La inesperada reacció de Jesulín d’Ubrique quan li pregunten pel retrobament amb les seues filles

 

Jesulín d’Ubrique per fi s’ha reunit amb les seues filles i ho hem sabut gràcies a Belén Esteban. Ubrique porta setmanes sent protagonista de l’actualitat. I no sols perquè es buscaven les primeres paraules del torero després de la majoria d’edat de la seua filla Julia Janeiro, sinó perquè estos dies s’ha volgut saber com ha estat el retrobament que ha tingut amb ella i amb la seua altra filla, Andrea Janeiro.

Ha tornat a la seua faena, a les grabacions de “El Desafío“, on participa, i allí s’ha trobat amb les càmeres, que li han tornat a preguntar per com va ser el retrobament. Jesulín d’Ubrique, més simpàtic que mai, ha fet broma amb els reporters: «Què és? La pregunta mamporrera o què?», ha declarat el torero. Una reacció per part del torero que ha sorprés gratament a la premsa, ja que normalment no sol dirigir-se a ella.

A pesar que normalment no fa declaracions, Jesulín d’Ubrique ha fet una excepció i ha mostrat una cara diferent de la que ens té acostumats. Sembla que el retrobament amb les seues filles li ha assegut de meravella, perquè ha arribat amb un gran somriure i fins i tot tenia ganes de fer broma amb els reporters.

Jesulín reacciona divertit a les preguntes sobre el retrobament amb les seues filles

Belén Esteban va ser l’encarregat de donar la notícia que tots estàvem esperant. Davant l’última visita de Jesulín d’Ubrique a Madrid fa uns dies per a complir amb els seus compromisos laborals, el torero va voler fer el pas per fi de reunir-se amb les seues dos filles, Andrea i Julia Janeiro. Així ho anunciava la ‘princesa del poble’, encara que demanava a tots els seus companys que no li preguntaren pel tema.

«Jesulín d’Ubrique s’ha reunit amb les seues filles. Em semblaria molt injust callar-me. No diré absolutament res, però em sent millor. Estava callada i estava dient ‘què faig?’, ‘què faig?’. Ha estat el pare el que ha fet el pas… Només dic que s’han vist, però que no podia callar-me», deia rotunda.

La Estaban no va voler fes més declaracions al respecte sobre el tema, els seus companys li van fer saber que és una gran notícia. Molts s’alegren que el seu pare s’haja posat en contacte amb les joves per a reunir-se amb elles. María Patiño assenyalava, a més, que el fet que un pare veja a les seues filles hauria de ser normal i no una sorpresa.

I el gran dia de retrobar-se amb les seues filles a Madrid ha arribat

L’última vegada que va viatjar a Madrid fa unes setmanes, el torero va ser molt criticat per tots, ja que va decidir no veure a les seues filles, a pesar que Julia Janeiro feia a penes uns dies havia complert la majoria d’edat. El torero és un dels fitxatges estrella de la segona edició del concurs ‘El Desafío’. Este és el principal motiu del seu viatge a la capital, complir amb l’enregistrament del programa d’Antena 3 que està presentat per Roberto Leal. Es deixava veure al costat dels seus companys entrant en els estudis amb roba esportiva i l’obligatòria màscara. No obstant això, les estrictes mesures que ha marcat la productora per a evitar contagis van fer que no pogués trobar-se amb les seues filles. Això és una cosa que esta vegada no sembla haver-li importat al torero.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.