‘Gran Hermano Sálvame’, la nova aposta de Mediaset

Alguns d'aquests col·laboradors de 'Sálvame' podrien participar al nou reality

Alguns d’aquests col·laboradors de ‘Sálvame’ podrien participar en el nou ‘reality’ | TELECINCO

 

És evident que Telecinco aposta, i fort, pels ‘realities’. I és que la cadena enllaça una edició amb una altra dels diferents concursos, com ha passat recentment de ‘GH VIP’ a ‘GH DÚO’, i passarà pocs dies després de ‘GH DÚO’ a ‘Supervivientes’. Però a més d’aquests ‘realities’, el programa ‘Sálvame’ ocupa molt d’espai en les programacions de la cadena, fet que utilitza la direcció perquè en diverses ocasions, alguns dels seus col·laboradors participen en aquest ‘realities’, i així acontentar a l’audiència.

 

I és que, la vida privada dels col·laboradors acostuma a ser un gran ‘reality’, ja que les traïcions, les acusacions i les enveges entre els uns i els altres estan sempre ben presents. I en aquest sentit, Telecinco ha decidit aprofitar-se d’aquest fet i crearà un concurs exclusivament per ells amb l’objectiu que les històries de Terelu Campos, Gustavo González o Belen Esteban entretinguen moltes hores davant de la televisió als seus seguidors.

 

‘GH Sálvame’, el nou ‘reality’ de Telecinco

Segons informa ‘El Confidencial’, amb aquesta nova aposta, Telecinco pretén que els col·laboradors amb més fama del programa, convisquen uns dies a la casa de Guadalix de la Sierra. D’aquesta manera, la direcció de Mediaset Espanya treballa en la confecció d’aquest nou ‘reality’ on els col·laboradors de ‘Sálvame’ seran els autèntics protagonistes.

 

Tot i que encara no es coneixen molts detalls d’aquest nou projecte de la cadena, sembla que es tractaria d’un ‘reality’ en breu format, que no duraria més d’un cap de setmana. Pareix que l’estratègia seria omplir contingut la programació de Telecinco fins que comence la nova edició de ‘Supervivientes’. D’aquesta manera, tot fa pensar que es podria realitzar el cap de setmana del 13 i 14 d’abril, dos dies després de la final de ‘GH DÚO’.

 

De moment res està tancat i tot són suposicions, ja que també hi cap la possibilitat que aquest nou format tinga molt bona rebuda per part de l’audiència i la direcció de Mediaset aposte per allargar aquest nou ‘reality’. Per tant, caldrà esperar per a veure que decideix finalment la direcció de la cadena.

 

Encara no es coneix quins col·laboradors formaran part del reality

Encara no es coneix quins col·laboradors formaran part del ‘reality’ | TELECINCO
 

Qui seran els concursants?

Una vegada siga una realitat la realització d’aquest nou ‘reality’, està per veure qui seran els col·laboradors que protagonitzaran aquesta aventura. És evident que la participació de col·laboradors com Belén Esteban, Kiko Hernández, Lydia Lozano, Gema López, María Patiño, Kiko Matamoros, Mila Ximénez o Terelu Campos seria molt atractiu de cara als teleespectadors i segur que alimentaria de continguts a ‘Sálvame’ i la resta de programes del cor.

 

Tot i això, tots aquests no podran formar part d’aquesta nova aventura perquè sinó, ‘Sálvame’ es quedaria sense els seus col·laboradors més populars. I per aquest motiu, la llista la completarien altres noms com Raquel Bollo, Anabel Pantoja, Rafa Mora, Gustavo González, Antonio Montero, Miriam saavedra, Laura Fa o Belén Rodríguez.

 

Una llarga llista de possibles candidats, però que caldrà veure qui són finalment, els que accepten o no la invitació de participar en el concurs, ja que molts d’ells sempre han intentat deixar en l’anonimat la seua vida privada.

Últimes notícies

Pedro Bigas amplia el seu contracte amb l’Elx per una temporada més

El central Pedro Bigas continuarà una temporada més a l'Elx després d'acordar l'ampliació del seu contracte, consolidant-se com un dels pilars del vestuari franjiverde.

Carlos Cuerpo, nou vicepresident primer, i Arcadi España assumix Hisenda després de l’eixida de Montero

Carlos Cuerpo serà el nou vicepresident primer del Govern i mantindrà la cartera d'Economia, mentres que Arcadi España substituirà a María Jesús Montero al capdavant del Ministeri d'Hisenda després de la seua eixida per a competir a Andalusia.

La Policia xifra en més de 100.000 euros el suposat frau que afecta el president de la Cambra d’Alacant

La Policia Nacional xifra en una mica més de 100.000 euros el suposat frau en la gestió de bons consum de 2022 i 2023 que ha portat a la investigació del president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, per presumpta estafa i frau en subvencions.

Alacant reclama al Govern que declare The Ocean Race esdeveniment d’excepcional interés públic

El ple de l'Ajuntament d'Alacant demana per unanimitat al Govern que declare l'eixida de The Ocean Race 2027 esdeveniment d'excepcional interés públic per a garantir incentius fiscals i atraure patrocinis.

Les màximes cauen fins a 8 graus en la Comunitat però Llíria encara supera els 20

Les temperatures màximes descendixen de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb baixades de fins a 8 graus, encara que en punts com Llíria encara se superen els 20 graus.

Intervinguts 3.289 quilos de marihuana oculta en un contenidor en el port de València

Guàrdia Civil, Policia Nacional i Agència Tributària han interceptat en el port de València 3.289 quilos de marihuana procedent del Canadà, ocults en un contenidor en trànsit, en la major partida detectada fins ara amb eixe origen.

La jutgessa que investiga la DANA cita com a testimoni a la cap de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA en la Comunitat Valenciana ha citat com a testimoni a la cap de Protecció Civil, a un coordinador de l'Agència de Seguretat i a una treballadora de Ilunion que va estar operativa durant l'episodi.

Una partida de llesques amb ou en mal estat causa una intoxicació per salmonel·la a 89 persones a València

Un banquet celebrat a València el febrer passat va acabar amb 89 persones intoxicades per salmonel·la després de consumir llesques amb ou en mal estat, set d'elles hospitalitzades i ja donades d'alta.