dubten a estar pendents d’aquella i a donar-li tot l’amor que necessita en estos durs moments.

<

>

 

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.