Isabel Pantoja fa una dura confessió sobre la seua filla

 

A Chabelita pareix que se li podria acabar prompte el seu protagonisme de parlar de la mala relació actual que manté amb la seua família, especialment, amb sa mare, Isabel Pantoja. Com a mínim, d’eixa manera ho ha donat a entendre la periodista de ‘Sálvame’, Maria Patiño, en explicar la trobada espontània que va tindre amb la cantant durant la festa de Mediaset celebrada esta mateixa setmana.

 

Segons Patiño, la Pantoja no va dubtar en explicar com se sentia en vore a Jorge Javier Vázquez,  Belén Esteban i Patiño i es va mostrar molt decebuda per la situació familiar que travessa. Amb una sinceritat sorprenent, Patiño assegura que la Pantoja els va arribar a dir que: «No vullc saber res de la meua filla».

 

Amb els ulls vidriosos

Sens dubte, eixa confessió va deixar gelats als presents que, a més a més, van vore com a la cantant se li posaven els ulls vidriosos de l’emoció o el mal que li feia haver de fer esta classe de confessions. En eixe sentit, Patiño va opinar en ‘Sálvame’ sobre la situació viscuda i va dir que: «Com a mare, entenc que la castigue, però no entenc com ho està fent».

 

I la veritat que les dos parts ho estan fent de manera que són primer els periodistes els que s’enteren de la seua situació emocional. Fins al moment, són molts els que apunten a la necessitat que, d’una volta per totes, mare i filla s’assenten i parlen les coses clares.

 

Una sinceritat sorprenent

Això no obstant, pareix que eixa conversació encara tardarà prou en arribar i que, mentres, seran els periodistes i col·laboradors de programes com ‘Sálvame’ i ‘Viva la vida’, els que reben la informació de primera mà. De fet, Patiño va assegurar que la Pantoja va traure el tema familiar de seguida per a sorpresa de tots.

 

«Belén Esteban i jo vam entrar dins el plató a on Jorge Javier parla amb Isabel… Ella com si em coneguera de tota la vida, va mantindre una conversació excessivament pròxima, i en la que vam tocar des del primer moment el seu problema familiar». Tant de bo eixa sinceritat servisca per a que mare i filla puguen apanyar els seus problemes més prompte que tard.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

… ¡Buenos días, amig@s! #FelizJueves @holacom

Una publicación compartida por ISABEL PANTOJA (@isabel_pantoja_martin) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.