13.8 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Ingressen a la mare d’Isabel Pantoja pel seu delicat estat de salut

 

Si Isabel Pantoja no tenia prou amb la guerra que existix dins de la seua família, ara se li ha sumat una nova preocupació. I és que sa mare, la mítica ‘Doña Ana’ de 88 anys, ha hagut de ser ingressada en l’Hospital Puerto Real de Cadis a causa del seu delicat estat de salut.

 

Ana Pantoja lluita contra una malaltia 

La revista ‘Semana’ és la que ha donat l’exclusiva sobre la situació de la mare de la ‘tonadillera’, que l’ha portat a cancel·lar la seua presència en les gravacions del programa a on fa de jurat, ‘Idol Kids’. ‘Doña Ana’ fa molt de temps que arrossega una malaltia i, a causa de la seua avançada edat, totes les alarmes de Cantora s’han disparat.

 

El delicat estat de salut en què es troba la matriarca preocupa molt a la família. Fins i tot Isabel Pantoja va signar una clàusula en el seu contracte abans d’entrar en ‘Superviventes’ indicant que estaria informada en cas de què sa mare empitjorara.

 

De moment, es desconeix el motiu que ha portat a l’anciana a l’hospital. S’ha fet públic que els seus fills, especialment Isabel i Agustín, l’estan acompanyant en este moment. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morant acusa a Feijoo de mentir sobre la dana i sosté que continua fent-ho

La ministra Diana Morant ha carregat contra Alberto Núñez Feijoo per la gestió de la dana en la Comunitat i li ha acusat de mentir per a protegir a Carlos Mazón. Les seues crítiques coincidixen amb la compareixença del líder del PP en la comissió parlamentària.

Detinguda una treballadora d’una guarderia d’Algemesí per presumpte maltractament a menors

La Policia ha detingut a una dona de 55 anys que treballa en una guarderia d'Algemesí pel presumpte maltractament a menors. La denúncia va partir del personal i el centre està clausurat.

Morant acusa a Feijóo de mentir sobre la DANA i de donar cobertura a Mazón

Diana Morant ha retret a Alberto Núñez Feijóo que comparega per haver mentit sobre la gestió de la DANA a València i sosté que continua fent-ho. Afirma que va buscar donar una coartada a Carlos Mazón i denúncia una apagada informativa fins a la seua eixida del Ventorro.

Presó provisional per una onada de robatoris en vivendes de l’Alacantí

Un home de 31 anys ha sigut detingut i ha ingressat a la presó provisional per set robatoris amb força en vivendes rurals de l'Alacantí. Un altre detingut també ha entrat a la presó per dos assalts en El Moralet.

Compromís demana en Les Corts una comissió d’investigació per les VPO d’Alacant

Compromís ha registrat en Les Corts la petició de crear una comissió d'investigació sobre les VPO d'Alacant. La formació denúncia canvis del Pla Viu i possibles favoritismes.

Compromís insta el PP a tallar d’arrel i exigir l’acta a l’edil que va insultar a Sánchez

Joan Baldoví ha demanat al PP que actue de manera exemplar després de l'insult a Pedro Sánchez en un míting del PSOE i ha advertit que normalitzar estes conductes degrada el debat públic.

Criden a l’orde a Feijóo en la comissió de la DANA després d’un xoc amb Bildu per ETA

El lider del PP ha sigut cridat a l'orde en la comision de investigacion de la DANA després de respondre a Oskar Matute amb al·lusions a ETA i a Arnaldo Otegi. La presidència li ha reclamat cenyir-se a l'assumpte de la compareixença.

El Govern destina 23 milions per a la recuperació agrícola a Torrent després de la DANA

El Ministeri d'Agricultura ha destinat 23 milions a reparar explotacions, camins i regadiu a Torrent després de la DANA. Les obres s'han estés a Alaquàs i Chiva i ja han restablit l'accés i els regs.