Una infiltrada en la despedida de soltera de Belén Esteban revela detalls

Belén Esteban va celebrar un comiat de soltera amb les seves companyes

Belén Esteban va celebrar una despedida de soltera amb les seues companyes | INSTAGRAM

 

Amb motiu de la imminent boda que celebrarà Belén Esteban amb la seua parella el pròxim 22 de juny, les seues amigues de ‘Sálvame’ li van voler preparar el diumenge passat una despedida de soltera. En un cèntric hotel de Madrid es van donar cita les seues companyes de programa i col·laboradores de ‘Sálvame’ Mila Ximénez, Terelu Campos, María Patiño, Gema López, Laura Fa, Lydia Lozano i Belén Rodríguez, així com les presentadores Paz Padilla i Carlota Corredera, i algunes redactores i integrants de l’equip tècnic del programa.

 

En teoria, hi havia un pacte per a guardar en secret tot el que passara en la citada festa, però finalment hi ha hagut una infiltrada que ha acabat revelant informacions i detalls de la celebració, de forma que estes informacions han acabat apareixent en una revista, la qual cosa no ha agradat gens a Belén Esteban, que s’ha mostrat manifestament enfadada amb les seues convidades.

 

Els detalls de la festa, al descobert

Alguns detalls que han eixit a la llum són per exemple qui la va organitzar, que va ser Carlota Corredera; també s’ha sabut que cada una va pagar 100 euros per la despedida de soltera i que es va celebrar en una suite de l’Hotel Las Letras, situat en la Gran Vía de Madrid.

 

A més, s’ha sabut inclús la composició del càtering que els van servir, que constava de croquetes, llagostins, hamburgueses, ensalades i brownie. Per si açò no fóra poc, també s’ha revelat la duració de la festa, que va ser de 12 hores, i que després totes les xiques se’n van anar a sopar juntes a un restaurant d’Alberto Chicote.

 

Davant de totes estes filtracions, el mosqueig de Belén és considerable i en ‘Sálvame’ ja estan fent investigacions de qui pot haver sigut el que ha revelat totes estes informacions. Les sospitoses no són només les convidades a la despedida sinó també les integrants d’un grup de Whatsapp que es va crear amb el propòsit d’organitzar la festa i del qual van entrar i eixir moltes persones que finalment no van assistir a l’esdeveniment, entre les quals es troben, per exemple, Raquel Bollo i Anabel Pantoja.

 

A 'Sálvame' busquen la infiltrada del comiat

En ‘Sálvame’ busquen a la infiltrada de la despedida | TELECINCO

 

D’esta forma, amb la sospita sobrevolant els caps de tot el món, la indignació s’ha apoderat de tots els companys de Belén Esteban, que veuen injust que una persona es lucre amb esta classe de detalls; el mateix Kiko Hernández es pronunciava sobre este tema: «En una despedida algú va a passar una bona estona entre col·legues, però el més lleig de tot és que algú ha comercialitzat amb açò. I ha guanyat diners per passar dades internes. Estem en perill. El que ha passat em pareix una jugada bruta».

Últimes notícies

El foc de Soneja queda extingit després de cremar 183 hectàrees i desallotjar 500 veïns

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja i que també ha afectat Azuébar s’ha donat per extingit este dissabte a les 20.25 hores, després de cremar 183 hectàrees i obligar al desallotjament de 500 veïns.

Ferit un home de 49 anys en una baralla al Mercat de Dénia

Un home de 49 anys ha resultat ferit al cap en una baralla este dissabte al matí al Mercat de Dénia i ha sigut traslladat a l’Hospital de Dénia.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades este diumenge a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este diumenge, entre les 18.00 i les 00.00 hores, l’avís groc per tronades a l’interior nord de València, amb fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibilitat de granís i ratxes molt fortes de vent.

Gran incendi en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit amb sis dotacions de bombers

Un incendi industrial molt desenvolupat ha afectat esta vesprada una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit i ha obligat a mobilitzar sis dotacions del Consorci de Bombers de València i bombers forestals.

Mor un treballador en caure-li un mur damunt al polígon Fuente del Jarro de Paterna

Un home ha mort este dissabte al polígon industrial Fuente del Jarro de Paterna després que li haja caigut un mur damunt durant la faena.

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.