Gloria Mohedano i el seu marit emeten un comunicat sobre la seua neboda Rocío Carrasco

La docuserie de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ està deixant a moltes persones assenyalades en la gran família unida que va deixar Rocío Jurado abans de morir. José Antonio, marit de Gloria Mohedano, envia un comunicat a ‘El programa de Ana Rosa’ per a aclarir l’opinió de la parella enmig de tot este caos.

Antonio Rossi és el que ha rebut el missatge del familiar de Rocío Carrasco. El periodista conta que José Antonio “m’ha fet arribar un missatge que volia que llegira públicament”. D’altra banda, el col·laborador afig: “Ell de moment no s’expressarà ni dir res respecte al que està veient en el documental”.

Rossi continua explicant què és el que li ha fet arribar José Antonio: “Això sí, manté el que va dir en el seu moment, que hi ha veritats, mitges veritats i mentides, continua mantenint eixa postura“.

El comunicat de la família de José Antonio Gloria Mohedano

 

La família implicada ha escrit un text per a aclarir quina és la seua situació i deixar clara quina és la seua posició en tot este conflicte: “Volem donar públicament el nostre suport incondicional a Rocío i David Flores, passe el que passe i diguen el que diguen, estarem amb ells per a ajudar-los en tot el que puguem i donar-li el nostre afecte”.

 

Rocío i David Flores, protagonistes dels últims capítols

En els últims episodis de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, una de les grans protagonistes ha estat Rocío Flores, ja que la seua mare explicava en l’últim capítol què és el que va passar en els mesos i anys posteriors a l’agressió. Però en el capítol d’este dimecres, el protagonista serà el seu germà, David Flores, ja que Carrasco parlarà sobre per què el noi no va tornar a casa després d’este incident i per què no va anar al seu casament amb Fidel Albiac.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.