La inesperada reacció de Jesulín d’Ubrique quan li pregunten pel retrobament amb les seues filles

 

Jesulín d’Ubrique per fi s’ha reunit amb les seues filles i ho hem sabut gràcies a Belén Esteban. Ubrique porta setmanes sent protagonista de l’actualitat. I no sols perquè es buscaven les primeres paraules del torero després de la majoria d’edat de la seua filla Julia Janeiro, sinó perquè estos dies s’ha volgut saber com ha estat el retrobament que ha tingut amb ella i amb la seua altra filla, Andrea Janeiro.

Ha tornat a la seua faena, a les grabacions de «El Desafío«, on participa, i allí s’ha trobat amb les càmeres, que li han tornat a preguntar per com va ser el retrobament. Jesulín d’Ubrique, més simpàtic que mai, ha fet broma amb els reporters: «Què és? La pregunta mamporrera o què?», ha declarat el torero. Una reacció per part del torero que ha sorprés gratament a la premsa, ja que normalment no sol dirigir-se a ella.

A pesar que normalment no fa declaracions, Jesulín d’Ubrique ha fet una excepció i ha mostrat una cara diferent de la que ens té acostumats. Sembla que el retrobament amb les seues filles li ha assegut de meravella, perquè ha arribat amb un gran somriure i fins i tot tenia ganes de fer broma amb els reporters.

Jesulín reacciona divertit a les preguntes sobre el retrobament amb les seues filles

Belén Esteban va ser l’encarregat de donar la notícia que tots estàvem esperant. Davant l’última visita de Jesulín d’Ubrique a Madrid fa uns dies per a complir amb els seus compromisos laborals, el torero va voler fer el pas per fi de reunir-se amb les seues dos filles, Andrea i Julia Janeiro. Així ho anunciava la ‘princesa del poble’, encara que demanava a tots els seus companys que no li preguntaren pel tema.

«Jesulín d’Ubrique s’ha reunit amb les seues filles. Em semblaria molt injust callar-me. No diré absolutament res, però em sent millor. Estava callada i estava dient ‘què faig?’, ‘què faig?’. Ha estat el pare el que ha fet el pas… Només dic que s’han vist, però que no podia callar-me», deia rotunda.

La Estaban no va voler fes més declaracions al respecte sobre el tema, els seus companys li van fer saber que és una gran notícia. Molts s’alegren que el seu pare s’haja posat en contacte amb les joves per a reunir-se amb elles. María Patiño assenyalava, a més, que el fet que un pare veja a les seues filles hauria de ser normal i no una sorpresa.

I el gran dia de retrobar-se amb les seues filles a Madrid ha arribat

L’última vegada que va viatjar a Madrid fa unes setmanes, el torero va ser molt criticat per tots, ja que va decidir no veure a les seues filles, a pesar que Julia Janeiro feia a penes uns dies havia complert la majoria d’edat. El torero és un dels fitxatges estrella de la segona edició del concurs ‘El Desafío’. Este és el principal motiu del seu viatge a la capital, complir amb l’enregistrament del programa d’Antena 3 que està presentat per Roberto Leal. Es deixava veure al costat dels seus companys entrant en els estudis amb roba esportiva i l’obligatòria màscara. No obstant això, les estrictes mesures que ha marcat la productora per a evitar contagis van fer que no pogués trobar-se amb les seues filles. Això és una cosa que esta vegada no sembla haver-li importat al torero.

Últimes notícies

Gairebé 1,2 milions de migrants demanen regularitzar-se, amb 167.000 sol·licituds a la Comunitat Valenciana

La regularització extraordinària de migrants a Espanya ha rebut 1.174.978 sol·licituds, de les quals 167.000 corresponen a la Comunitat Valenciana i més de 608.000 ja s'han admés a tràmit.

El Suprem dona la raó a un hipotecat valencià i anul·la una prima única de segur vinculada al préstec

El Tribunal Suprem ha declarat abusiva i no transparent una clàusula que obligava un client a finançar una prima única de segur de vida vinculada a una hipoteca del Banco Popular, en un cas jutjat a València.

L’atur baixa en 2.445 persones al juny a la Comunitat Valenciana i se situa en 281.651 inscrits

L’atur registrat a la Comunitat Valenciana ha baixat en 2.445 persones al juny i suma 11.964 desocupats menys que fa un any. La província de València ha reduït 414 aturats i la afiliació a la Seguretat Social ha crescut en 12.374 persones.

Nits tòrrides a la Comunitat: les mínimes no baixen dels 25 graus i arriben als 26,3

Les mínimes han tornat a quedar-se esta matinada per damunt dels 25 graus en nombrosos municipis valencians, amb un valor màxim de 26,3 ºC a Benidorm i nits molt càlides especialment a la província de València.

Oratge més fresc i possibles pluges febles entre el nord d’Alacant i el sud de València

La Comunitat Valenciana espera este dijous intervals de núvols, possibles pluges febles al nord d’Alacant i sud de València i un descens de les màximes, abans d’un divendres més solejat i càlid, sobretot a l’interior de la província de València.

Diana Morant es presenta a les primàries del PSPV per optar a la Presidència de la Generalitat

La secretària general del PSPV-PSOE i ministra Diana Morant ha anunciat a Gandia que concorrerà a les primàries del partit per ser la primera presidenta de la Generalitat, amb un projecte centrat en educació, sanitat, vivenda i reactivació econòmica.

Tres detinguts per una estafa massiva amb falses inversions en criptomonedes destapada a Castelló

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que presumptament estafava grans quantitats de diners amb falses inversions en criptomonedes, arran de la denúncia d’un veí d’Orpesa enganyat amb prop de 340.000 euros.

Detingut a Múrcia per estafar 5.000 euros a una dona amb la falsa promesa de regularitzar-la

La Policia Nacional ha detingut a Múrcia un home acusat d'estafar 5.000 euros a una dona estrangera en situació irregular amb la promesa falsa d'aconseguir-li permís de residència i treball. La víctima, que exercia la prostitució, el va conéixer en un club d'alterne d'Elx i va acabar denunciant-lo per estafa i coaccions.