‘Gran Hermano Sálvame’, la nova aposta de Mediaset

Alguns d'aquests col·laboradors de 'Sálvame' podrien participar al nou reality

Alguns d’aquests col·laboradors de ‘Sálvame’ podrien participar en el nou ‘reality’ | TELECINCO

 

És evident que Telecinco aposta, i fort, pels ‘realities’. I és que la cadena enllaça una edició amb una altra dels diferents concursos, com ha passat recentment de ‘GH VIP’ a ‘GH DÚO’, i passarà pocs dies després de ‘GH DÚO’ a ‘Supervivientes’. Però a més d’aquests ‘realities’, el programa ‘Sálvame’ ocupa molt d’espai en les programacions de la cadena, fet que utilitza la direcció perquè en diverses ocasions, alguns dels seus col·laboradors participen en aquest ‘realities’, i així acontentar a l’audiència.

 

I és que, la vida privada dels col·laboradors acostuma a ser un gran ‘reality’, ja que les traïcions, les acusacions i les enveges entre els uns i els altres estan sempre ben presents. I en aquest sentit, Telecinco ha decidit aprofitar-se d’aquest fet i crearà un concurs exclusivament per ells amb l’objectiu que les històries de Terelu Campos, Gustavo González o Belen Esteban entretinguen moltes hores davant de la televisió als seus seguidors.

 

‘GH Sálvame’, el nou ‘reality’ de Telecinco

Segons informa ‘El Confidencial’, amb aquesta nova aposta, Telecinco pretén que els col·laboradors amb més fama del programa, convisquen uns dies a la casa de Guadalix de la Sierra. D’aquesta manera, la direcció de Mediaset Espanya treballa en la confecció d’aquest nou ‘reality’ on els col·laboradors de ‘Sálvame’ seran els autèntics protagonistes.

 

Tot i que encara no es coneixen molts detalls d’aquest nou projecte de la cadena, sembla que es tractaria d’un ‘reality’ en breu format, que no duraria més d’un cap de setmana. Pareix que l’estratègia seria omplir contingut la programació de Telecinco fins que comence la nova edició de ‘Supervivientes’. D’aquesta manera, tot fa pensar que es podria realitzar el cap de setmana del 13 i 14 d’abril, dos dies després de la final de ‘GH DÚO’.

 

De moment res està tancat i tot són suposicions, ja que també hi cap la possibilitat que aquest nou format tinga molt bona rebuda per part de l’audiència i la direcció de Mediaset aposte per allargar aquest nou ‘reality’. Per tant, caldrà esperar per a veure que decideix finalment la direcció de la cadena.

 

Encara no es coneix quins col·laboradors formaran part del reality

Encara no es coneix quins col·laboradors formaran part del ‘reality’ | TELECINCO
 

Qui seran els concursants?

Una vegada siga una realitat la realització d’aquest nou ‘reality’, està per veure qui seran els col·laboradors que protagonitzaran aquesta aventura. És evident que la participació de col·laboradors com Belén Esteban, Kiko Hernández, Lydia Lozano, Gema López, María Patiño, Kiko Matamoros, Mila Ximénez o Terelu Campos seria molt atractiu de cara als teleespectadors i segur que alimentaria de continguts a ‘Sálvame’ i la resta de programes del cor.

 

Tot i això, tots aquests no podran formar part d’aquesta nova aventura perquè sinó, ‘Sálvame’ es quedaria sense els seus col·laboradors més populars. I per aquest motiu, la llista la completarien altres noms com Raquel Bollo, Anabel Pantoja, Rafa Mora, Gustavo González, Antonio Montero, Miriam saavedra, Laura Fa o Belén Rodríguez.

 

Una llarga llista de possibles candidats, però que caldrà veure qui són finalment, els que accepten o no la invitació de participar en el concurs, ja que molts d’ells sempre han intentat deixar en l’anonimat la seua vida privada.

Últimes notícies

Axel Werner renova amb l’Elx fins a 2028 i se’n va cedit a Rosario Central

El porter argentí Axel Werner ha renovat amb l’Elx fins a juny de 2028 i jugarà cedit la pròxima temporada en Rosario Central, on ja ha militat anteriorment.

Mor un home ofegat al riu Xúquer mentre es banyava a Sumacàrcer

Els Bombers del Consorci Provincial de València han localitzat sense vida un home que havia desaparegut mentre es banyava al riu Xúquer, al terme de Sumacàrcer. La víctima és el segon mort en pocs dies en este municipi mentre es banyava al mateix riu.

Localitzen sense vida l’home de 66 anys amb demència desaparegut a Aldaia

Els Bombers del Consorci Provincial de València han trobat mort l’home de 66 anys amb demència que havia desaparegut divendres a Aldaia, després d’un ampli dispositiu de recerca en zones agrícoles.

Pols en suspensió i nits molt càlides a València per l’oratge de nord-est

El vent de nord-est ha deixat este diumenge mínimes molt altes a la Marina Baixa, núvols baixos a València i nord d’Alacant i menys visibilitat per pols en suspensió. Este dilluns hi haurà avís groc a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus.

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.