Ingressen a la mare d’Isabel Pantoja pel seu delicat estat de salut

 

Si Isabel Pantoja no tenia prou amb la guerra que existix dins de la seua família, ara se li ha sumat una nova preocupació. I és que sa mare, la mítica ‘Doña Ana’ de 88 anys, ha hagut de ser ingressada en l’Hospital Puerto Real de Cadis a causa del seu delicat estat de salut.

 

Ana Pantoja lluita contra una malaltia 

La revista ‘Semana’ és la que ha donat l’exclusiva sobre la situació de la mare de la ‘tonadillera’, que l’ha portat a cancel·lar la seua presència en les gravacions del programa a on fa de jurat, ‘Idol Kids’. ‘Doña Ana’ fa molt de temps que arrossega una malaltia i, a causa de la seua avançada edat, totes les alarmes de Cantora s’han disparat.

 

El delicat estat de salut en què es troba la matriarca preocupa molt a la família. Fins i tot Isabel Pantoja va signar una clàusula en el seu contracte abans d’entrar en ‘Superviventes’ indicant que estaria informada en cas de què sa mare empitjorara.

 

De moment, es desconeix el motiu que ha portat a l’anciana a l’hospital. S’ha fet públic que els seus fills, especialment Isabel i Agustín, l’estan acompanyant en este moment. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor als 78 anys el poeta i escriptor valencià Josep Piera

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i referent de les lletres en valencià, ha mort als 78 anys.

Guido Rodríguez estrena el seu compte i avança al València al descans davant el Celta

Guido Rodríguez va marcar en el minut 12 el seu primer gol amb el València i deixa a l'equip per davant del Celta al descans, malgrat la major possessió visitant.

Motxilles, documentació i carteres lideren els objectes perduts en el TRAM d’Alacant en 2025

El TRAM d'Alacant va registrar en 2025 un total de 2.439 objectes perduts, amb motxilles, documentació i carteres com a articles més oblidats pels usuaris.

Un jove detingut i dos ferits greus en una baralla de matinada en una discoteca de Gandia

Un jove de 20 anys ha sigut detingut després d'una violenta baralla en una discoteca de la platja de Gandia que s'ha saldat amb dos ferits, un d'ells operat d'urgència per ferides en el coll.

Girona busca allunyar-se del descens davant un Vila-real que frega la Champions

Girona i Vila-real es mesuren en Montilivi amb objectius molt distints: els locals volen fugir del descens i somiar amb Europa, i els visitants afermar la plaça de Champions.

Retencions en l’A-3 cap a Madrid i boira densa en la V-21 compliquen el retorn de Setmana Santa

Les primeres retencions importants es registren en l'A-3 en sentit Madrid, amb cues que aconseguixen els dotze quilòmetres, mentres un banc de boira en la V-21 ha dificultat la visibilitat durant diverses hores.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut de l’Arxiu de la Seda de València

La Policia de la Generalitat ha localitzat en internet un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut de l'Arxiu del Col·legi de l'Art Major de la Seda de València a inicis del segle XX i lloc a la venda per 71.900 euros.

Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona

Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.