Isabel Pantoja fa una dura confessió sobre la seua filla

 

A Chabelita pareix que se li podria acabar prompte el seu protagonisme de parlar de la mala relació actual que manté amb la seua família, especialment, amb sa mare, Isabel Pantoja. Com a mínim, d’eixa manera ho ha donat a entendre la periodista de ‘Sálvame’, Maria Patiño, en explicar la trobada espontània que va tindre amb la cantant durant la festa de Mediaset celebrada esta mateixa setmana.

 

Segons Patiño, la Pantoja no va dubtar en explicar com se sentia en vore a Jorge Javier Vázquez,  Belén Esteban i Patiño i es va mostrar molt decebuda per la situació familiar que travessa. Amb una sinceritat sorprenent, Patiño assegura que la Pantoja els va arribar a dir que: «No vullc saber res de la meua filla».

 

Amb els ulls vidriosos

Sens dubte, eixa confessió va deixar gelats als presents que, a més a més, van vore com a la cantant se li posaven els ulls vidriosos de l’emoció o el mal que li feia haver de fer esta classe de confessions. En eixe sentit, Patiño va opinar en ‘Sálvame’ sobre la situació viscuda i va dir que: «Com a mare, entenc que la castigue, però no entenc com ho està fent».

 

I la veritat que les dos parts ho estan fent de manera que són primer els periodistes els que s’enteren de la seua situació emocional. Fins al moment, són molts els que apunten a la necessitat que, d’una volta per totes, mare i filla s’assenten i parlen les coses clares.

 

Una sinceritat sorprenent

Això no obstant, pareix que eixa conversació encara tardarà prou en arribar i que, mentres, seran els periodistes i col·laboradors de programes com ‘Sálvame’ i ‘Viva la vida’, els que reben la informació de primera mà. De fet, Patiño va assegurar que la Pantoja va traure el tema familiar de seguida per a sorpresa de tots.

 

«Belén Esteban i jo vam entrar dins el plató a on Jorge Javier parla amb Isabel… Ella com si em coneguera de tota la vida, va mantindre una conversació excessivament pròxima, i en la que vam tocar des del primer moment el seu problema familiar». Tant de bo eixa sinceritat servisca per a que mare i filla puguen apanyar els seus problemes més prompte que tard.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

… ¡Buenos días, amig@s! #FelizJueves @holacom

Una publicación compartida por ISABEL PANTOJA (@isabel_pantoja_martin) el

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Igualtat eleva a 14 els feminicidis de 2026 i confirma tres víctimes de violència vicària

Igualtat confirma 14 feminicidis en el que va de 2026 i tres víctimes mortals de violència vicària, i crida a redoblar la resposta institucional i social enfront de la violència masclista.

Guido Rodríguez s’aferma com a líder del nou València

Guido Rodríguez s'ha convertit en l'eix del València en la segona volta de LaLiga, elevant el nivell de l'equip i consolidant-se com a peça clau per a Carlos Corberán.

Els universitaris espanyols dubten en distingir notícies científiques reals i falses en xarxes socials

Un estudi de les universitats de València i Oviedo revela que la majoria dels universitaris espanyols té dificultats per a diferenciar notícies científiques verdaderes i falses en xarxes socials i mostra alts nivells d'incertesa.

Orientadors fan costat al col·legi de la xiqueta assassinada a Torrevieja després d’un nou cas de violència vicària

Orientadors de la Conselleria d'Educació es posen a la disposició del col·legi de Torrevieja on estudiava la xiqueta de 3 anys assassinada pel seu pare en un cas de violència vicària, per a oferir suport psicològic a famílies i professorat.

Pedro Martínez abraça la bogeria guanyadora del vestuari abans de rebre al Olympiacos

Pedro Martínez subratlla la fe quasi irracional del seu vestuari a guanyar a qualsevol en Eurolliga, demana valorar la temporada de València Basket i rebaixa l'eufòria abans del dol davant Olympiacos.

Tete Morente retorna l’aire a l’Elx amb un gol decisiu davant el Mallorca

Tete Morente va tornar a marcar un gol decisiu per a l'Elx quasi dos anys després i va donar la victòria davant el Mallorca, un triomf vital en la lluita per la permanència en LaLiga.

La CEV aplaudix la rebaixa fiscal als hidrocarburs però reclama major rapidesa

La patronal valenciana valora la baixada de la fiscalitat dels hidrocarburs i de l'IVA com una resposta adequada a l'impacte de la guerra a Orient Mitjà, però considera que les mesures arriben lentes i es queden tales per a sectors com el transport.

Els 13 últims gols d’Hugo Duro han donat 30 punts vitals al València

Els últims 13 gols d'Hugo Duro han generat 30 punts per al València, reflex del seu pes decisiu com a màxim golejador en la present temporada de Lliga.