Una infiltrada en la despedida de soltera de Belén Esteban revela detalls

Belén Esteban va celebrar un comiat de soltera amb les seves companyes

Belén Esteban va celebrar una despedida de soltera amb les seues companyes | INSTAGRAM

 

Amb motiu de la imminent boda que celebrarà Belén Esteban amb la seua parella el pròxim 22 de juny, les seues amigues de ‘Sálvame’ li van voler preparar el diumenge passat una despedida de soltera. En un cèntric hotel de Madrid es van donar cita les seues companyes de programa i col·laboradores de ‘Sálvame’ Mila Ximénez, Terelu Campos, María Patiño, Gema López, Laura Fa, Lydia Lozano i Belén Rodríguez, així com les presentadores Paz Padilla i Carlota Corredera, i algunes redactores i integrants de l’equip tècnic del programa.

 

En teoria, hi havia un pacte per a guardar en secret tot el que passara en la citada festa, però finalment hi ha hagut una infiltrada que ha acabat revelant informacions i detalls de la celebració, de forma que estes informacions han acabat apareixent en una revista, la qual cosa no ha agradat gens a Belén Esteban, que s’ha mostrat manifestament enfadada amb les seues convidades.

 

Els detalls de la festa, al descobert

Alguns detalls que han eixit a la llum són per exemple qui la va organitzar, que va ser Carlota Corredera; també s’ha sabut que cada una va pagar 100 euros per la despedida de soltera i que es va celebrar en una suite de l’Hotel Las Letras, situat en la Gran Vía de Madrid.

 

A més, s’ha sabut inclús la composició del càtering que els van servir, que constava de croquetes, llagostins, hamburgueses, ensalades i brownie. Per si açò no fóra poc, també s’ha revelat la duració de la festa, que va ser de 12 hores, i que després totes les xiques se’n van anar a sopar juntes a un restaurant d’Alberto Chicote.

 

Davant de totes estes filtracions, el mosqueig de Belén és considerable i en ‘Sálvame’ ja estan fent investigacions de qui pot haver sigut el que ha revelat totes estes informacions. Les sospitoses no són només les convidades a la despedida sinó també les integrants d’un grup de Whatsapp que es va crear amb el propòsit d’organitzar la festa i del qual van entrar i eixir moltes persones que finalment no van assistir a l’esdeveniment, entre les quals es troben, per exemple, Raquel Bollo i Anabel Pantoja.

 

A 'Sálvame' busquen la infiltrada del comiat

En ‘Sálvame’ busquen a la infiltrada de la despedida | TELECINCO

 

D’esta forma, amb la sospita sobrevolant els caps de tot el món, la indignació s’ha apoderat de tots els companys de Belén Esteban, que veuen injust que una persona es lucre amb esta classe de detalls; el mateix Kiko Hernández es pronunciava sobre este tema: «En una despedida algú va a passar una bona estona entre col·legues, però el més lleig de tot és que algú ha comercialitzat amb açò. I ha guanyat diners per passar dades internes. Estem en perill. El que ha passat em pareix una jugada bruta».

Últimes notícies

El Llevant es juga la permanència en un mes d’abril decisiu

El Llevant encara un mes d'abril amb quatre partits directes per a continuar viu en la lluita per la permanència en LaLiga, a només tres punts de la salvació.

Elx afronta un abril decisiu amb Raig, València, Atlètic i Oviedo en el calendari

L'Elx es juga bona part de les seues opcions de permanència en un mes d'abril marcat per dols directes davant Rayo Vallecano i Real Oviedo, a més d'un derbi amb el València i la visita de l'Atlètic de Madrid.

Abril sotmet al Vila-real a tres visites clau per a afermar la seua plaça europea

El Vila-real afronta a l'abril tres partits seguits a domicili i només un en La Ceràmica en un tram decisiu per a protegir la seua posició en places europees.

El València afronta un mes d’abril clau entre la permanència i Europa

El València encara abril amb quatre partits decisius que poden assegurar la permanència en LaLiga EA Sports o rellançar les seues opcions de classificar-se per a competicions europees.

El PSPV exigix a Pérez Llorca un pla urgent davant l’impacte de la guerra a l’Iran

El PSPV reclama al president de la Generalitat un Pla Valencià de Resposta davant les conseqüències econòmiques i socials de la guerra a l'Iran i acusa el Consell d'inacció.

València trasllada el Village dels Gai Games 2026 per a garantir el descans veïnal

L'Ajuntament de València traslladarà el Village dels Gai Games 2026 de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'entorn de l'estadi Ciutat de València per a garantir el descans dels veïns després d'una sentència judicial.

Ratxes de més de 130 km/h agranen Castelló i obliguen a desenes d’intervencions d’emergència

El fort temporal de vent a la província de Castelló deixa ratxes de fins a 143 km/h, més d'un centenar d'incidències ateses i la suspensió de diversos actes previstos.

Domingo de cels buidats i vent fort en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge amb cels buidats, vent del nord i nord-oest amb ratxes molt fortes i temperatures estables, amb gelades febles a l'interior nord.