La filla de Pau Donés compleix la promesa que li va fer al seu pare

Pau Donés mostrant el seu tatuatge 'Amor Sara'

Pau Donés va morir el passat 9 de juny de 2020 després de portar cinc anys lluitant contra un càncer de colón. Malgrat la seua marxa, ha aconseguit deixar-nos un gran llegat. Ens estem referint no sols als seus ensenyaments de gaudir la vida intensament sinó també a la seua música.

Un exemple a seguir

Sens dubte Pau Donés ha sigut i és un exemple a seguir per molts, però sens dubte és del qui aprén i es ‘nodreix’ cada dia la seua única filla, Sara Donés, de 17 anys. Una jove esta que segueix endavant després del succeït i que no ha dubtat a complir la promesa que li va fer al seu pare.

<>

L’especial relació de Pau Donés i la seua filla Sara Donés

Sara Donés sempre ha tingut una relació molt especial amb el seu pare, ella era l’amor de la vida de Pau Donés i així ho feia saber el cantant. Sara es va quedar òrfena de pare amb tan sols 16 anys, i això és una cosa que tràgicament té en comú amb l’artista. Sí, perquè ell va perdre a la dona que li va donar la vida a esta mateixa edat.

Des que ella va venir al món, l’artista es va desviure per cuidar-la i va tenir la sensació que havia canviat la seua vida. Tant és així que va arribar a manifestar: «Em vaig tornar afectuós, amorós i fins i tot enganxós. Gràcies a ella sóc més fort, més persona i més feliç«.

Un tatuatge ple d’amor

Fins i tot va arribar a tatuar-se en els seus artells un missatge que era una veritable declaració del que sentia per la menor. El missatge va ser: «Amor Sara». I és que com va declarar en alguna ocasió: «Ella és l’amor de la meua vida«.

<

>

El treball el va apartar un poc de Sara Donés

El cantant haguera volgut passar molt més temps amb la seua filla i no pedres cap detall de la seua infantesa, però no va ser així. No obstant això, sempre que podia aprofitava per a estar amb ella i això va fer que la jove creixés entre música. Sí, entre estudis d’enregistrament, guitarres i composicions.

Això els va unir molt i va fer que desenvoluparen un vincle especial. Precisament per este motiu quan Pau va tenir una recaiguda de la seua malaltia en 2018 va prendre una decisió. Va optar per marxar a Califòrnia per a estar amb la seua filla i dedicar-li tot el temps que no va poder en el passat.

Sara Donés la prioritat de Pau

Va tenir clar que ella era la seua prioritat i no va dubtar a deixar-li milers de records i d’ensenyaments que hui porta molt dins.

Sara Donés i la promesa que va fer al seu pare

Quasi any i mig després de la mort del líder de’Jarabe de palo‘, la seua filla segueix endavant amb la seua vida, però tirant-ho molt de menys. És més, està disposada a complir amb la promesa que li va fer i és estudiar Medicina. Este és el seu pla de futur.

De la mateixa manera, Sara ha continuat complint amb una màxima que ha tingut sempre. I és mantenir-se absolutament allunyada del focus mediàtic. Malgrat tenir a un pare tan famós, mai va voler ‘aprofitar-se’ d’esta situació.

Ella va optar tenir un dia a dia en l’absolut anonimat i així continua sent. Només una vegada va trencar esta regla vital i ho va fer precisament pel seu pare. Exactament el que va succeir va ser que es va animar a sortir en el videoclip de l’última cançó que aquell va gravar: Eso que tú me das.

Sara Dónés amb màscara que li tapa els ulls | Youtube

En este vídeo apareix ballant i somrient. Però no se li veu la cara perquè va decidir cobrir-la amb un antifaç d’encaix en pro que ningú pogués reconéixer-la. Va voler recolzar i acompanyar al cantant en el seu projecte, però mantenint en secret la seua identitat.

<>
Actualment, com han apuntat diferents mitjans, ella continua amb la seua formació i gaudeix de la seua passió pel surf. Així mateix, continua tocant la guitarra, alguna cosa que va aprendre a fer al costat del seu pare.

D’igual manera, encara que ell no està, ho té molt present i a això l’ajuda el contacte directe i constant amb els germans de l’artista. Estos no dubten a estar pendents d’aquella i a donar-li tot l’amor que necessita en estos durs moments.

<

>

 

Últimes notícies

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.

Alicant tanca parcs per vent fort i activa el CAUS per alerta roja per calor extrema

L'Ajuntament d'Alacant tancarà este dijous parcs, Castillo de Santa Bárbara, veladors i instal·lacions esportives a l'aire lliure per fortes ratxes de vent i calor extrema, i obrirà el CAUS per atendre persones vulnerables.

La jutgessa de la DANA rebutja obtindre els missatges de Bernabé i sí que demanarà els de Polo

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha negat recaptar les comunicacions de la delegada del Govern, Pilar Bernabé, i en canvi ha autoritzat sol·licitar de forma voluntària el registre de trucades i missatges del president de la CHJ, Miguel Polo.