15.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Ingressen a la mare d’Isabel Pantoja pel seu delicat estat de salut

 

Si Isabel Pantoja no tenia prou amb la guerra que existix dins de la seua família, ara se li ha sumat una nova preocupació. I és que sa mare, la mítica ‘Doña Ana’ de 88 anys, ha hagut de ser ingressada en l’Hospital Puerto Real de Cadis a causa del seu delicat estat de salut.

 

Ana Pantoja lluita contra una malaltia 

La revista ‘Semana’ és la que ha donat l’exclusiva sobre la situació de la mare de la ‘tonadillera’, que l’ha portat a cancel·lar la seua presència en les gravacions del programa a on fa de jurat, ‘Idol Kids’. ‘Doña Ana’ fa molt de temps que arrossega una malaltia i, a causa de la seua avançada edat, totes les alarmes de Cantora s’han disparat.

 

El delicat estat de salut en què es troba la matriarca preocupa molt a la família. Fins i tot Isabel Pantoja va signar una clàusula en el seu contracte abans d’entrar en ‘Superviventes’ indicant que estaria informada en cas de què sa mare empitjorara.

 

De moment, es desconeix el motiu que ha portat a l’anciana a l’hospital. S’ha fet públic que els seus fills, especialment Isabel i Agustín, l’estan acompanyant en este moment. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.