La inesperada reacció de Jesulín d’Ubrique quan li pregunten pel retrobament amb les seues filles

 

Jesulín d’Ubrique per fi s’ha reunit amb les seues filles i ho hem sabut gràcies a Belén Esteban. Ubrique porta setmanes sent protagonista de l’actualitat. I no sols perquè es buscaven les primeres paraules del torero després de la majoria d’edat de la seua filla Julia Janeiro, sinó perquè estos dies s’ha volgut saber com ha estat el retrobament que ha tingut amb ella i amb la seua altra filla, Andrea Janeiro.

Ha tornat a la seua faena, a les grabacions de “El Desafío“, on participa, i allí s’ha trobat amb les càmeres, que li han tornat a preguntar per com va ser el retrobament. Jesulín d’Ubrique, més simpàtic que mai, ha fet broma amb els reporters: «Què és? La pregunta mamporrera o què?», ha declarat el torero. Una reacció per part del torero que ha sorprés gratament a la premsa, ja que normalment no sol dirigir-se a ella.

A pesar que normalment no fa declaracions, Jesulín d’Ubrique ha fet una excepció i ha mostrat una cara diferent de la que ens té acostumats. Sembla que el retrobament amb les seues filles li ha assegut de meravella, perquè ha arribat amb un gran somriure i fins i tot tenia ganes de fer broma amb els reporters.

Jesulín reacciona divertit a les preguntes sobre el retrobament amb les seues filles

Belén Esteban va ser l’encarregat de donar la notícia que tots estàvem esperant. Davant l’última visita de Jesulín d’Ubrique a Madrid fa uns dies per a complir amb els seus compromisos laborals, el torero va voler fer el pas per fi de reunir-se amb les seues dos filles, Andrea i Julia Janeiro. Així ho anunciava la ‘princesa del poble’, encara que demanava a tots els seus companys que no li preguntaren pel tema.

«Jesulín d’Ubrique s’ha reunit amb les seues filles. Em semblaria molt injust callar-me. No diré absolutament res, però em sent millor. Estava callada i estava dient ‘què faig?’, ‘què faig?’. Ha estat el pare el que ha fet el pas… Només dic que s’han vist, però que no podia callar-me», deia rotunda.

La Estaban no va voler fes més declaracions al respecte sobre el tema, els seus companys li van fer saber que és una gran notícia. Molts s’alegren que el seu pare s’haja posat en contacte amb les joves per a reunir-se amb elles. María Patiño assenyalava, a més, que el fet que un pare veja a les seues filles hauria de ser normal i no una sorpresa.

I el gran dia de retrobar-se amb les seues filles a Madrid ha arribat

L’última vegada que va viatjar a Madrid fa unes setmanes, el torero va ser molt criticat per tots, ja que va decidir no veure a les seues filles, a pesar que Julia Janeiro feia a penes uns dies havia complert la majoria d’edat. El torero és un dels fitxatges estrella de la segona edició del concurs ‘El Desafío’. Este és el principal motiu del seu viatge a la capital, complir amb l’enregistrament del programa d’Antena 3 que està presentat per Roberto Leal. Es deixava veure al costat dels seus companys entrant en els estudis amb roba esportiva i l’obligatòria màscara. No obstant això, les estrictes mesures que ha marcat la productora per a evitar contagis van fer que no pogués trobar-se amb les seues filles. Això és una cosa que esta vegada no sembla haver-li importat al torero.

Últimes notícies

Detinguts sis hòmens per una sèrie de robatoris amb força en vivendes de Godella i Massarrojos

La Guàrdia Civil ha detingut a sis hòmens per tres robatoris amb força en vivendes de Godella i Massarrojos, on a més s'hauria detectat activitat de tràfic de drogues i una possible organització criminal.

La vivenda encarix un 16,7% en la Comunitat Valenciana mentres cauen compravendes i hipoteques

El mercat de la vivenda arranca l'any amb preus a l'alça del 9% a Espanya i del 16,7% en la Comunitat Valenciana, mentres es frenen les compravendes i la concessió d'hipoteques després de quasi dos anys d'increments continus.

Vent huracanat a l’interior nord de Castelló i brusc descens de les màximes

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cel poc nuvolós marcada per ratxes de vent del nord-oest localment huracanades a l'interior nord de Castelló i un notable descens generalitzat de les temperatures màximes i mínimes.

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.