Isabel Pantoja fa una dura confessió sobre la seua filla

 

A Chabelita pareix que se li podria acabar prompte el seu protagonisme de parlar de la mala relació actual que manté amb la seua família, especialment, amb sa mare, Isabel Pantoja. Com a mínim, d’eixa manera ho ha donat a entendre la periodista de ‘Sálvame’, Maria Patiño, en explicar la trobada espontània que va tindre amb la cantant durant la festa de Mediaset celebrada esta mateixa setmana.

 

Segons Patiño, la Pantoja no va dubtar en explicar com se sentia en vore a Jorge Javier Vázquez,  Belén Esteban i Patiño i es va mostrar molt decebuda per la situació familiar que travessa. Amb una sinceritat sorprenent, Patiño assegura que la Pantoja els va arribar a dir que: «No vullc saber res de la meua filla».

 

Amb els ulls vidriosos

Sens dubte, eixa confessió va deixar gelats als presents que, a més a més, van vore com a la cantant se li posaven els ulls vidriosos de l’emoció o el mal que li feia haver de fer esta classe de confessions. En eixe sentit, Patiño va opinar en ‘Sálvame’ sobre la situació viscuda i va dir que: «Com a mare, entenc que la castigue, però no entenc com ho està fent».

 

I la veritat que les dos parts ho estan fent de manera que són primer els periodistes els que s’enteren de la seua situació emocional. Fins al moment, són molts els que apunten a la necessitat que, d’una volta per totes, mare i filla s’assenten i parlen les coses clares.

 

Una sinceritat sorprenent

Això no obstant, pareix que eixa conversació encara tardarà prou en arribar i que, mentres, seran els periodistes i col·laboradors de programes com ‘Sálvame’ i ‘Viva la vida’, els que reben la informació de primera mà. De fet, Patiño va assegurar que la Pantoja va traure el tema familiar de seguida per a sorpresa de tots.

 

«Belén Esteban i jo vam entrar dins el plató a on Jorge Javier parla amb Isabel… Ella com si em coneguera de tota la vida, va mantindre una conversació excessivament pròxima, i en la que vam tocar des del primer moment el seu problema familiar». Tant de bo eixa sinceritat servisca per a que mare i filla puguen apanyar els seus problemes més prompte que tard.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

… ¡Buenos días, amig@s! #FelizJueves @holacom

Una publicación compartida por ISABEL PANTOJA (@isabel_pantoja_martin) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.

Vox defensa la gestió dels incendis a la Comunitat Valenciana i acusa el PSPV de falta de lleialtat

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, assegura que s’ha actuat amb diligència en els incendis forestals d’estiu amb els mitjans disponibles i acusa el PSPV i el Govern central de falta de suport i de polititzar la gestió.

Muñoz reivindica que siga un valor que Morant siga ministra i critica la “anomalia” amb Pérez Llorca

El síndic socialista José Muñoz defensa que el fet que Diana Morant siga ministra és un actiu per al PSPV i per a la Comunitat Valenciana, i qüestiona que Juanfran Pérez Llorca encara no haja sigut confirmat com a candidat del PP.

Rècord de turistes estrangers a la Comunitat Valenciana en juliol amb 1,63 milions de visitants

La Comunitat Valenciana ha batut en juliol el seu rècord de turisme internacional, amb 1,63 milions de visitants i un gasto de 2.475 milions d’euros, un 11,6 % més que fa un any.