‘Gran Hermano Sálvame’, la nova aposta de Mediaset

Alguns d'aquests col·laboradors de 'Sálvame' podrien participar al nou reality

Alguns d’aquests col·laboradors de ‘Sálvame’ podrien participar en el nou ‘reality’ | TELECINCO

 

És evident que Telecinco aposta, i fort, pels ‘realities’. I és que la cadena enllaça una edició amb una altra dels diferents concursos, com ha passat recentment de ‘GH VIP’ a ‘GH DÚO’, i passarà pocs dies després de ‘GH DÚO’ a ‘Supervivientes’. Però a més d’aquests ‘realities’, el programa ‘Sálvame’ ocupa molt d’espai en les programacions de la cadena, fet que utilitza la direcció perquè en diverses ocasions, alguns dels seus col·laboradors participen en aquest ‘realities’, i així acontentar a l’audiència.

 

I és que, la vida privada dels col·laboradors acostuma a ser un gran ‘reality’, ja que les traïcions, les acusacions i les enveges entre els uns i els altres estan sempre ben presents. I en aquest sentit, Telecinco ha decidit aprofitar-se d’aquest fet i crearà un concurs exclusivament per ells amb l’objectiu que les històries de Terelu Campos, Gustavo González o Belen Esteban entretinguen moltes hores davant de la televisió als seus seguidors.

 

‘GH Sálvame’, el nou ‘reality’ de Telecinco

Segons informa ‘El Confidencial’, amb aquesta nova aposta, Telecinco pretén que els col·laboradors amb més fama del programa, convisquen uns dies a la casa de Guadalix de la Sierra. D’aquesta manera, la direcció de Mediaset Espanya treballa en la confecció d’aquest nou ‘reality’ on els col·laboradors de ‘Sálvame’ seran els autèntics protagonistes.

 

Tot i que encara no es coneixen molts detalls d’aquest nou projecte de la cadena, sembla que es tractaria d’un ‘reality’ en breu format, que no duraria més d’un cap de setmana. Pareix que l’estratègia seria omplir contingut la programació de Telecinco fins que comence la nova edició de ‘Supervivientes’. D’aquesta manera, tot fa pensar que es podria realitzar el cap de setmana del 13 i 14 d’abril, dos dies després de la final de ‘GH DÚO’.

 

De moment res està tancat i tot són suposicions, ja que també hi cap la possibilitat que aquest nou format tinga molt bona rebuda per part de l’audiència i la direcció de Mediaset aposte per allargar aquest nou ‘reality’. Per tant, caldrà esperar per a veure que decideix finalment la direcció de la cadena.

 

Encara no es coneix quins col·laboradors formaran part del reality

Encara no es coneix quins col·laboradors formaran part del ‘reality’ | TELECINCO
 

Qui seran els concursants?

Una vegada siga una realitat la realització d’aquest nou ‘reality’, està per veure qui seran els col·laboradors que protagonitzaran aquesta aventura. És evident que la participació de col·laboradors com Belén Esteban, Kiko Hernández, Lydia Lozano, Gema López, María Patiño, Kiko Matamoros, Mila Ximénez o Terelu Campos seria molt atractiu de cara als teleespectadors i segur que alimentaria de continguts a ‘Sálvame’ i la resta de programes del cor.

 

Tot i això, tots aquests no podran formar part d’aquesta nova aventura perquè sinó, ‘Sálvame’ es quedaria sense els seus col·laboradors més populars. I per aquest motiu, la llista la completarien altres noms com Raquel Bollo, Anabel Pantoja, Rafa Mora, Gustavo González, Antonio Montero, Miriam saavedra, Laura Fa o Belén Rodríguez.

 

Una llarga llista de possibles candidats, però que caldrà veure qui són finalment, els que accepten o no la invitació de participar en el concurs, ja que molts d’ells sempre han intentat deixar en l’anonimat la seua vida privada.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.

Juan Roig assegura que gestionar el València Basket li costa més que Mercadona i es descarta per al València CF

El president de Mercadona ha afirmat que el València Basket li exigix més que la seua pròpia empresa i ha rebutjat involucrar-se al València CF, fins i tot si hi haguera un canvi accionarial.

Elx registra quasi 70 l/m² en tres hores i suspén classes en tres centres per les pluges

Les intenses precipitacions d'este dimarts han deixat fins a 69,8 l/m² a l'entorn del Martínez Valero i múltiples incidències a la ciutat. Tres centres educatius han suspés classes, s'han registrat talls de llum i problemes de trànsit per semàfors inactius.

Elx registra quasi 70 litres en tres hores i suspén classes en tres centres per les pluges

Les pluges d'este dimarts han deixat fins a 69,8 l/m² a Elx i han obligat a suspendre classes en tres centres. També s'han registrat talls elèctrics i problemes de trànsit.

Evacuen en helicòpter a un conductor després de caure la seua furgoneta per un barranc de 15 metres a Sot de Chera

Un home de 29 anys ha sigut rescatat i traslladat en helicòpter a l'Hospital La Fe després de caure la seua furgoneta per un barranc d'uns 15 metres en el Camí del Pla. Bombers del Consorci i el GERA el van excarcerar i el CICU va informar de politraumatisme.

La pluja impedix disparar tot el material en la mascletà d’este dimarts a València

La pluja va danyar el sistema elèctric i va obligar a un tret manual parcial en la dècima mascletà del cicle faller. La plaça va reobrir sobre les 15.30 després de retirar el material.

Díaz ha reclamat als empresaris contindre els preus i revisar màrgens

La vicepresidenta segona ha respost a Garamendi i a Juan Roig en defendre que el Govern no es lucra amb els impostos i demanar a les empreses que continguen preus. Ha advertit que una rebaixa generalitzada de l'IVA no assegura abaratir gasolina, ous o llet i ha instat a facilitar cistelles de la compra assequibles.