La filla de Pau Donés compleix la promesa que li va fer al seu pare

Pau Donés mostrant el seu tatuatge 'Amor Sara'

Pau Donés va morir el passat 9 de juny de 2020 després de portar cinc anys lluitant contra un càncer de colón. Malgrat la seua marxa, ha aconseguit deixar-nos un gran llegat. Ens estem referint no sols als seus ensenyaments de gaudir la vida intensament sinó també a la seua música.

Un exemple a seguir

Sens dubte Pau Donés ha sigut i és un exemple a seguir per molts, però sens dubte és del qui aprén i es ‘nodreix’ cada dia la seua única filla, Sara Donés, de 17 anys. Una jove esta que segueix endavant després del succeït i que no ha dubtat a complir la promesa que li va fer al seu pare.

<>

L’especial relació de Pau Donés i la seua filla Sara Donés

Sara Donés sempre ha tingut una relació molt especial amb el seu pare, ella era l’amor de la vida de Pau Donés i així ho feia saber el cantant. Sara es va quedar òrfena de pare amb tan sols 16 anys, i això és una cosa que tràgicament té en comú amb l’artista. Sí, perquè ell va perdre a la dona que li va donar la vida a esta mateixa edat.

Des que ella va venir al món, l’artista es va desviure per cuidar-la i va tenir la sensació que havia canviat la seua vida. Tant és així que va arribar a manifestar: «Em vaig tornar afectuós, amorós i fins i tot enganxós. Gràcies a ella sóc més fort, més persona i més feliç«.

Un tatuatge ple d’amor

Fins i tot va arribar a tatuar-se en els seus artells un missatge que era una veritable declaració del que sentia per la menor. El missatge va ser: «Amor Sara». I és que com va declarar en alguna ocasió: «Ella és l’amor de la meua vida«.

<

>

El treball el va apartar un poc de Sara Donés

El cantant haguera volgut passar molt més temps amb la seua filla i no pedres cap detall de la seua infantesa, però no va ser així. No obstant això, sempre que podia aprofitava per a estar amb ella i això va fer que la jove creixés entre música. Sí, entre estudis d’enregistrament, guitarres i composicions.

Això els va unir molt i va fer que desenvoluparen un vincle especial. Precisament per este motiu quan Pau va tenir una recaiguda de la seua malaltia en 2018 va prendre una decisió. Va optar per marxar a Califòrnia per a estar amb la seua filla i dedicar-li tot el temps que no va poder en el passat.

Sara Donés la prioritat de Pau

Va tenir clar que ella era la seua prioritat i no va dubtar a deixar-li milers de records i d’ensenyaments que hui porta molt dins.

Sara Donés i la promesa que va fer al seu pare

Quasi any i mig després de la mort del líder de’Jarabe de palo‘, la seua filla segueix endavant amb la seua vida, però tirant-ho molt de menys. És més, està disposada a complir amb la promesa que li va fer i és estudiar Medicina. Este és el seu pla de futur.

De la mateixa manera, Sara ha continuat complint amb una màxima que ha tingut sempre. I és mantenir-se absolutament allunyada del focus mediàtic. Malgrat tenir a un pare tan famós, mai va voler ‘aprofitar-se’ d’esta situació.

Ella va optar tenir un dia a dia en l’absolut anonimat i així continua sent. Només una vegada va trencar esta regla vital i ho va fer precisament pel seu pare. Exactament el que va succeir va ser que es va animar a sortir en el videoclip de l’última cançó que aquell va gravar: Eso que tú me das.

Sara Dónés amb màscara que li tapa els ulls | Youtube

En este vídeo apareix ballant i somrient. Però no se li veu la cara perquè va decidir cobrir-la amb un antifaç d’encaix en pro que ningú pogués reconéixer-la. Va voler recolzar i acompanyar al cantant en el seu projecte, però mantenint en secret la seua identitat.

<>
Actualment, com han apuntat diferents mitjans, ella continua amb la seua formació i gaudeix de la seua passió pel surf. Així mateix, continua tocant la guitarra, alguna cosa que va aprendre a fer al costat del seu pare.

D’igual manera, encara que ell no està, ho té molt present i a això l’ajuda el contacte directe i constant amb els germans de l’artista. Estos no dubten a estar pendents d’aquella i a donar-li tot l’amor que necessita en estos durs moments.

<

>

 

Últimes notícies

Quasi un de cada cinc accidents de moto és mortal o molt greu a Espanya

Un estudi de la Universitat de València alerta que el 19 % dels accidents de moto en vies interurbanes són mortals o amb ferits molt greus, el doble que en altres vehicles, i que la tendència continua a l’alça.

Microorganismes per a tindre edificis vius que generen energia i s’autoreparen

Una investigació internacional amb participació de la Universitat de València proposa integrar comunitats de bacteris en els edificis perquè generen energia, reciclen residus i s’adapten a l’entorn.

Quan se sabrà si farà oratge per a vore l’eclipsi total de Sol d’agost

La meteoròloga Mar Gómez assenyala que no es podrà saber si el cel estarà ras per a l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost fins, com a mínim, una setmana abans i destaca que serà el primer eclipsi total visible a la península ibèrica des de 1912.

A presó una parella per segrestar, robar i agredir sexualment una dona a la província dAlacant

Un jutjat de Torrevieja ha ordenat l’ingrés a presó d’un home i una dona acusats de retenir, agredir sexualment i robar més de 24.000 euros a una dona, a qui també van traslladar manillada en el maleter del seu cotxe.

Oratge estable i temperatures a l’alça per a encetar el cap de setmana de juny

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb oratge estable, pocs núvols i temperatures en ascens, amb el vent més intens a la província d’Alacant.

El Ford Kuga fabricat a Almussafes estrena a Espanya la conducció sense mans

El nou Ford Kuga produït a Almussafes s-ha convertit en el primer cotxe fabricat a Espanya amb tecnologia de conducció sense mans homologada per a les carreteres espanyoles, gràcies al sistema BlueCruise de nivell 2.

El nou Passeig de la Mar de Torrevieja crea 400 llocs de faena i renova tot el front portuari

El nou espai d’oci Passeig de la Mar de Torrevieja ha suposat una inversio de mes de 100 milions, transforma el port i preveu 400 llocs de faena directes. El Consell destaca la col·laboracio publicoprivada i altres projectes en marxa al municipi.

Elx suspén el concert de Beret després de la seua detenció per una agressió sexual

L’Ajuntament d’Elx ha suspés el concert de Beret previst per al 10 d’agost dins de Nits de Festa, després que el cantant haja sigut detingut a Sevilla com a presumpte autor d’una agressió sexual el passat mes d’abril.