Isabel Pantoja fa una dura confessió sobre la seua filla

 

A Chabelita pareix que se li podria acabar prompte el seu protagonisme de parlar de la mala relació actual que manté amb la seua família, especialment, amb sa mare, Isabel Pantoja. Com a mínim, d’eixa manera ho ha donat a entendre la periodista de ‘Sálvame’, Maria Patiño, en explicar la trobada espontània que va tindre amb la cantant durant la festa de Mediaset celebrada esta mateixa setmana.

 

Segons Patiño, la Pantoja no va dubtar en explicar com se sentia en vore a Jorge Javier Vázquez,  Belén Esteban i Patiño i es va mostrar molt decebuda per la situació familiar que travessa. Amb una sinceritat sorprenent, Patiño assegura que la Pantoja els va arribar a dir que: «No vullc saber res de la meua filla».

 

Amb els ulls vidriosos

Sens dubte, eixa confessió va deixar gelats als presents que, a més a més, van vore com a la cantant se li posaven els ulls vidriosos de l’emoció o el mal que li feia haver de fer esta classe de confessions. En eixe sentit, Patiño va opinar en ‘Sálvame’ sobre la situació viscuda i va dir que: «Com a mare, entenc que la castigue, però no entenc com ho està fent».

 

I la veritat que les dos parts ho estan fent de manera que són primer els periodistes els que s’enteren de la seua situació emocional. Fins al moment, són molts els que apunten a la necessitat que, d’una volta per totes, mare i filla s’assenten i parlen les coses clares.

 

Una sinceritat sorprenent

Això no obstant, pareix que eixa conversació encara tardarà prou en arribar i que, mentres, seran els periodistes i col·laboradors de programes com ‘Sálvame’ i ‘Viva la vida’, els que reben la informació de primera mà. De fet, Patiño va assegurar que la Pantoja va traure el tema familiar de seguida per a sorpresa de tots.

 

«Belén Esteban i jo vam entrar dins el plató a on Jorge Javier parla amb Isabel… Ella com si em coneguera de tota la vida, va mantindre una conversació excessivament pròxima, i en la que vam tocar des del primer moment el seu problema familiar». Tant de bo eixa sinceritat servisca per a que mare i filla puguen apanyar els seus problemes més prompte que tard.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

… ¡Buenos días, amig@s! #FelizJueves @holacom

Una publicación compartida por ISABEL PANTOJA (@isabel_pantoja_martin) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.

Avís de crescudes sobtades en barrancs i rius menuts de Castelló este divendres

La Confederación Hidrográfica del Ebro ha alertat de possibles crescudes sobtades en barrancs i cursos menuts de Castelló i altres províncies per la vesprada d'este divendres, davant els avisos grocs per pluges intenses i tempestes de l'Aemet.

STAS denuncia que el reforç de vigilància forestal arriba massa tard

La secció sindical de STAS en Vaersa a València ha acusat la Generalitat d’improvisar en el reforç de la vigilància forestal, que arriba en ple agost, i ha criticat les condicions laborals dels brigadistes. El sindicat dona suport a la incorporació de 122 efectius però no descarta mobilitzacions ni una possible vaga.

Paterna demana tancar el Parc del Túria i la Vallesa durant l’eclipsi solar

L’Ajuntament de Paterna ha sol·licitat a la Generalitat Valenciana el tancament preventiu del Parc Natural del Túria i de l’entorn de la Vallesa durant l’eclipsi solar del 12 d’agost, davant la previsió d’una elevada afluència de visitants i per risc d’incendis.
FILMOTECA D'ESTIU