Una infiltrada en la despedida de soltera de Belén Esteban revela detalls

Belén Esteban va celebrar un comiat de soltera amb les seves companyes

Belén Esteban va celebrar una despedida de soltera amb les seues companyes | INSTAGRAM

 

Amb motiu de la imminent boda que celebrarà Belén Esteban amb la seua parella el pròxim 22 de juny, les seues amigues de ‘Sálvame’ li van voler preparar el diumenge passat una despedida de soltera. En un cèntric hotel de Madrid es van donar cita les seues companyes de programa i col·laboradores de ‘Sálvame’ Mila Ximénez, Terelu Campos, María Patiño, Gema López, Laura Fa, Lydia Lozano i Belén Rodríguez, així com les presentadores Paz Padilla i Carlota Corredera, i algunes redactores i integrants de l’equip tècnic del programa.

 

En teoria, hi havia un pacte per a guardar en secret tot el que passara en la citada festa, però finalment hi ha hagut una infiltrada que ha acabat revelant informacions i detalls de la celebració, de forma que estes informacions han acabat apareixent en una revista, la qual cosa no ha agradat gens a Belén Esteban, que s’ha mostrat manifestament enfadada amb les seues convidades.

 

Els detalls de la festa, al descobert

Alguns detalls que han eixit a la llum són per exemple qui la va organitzar, que va ser Carlota Corredera; també s’ha sabut que cada una va pagar 100 euros per la despedida de soltera i que es va celebrar en una suite de l’Hotel Las Letras, situat en la Gran Vía de Madrid.

 

A més, s’ha sabut inclús la composició del càtering que els van servir, que constava de croquetes, llagostins, hamburgueses, ensalades i brownie. Per si açò no fóra poc, també s’ha revelat la duració de la festa, que va ser de 12 hores, i que després totes les xiques se’n van anar a sopar juntes a un restaurant d’Alberto Chicote.

 

Davant de totes estes filtracions, el mosqueig de Belén és considerable i en ‘Sálvame’ ja estan fent investigacions de qui pot haver sigut el que ha revelat totes estes informacions. Les sospitoses no són només les convidades a la despedida sinó també les integrants d’un grup de Whatsapp que es va crear amb el propòsit d’organitzar la festa i del qual van entrar i eixir moltes persones que finalment no van assistir a l’esdeveniment, entre les quals es troben, per exemple, Raquel Bollo i Anabel Pantoja.

 

A 'Sálvame' busquen la infiltrada del comiat

En ‘Sálvame’ busquen a la infiltrada de la despedida | TELECINCO

 

D’esta forma, amb la sospita sobrevolant els caps de tot el món, la indignació s’ha apoderat de tots els companys de Belén Esteban, que veuen injust que una persona es lucre amb esta classe de detalls; el mateix Kiko Hernández es pronunciava sobre este tema: «En una despedida algú va a passar una bona estona entre col·legues, però el més lleig de tot és que algú ha comercialitzat amb açò. I ha guanyat diners per passar dades internes. Estem en perill. El que ha passat em pareix una jugada bruta».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València i Celta es juguen Europa en un dol decisiu a Mestalla

València i Celta s'enfronten a Mestalla en un xoc directe pels llocs europeus, amb els locals a l'alça i els gallecs obligats a reaccionar després de tres jornades sense guanyar.

Corberán avisa d’un dol exigent davant un Celta en gran moment

Carlos Corberán destaca el gran nivell del Cèltic, en quarts de l'Europa League i en zona europea, i anticipa un partit molt exigent a Mestalla, on el València busca sumar tres punts clau.

El València Basket busca afermar la segona plaça davant un Riu Breogán a l’alça

El València Basket rep al Riu Breogán en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en joc i un calendari exigent que a penes li deixa descans.

Rescatat un home de 74 anys després de clavar-se una falç en una caiguda a Sot de Chera

Un home de 74 anys va resultar ferit en caure's i clavar-se una falç en l'abdomen en una zona rural de difícil accés a Sot de Chera, la qual cosa va obligar a un complex rescat per part dels bombers. L'operatiu va haver de superar un riu per a evacuar al ferit fins al punt on esperava l'ambulància.

Rescatat un home de 74 anys després de clavar-se una falç en caure en una zona aïllada de Sot de Chera

Un home de 74 anys va resultar ferit en caure i clavar-se una falç en l'abdomen en una zona aïllada de Sot de Chera, la qual cosa va obligar a un complex rescat per part dels bombers.

Nate Reuvers, MVP de la jornada 35 de l’Eurolliga després d’una exhibició històrica

Nate Reuvers, pivot del València Basket, és triat MVP de la jornada 35 de l'Eurolliga després de firmar a Bolonya 33 punts, 10 rebots i 44 de valoració, el rècord de la temporada.

Mor el capità d’un vaixell després d’una parada cardiorespiratòria enfront de la costa de Castelló

El capità d'un vaixell, un home de 59 anys que navegava a 54 milles de la costa de Castelló, mor després de patir una parada cardiorespiratòria malgrat els intents de reanimació.

Detinguda a Sant Vicent del Raspeig per arrancar les arracades d’or a una anciana

La Guàrdia Civil ha detingut a Sant Vicent del Raspeig a una dona de 43 anys acusada d'arrancar les arracades d'or a una anciana de 88 anys, causant-li esquinçaments en els lòbuls de les orelles. La investigació seguix oberta davant la sospita de més víctimes vinculades al seu treball sanitari.