Gloria Mohedano i el seu marit emeten un comunicat sobre la seua neboda Rocío Carrasco

La docuserie de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ està deixant a moltes persones assenyalades en la gran família unida que va deixar Rocío Jurado abans de morir. José Antonio, marit de Gloria Mohedano, envia un comunicat a ‘El programa de Ana Rosa’ per a aclarir l’opinió de la parella enmig de tot este caos.

Antonio Rossi és el que ha rebut el missatge del familiar de Rocío Carrasco. El periodista conta que José Antonio “m’ha fet arribar un missatge que volia que llegira públicament”. D’altra banda, el col·laborador afig: “Ell de moment no s’expressarà ni dir res respecte al que està veient en el documental”.

Rossi continua explicant què és el que li ha fet arribar José Antonio: “Això sí, manté el que va dir en el seu moment, que hi ha veritats, mitges veritats i mentides, continua mantenint eixa postura“.

El comunicat de la família de José Antonio Gloria Mohedano

 

La família implicada ha escrit un text per a aclarir quina és la seua situació i deixar clara quina és la seua posició en tot este conflicte: “Volem donar públicament el nostre suport incondicional a Rocío i David Flores, passe el que passe i diguen el que diguen, estarem amb ells per a ajudar-los en tot el que puguem i donar-li el nostre afecte”.

 

Rocío i David Flores, protagonistes dels últims capítols

En els últims episodis de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, una de les grans protagonistes ha estat Rocío Flores, ja que la seua mare explicava en l’últim capítol què és el que va passar en els mesos i anys posteriors a l’agressió. Però en el capítol d’este dimecres, el protagonista serà el seu germà, David Flores, ja que Carrasco parlarà sobre per què el noi no va tornar a casa després d’este incident i per què no va anar al seu casament amb Fidel Albiac.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La compravenda de vivendes baixa un 7,4% en la Comunitat Valenciana al gener, més que la mitjana estatal

La compravenda de vivendes va descendir al gener un 7,4% en la Comunitat Valenciana respecte a l'any anterior, un retrocés superior a la caiguda mitjana nacional del 5%, en un context d'escassetat d'oferta i preus a l'alça.

Detingut a Castelló un fugitiu condemnat per un homicidi a Colòmbia

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a un fugitiu de 36 anys, considerat d'alta perillositat i condemnat a més de 17 anys de presó per un homicidi dolós comés a Colòmbia en 2009.

Sagunt demana a la confraria de la Puríssima Sang canvis per a incloure a les dones per Setmana Santa

L'Ajuntament de Sagunt manté el seu suport a la Setmana Santa de 2026 però exigix a la Confraria de la Puríssima Sang adaptar les seues normes per a permetre la participació de les dones i complir la legalitat.

Alerta taronja per vent en el nord de Castelló amb ratxes de fins a 120 km/h el dimecres i dijous

Aemet activa l'avís taronja per fortes ratxes de vent del nord-oest a l'interior i litoral nord de Castelló entre la vesprada del dimecres i el matí del dijous.

Cel poc nuvolós i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana excepte en el sud d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cel poc nuvolós i temperatures màximes en ascens generalitzat, excepte en la mitat sud d'Alacant, amb vent fluix i mar en calma relativa.

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.