Gloria Mohedano i el seu marit emeten un comunicat sobre la seua neboda Rocío Carrasco

La docuserie de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ està deixant a moltes persones assenyalades en la gran família unida que va deixar Rocío Jurado abans de morir. José Antonio, marit de Gloria Mohedano, envia un comunicat a ‘El programa de Ana Rosa’ per a aclarir l’opinió de la parella enmig de tot este caos.

Antonio Rossi és el que ha rebut el missatge del familiar de Rocío Carrasco. El periodista conta que José Antonio «m’ha fet arribar un missatge que volia que llegira públicament». D’altra banda, el col·laborador afig: «Ell de moment no s’expressarà ni dir res respecte al que està veient en el documental».

Rossi continua explicant què és el que li ha fet arribar José Antonio: «Això sí, manté el que va dir en el seu moment, que hi ha veritats, mitges veritats i mentides, continua mantenint eixa postura«.

El comunicat de la família de José Antonio Gloria Mohedano

 

La família implicada ha escrit un text per a aclarir quina és la seua situació i deixar clara quina és la seua posició en tot este conflicte: «Volem donar públicament el nostre suport incondicional a Rocío i David Flores, passe el que passe i diguen el que diguen, estarem amb ells per a ajudar-los en tot el que puguem i donar-li el nostre afecte».

 

Rocío i David Flores, protagonistes dels últims capítols

En els últims episodis de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, una de les grans protagonistes ha estat Rocío Flores, ja que la seua mare explicava en l’últim capítol què és el que va passar en els mesos i anys posteriors a l’agressió. Però en el capítol d’este dimecres, el protagonista serà el seu germà, David Flores, ja que Carrasco parlarà sobre per què el noi no va tornar a casa després d’este incident i per què no va anar al seu casament amb Fidel Albiac.

Últimes notícies

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

El PSPV-PSOE demana la dimissió immediata de Marciano Gómez per derivar 25 milions a un grup sanitari vinculat a la seua família

El PSPV-PSOE reclama el cessament immediat del conseller de Sanitat, Marciano Gómez, després de conéixer-se que el seu departament va derivar més de 25 milions d'euros públics a un grup hospitalari gestionat pel seu germà entre 2024 i 2025.