La filla de Pau Donés compleix la promesa que li va fer al seu pare

Pau Donés mostrant el seu tatuatge 'Amor Sara'

Pau Donés va morir el passat 9 de juny de 2020 després de portar cinc anys lluitant contra un càncer de colón. Malgrat la seua marxa, ha aconseguit deixar-nos un gran llegat. Ens estem referint no sols als seus ensenyaments de gaudir la vida intensament sinó també a la seua música.

Un exemple a seguir

Sens dubte Pau Donés ha sigut i és un exemple a seguir per molts, però sens dubte és del qui aprén i es ‘nodreix’ cada dia la seua única filla, Sara Donés, de 17 anys. Una jove esta que segueix endavant després del succeït i que no ha dubtat a complir la promesa que li va fer al seu pare.

<>

L’especial relació de Pau Donés i la seua filla Sara Donés

Sara Donés sempre ha tingut una relació molt especial amb el seu pare, ella era l’amor de la vida de Pau Donés i així ho feia saber el cantant. Sara es va quedar òrfena de pare amb tan sols 16 anys, i això és una cosa que tràgicament té en comú amb l’artista. Sí, perquè ell va perdre a la dona que li va donar la vida a esta mateixa edat.

Des que ella va venir al món, l’artista es va desviure per cuidar-la i va tenir la sensació que havia canviat la seua vida. Tant és així que va arribar a manifestar: «Em vaig tornar afectuós, amorós i fins i tot enganxós. Gràcies a ella sóc més fort, més persona i més feliç«.

Un tatuatge ple d’amor

Fins i tot va arribar a tatuar-se en els seus artells un missatge que era una veritable declaració del que sentia per la menor. El missatge va ser: «Amor Sara». I és que com va declarar en alguna ocasió: «Ella és l’amor de la meua vida«.

<

>

El treball el va apartar un poc de Sara Donés

El cantant haguera volgut passar molt més temps amb la seua filla i no pedres cap detall de la seua infantesa, però no va ser així. No obstant això, sempre que podia aprofitava per a estar amb ella i això va fer que la jove creixés entre música. Sí, entre estudis d’enregistrament, guitarres i composicions.

Això els va unir molt i va fer que desenvoluparen un vincle especial. Precisament per este motiu quan Pau va tenir una recaiguda de la seua malaltia en 2018 va prendre una decisió. Va optar per marxar a Califòrnia per a estar amb la seua filla i dedicar-li tot el temps que no va poder en el passat.

Sara Donés la prioritat de Pau

Va tenir clar que ella era la seua prioritat i no va dubtar a deixar-li milers de records i d’ensenyaments que hui porta molt dins.

Sara Donés i la promesa que va fer al seu pare

Quasi any i mig després de la mort del líder de’Jarabe de palo‘, la seua filla segueix endavant amb la seua vida, però tirant-ho molt de menys. És més, està disposada a complir amb la promesa que li va fer i és estudiar Medicina. Este és el seu pla de futur.

De la mateixa manera, Sara ha continuat complint amb una màxima que ha tingut sempre. I és mantenir-se absolutament allunyada del focus mediàtic. Malgrat tenir a un pare tan famós, mai va voler ‘aprofitar-se’ d’esta situació.

Ella va optar tenir un dia a dia en l’absolut anonimat i així continua sent. Només una vegada va trencar esta regla vital i ho va fer precisament pel seu pare. Exactament el que va succeir va ser que es va animar a sortir en el videoclip de l’última cançó que aquell va gravar: Eso que tú me das.

Sara Dónés amb màscara que li tapa els ulls | Youtube

En este vídeo apareix ballant i somrient. Però no se li veu la cara perquè va decidir cobrir-la amb un antifaç d’encaix en pro que ningú pogués reconéixer-la. Va voler recolzar i acompanyar al cantant en el seu projecte, però mantenint en secret la seua identitat.

<>
Actualment, com han apuntat diferents mitjans, ella continua amb la seua formació i gaudeix de la seua passió pel surf. Així mateix, continua tocant la guitarra, alguna cosa que va aprendre a fer al costat del seu pare.

D’igual manera, encara que ell no està, ho té molt present i a això l’ajuda el contacte directe i constant amb els germans de l’artista. Estos no dubten a estar pendents d’aquella i a donar-li tot l’amor que necessita en estos durs moments.

<

>

 

Últimes notícies

Cau a València un grup que enviava 172 quilos de droga a mig món per missatgeria

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones a València acusades d’enviar, per paqueteria postal, més de 172 quilos de drogues a tot Espanya i a 45 països. Quatre han ingressat en presó provisional i s’ha desmantellat un laboratori a la Costera i la Canal de Navarrés.

Quatre detinguts en desmantellar una gran plantació de marihuana en una nau d’Elx

La Policia Nacional ha desmantellat a Elx una plantació interior de marihuana amb 255 plantes i ha detingut quatre persones relacionades també amb el tràfic de cocaïna i el frau elèctric.

La jutgessa de la DANA estudia huit possibles víctimes mortals més fins a arribar a 240

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha représ les declaracions de testimonis i valora sumar huit possibles víctimes mortals més, que elevarien el balanç a 240 morts segons els informes forenses.

Dissabte estable a la Comunitat amb fins a 30 graus a la costa

La Comunitat Valenciana viurà este dissabte una jornada d’oratge estable, amb cels poc nuvolosos i màximes de fins a 30 graus a la costa i descens lleu en l’interior de València.

Corberán assume la responsabilitat i busca una reacció del València a Vitòria

Carlos Corberán admet que és el màxim responsable dels mals resultats del València, cuer amb un punt, i apel·la a reaccionar dimarts a Vitòria després de la derrota contra el Sevilla.

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.