Isabel Pantoja fa una dura confessió sobre la seua filla

 

A Chabelita pareix que se li podria acabar prompte el seu protagonisme de parlar de la mala relació actual que manté amb la seua família, especialment, amb sa mare, Isabel Pantoja. Com a mínim, d’eixa manera ho ha donat a entendre la periodista de ‘Sálvame’, Maria Patiño, en explicar la trobada espontània que va tindre amb la cantant durant la festa de Mediaset celebrada esta mateixa setmana.

 

Segons Patiño, la Pantoja no va dubtar en explicar com se sentia en vore a Jorge Javier Vázquez,  Belén Esteban i Patiño i es va mostrar molt decebuda per la situació familiar que travessa. Amb una sinceritat sorprenent, Patiño assegura que la Pantoja els va arribar a dir que: «No vullc saber res de la meua filla».

 

Amb els ulls vidriosos

Sens dubte, eixa confessió va deixar gelats als presents que, a més a més, van vore com a la cantant se li posaven els ulls vidriosos de l’emoció o el mal que li feia haver de fer esta classe de confessions. En eixe sentit, Patiño va opinar en ‘Sálvame’ sobre la situació viscuda i va dir que: «Com a mare, entenc que la castigue, però no entenc com ho està fent».

 

I la veritat que les dos parts ho estan fent de manera que són primer els periodistes els que s’enteren de la seua situació emocional. Fins al moment, són molts els que apunten a la necessitat que, d’una volta per totes, mare i filla s’assenten i parlen les coses clares.

 

Una sinceritat sorprenent

Això no obstant, pareix que eixa conversació encara tardarà prou en arribar i que, mentres, seran els periodistes i col·laboradors de programes com ‘Sálvame’ i ‘Viva la vida’, els que reben la informació de primera mà. De fet, Patiño va assegurar que la Pantoja va traure el tema familiar de seguida per a sorpresa de tots.

 

«Belén Esteban i jo vam entrar dins el plató a on Jorge Javier parla amb Isabel… Ella com si em coneguera de tota la vida, va mantindre una conversació excessivament pròxima, i en la que vam tocar des del primer moment el seu problema familiar». Tant de bo eixa sinceritat servisca per a que mare i filla puguen apanyar els seus problemes més prompte que tard.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

… ¡Buenos días, amig@s! #FelizJueves @holacom

Una publicación compartida por ISABEL PANTOJA (@isabel_pantoja_martin) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els bombers contenen sense mitjans aeris el gran incendi de la Vall d’Uixó

Els bombers han refrescat tota la nit la zona cremada en l’incendi de la Vall d'Uixó, estabilitzat des de la vesprada d’ahir, amb 9.568 hectàrees afectades i sense mitjans aeris incorporats este dissabte.

Una start-up d’Elx crea una IA que automatitza la comunicació amb pacients en clíniques

Healthmate, una empresa d’Elx, ha creat una intel·ligència artificial que automatitza cites, recordatoris i gestions amb pacients en clíniques, fet que reduïx costos i millora l’atenció. La ferramenta ja treballa amb 100 clíniques d’Espanya i ha gestionat 800.000 missatges de 30.000 pacients.

Una IA permet a les clíniques automatitzar cites i recordatoris amb pacients

La startup il·licitana Healthmate ha creat una intel·ligència artificial que gestiona de forma automàtica cites, recordatoris i comunicacions amb pacients, ja operativa en un centenar de clíniques espanyoles.

Arranca agost a la Comunitat Valenciana amb tronades, granís i molta calor a l’interior de València

El primer dia d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb ruixats i tronades localment fortes en el nord de Castelló, sud de València i Alacant, i amb temperatures màximes molt altes a l’interior valencià.

L’onada de calor dispara els 40 graus en municipis de València i Alacant

L’onada de calor ha deixat hui fins a 40,4 graus en Alcoi i valors de 40 graus en Ontinyent i Fontanars dels Alforins, mentres que a les capitals s’han quedat al voltant dels 30 graus.

Mathew Ryan continuarà en la porteria del Levante una temporada més

El porter australià Mathew Ryan ha decidit continuar en el Levante la pròxima temporada després de dubtar sobre el seu futur i disputar el Mundial amb Austràlia. El club ha confirmat que s’incorporarà de manera immediata a la pretemporada.

Els veïns d’Artana i Eslida tornen a casa després de l’incendi de la Vall d’Uixó

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó ha quedat estabilitzat després de set dies i quasi 9.600 hectàrees cremades, i permet el retorn dels veïns d'Artana i Eslida. Les autoritats avisen que el foc encara no està controlat ni extingit i demanen no accedir a la zona.

32,1 milions per a immunitzar nadons i xiquets contra el VRS en la Comunitat Valenciana

El Consell ha autoritzat 32,1 milions per a adquirir 70.000 dosis contra el VRS per a la campanya 2026-2027, i ha aprovat també mesures en justícia, formació digital, medi ambient i agricultura.
FILMOTECA D'ESTIU