‘Gran Hermano Sálvame’, la nova aposta de Mediaset

Alguns d'aquests col·laboradors de 'Sálvame' podrien participar al nou reality

Alguns d’aquests col·laboradors de ‘Sálvame’ podrien participar en el nou ‘reality’ | TELECINCO

 

És evident que Telecinco aposta, i fort, pels ‘realities’. I és que la cadena enllaça una edició amb una altra dels diferents concursos, com ha passat recentment de ‘GH VIP’ a ‘GH DÚO’, i passarà pocs dies després de ‘GH DÚO’ a ‘Supervivientes’. Però a més d’aquests ‘realities’, el programa ‘Sálvame’ ocupa molt d’espai en les programacions de la cadena, fet que utilitza la direcció perquè en diverses ocasions, alguns dels seus col·laboradors participen en aquest ‘realities’, i així acontentar a l’audiència.

 

I és que, la vida privada dels col·laboradors acostuma a ser un gran ‘reality’, ja que les traïcions, les acusacions i les enveges entre els uns i els altres estan sempre ben presents. I en aquest sentit, Telecinco ha decidit aprofitar-se d’aquest fet i crearà un concurs exclusivament per ells amb l’objectiu que les històries de Terelu Campos, Gustavo González o Belen Esteban entretinguen moltes hores davant de la televisió als seus seguidors.

 

‘GH Sálvame’, el nou ‘reality’ de Telecinco

Segons informa ‘El Confidencial’, amb aquesta nova aposta, Telecinco pretén que els col·laboradors amb més fama del programa, convisquen uns dies a la casa de Guadalix de la Sierra. D’aquesta manera, la direcció de Mediaset Espanya treballa en la confecció d’aquest nou ‘reality’ on els col·laboradors de ‘Sálvame’ seran els autèntics protagonistes.

 

Tot i que encara no es coneixen molts detalls d’aquest nou projecte de la cadena, sembla que es tractaria d’un ‘reality’ en breu format, que no duraria més d’un cap de setmana. Pareix que l’estratègia seria omplir contingut la programació de Telecinco fins que comence la nova edició de ‘Supervivientes’. D’aquesta manera, tot fa pensar que es podria realitzar el cap de setmana del 13 i 14 d’abril, dos dies després de la final de ‘GH DÚO’.

 

De moment res està tancat i tot són suposicions, ja que també hi cap la possibilitat que aquest nou format tinga molt bona rebuda per part de l’audiència i la direcció de Mediaset aposte per allargar aquest nou ‘reality’. Per tant, caldrà esperar per a veure que decideix finalment la direcció de la cadena.

 

Encara no es coneix quins col·laboradors formaran part del reality

Encara no es coneix quins col·laboradors formaran part del ‘reality’ | TELECINCO
 

Qui seran els concursants?

Una vegada siga una realitat la realització d’aquest nou ‘reality’, està per veure qui seran els col·laboradors que protagonitzaran aquesta aventura. És evident que la participació de col·laboradors com Belén Esteban, Kiko Hernández, Lydia Lozano, Gema López, María Patiño, Kiko Matamoros, Mila Ximénez o Terelu Campos seria molt atractiu de cara als teleespectadors i segur que alimentaria de continguts a ‘Sálvame’ i la resta de programes del cor.

 

Tot i això, tots aquests no podran formar part d’aquesta nova aventura perquè sinó, ‘Sálvame’ es quedaria sense els seus col·laboradors més populars. I per aquest motiu, la llista la completarien altres noms com Raquel Bollo, Anabel Pantoja, Rafa Mora, Gustavo González, Antonio Montero, Miriam saavedra, Laura Fa o Belén Rodríguez.

 

Una llarga llista de possibles candidats, però que caldrà veure qui són finalment, els que accepten o no la invitació de participar en el concurs, ja que molts d’ells sempre han intentat deixar en l’anonimat la seua vida privada.

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.