Ingressen a la mare d’Isabel Pantoja pel seu delicat estat de salut

 

Si Isabel Pantoja no tenia prou amb la guerra que existix dins de la seua família, ara se li ha sumat una nova preocupació. I és que sa mare, la mítica ‘Doña Ana’ de 88 anys, ha hagut de ser ingressada en l’Hospital Puerto Real de Cadis a causa del seu delicat estat de salut.

 

Ana Pantoja lluita contra una malaltia 

La revista ‘Semana’ és la que ha donat l’exclusiva sobre la situació de la mare de la ‘tonadillera’, que l’ha portat a cancel·lar la seua presència en les gravacions del programa a on fa de jurat, ‘Idol Kids’. ‘Doña Ana’ fa molt de temps que arrossega una malaltia i, a causa de la seua avançada edat, totes les alarmes de Cantora s’han disparat.

 

El delicat estat de salut en què es troba la matriarca preocupa molt a la família. Fins i tot Isabel Pantoja va signar una clàusula en el seu contracte abans d’entrar en ‘Superviventes’ indicant que estaria informada en cas de què sa mare empitjorara.

 

De moment, es desconeix el motiu que ha portat a l’anciana a l’hospital. S’ha fet públic que els seus fills, especialment Isabel i Agustín, l’estan acompanyant en este moment. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.