Gloria Mohedano i el seu marit emeten un comunicat sobre la seua neboda Rocío Carrasco

La docuserie de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ està deixant a moltes persones assenyalades en la gran família unida que va deixar Rocío Jurado abans de morir. José Antonio, marit de Gloria Mohedano, envia un comunicat a ‘El programa de Ana Rosa’ per a aclarir l’opinió de la parella enmig de tot este caos.

Antonio Rossi és el que ha rebut el missatge del familiar de Rocío Carrasco. El periodista conta que José Antonio “m’ha fet arribar un missatge que volia que llegira públicament”. D’altra banda, el col·laborador afig: “Ell de moment no s’expressarà ni dir res respecte al que està veient en el documental”.

Rossi continua explicant què és el que li ha fet arribar José Antonio: “Això sí, manté el que va dir en el seu moment, que hi ha veritats, mitges veritats i mentides, continua mantenint eixa postura“.

El comunicat de la família de José Antonio Gloria Mohedano

 

La família implicada ha escrit un text per a aclarir quina és la seua situació i deixar clara quina és la seua posició en tot este conflicte: “Volem donar públicament el nostre suport incondicional a Rocío i David Flores, passe el que passe i diguen el que diguen, estarem amb ells per a ajudar-los en tot el que puguem i donar-li el nostre afecte”.

 

Rocío i David Flores, protagonistes dels últims capítols

En els últims episodis de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, una de les grans protagonistes ha estat Rocío Flores, ja que la seua mare explicava en l’últim capítol què és el que va passar en els mesos i anys posteriors a l’agressió. Però en el capítol d’este dimecres, el protagonista serà el seu germà, David Flores, ja que Carrasco parlarà sobre per què el noi no va tornar a casa després d’este incident i per què no va anar al seu casament amb Fidel Albiac.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.