Ingressen a la mare d’Isabel Pantoja pel seu delicat estat de salut

 

Si Isabel Pantoja no tenia prou amb la guerra que existix dins de la seua família, ara se li ha sumat una nova preocupació. I és que sa mare, la mítica ‘Doña Ana’ de 88 anys, ha hagut de ser ingressada en l’Hospital Puerto Real de Cadis a causa del seu delicat estat de salut.

 

Ana Pantoja lluita contra una malaltia 

La revista ‘Semana’ és la que ha donat l’exclusiva sobre la situació de la mare de la ‘tonadillera’, que l’ha portat a cancel·lar la seua presència en les gravacions del programa a on fa de jurat, ‘Idol Kids’. ‘Doña Ana’ fa molt de temps que arrossega una malaltia i, a causa de la seua avançada edat, totes les alarmes de Cantora s’han disparat.

 

El delicat estat de salut en què es troba la matriarca preocupa molt a la família. Fins i tot Isabel Pantoja va signar una clàusula en el seu contracte abans d’entrar en ‘Superviventes’ indicant que estaria informada en cas de què sa mare empitjorara.

 

De moment, es desconeix el motiu que ha portat a l’anciana a l’hospital. S’ha fet públic que els seus fills, especialment Isabel i Agustín, l’estan acompanyant en este moment. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mompó confia a repetir acords amb l’oposició per a aprovar els pressupostos de 2026

Vicent Mompó assegura que ja ha iniciat contactes amb l'oposició per als pressupostos de 2026 i confia a reeditar el consens aconseguit en els comptes de 2024 i 2025.

Pérez Llorca apel·la al sentit comú en la negociació amb els docents en vaga

Pérez Llorca defén que l'única condició del Consell en la negociació per la vaga indefinida del professorat és aplicar el sentit comú i despolititzar les aules.

L’acta arbitral arreplega els insults de Eder Sarabia després del Betis-Elx

L'acta del col·legiat Isidro Díaz de Mera arreplega greus insults de Eder Sarabia a l'equip arbitral després de la derrota de l'Elx davant el Betis per 2-1 a Sevilla.

Brugué culmina el seu retorn després d’operació de genoll amb el seu primer gol en Primera

Roger Brugué firma de cap el 2-3 a Vigo davant el Celta, el seu primer gol en Primera Divisió, pocs dies després de reaparéixer després d'una operació de genoll i en un triomf clau per a la permanència del Llevant.

Els sindicats d’inquilines criden a mobilitzar-se a València el 6 de juny per la vivenda

La Confederació de Sindicats d'Inquilines i el moviment per la vivenda impulsen protestes en almenys 24 ciutats, amb una jornada clau el 6 de juny a València, per a denunciar la situació del lloguer i exigir canvis legals i socials.

La nova tecnologia valenciana que convertix residus siderúrgics en ferro amb hidrogen verd

Investigadors del ITQ aconseguixen produir ferro metàl·lic a partir de residus del laminatge de l'acer usant hidrogen verd, reduint de manera notable la petjada de carboni.

Metrovalencia fa treballs nocturns de manteniment en les línies 4 i 6 del tramvia sense tallar el servici

Metrovalencia executa fins a mitjan juny treballs nocturns de amolado en les línies 4 i 6 del tramvia per a reduir sorolls i vibracions, mantenint la circulació habitual.

L’incendi en la planta de processament d’ametla de Vall d’Alba seguix actiu després de tota la nit de treball

L'incendi declarat en una empresa de processament d'ametla en un polígon de Vall d'Alba continua actiu, malgrat que els bombers han treballat durant tota la nit en la seua extinció.