Gloria Mohedano i el seu marit emeten un comunicat sobre la seua neboda Rocío Carrasco

La docuserie de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ està deixant a moltes persones assenyalades en la gran família unida que va deixar Rocío Jurado abans de morir. José Antonio, marit de Gloria Mohedano, envia un comunicat a ‘El programa de Ana Rosa’ per a aclarir l’opinió de la parella enmig de tot este caos.

Antonio Rossi és el que ha rebut el missatge del familiar de Rocío Carrasco. El periodista conta que José Antonio «m’ha fet arribar un missatge que volia que llegira públicament». D’altra banda, el col·laborador afig: «Ell de moment no s’expressarà ni dir res respecte al que està veient en el documental».

Rossi continua explicant què és el que li ha fet arribar José Antonio: «Això sí, manté el que va dir en el seu moment, que hi ha veritats, mitges veritats i mentides, continua mantenint eixa postura«.

El comunicat de la família de José Antonio Gloria Mohedano

 

La família implicada ha escrit un text per a aclarir quina és la seua situació i deixar clara quina és la seua posició en tot este conflicte: «Volem donar públicament el nostre suport incondicional a Rocío i David Flores, passe el que passe i diguen el que diguen, estarem amb ells per a ajudar-los en tot el que puguem i donar-li el nostre afecte».

 

Rocío i David Flores, protagonistes dels últims capítols

En els últims episodis de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, una de les grans protagonistes ha estat Rocío Flores, ja que la seua mare explicava en l’últim capítol què és el que va passar en els mesos i anys posteriors a l’agressió. Però en el capítol d’este dimecres, el protagonista serà el seu germà, David Flores, ja que Carrasco parlarà sobre per què el noi no va tornar a casa després d’este incident i per què no va anar al seu casament amb Fidel Albiac.

Últimes notícies

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.

Un bomber critica que en la dana no s’activara a tota la plantilla i solo es demanaren voluntaris

Un bomber de la Unitat de Xàtiva va declarar com a testimoni que, durant la dana en la qual van morir 230 persones, s'hauria d'haver activat a tota la plantilla i no sols haver demanat voluntaris.