La inesperada reacció de Jesulín d’Ubrique quan li pregunten pel retrobament amb les seues filles

 

Jesulín d’Ubrique per fi s’ha reunit amb les seues filles i ho hem sabut gràcies a Belén Esteban. Ubrique porta setmanes sent protagonista de l’actualitat. I no sols perquè es buscaven les primeres paraules del torero després de la majoria d’edat de la seua filla Julia Janeiro, sinó perquè estos dies s’ha volgut saber com ha estat el retrobament que ha tingut amb ella i amb la seua altra filla, Andrea Janeiro.

Ha tornat a la seua faena, a les grabacions de «El Desafío«, on participa, i allí s’ha trobat amb les càmeres, que li han tornat a preguntar per com va ser el retrobament. Jesulín d’Ubrique, més simpàtic que mai, ha fet broma amb els reporters: «Què és? La pregunta mamporrera o què?», ha declarat el torero. Una reacció per part del torero que ha sorprés gratament a la premsa, ja que normalment no sol dirigir-se a ella.

A pesar que normalment no fa declaracions, Jesulín d’Ubrique ha fet una excepció i ha mostrat una cara diferent de la que ens té acostumats. Sembla que el retrobament amb les seues filles li ha assegut de meravella, perquè ha arribat amb un gran somriure i fins i tot tenia ganes de fer broma amb els reporters.

Jesulín reacciona divertit a les preguntes sobre el retrobament amb les seues filles

Belén Esteban va ser l’encarregat de donar la notícia que tots estàvem esperant. Davant l’última visita de Jesulín d’Ubrique a Madrid fa uns dies per a complir amb els seus compromisos laborals, el torero va voler fer el pas per fi de reunir-se amb les seues dos filles, Andrea i Julia Janeiro. Així ho anunciava la ‘princesa del poble’, encara que demanava a tots els seus companys que no li preguntaren pel tema.

«Jesulín d’Ubrique s’ha reunit amb les seues filles. Em semblaria molt injust callar-me. No diré absolutament res, però em sent millor. Estava callada i estava dient ‘què faig?’, ‘què faig?’. Ha estat el pare el que ha fet el pas… Només dic que s’han vist, però que no podia callar-me», deia rotunda.

La Estaban no va voler fes més declaracions al respecte sobre el tema, els seus companys li van fer saber que és una gran notícia. Molts s’alegren que el seu pare s’haja posat en contacte amb les joves per a reunir-se amb elles. María Patiño assenyalava, a més, que el fet que un pare veja a les seues filles hauria de ser normal i no una sorpresa.

I el gran dia de retrobar-se amb les seues filles a Madrid ha arribat

L’última vegada que va viatjar a Madrid fa unes setmanes, el torero va ser molt criticat per tots, ja que va decidir no veure a les seues filles, a pesar que Julia Janeiro feia a penes uns dies havia complert la majoria d’edat. El torero és un dels fitxatges estrella de la segona edició del concurs ‘El Desafío’. Este és el principal motiu del seu viatge a la capital, complir amb l’enregistrament del programa d’Antena 3 que està presentat per Roberto Leal. Es deixava veure al costat dels seus companys entrant en els estudis amb roba esportiva i l’obligatòria màscara. No obstant això, les estrictes mesures que ha marcat la productora per a evitar contagis van fer que no pogués trobar-se amb les seues filles. Això és una cosa que esta vegada no sembla haver-li importat al torero.

Últimes notícies

Baldoví acusa Mazón de prioritzar la imatge davant la gestió en la DANA del 29-O

Joan Baldoví acusa Carlos Mazón i el seu Consell de preocupar-se més per la imatge que per la gestió durant la DANA del 29 d octubre de 2024, en la qual van morir 230 persones.

Pérez Llorca demana al professorat que pare la vaga i negocie amb la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca insta el professorat en vaga indefinida a reflexionar, acceptar la proposta educativa de la Generalitat i treballar conjuntament per millorar el sistema.

Els missatges de Mazón en la dana: instrucció als consellers per a “inundar de dades” els mitjans

Carlos Mazón va ordenar als seus consellers el dia de la dana del 29 d’octubre de 2024 que inundaren de dades els mitjans per a, segons ell, transmetre sensació d’alerta i calma a la ciutadania. Els missatges de Whatsapp han arribat al jutjat de Catarroja a través de la declaració com a testimoni de Susana Camarero.

La rebaixa d’impostos facilita el relleu en l’empresa familiar però l’IVEFA reclama suport al reemprenedor

La reforma fiscal del Consell ha ampliat les bonificacions en successions i donacions per a empreses familiars fins al quart grau, però l’IVEFA reclama un autèntic xec relleu i més suport al reemprenedor per a garantir la continuïtat dels negocis.

El professorat valencià es decanta per suspendre la vaga indefinida i mantindre la pressió

STEPV, CCOO PV i UGT-PV aposten per suspendre la vaga indefinida del professorat valencià i continuar la negociació amb Educació, mentre la base sindical vota en consulta fins a les 20 hores.

L’empresa familiar valenciana reclama un ‘xec relleu’ i més suport al reemprenedor

La reforma fiscal de la Generalitat ha ampliat les bonificacions en successions i donacions per a facilitar el relleu de l’empresa familiar, que demana ara un ‘xec relleu’ i més suport al reemprenedor.

Més ajudes i menys burocràcia per al camp valencià en els Premis Agrovalor

La Generalitat ha reforçat el suport al sector agroalimentari valencià amb més de 100 milions en ajudes, destacats durant la segona edició dels Premis Agrovalor, que reconeixen la feina de professionals i entitats del camp, la mar i l’aigua.

Benidorm reforça la seguretat pel Mundial davant l’augment de vols des del Regne Unit

Benidorm ha posat en marxa un dispositiu especial de seguretat pel Mundial després de detectar un augment del 18 % dels vols des del Regne Unit cap a l’Aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández en les dates del campionat.