La filla de Pau Donés compleix la promesa que li va fer al seu pare

Pau Donés mostrant el seu tatuatge 'Amor Sara'

Pau Donés va morir el passat 9 de juny de 2020 després de portar cinc anys lluitant contra un càncer de colón. Malgrat la seua marxa, ha aconseguit deixar-nos un gran llegat. Ens estem referint no sols als seus ensenyaments de gaudir la vida intensament sinó també a la seua música.

Un exemple a seguir

Sens dubte Pau Donés ha sigut i és un exemple a seguir per molts, però sens dubte és del qui aprén i es ‘nodreix’ cada dia la seua única filla, Sara Donés, de 17 anys. Una jove esta que segueix endavant després del succeït i que no ha dubtat a complir la promesa que li va fer al seu pare.

<>

L’especial relació de Pau Donés i la seua filla Sara Donés

Sara Donés sempre ha tingut una relació molt especial amb el seu pare, ella era l’amor de la vida de Pau Donés i així ho feia saber el cantant. Sara es va quedar òrfena de pare amb tan sols 16 anys, i això és una cosa que tràgicament té en comú amb l’artista. Sí, perquè ell va perdre a la dona que li va donar la vida a esta mateixa edat.

Des que ella va venir al món, l’artista es va desviure per cuidar-la i va tenir la sensació que havia canviat la seua vida. Tant és així que va arribar a manifestar: «Em vaig tornar afectuós, amorós i fins i tot enganxós. Gràcies a ella sóc més fort, més persona i més feliç«.

Un tatuatge ple d’amor

Fins i tot va arribar a tatuar-se en els seus artells un missatge que era una veritable declaració del que sentia per la menor. El missatge va ser: «Amor Sara». I és que com va declarar en alguna ocasió: «Ella és l’amor de la meua vida«.

<

>

El treball el va apartar un poc de Sara Donés

El cantant haguera volgut passar molt més temps amb la seua filla i no pedres cap detall de la seua infantesa, però no va ser així. No obstant això, sempre que podia aprofitava per a estar amb ella i això va fer que la jove creixés entre música. Sí, entre estudis d’enregistrament, guitarres i composicions.

Això els va unir molt i va fer que desenvoluparen un vincle especial. Precisament per este motiu quan Pau va tenir una recaiguda de la seua malaltia en 2018 va prendre una decisió. Va optar per marxar a Califòrnia per a estar amb la seua filla i dedicar-li tot el temps que no va poder en el passat.

Sara Donés la prioritat de Pau

Va tenir clar que ella era la seua prioritat i no va dubtar a deixar-li milers de records i d’ensenyaments que hui porta molt dins.

Sara Donés i la promesa que va fer al seu pare

Quasi any i mig després de la mort del líder de’Jarabe de palo‘, la seua filla segueix endavant amb la seua vida, però tirant-ho molt de menys. És més, està disposada a complir amb la promesa que li va fer i és estudiar Medicina. Este és el seu pla de futur.

De la mateixa manera, Sara ha continuat complint amb una màxima que ha tingut sempre. I és mantenir-se absolutament allunyada del focus mediàtic. Malgrat tenir a un pare tan famós, mai va voler ‘aprofitar-se’ d’esta situació.

Ella va optar tenir un dia a dia en l’absolut anonimat i així continua sent. Només una vegada va trencar esta regla vital i ho va fer precisament pel seu pare. Exactament el que va succeir va ser que es va animar a sortir en el videoclip de l’última cançó que aquell va gravar: Eso que tú me das.

Sara Dónés amb màscara que li tapa els ulls | Youtube

En este vídeo apareix ballant i somrient. Però no se li veu la cara perquè va decidir cobrir-la amb un antifaç d’encaix en pro que ningú pogués reconéixer-la. Va voler recolzar i acompanyar al cantant en el seu projecte, però mantenint en secret la seua identitat.

<>
Actualment, com han apuntat diferents mitjans, ella continua amb la seua formació i gaudeix de la seua passió pel surf. Així mateix, continua tocant la guitarra, alguna cosa que va aprendre a fer al costat del seu pare.

D’igual manera, encara que ell no està, ho té molt present i a això l’ajuda el contacte directe i constant amb els germans de l’artista. Estos no dubten a estar pendents d’aquella i a donar-li tot l’amor que necessita en estos durs moments.

<

>

 

Últimes notícies

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.
FILMOTECA D'ESTIU