‘Gran Hermano Sálvame’, la nova aposta de Mediaset

Alguns d'aquests col·laboradors de 'Sálvame' podrien participar al nou reality

Alguns d’aquests col·laboradors de ‘Sálvame’ podrien participar en el nou ‘reality’ | TELECINCO

 

És evident que Telecinco aposta, i fort, pels ‘realities’. I és que la cadena enllaça una edició amb una altra dels diferents concursos, com ha passat recentment de ‘GH VIP’ a ‘GH DÚO’, i passarà pocs dies després de ‘GH DÚO’ a ‘Supervivientes’. Però a més d’aquests ‘realities’, el programa ‘Sálvame’ ocupa molt d’espai en les programacions de la cadena, fet que utilitza la direcció perquè en diverses ocasions, alguns dels seus col·laboradors participen en aquest ‘realities’, i així acontentar a l’audiència.

 

I és que, la vida privada dels col·laboradors acostuma a ser un gran ‘reality’, ja que les traïcions, les acusacions i les enveges entre els uns i els altres estan sempre ben presents. I en aquest sentit, Telecinco ha decidit aprofitar-se d’aquest fet i crearà un concurs exclusivament per ells amb l’objectiu que les històries de Terelu Campos, Gustavo González o Belen Esteban entretinguen moltes hores davant de la televisió als seus seguidors.

 

‘GH Sálvame’, el nou ‘reality’ de Telecinco

Segons informa ‘El Confidencial’, amb aquesta nova aposta, Telecinco pretén que els col·laboradors amb més fama del programa, convisquen uns dies a la casa de Guadalix de la Sierra. D’aquesta manera, la direcció de Mediaset Espanya treballa en la confecció d’aquest nou ‘reality’ on els col·laboradors de ‘Sálvame’ seran els autèntics protagonistes.

 

Tot i que encara no es coneixen molts detalls d’aquest nou projecte de la cadena, sembla que es tractaria d’un ‘reality’ en breu format, que no duraria més d’un cap de setmana. Pareix que l’estratègia seria omplir contingut la programació de Telecinco fins que comence la nova edició de ‘Supervivientes’. D’aquesta manera, tot fa pensar que es podria realitzar el cap de setmana del 13 i 14 d’abril, dos dies després de la final de ‘GH DÚO’.

 

De moment res està tancat i tot són suposicions, ja que també hi cap la possibilitat que aquest nou format tinga molt bona rebuda per part de l’audiència i la direcció de Mediaset aposte per allargar aquest nou ‘reality’. Per tant, caldrà esperar per a veure que decideix finalment la direcció de la cadena.

 

Encara no es coneix quins col·laboradors formaran part del reality

Encara no es coneix quins col·laboradors formaran part del ‘reality’ | TELECINCO
 

Qui seran els concursants?

Una vegada siga una realitat la realització d’aquest nou ‘reality’, està per veure qui seran els col·laboradors que protagonitzaran aquesta aventura. És evident que la participació de col·laboradors com Belén Esteban, Kiko Hernández, Lydia Lozano, Gema López, María Patiño, Kiko Matamoros, Mila Ximénez o Terelu Campos seria molt atractiu de cara als teleespectadors i segur que alimentaria de continguts a ‘Sálvame’ i la resta de programes del cor.

 

Tot i això, tots aquests no podran formar part d’aquesta nova aventura perquè sinó, ‘Sálvame’ es quedaria sense els seus col·laboradors més populars. I per aquest motiu, la llista la completarien altres noms com Raquel Bollo, Anabel Pantoja, Rafa Mora, Gustavo González, Antonio Montero, Miriam saavedra, Laura Fa o Belén Rodríguez.

 

Una llarga llista de possibles candidats, però que caldrà veure qui són finalment, els que accepten o no la invitació de participar en el concurs, ja que molts d’ells sempre han intentat deixar en l’anonimat la seua vida privada.

Últimes notícies

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.

La major mostra del Museu de l’Or de Bogotà arriba al Marq amb 300 peces úniques

El Marq d’Alacant acull fins al 2 de maig de 2027 la mostra més gran del Museu de l’Or de Bogotà, amb 291 objectes arqueològics i creacions indígenes actuals que exploren la connexió entre l’or, els rituals i l’univers.

Barrachina viatja a Brussel·les per a defensar el regadiu valencià davant la Unió Europea

El conseller Miguel Barrachina viatjarà dilluns i dimarts a Brussel·les junt amb Fecoreva per a defensar el paper clau del regadiu mediterrani en la seguretat alimentària, la competitivitat agrària i l equilibri territorial. La delegació es reunirà amb institucions europees i participarà en una mesa redona al Parlament Europeu.

Els equips de rescat d’USAR13 aconseguixen vol per a viatjar a Veneçuela hui mateix

L’ONG USAR13, amb seu en la Nucia, ha aconseguit finalment un vol especial des de Madrid per a desplaçar el seu equip de rescat a Veneçuela després del doble terratrémol i d’un primer intent frustrat el cap de setmana passat.

Les Urgències de l’Hospital General de València entren en l’última fase de la gran reforma

El servei d’Urgències de l’Hospital General de València afronta l’última fase d’una reforma integral de 4,8 milions que modernitzarà més de 2.000 metres quadrats i augmentarà la capacitat assistencial.

Un capellà d’Alacant perd l’estat clerical per negar l’autoritat del Papa

El Papa León XIV ha ordenat l’expulsió de l’estat clerical del sacerdot alacantí Francisco José Vegara Cerezo per la seua negativa reiterada a reconéixer l’autoritat del papa Francesc i de l’actual pontífex.

Les 156 esmenes del PP als pressupostos busquen més ajudes socials i previndre catàstrofes

El PP ha registrat 156 esmenes als Pressupostos de la Generalitat per a 2026 per reforçar la despesa social, ampliar ajudes a llogaters i propietaris en risc de desnonament i invertir en sistemes d’alerta en barrancs.